Презентация "Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдер мен директорлардың оқу ісі жөніндегі орынбасарларына арналады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шеберлік сыныбы Тақырыбы: “Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі” Мақсаты: Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсаты

#1 слайд
Шеберлік сыныбы Тақырыбы: “Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі” Мақсаты: Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсатын әр түрлі жолдармен меңгерту, және саралаудың тиімділігін ашу. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары – Оразбаева Арайлым Мауткалиевна

1 слайд

Шеберлік сыныбы Тақырыбы: “Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі” Мақсаты: Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсатын әр түрлі жолдармен меңгерту, және саралаудың тиімділігін ашу. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары – Оразбаева Арайлым Мауткалиевна

НЕ? НЕГЕ? ҚАЛАЙ?

#2 слайд
НЕ? НЕГЕ? ҚАЛАЙ?

2 слайд

НЕ? НЕГЕ? ҚАЛАЙ?

Жұмыс жоспары •Оқытудағы саралау дегеніміз НЕ? •Оқытудағы саралау НЕГЕ маңызды? • Оқыту үдерісінде оқушыларды саралап ҚАЛАЙ

#3 слайд
Жұмыс жоспары •Оқытудағы саралау дегеніміз НЕ? •Оқытудағы саралау НЕГЕ маңызды? • Оқыту үдерісінде оқушыларды саралап ҚАЛАЙ оқытуға болады? ДЕЙІН КЕЙІН Оқытудағы саралау туралы не білесіз?

3 слайд

Жұмыс жоспары •Оқытудағы саралау дегеніміз НЕ? •Оқытудағы саралау НЕГЕ маңызды? • Оқыту үдерісінде оқушыларды саралап ҚАЛАЙ оқытуға болады? ДЕЙІН КЕЙІН Оқытудағы саралау туралы не білесіз?

Топтық жұмыс 1-топ: “Саралау тәсілдері” (үдеріске дейін) 2-топ: “Саралау әрекеттері” (үдеріс кезін

#4 слайд
Топтық жұмыс 1-топ: “Саралау тәсілдері” (үдеріске дейін) 2-топ: “Саралау әрекеттері” (үдеріс кезінде) 3-топ: “Сыртқы саралау” (үдерістен кейін) Топтық бағалау арқылы жұмысты бағалау

4 слайд

Топтық жұмыс 1-топ: “Саралау тәсілдері” (үдеріске дейін) 2-топ: “Саралау әрекеттері” (үдеріс кезінде) 3-топ: “Сыртқы саралау” (үдерістен кейін) Топтық бағалау арқылы жұмысты бағалау

Оқу үдерісінде оқушылардың “өте қатты қобалжу” мен “зерігу” сәттері кездеседі. Қобалжу - мұғалім оқушыдан тым көп нәрсен

#5 слайд
Оқу үдерісінде оқушылардың “өте қатты қобалжу” мен “зерігу” сәттері кездеседі. Қобалжу - мұғалім оқушыдан тым көп нәрсені күткенде, ал зерігу – оқушыға өте аз ұсынғанда пайда болады Михай Чиксентмихай НЕГЕ?

5 слайд

Оқу үдерісінде оқушылардың “өте қатты қобалжу” мен “зерігу” сәттері кездеседі. Қобалжу - мұғалім оқушыдан тым көп нәрсені күткенде, ал зерігу – оқушыға өте аз ұсынғанда пайда болады Михай Чиксентмихай НЕГЕ?

- Білім алушылардың деңгейі артады; - Мен – концепциясы: мықтылар өз қабілеттеріне көз жеткізеді, әлсіздер оқудағы жетістіктер

#6 слайд
- Білім алушылардың деңгейі артады; - Мен – концепциясы: мықтылар өз қабілеттеріне көз жеткізеді, әлсіздер оқудағы жетістіктерін сезінуге мүмкіндік алады, толыққанды емес комплекстен арылады; - Оқуды ынталандыру деңгейі артады; - Топта бірдей балалар жинақталса, балаға оқу жеңіл болады. Саралап оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек.

6 слайд

- Білім алушылардың деңгейі артады; - Мен – концепциясы: мықтылар өз қабілеттеріне көз жеткізеді, әлсіздер оқудағы жетістіктерін сезінуге мүмкіндік алады, толыққанды емес комплекстен арылады; - Оқуды ынталандыру деңгейі артады; - Топта бірдей балалар жинақталса, балаға оқу жеңіл болады. Саралап оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек.

Сабақтың тақырыбы: Математика, қазақ тілі, дүниетану Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

#7 слайд
Сабақтың тақырыбы: Математика, қазақ тілі, дүниетану Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:   Көптеген оқушылар:   Кейбір оқушылар: Қысқа мерзімді жоспар Қалай?

7 слайд

Сабақтың тақырыбы: Математика, қазақ тілі, дүниетану Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:   Көптеген оқушылар:   Кейбір оқушылар: Қысқа мерзімді жоспар Қалай?

. Тәжірибелік жұмыс 1-топ: Математика пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 5.2.2.1 Арифметикалық амалдардың бел

#8 слайд
. Тәжірибелік жұмыс 1-топ: Математика пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 5.2.2.1 Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу; 5.2.2.2 Теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану 2-топ: Қазақ тілі пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын ашық жеткізу 3-топ: Бастауыш сынып бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 3.2.3.2 Қолайсыз ауа райы, геологиялық және табиғи климаттық апаттар туындаған жағдайлардағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру; 3.1.4.3 Түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерді анықтау және бағалау; 3.1.4.4 Өзінің табиғи ортадағы қауіпсіздігін жоспарлау Саралау әдістері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайды

8 слайд

. Тәжірибелік жұмыс 1-топ: Математика пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 5.2.2.1 Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу; 5.2.2.2 Теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану 2-топ: Қазақ тілі пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын ашық жеткізу 3-топ: Бастауыш сынып бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 3.2.3.2 Қолайсыз ауа райы, геологиялық және табиғи климаттық апаттар туындаған жағдайлардағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру; 3.1.4.3 Түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерді анықтау және бағалау; 3.1.4.4 Өзінің табиғи ортадағы қауіпсіздігін жоспарлау Саралау әдістері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайды

Кері байланыс бутерброды 1- бөлік – мадақ (жағымды пікір): Маған ... ұнады, себебі...; 2 - бөлік – сын (сындарлы пікір): Ен

#9 слайд
Кері байланыс бутерброды 1- бөлік – мадақ (жағымды пікір): Маған ... ұнады, себебі...; 2 - бөлік – сын (сындарлы пікір): Енді/келесі жолы ... жетілдіруге болады; 3 - бөлік – ұсыныс: ... ...жақсы шыққан, бірақ .. ... .

9 слайд

Кері байланыс бутерброды 1- бөлік – мадақ (жағымды пікір): Маған ... ұнады, себебі...; 2 - бөлік – сын (сындарлы пікір): Енді/келесі жолы ... жетілдіруге болады; 3 - бөлік – ұсыныс: ... ...жақсы шыққан, бірақ .. ... .

«Саралау қолданылатын сыныпта барлық оқушылар өздерінің әр түрлі оқитынын түсінеді және бір бірінің оқу үдерісіне қосқан үлесі

#10 слайд
«Саралау қолданылатын сыныпта барлық оқушылар өздерінің әр түрлі оқитынын түсінеді және бір бірінің оқу үдерісіне қосқан үлесін бағалауды үйренеді» Leppien ДЕЙІН КЕЙІН Оқу мен оқытудағы саралау туралы не білдіңіз?

10 слайд

«Саралау қолданылатын сыныпта барлық оқушылар өздерінің әр түрлі оқитынын түсінеді және бір бірінің оқу үдерісіне қосқан үлесін бағалауды үйренеді» Leppien ДЕЙІН КЕЙІН Оқу мен оқытудағы саралау туралы не білдіңіз?

РЕФЛЕКСИЯ «Тәтті» - «Қатты» - «Қаттының іші тәтті» •. «Тәтті» - не түсіндім? «Қатты» - ұқпай қалған ақпарат «Қаттының іші тәт

#11 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Тәтті» - «Қатты» - «Қаттының іші тәтті» •. «Тәтті» - не түсіндім? «Қатты» - ұқпай қалған ақпарат «Қаттының іші тәтті» - маған қайталау керек

11 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Тәтті» - «Қатты» - «Қаттының іші тәтті» •. «Тәтті» - не түсіндім? «Қатты» - ұқпай қалған ақпарат «Қаттының іші тәтті» - маған қайталау керек

Назарларыңызға рахмет! Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін, Халқымыз қуанышпен баға берсін. Шәкірттеріміз шарықтап шың басына, Өн

#12 слайд
Назарларыңызға рахмет! Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін, Халқымыз қуанышпен баға берсін. Шәкірттеріміз шарықтап шың басына, Өнер мен білім жолында жана берсін.

12 слайд

Назарларыңызға рахмет! Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін, Халқымыз қуанышпен баға берсін. Шәкірттеріміз шарықтап шың басына, Өнер мен білім жолында жана берсін.

Файл форматы:
pptx
17.01.2019
822
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі