Материалдар / Презентация "Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдер мен директорлардың оқу ісі жөніндегі орынбасарларына арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2019
637
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шеберлік сыныбы Тақырыбы: “Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі” Мақсаты: Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсаты

1 слайд
Шеберлік сыныбы Тақырыбы: “Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі” Мақсаты: Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсатын әр түрлі жолдармен меңгерту, және саралаудың тиімділігін ашу. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары – Оразбаева Арайлым Мауткалиевна

1 слайд

Шеберлік сыныбы Тақырыбы: “Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі” Мақсаты: Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсатын әр түрлі жолдармен меңгерту, және саралаудың тиімділігін ашу. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары – Оразбаева Арайлым Мауткалиевна

НЕ? НЕГЕ? ҚАЛАЙ?

2 слайд
НЕ? НЕГЕ? ҚАЛАЙ?

2 слайд

НЕ? НЕГЕ? ҚАЛАЙ?

Жұмыс жоспары •Оқытудағы саралау дегеніміз НЕ? •Оқытудағы саралау НЕГЕ маңызды? • Оқыту үдерісінде оқушыларды саралап ҚАЛАЙ

3 слайд
Жұмыс жоспары •Оқытудағы саралау дегеніміз НЕ? •Оқытудағы саралау НЕГЕ маңызды? • Оқыту үдерісінде оқушыларды саралап ҚАЛАЙ оқытуға болады? ДЕЙІН КЕЙІН Оқытудағы саралау туралы не білесіз?

3 слайд

Жұмыс жоспары •Оқытудағы саралау дегеніміз НЕ? •Оқытудағы саралау НЕГЕ маңызды? • Оқыту үдерісінде оқушыларды саралап ҚАЛАЙ оқытуға болады? ДЕЙІН КЕЙІН Оқытудағы саралау туралы не білесіз?

Топтық жұмыс 1-топ: “Саралау тәсілдері” (үдеріске дейін) 2-топ: “Саралау әрекеттері” (үдеріс кезін

4 слайд
Топтық жұмыс 1-топ: “Саралау тәсілдері” (үдеріске дейін) 2-топ: “Саралау әрекеттері” (үдеріс кезінде) 3-топ: “Сыртқы саралау” (үдерістен кейін) Топтық бағалау арқылы жұмысты бағалау

4 слайд

Топтық жұмыс 1-топ: “Саралау тәсілдері” (үдеріске дейін) 2-топ: “Саралау әрекеттері” (үдеріс кезінде) 3-топ: “Сыртқы саралау” (үдерістен кейін) Топтық бағалау арқылы жұмысты бағалау

Оқу үдерісінде оқушылардың “өте қатты қобалжу” мен “зерігу” сәттері кездеседі. Қобалжу - мұғалім оқушыдан тым көп нәрсен

5 слайд
Оқу үдерісінде оқушылардың “өте қатты қобалжу” мен “зерігу” сәттері кездеседі. Қобалжу - мұғалім оқушыдан тым көп нәрсені күткенде, ал зерігу – оқушыға өте аз ұсынғанда пайда болады Михай Чиксентмихай НЕГЕ?

5 слайд

Оқу үдерісінде оқушылардың “өте қатты қобалжу” мен “зерігу” сәттері кездеседі. Қобалжу - мұғалім оқушыдан тым көп нәрсені күткенде, ал зерігу – оқушыға өте аз ұсынғанда пайда болады Михай Чиксентмихай НЕГЕ?

- Білім алушылардың деңгейі артады; - Мен – концепциясы: мықтылар өз қабілеттеріне көз жеткізеді, әлсіздер оқудағы жетістіктер

6 слайд
- Білім алушылардың деңгейі артады; - Мен – концепциясы: мықтылар өз қабілеттеріне көз жеткізеді, әлсіздер оқудағы жетістіктерін сезінуге мүмкіндік алады, толыққанды емес комплекстен арылады; - Оқуды ынталандыру деңгейі артады; - Топта бірдей балалар жинақталса, балаға оқу жеңіл болады. Саралап оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек.

6 слайд

- Білім алушылардың деңгейі артады; - Мен – концепциясы: мықтылар өз қабілеттеріне көз жеткізеді, әлсіздер оқудағы жетістіктерін сезінуге мүмкіндік алады, толыққанды емес комплекстен арылады; - Оқуды ынталандыру деңгейі артады; - Топта бірдей балалар жинақталса, балаға оқу жеңіл болады. Саралап оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек.

Сабақтың тақырыбы: Математика, қазақ тілі, дүниетану Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

7 слайд
Сабақтың тақырыбы: Математика, қазақ тілі, дүниетану Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:   Көптеген оқушылар:   Кейбір оқушылар: Қысқа мерзімді жоспар Қалай?

7 слайд

Сабақтың тақырыбы: Математика, қазақ тілі, дүниетану Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:   Көптеген оқушылар:   Кейбір оқушылар: Қысқа мерзімді жоспар Қалай?

. Тәжірибелік жұмыс 1-топ: Математика пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 5.2.2.1 Арифметикалық амалдардың бел

8 слайд
. Тәжірибелік жұмыс 1-топ: Математика пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 5.2.2.1 Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу; 5.2.2.2 Теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану 2-топ: Қазақ тілі пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын ашық жеткізу 3-топ: Бастауыш сынып бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 3.2.3.2 Қолайсыз ауа райы, геологиялық және табиғи климаттық апаттар туындаған жағдайлардағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру; 3.1.4.3 Түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерді анықтау және бағалау; 3.1.4.4 Өзінің табиғи ортадағы қауіпсіздігін жоспарлау Саралау әдістері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайды

8 слайд

. Тәжірибелік жұмыс 1-топ: Математика пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 5.2.2.1 Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу; 5.2.2.2 Теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану 2-топ: Қазақ тілі пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын ашық жеткізу 3-топ: Бастауыш сынып бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 3.2.3.2 Қолайсыз ауа райы, геологиялық және табиғи климаттық апаттар туындаған жағдайлардағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру; 3.1.4.3 Түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерді анықтау және бағалау; 3.1.4.4 Өзінің табиғи ортадағы қауіпсіздігін жоспарлау Саралау әдістері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайды

Кері байланыс бутерброды 1- бөлік – мадақ (жағымды пікір): Маған ... ұнады, себебі...; 2 - бөлік – сын (сындарлы пікір): Ен

9 слайд
Кері байланыс бутерброды 1- бөлік – мадақ (жағымды пікір): Маған ... ұнады, себебі...; 2 - бөлік – сын (сындарлы пікір): Енді/келесі жолы ... жетілдіруге болады; 3 - бөлік – ұсыныс: ... ...жақсы шыққан, бірақ .. ... .

9 слайд

Кері байланыс бутерброды 1- бөлік – мадақ (жағымды пікір): Маған ... ұнады, себебі...; 2 - бөлік – сын (сындарлы пікір): Енді/келесі жолы ... жетілдіруге болады; 3 - бөлік – ұсыныс: ... ...жақсы шыққан, бірақ .. ... .

«Саралау қолданылатын сыныпта барлық оқушылар өздерінің әр түрлі оқитынын түсінеді және бір бірінің оқу үдерісіне қосқан үлесі

10 слайд
«Саралау қолданылатын сыныпта барлық оқушылар өздерінің әр түрлі оқитынын түсінеді және бір бірінің оқу үдерісіне қосқан үлесін бағалауды үйренеді» Leppien ДЕЙІН КЕЙІН Оқу мен оқытудағы саралау туралы не білдіңіз?

10 слайд

«Саралау қолданылатын сыныпта барлық оқушылар өздерінің әр түрлі оқитынын түсінеді және бір бірінің оқу үдерісіне қосқан үлесін бағалауды үйренеді» Leppien ДЕЙІН КЕЙІН Оқу мен оқытудағы саралау туралы не білдіңіз?

РЕФЛЕКСИЯ «Тәтті» - «Қатты» - «Қаттының іші тәтті» •. «Тәтті» - не түсіндім? «Қатты» - ұқпай қалған ақпарат «Қаттының іші тәт

11 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Тәтті» - «Қатты» - «Қаттының іші тәтті» •. «Тәтті» - не түсіндім? «Қатты» - ұқпай қалған ақпарат «Қаттының іші тәтті» - маған қайталау керек

11 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Тәтті» - «Қатты» - «Қаттының іші тәтті» •. «Тәтті» - не түсіндім? «Қатты» - ұқпай қалған ақпарат «Қаттының іші тәтті» - маған қайталау керек

Назарларыңызға рахмет! Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін, Халқымыз қуанышпен баға берсін. Шәкірттеріміз шарықтап шың басына, Өн

12 слайд
Назарларыңызға рахмет! Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін, Халқымыз қуанышпен баға берсін. Шәкірттеріміз шарықтап шың басына, Өнер мен білім жолында жана берсін.

12 слайд

Назарларыңызға рахмет! Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін, Халқымыз қуанышпен баға берсін. Шәкірттеріміз шарықтап шың басына, Өнер мен білім жолында жана берсін.