Материалдар / Презентация "Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация "Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдер мен директорлардың оқу ісі жөніндегі орынбасарларына арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2019
466
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Шеберлік сыныбы Тақырыбы: “ Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі” Мақсаты: Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақса

1 слайд
Шеберлік сыныбы Тақырыбы: “ Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі” Мақсаты: Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсатын әр түрлі жолдармен меңгерту, және саралаудың тиімділігін ашу. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары – Оразбаева Арайлым Мауткалиевна

НЕ? НЕГЕ? ҚАЛАЙ?

2 слайд
НЕ? НЕГЕ? ҚАЛАЙ?

Жұмыс жоспары • Оқытудағы саралау дегеніміз НЕ? • Оқытудағы саралау НЕГЕ маңызды? • Оқыту үдерісінде оқушыларды саралап

3 слайд
Жұмыс жоспары • Оқытудағы саралау дегеніміз НЕ? • Оқытудағы саралау НЕГЕ маңызды? • Оқыту үдерісінде оқушыларды саралап ҚАЛАЙ оқытуға болады? ДЕЙІН КЕЙІН Оқытудағы саралау туралы не білесіз?

Топтық жұмыс 1-топ: “Саралау тәсілдері” (үдеріске дейін) 2-топ: “Саралау әрекеттері” (үдеріс к

4 слайд
Топтық жұмыс 1-топ: “Саралау тәсілдері” (үдеріске дейін) 2-топ: “Саралау әрекеттері” (үдеріс кезінде) 3-топ: “Сыртқы саралау” (үдерістен кейін) Топтық бағалау арқылы жұмысты бағалау

Оқу үдерісінде оқушылардың “ өте қатты қобалжу ” мен “ зерігу ” сәттері кездеседі . Қобалжу -

5 слайд
Оқу үдерісінде оқушылардың “ өте қатты қобалжу ” мен “ зерігу ” сәттері кездеседі . Қобалжу - мұғалім оқушыдан тым көп нәрсені күткенде, ал зерігу – оқушыға өте аз ұсынғанда пайда болады Михай Чиксентмихай НЕГЕ?

- Білім алушылардың деңгейі артады; - Мен – концепциясы: мықтылар өз қабілеттеріне көз жеткізеді, әлсіздер оқудағы жетіс

6 слайд
- Білім алушылардың деңгейі артады; - Мен – концепциясы: мықтылар өз қабілеттеріне көз жеткізеді, әлсіздер оқудағы жетістіктерін сезінуге мүмкіндік алады, толыққанды емес комплекстен арылады; - Оқуды ынталандыру деңгейі артады; - Топта бірдей балалар жинақталса, балаға оқу жеңіл болады. Саралап оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек.

Сабақтың тақырыбы : Математика, қазақ тілі, дүниетану Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

7 слайд
Сабақтың тақырыбы : Математика, қазақ тілі, дүниетану Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:   Көптеген оқушылар:   Кейбір оқушылар:Қысқа мерзімді жоспарҚалай?

. Тәжірибелік жұмыс 1-топ: Математика пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 5.2.2.1 Арифметикалық амалдардың бел

8 слайд
. Тәжірибелік жұмыс 1-топ: Математика пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 5.2.2.1 Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу; 5.2.2.2 Теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану 2-топ: Қазақ тілі пәні бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын ашық жеткізу 3-топ: Бастауыш сынып бойынша Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 3.2.3.2 Қолайсыз ауа райы, геологиялық және табиғи климаттық апаттар туындаған жағдайлардағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру; 3.1.4.3 Түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерді анықтау және бағалау; 3.1.4.4 Өзінің табиғи ортадағы қауіпсіздігін жоспарлауСаралау әдістері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайды

Кері байланыс бутерброды 1- бөлік – мадақ (жағымды пікір): Маған ... ұнады, себебі... ; 2 - бөлік – сын (сындарлы пікір):

9 слайд
Кері байланыс бутерброды 1- бөлік – мадақ (жағымды пікір): Маған ... ұнады, себебі... ; 2 - бөлік – сын (сындарлы пікір): Енді/келесі жолы ... жетілдіруге болады ; 3 - бөлік – ұсыныс: ... ...жақсы шыққан, бірақ .. ... .

«Саралау қолданылатын сыныпта барлық оқушылар өздерінің әр түрлі оқитынын түсінеді және бір бірінің оқу үдерісіне қ

10 слайд
«Саралау қолданылатын сыныпта барлық оқушылар өздерінің әр түрлі оқитынын түсінеді және бір бірінің оқу үдерісіне қосқан үлесін бағалауды үйренеді» Leppien ДЕЙІН КЕЙІН Оқу мен оқытудағы саралау туралы не білдіңіз?

РЕФЛЕКСИЯ «Тәтті» - «Қатты» - «Қаттының іші тәтті» • . «Тәтті» - не түсіндім? «Қатты» - ұқпай қалған ақпарат «Қаттының іші тә

11 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Тәтті» - «Қатты» - «Қаттының іші тәтті» • . «Тәтті» - не түсіндім? «Қатты» - ұқпай қалған ақпарат «Қаттының іші тәтті» - маған қайталау керек

Назарларыңызға рахмет!Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін, Халқымыз қуанышпен баға берсін. Шәкірттеріміз шарықтап шың басына, Өне

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін, Халқымыз қуанышпен баға берсін. Шәкірттеріміз шарықтап шың басына, Өнер мен білім жолында жана берсін.