Материалдар / Презентация "Өзін-өзі тану пәні мен басқа пәндерді ықпалдастыру"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Өзін-өзі тану пәні мен басқа пәндерді ықпалдастыру"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал өзін-өзі тану мен басқа пәндердің арасындағы байланысты ашып көрсетеді. Бұл презентациядағы материалдар бастауыш сынып мұғалімдеріне арналып жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
605
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дайындаған: Дайындаған: Байбалина ГүлшаһарБайбалина Гүлшаһар

1 слайд
Дайындаған: Дайындаған: Байбалина ГүлшаһарБайбалина Гүлшаһар 

1 слайд

Дайындаған: Дайындаған: Байбалина ГүлшаһарБайбалина Гүлшаһар 

Өзін-өзі тану пәні - өз алдына жеке ғылыми пән. Бұл пән - жас ұрпақтың тұлғалық рухани- адамгершілік құндылықтарын өзін-

2 слайд
Өзін-өзі тану пәні - өз алдына жеке ғылыми пән. Бұл пән - жас ұрпақтың тұлғалық рухани- адамгершілік құндылықтарын өзін-өзі тану арқылы қалыптастырудың әдіснамалық негізі ретінде оқыту жүйесіндегі адамгершілік көзқарастар, тұлғаның шығармашылық және кәсіби дербестігін дамыту туралы идеялары; отандық және шетелдік оқыту теориясындағы, педагогика мен психологияда ізгіліктік дәстүрлер мен ой-пікірлер, бүгінгі тәрбиенің адамға бағытталған әлеуметтік – психологиялық қырларын қалыптастырудағы тәсілдерін оқыту мен үйретуге арналған.

2 слайд

Өзін-өзі тану пәні - өз алдына жеке ғылыми пән. Бұл пән - жас ұрпақтың тұлғалық рухани- адамгершілік құндылықтарын өзін-өзі тану арқылы қалыптастырудың әдіснамалық негізі ретінде оқыту жүйесіндегі адамгершілік көзқарастар, тұлғаның шығармашылық және кәсіби дербестігін дамыту туралы идеялары; отандық және шетелдік оқыту теориясындағы, педагогика мен психологияда ізгіліктік дәстүрлер мен ой-пікірлер, бүгінгі тәрбиенің адамға бағытталған әлеуметтік – психологиялық қырларын қалыптастырудағы тәсілдерін оқыту мен үйретуге арналған.

Бүгінгі таңдағы қолданысқа ие болып Бүгінгі таңдағы қолданысқа ие болып жүрген «Жалпы білім беретін мектептің жүрген «Жалпы б

3 слайд
Бүгінгі таңдағы қолданысқа ие болып Бүгінгі таңдағы қолданысқа ие болып жүрген «Жалпы білім беретін мектептің жүрген «Жалпы білім беретін мектептің бастауыш сатысындағы білім мазмұнының бастауыш сатысындағы білім мазмұнының тұжырымдамасы» Бастауыш білім берудің тұжырымдамасы» Бастауыш білім берудің мемлекеттік стандартының үзіксіз білім мемлекеттік стандартының үзіксіз білім беру жүйесіндегі басқа буындармен тек беру жүйесіндегі басқа буындармен тек сабақтас болуымен ғана емес, ең алдымен сабақтас болуымен ғана емес, ең алдымен оқушы тұлғасын қалыптастырудың құнды оқушы тұлғасын қалыптастырудың құнды негізі екендігі анықтаған. Осы бағытта негізі екендігі анықтаған. Осы бағытта пәнаралық байланыс бастауыш сатыда пәнаралық байланыс бастауыш сатыда жекелеген пәндер, ең алдымен, оқушыда жекелеген пәндер, ең алдымен, оқушыда мәдениеттің базистік қырларын мәдениеттің базистік қырларын қалыптастыруға, оның жеке бас тұлғасын қалыптастыруға, оның жеке бас тұлғасын тәрбиелеуге қызмет еткендіктен, білім тәрбиелеуге қызмет еткендіктен, білім мазмұнының инегративті біртұтастығын мазмұнының инегративті біртұтастығын қамтамасыз етудің маңызы зор. қамтамасыз етудің маңызы зор.

3 слайд

Бүгінгі таңдағы қолданысқа ие болып Бүгінгі таңдағы қолданысқа ие болып жүрген «Жалпы білім беретін мектептің жүрген «Жалпы білім беретін мектептің бастауыш сатысындағы білім мазмұнының бастауыш сатысындағы білім мазмұнының тұжырымдамасы» Бастауыш білім берудің тұжырымдамасы» Бастауыш білім берудің мемлекеттік стандартының үзіксіз білім мемлекеттік стандартының үзіксіз білім беру жүйесіндегі басқа буындармен тек беру жүйесіндегі басқа буындармен тек сабақтас болуымен ғана емес, ең алдымен сабақтас болуымен ғана емес, ең алдымен оқушы тұлғасын қалыптастырудың құнды оқушы тұлғасын қалыптастырудың құнды негізі екендігі анықтаған. Осы бағытта негізі екендігі анықтаған. Осы бағытта пәнаралық байланыс бастауыш сатыда пәнаралық байланыс бастауыш сатыда жекелеген пәндер, ең алдымен, оқушыда жекелеген пәндер, ең алдымен, оқушыда мәдениеттің базистік қырларын мәдениеттің базистік қырларын қалыптастыруға, оның жеке бас тұлғасын қалыптастыруға, оның жеке бас тұлғасын тәрбиелеуге қызмет еткендіктен, білім тәрбиелеуге қызмет еткендіктен, білім мазмұнының инегративті біртұтастығын мазмұнының инегративті біртұтастығын қамтамасыз етудің маңызы зор. қамтамасыз етудің маңызы зор.

 ЫЫқпалдасу қпалдасу – бүгінгі таңда адамның ғылыми ойлауын және әлемдік көзқарасын анықтайды. Философиялық сөздік бұл ұғымға

4 слайд
 ЫЫқпалдасу қпалдасу – бүгінгі таңда адамның ғылыми ойлауын және әлемдік көзқарасын анықтайды. Философиялық сөздік бұл ұғымға мынадай түсінік береді: ықпалдасуықпалдасу – әр текті бөліктер мен элементтердің бірігуімен байланысты даму.  Ықпалдастыру процесі Ықпалдастыру процесі (лат. integratio – біріктіру, қалыпқа келтіру) бірін-бірі толықтыратын, бір- бірімен байланысты жеке ұғымдарды бір тұтас етіп біріктіру.  Сыртқы ықпалдасу Сыртқы ықпалдасу – өзін-өзі тану пәнінің әдістерін қолдану.  Ішкі ықпалдасу Ішкі ықпалдасу – дүниетанымдық мәнге ие.

4 слайд

 ЫЫқпалдасу қпалдасу – бүгінгі таңда адамның ғылыми ойлауын және әлемдік көзқарасын анықтайды. Философиялық сөздік бұл ұғымға мынадай түсінік береді: ықпалдасуықпалдасу – әр текті бөліктер мен элементтердің бірігуімен байланысты даму.  Ықпалдастыру процесі Ықпалдастыру процесі (лат. integratio – біріктіру, қалыпқа келтіру) бірін-бірі толықтыратын, бір- бірімен байланысты жеке ұғымдарды бір тұтас етіп біріктіру.  Сыртқы ықпалдасу Сыртқы ықпалдасу – өзін-өзі тану пәнінің әдістерін қолдану.  Ішкі ықпалдасу Ішкі ықпалдасу – дүниетанымдық мәнге ие.

"Өзін - өзі тану пәнін басқа пәнмен ықпалдастыру" тақырыбы қазіргі кездегі өзекті мәселенің бірі болып отыр. Әдебиеттік оқ

5 слайд
"Өзін - өзі тану пәнін басқа пәнмен ықпалдастыру" тақырыбы қазіргі кездегі өзекті мәселенің бірі болып отыр. Әдебиеттік оқу пәні мен өзін - өзі тану пәнін ықпалдастырудағы мақсат мақал- мәтелдер, нақыл сөздер мен соның негізіндегі адамның мінез-құлқын сипаттау. Сол арқылы оқушылар мақал- мәтелдер мен нақыл сөздерді жатқа біліп, әрі адамгершілік қасиеттерді игеріп, жақсы тәрбиеленеді. Мысалы: "Жақсы ай мен күндей, Әлемге бірдей" деген бөлімді өткен кезде оқушылар мақалдың мазмұнын былайша жеткізіп, ойларын ортаға салды: Ай мен Күн барлық адамзатқа, тірі ағзаға ортақ. Олар ешкімді, еш нәрсені алаламайды. Жақсы адамның да шапағаты барлық әлемге бірдей. Міне, осындай тақырып, мақалдар арқылы адам бойындағы құндылықтарды біртіндеп сіңіре отырып, қалыптастыруға болады.

5 слайд

"Өзін - өзі тану пәнін басқа пәнмен ықпалдастыру" тақырыбы қазіргі кездегі өзекті мәселенің бірі болып отыр. Әдебиеттік оқу пәні мен өзін - өзі тану пәнін ықпалдастырудағы мақсат мақал- мәтелдер, нақыл сөздер мен соның негізіндегі адамның мінез-құлқын сипаттау. Сол арқылы оқушылар мақал- мәтелдер мен нақыл сөздерді жатқа біліп, әрі адамгершілік қасиеттерді игеріп, жақсы тәрбиеленеді. Мысалы: "Жақсы ай мен күндей, Әлемге бірдей" деген бөлімді өткен кезде оқушылар мақалдың мазмұнын былайша жеткізіп, ойларын ортаға салды: Ай мен Күн барлық адамзатқа, тірі ағзаға ортақ. Олар ешкімді, еш нәрсені алаламайды. Жақсы адамның да шапағаты барлық әлемге бірдей. Міне, осындай тақырып, мақалдар арқылы адам бойындағы құндылықтарды біртіндеп сіңіре отырып, қалыптастыруға болады.

Өзін-өзі тану пәні мен дүние тану пәнін ықпалдастыру мақсаты оқушыларға табиғатты қорғауға өз үлесін қосуға, құрметтеуге,

6 слайд
Өзін-өзі тану пәні мен дүние тану пәнін ықпалдастыру мақсаты оқушыларға табиғатты қорғауға өз үлесін қосуға, құрметтеуге, адамдарға жақсылық жасауға еңбек етуге тәрбиелеу болып табылады. Мысалы: «Адам – қоғам перзенті» бөлімін өткен кезде адамның қалай пайда болғаны туралы түсіндіре келіп, адамды адам еткен еңбек екенін, олар әр түрлі еңбек құралдарын жасау арқылы, топтасып еңбек ету арқылы дамығанын түсіндірдім. Осы арқылы оқушылар «Бақыт кілті еңбекте» екенін, «Бірлік түбі – тірлік» екенін жақсы түсінді деген ойдамын.

6 слайд

Өзін-өзі тану пәні мен дүние тану пәнін ықпалдастыру мақсаты оқушыларға табиғатты қорғауға өз үлесін қосуға, құрметтеуге, адамдарға жақсылық жасауға еңбек етуге тәрбиелеу болып табылады. Мысалы: «Адам – қоғам перзенті» бөлімін өткен кезде адамның қалай пайда болғаны туралы түсіндіре келіп, адамды адам еткен еңбек екенін, олар әр түрлі еңбек құралдарын жасау арқылы, топтасып еңбек ету арқылы дамығанын түсіндірдім. Осы арқылы оқушылар «Бақыт кілті еңбекте» екенін, «Бірлік түбі – тірлік» екенін жақсы түсінді деген ойдамын.

Өзін-өзі тану пәні мен математика пәнін ықпалдастырудың мақсаты – адамның мінез-құлқын, санасын қалыптастыру, тез ойлануға,

7 слайд
Өзін-өзі тану пәні мен математика пәнін ықпалдастырудың мақсаты – адамның мінез-құлқын, санасын қалыптастыру, тез ойлануға, яғни шешім қабылдауға бейімдеу. Мысалы: «Қосу және азайту» мен «Көбейту және бөлу» бөлімдерін өту барысында оқушыларды көпшіл болуға тәрбиелеп, өзімшілдіктің жаман қасиет екенін түсіндірдім. Сонымен қатар, математика пәнінің көмегімен есептеу арқылы олар тез ойлана білуге дағдыланып, шешім қабылдап үйренеді. Ал шешім қабылдай білу адам өмірі үшін өте маңызды болып саналады. Болашақта олар қажет кезде дұрыс шешім қабылдайды деген ойдамын.

7 слайд

Өзін-өзі тану пәні мен математика пәнін ықпалдастырудың мақсаты – адамның мінез-құлқын, санасын қалыптастыру, тез ойлануға, яғни шешім қабылдауға бейімдеу. Мысалы: «Қосу және азайту» мен «Көбейту және бөлу» бөлімдерін өту барысында оқушыларды көпшіл болуға тәрбиелеп, өзімшілдіктің жаман қасиет екенін түсіндірдім. Сонымен қатар, математика пәнінің көмегімен есептеу арқылы олар тез ойлана білуге дағдыланып, шешім қабылдап үйренеді. Ал шешім қабылдай білу адам өмірі үшін өте маңызды болып саналады. Болашақта олар қажет кезде дұрыс шешім қабылдайды деген ойдамын.

8 слайд

8 слайд