Презентация Өзіңді жақсылықпен таразыла 2-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Өзіңді жақсылықпен таразыла.
1 слайд
Өзіңді жақсылықпен таразыла.
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Қасиеттері: отбасындағы сүйіспеншілік,
бауырмалдық, татулық.
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: отбасындағы сүйіспеншілік, бауырмалдық, татулық.
3 слайд
Мақсаты: оқушыларға адам өзін жақсылықпен таразылау
қажет екенін сүйісеншілік құндылығы арқылы түсіндіру.
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларға отбасындағы
сүйіспеншіліктің маңызын түсіндіру.
2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы бауырмалдық
қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: оқушыларға адам өзін жақсылықпен таразылау қажет екенін сүйісеншілік құндылығы арқылы түсіндіру. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншіліктің маңызын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы бауырмалдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру
1. №9 – сабақ. Жақсылық туралы мақал – мәтелдер жазып келу.
2. Келесі сабақ. №10, Ыбырай Алтынсариннің «Сәтемір хан»
әңгімесін оқып келу.
Сұрақтар:
1. Сәтемірге құмырсқа қандай сабақ берді?
2. Қоршаған ортадан жақсылыққа үйренуге бола ма? Мысал
келтіріңдер.
3. Өздерің қоршаған ортадан үлгі алған кездерің болды ма?
Мысал келтіріңдер.
6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру 1. №9 – сабақ. Жақсылық туралы мақал – мәтелдер жазып келу. 2. Келесі сабақ. №10, Ыбырай Алтынсариннің «Сәтемір хан» әңгімесін оқып келу. Сұрақтар: 1. Сәтемірге құмырсқа қандай сабақ берді? 2. Қоршаған ортадан жақсылыққа үйренуге бола ма? Мысал келтіріңдер. 3. Өздерің қоршаған ортадан үлгі алған кездерің болды ма? Мысал келтіріңдер.
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
(Оқушыларға 3 рет айтқызып, дәптерге жаздырту)
«Жақсының жақсылығын айт, нұры тасысын»
Нақыл сөз
Сұрақтар:
1. Риясыз жақсылық жасау дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Өздерің қандай риясыз жақсылық жасап жүрсіңдер?
3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға 3 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) «Жақсының жақсылығын айт, нұры тасысын» Нақыл сөз Сұрақтар: 1. Риясыз жақсылық жасау дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Өздерің қандай риясыз жақсылық жасап жүрсіңдер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?
8 слайд
Мұғалім сыйы.
Достар.
8 слайд
Мұғалім сыйы. Достар.
9 слайд
Сұрақтар:
1. Достардың бір-бірне көрсеткен қамқорлықтарын немен
түсіндіруге болады?
2. Достар бір-біріне неліктен жасырын түрде жақсылық
жасады?
3. Шынайы достың бойында қандай құндылықтар мен
қасиеттер болады?
4. Өздерің достарыңнан шынайы қамқорлық сезінгенде
қандай күйде боласыңдар? Әңгімелеп беріңдер.
9 слайд
Сұрақтар: 1. Достардың бір-бірне көрсеткен қамқорлықтарын немен түсіндіруге болады? 2. Достар бір-біріне неліктен жасырын түрде жақсылық жасады? 3. Шынайы достың бойында қандай құндылықтар мен қасиеттер болады? 4. Өздерің достарыңнан шынайы қамқорлық сезінгенде қандай күйде боласыңдар? Әңгімелеп беріңдер.
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Оқушылар төрт топқа бөлінеді.
Тапсырма: 37 – 38 беттердегі с уреттерге
қараңдар. Ондағы балалардың бойында қандай
қасиеттер бар деп ойлайсыңдар? Айтып
беріңдер.
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: 37 – 38 беттердегі с уреттерге қараңдар. Ондағы балалардың бойында қандай қасиеттер бар деп ойлайсыңдар? Айтып беріңдер.
11 слайд
Топпен ән айту.
Болайықшы осындай
Өлеңі мен әнін жазған: Айымгүл
Меңжанова
Жақсы бала еңбекшіл
Ер азамат болады.
Қиындықты жеңіп кіл,
Құшағы гүлге толады.
Қайырмасы:
Еңбекшіл осындай,
Болайықшы досым-ай.
Таза бала мұнтаздай,
Сүйсінеді қараған,
Ұқыпты деп бұл қандай,
Жақсы көрер бар адам.
11 слайд
Топпен ән айту. Болайықшы осындай Өлеңі мен әнін жазған: Айымгүл Меңжанова Жақсы бала еңбекшіл Ер азамат болады. Қиындықты жеңіп кіл, Құшағы гүлге толады. Қайырмасы: Еңбекшіл осындай, Болайықшы досым-ай. Таза бала мұнтаздай, Сүйсінеді қараған, Ұқыпты деп бұл қандай, Жақсы көрер бар адам.
12 слайд
Үй тапсырмасы.
1. №10 – сабақ. Өздері жасаған жақсылықтары
туралы шағын әңгіме жазып келу.
2. Келесі сабақ. №11, «Ананың сүйіспеншілігі»
өсиет әңгімені оқып келу.
12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №10 – сабақ. Өздері жасаған жақсылықтары туралы шағын әңгіме жазып келу. 2. Келесі сабақ. №11, «Ананың сүйіспеншілігі» өсиет әңгімені оқып келу.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін.
Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде,
біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш
қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды
сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз...,
қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.