Презентация Өзіңді жақсылықпен таразыла 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация Өзіңді жақсылықпен таразыла 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға, адам өзін жақсылықпен таразылау қажеттігін түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Өзіңді жақсылықпен таразыла.

#1 слайд
Өзіңді жақсылықпен таразыла.

1 слайд

Өзіңді жақсылықпен таразыла.

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: отбасындағы сүйіспеншілік, бауырмалдық, татулық.

#2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: отбасындағы сүйіспеншілік, бауырмалдық, татулық.

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: отбасындағы сүйіспеншілік, бауырмалдық, татулық.

Мақсаты: оқушыларға адам өзін жақсылықпен таразылау қажет екенін сүйісеншілік құндылығы арқылы түсіндіру. Міндеттері: 1. Біл

#3 слайд
Мақсаты: оқушыларға адам өзін жақсылықпен таразылау қажет екенін сүйісеншілік құндылығы арқылы түсіндіру. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншіліктің маңызын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы бауырмалдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: оқушыларға адам өзін жақсылықпен таразылау қажет екенін сүйісеншілік құндылығы арқылы түсіндіру. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншіліктің маңызын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы бауырмалдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

Үйге тапсырманы тексеру 1. №9 – сабақ. Жақсылық туралы мақал – мәтелдер жазып келу. 2. Келесі сабақ. №10, Ыбырай Алтынсариннің «

#6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру 1. №9 – сабақ. Жақсылық туралы мақал – мәтелдер жазып келу. 2. Келесі сабақ. №10, Ыбырай Алтынсариннің «Сәтемір хан» әңгімесін оқып келу. Сұрақтар: 1. Сәтемірге құмырсқа қандай сабақ берді? 2. Қоршаған ортадан жақсылыққа үйренуге бола ма? Мысал келтіріңдер. 3. Өздерің қоршаған ортадан үлгі алған кездерің болды ма? Мысал келтіріңдер.

6 слайд

Үйге тапсырманы тексеру 1. №9 – сабақ. Жақсылық туралы мақал – мәтелдер жазып келу. 2. Келесі сабақ. №10, Ыбырай Алтынсариннің «Сәтемір хан» әңгімесін оқып келу. Сұрақтар: 1. Сәтемірге құмырсқа қандай сабақ берді? 2. Қоршаған ортадан жақсылыққа үйренуге бола ма? Мысал келтіріңдер. 3. Өздерің қоршаған ортадан үлгі алған кездерің болды ма? Мысал келтіріңдер.

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға 3 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) «Жақсының жақсылығын айт, нұры тасысын»

#7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға 3 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) «Жақсының жақсылығын айт, нұры тасысын» Нақыл сөз Сұрақтар: 1. Риясыз жақсылық жасау дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Өздерің қандай риясыз жақсылық жасап жүрсіңдер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға 3 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) «Жақсының жақсылығын айт, нұры тасысын» Нақыл сөз Сұрақтар: 1. Риясыз жақсылық жасау дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Өздерің қандай риясыз жақсылық жасап жүрсіңдер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

Мұғалім сыйы. Достар.

#8 слайд
Мұғалім сыйы. Достар.

8 слайд

Мұғалім сыйы. Достар.

Сұрақтар: 1. Достардың бір-бірне көрсеткен қамқорлықтарын немен түсіндіруге болады? 2. Достар бір-біріне неліктен жасырын түрде

#9 слайд
Сұрақтар: 1. Достардың бір-бірне көрсеткен қамқорлықтарын немен түсіндіруге болады? 2. Достар бір-біріне неліктен жасырын түрде жақсылық жасады? 3. Шынайы достың бойында қандай құндылықтар мен қасиеттер болады? 4. Өздерің достарыңнан шынайы қамқорлық сезінгенде қандай күйде боласыңдар? Әңгімелеп беріңдер.

9 слайд

Сұрақтар: 1. Достардың бір-бірне көрсеткен қамқорлықтарын немен түсіндіруге болады? 2. Достар бір-біріне неліктен жасырын түрде жақсылық жасады? 3. Шынайы достың бойында қандай құндылықтар мен қасиеттер болады? 4. Өздерің достарыңнан шынайы қамқорлық сезінгенде қандай күйде боласыңдар? Әңгімелеп беріңдер.

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: 37 – 38 беттердегі с уреттерге қараңдар. Ондағы ба

#10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: 37 – 38 беттердегі с уреттерге қараңдар. Ондағы балалардың бойында қандай қасиеттер бар деп ойлайсыңдар? Айтып беріңдер.

10 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: 37 – 38 беттердегі с уреттерге қараңдар. Ондағы балалардың бойында қандай қасиеттер бар деп ойлайсыңдар? Айтып беріңдер.

Топпен ән айту. Болайықшы осындай Өлеңі мен ә

#11 слайд
Топпен ән айту. Болайықшы осындай Өлеңі мен әнін жазған: Айымгүл Меңжанова Жақсы бала еңбекшіл Ер азамат болады. Қиындықты жеңіп кіл, Құшағы гүлге толады. Қайырмасы: Еңбекшіл осындай, Болайықшы досым-ай. Таза бала мұнтаздай, Сүйсінеді қараған, Ұқыпты деп бұл қандай, Жақсы көрер бар адам.

11 слайд

Топпен ән айту. Болайықшы осындай Өлеңі мен әнін жазған: Айымгүл Меңжанова Жақсы бала еңбекшіл Ер азамат болады. Қиындықты жеңіп кіл, Құшағы гүлге толады. Қайырмасы: Еңбекшіл осындай, Болайықшы досым-ай. Таза бала мұнтаздай, Сүйсінеді қараған, Ұқыпты деп бұл қандай, Жақсы көрер бар адам.

Үй тапсырмасы. 1. №10 – сабақ. Өздері жасаған жақсылықтары туралы шағын әңгіме жазып келу. 2. Келесі сабақ. №11, «Ананың сүйісп

#12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №10 – сабақ. Өздері жасаған жақсылықтары туралы шағын әңгіме жазып келу. 2. Келесі сабақ. №11, «Ананың сүйіспеншілігі» өсиет әңгімені оқып келу.

12 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №10 – сабақ. Өздері жасаған жақсылықтары туралы шағын әңгіме жазып келу. 2. Келесі сабақ. №11, «Ананың сүйіспеншілігі» өсиет әңгімені оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруы

#13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

13 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Файл форматы:
pptx
20.11.2020
1019
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі