Презентация Педагогикалық шеберлік мазмұны
Презентация Педагогикалық шеберлік мазмұны

#1 слайд
www.yourwebsite.com
1
оқу және
тәрбие
жұмыстарын
ұштастыра білу
А.И.Щербаков педагогикалық
шеберлік–мұғалімнің ғылыми,
әдістемелік өнерінің , білігі
мен дағдысының, жеке
қасиеттерінің үндесіп,үйлесуі
деп есептейді.
Ю.К.Бабанский“ мұғалім-
кәсіби технологияныеркін
меңгерумен,шығармашылығ
ымен бала оқытуда және
тәрбиелеуде ерекше шебер”
деп көрсетеді.
Күрделі
мәселелерді
түсінікті тілмен,
ұтымды даұғымды
формада ұсына
білу ептілігі
Н.В.Кухарев мұғалімнің
белгілі дәрежедегі
педагогтық шеберлігін
қарастырудың дұрыстығын
айта келіп,оның шеберлігі
психологиялық–педагогтік
дайындығының жоғары
деңгейіне негізделуі
шартдейді.
Ю.П.Азаров тәрбиешінің
шеберлігінің маңызы
туралы “педагогикалық
шеберліктің негізі бала
тәрбиесінің заңдылығын
білу болып табылады”дейдіпсихологиялық-
педагогикалық
ой-өріс;
Кәсіби және
жеке мәдениет
Дамыған
кәсіптік
қабілеттер
Педагогикалық
техника
меңгерімі
Шығармашыл
білім ізденісіне
бағыттау,бақылау
педагогикалық
шеберлік
мазмұны
Педагогикалық шеберлік және оның мазмұны
1 слайд
www.yourwebsite.com 1 оқу және тәрбие жұмыстарын ұштастыра білу А.И.Щербаков педагогикалық шеберлік–мұғалімнің ғылыми, әдістемелік өнерінің , білігі мен дағдысының, жеке қасиеттерінің үндесіп,үйлесуі деп есептейді. Ю.К.Бабанский“ мұғалім- кәсіби технологияныеркін меңгерумен,шығармашылығ ымен бала оқытуда және тәрбиелеуде ерекше шебер” деп көрсетеді. Күрделі мәселелерді түсінікті тілмен, ұтымды даұғымды формада ұсына білу ептілігі Н.В.Кухарев мұғалімнің белгілі дәрежедегі педагогтық шеберлігін қарастырудың дұрыстығын айта келіп,оның шеберлігі психологиялық–педагогтік дайындығының жоғары деңгейіне негізделуі шартдейді. Ю.П.Азаров тәрбиешінің шеберлігінің маңызы туралы “педагогикалық шеберліктің негізі бала тәрбиесінің заңдылығын білу болып табылады”дейдіпсихологиялық- педагогикалық ой-өріс; Кәсіби және жеке мәдениет Дамыған кәсіптік қабілеттер Педагогикалық техника меңгерімі Шығармашыл білім ізденісіне бағыттау,бақылау педагогикалық шеберлік мазмұны Педагогикалық шеберлік және оның мазмұны
#2 слайд
www.yourwebsite.com
2
Педагогикалық іс әрекеттің мәні және құрылымы
коммуникатив
тік білім
берушілік
Мақсаты қоғам
мақсатымен
анықталады.
Оқытушылардың кәсіби
маңызды қасиеттерін
зерттеумен айналысқан
педагогтар:А.К.Маркова,Л.М.М
итина, Н.В.Кузьмина,
В.П.Сименов, К.С.Успанов,
А.А.Молдажановат .б
Оқытушы маңызды іске
жауапты болғандықтан
оқытушыдан жан-жақты
терең ғылыми білім,жоғары
педагогикалық
шеберлік,саяси моральдық
қасиет, табанды ерік-
жігер,парасатты мінез-кұлық
талап етіледі.
-педагогикалық
құбылыстарға талдау жасай
алуы; -педагогикалық
ойлаудың қалыптасуы;
-қарым-қатынас жасай
алуы;
-ұжымшылдық;
-шығармашылығы және т.б.
Оқытушылардың кәсіби
маңызды қасиеттеріне
кіргізуге болады:
-оқушыларға деген
сүйіспеншілігі;
-педагогикалық үдерісті
жүйелі жүргізе алуы;
-бақылағыштығы;
Басқа іс-
әрекеттерді
басқаруға
бағытталған іс-
әрекет
Тұлғаның дамуымен
қалыптасуы бойынша
жүргізілген
педагогикалық қарым-
қатынастың нәтижелері
болашақта ғана
айқындалады
Іс-әрекет субъект-
субъектілік және
субьект-объектілік
сипатта болуы
Танымдық
зерттеушілік
Педагогикалык
іс-әрекеттің
негізгі
ерекшеліктері:
2 слайд
www.yourwebsite.com 2 Педагогикалық іс әрекеттің мәні және құрылымы коммуникатив тік білім берушілік Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады. Оқытушылардың кәсіби маңызды қасиеттерін зерттеумен айналысқан педагогтар:А.К.Маркова,Л.М.М итина, Н.В.Кузьмина, В.П.Сименов, К.С.Успанов, А.А.Молдажановат .б Оқытушы маңызды іске жауапты болғандықтан оқытушыдан жан-жақты терең ғылыми білім,жоғары педагогикалық шеберлік,саяси моральдық қасиет, табанды ерік- жігер,парасатты мінез-кұлық талап етіледі. -педагогикалық құбылыстарға талдау жасай алуы; -педагогикалық ойлаудың қалыптасуы; -қарым-қатынас жасай алуы; -ұжымшылдық; -шығармашылығы және т.б. Оқытушылардың кәсіби маңызды қасиеттеріне кіргізуге болады: -оқушыларға деген сүйіспеншілігі; -педагогикалық үдерісті жүйелі жүргізе алуы; -бақылағыштығы; Басқа іс- әрекеттерді басқаруға бағытталған іс- әрекет Тұлғаның дамуымен қалыптасуы бойынша жүргізілген педагогикалық қарым- қатынастың нәтижелері болашақта ғана айқындалады Іс-әрекет субъект- субъектілік және субьект-объектілік сипатта болуы Танымдық зерттеушілік Педагогикалык іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері:
#3 слайд
www.yourwite.com
1
Үздіксіз
білім және
шығармашы
лық
психология
лық
Пәндік
«Сабақ беру–үйреншікті
жайғана шеберлік емес,
ол–жаңадан жаңаны
табатын өнер»,–дейді
Жүсіпбек Аймауытов
Құзырет–тұлғаның белгілі
бір пәндер шеңберіне
қатысты білімі, біліктілігі,
дағдысымен іс-әрекеттері
тәсілінің өзара байланысқан
сапаларының жиынтығы, ол
құзыреттілік–адамның
өзінің іс-әрәкет саласына сай
құзыреттерді меңгеруі.
Жаңашылдық
«Құзыреттілік» сөзі
француз тілінен «заңға
сай»,ал латын тілінен«сай
болу»,«қабілетті», «талап
қою»,ал ағылшын
тілінен«қабілетті»,«жетік»
деген мағынаны білдіреді.
«Құзырлылық – тек кәсіби
білімі емес, тұлғаның жалпы
мәдениетімен
шығармашылық әлеуетін
дамыту қабілеті» - деп
түйіндейді белгілі
оқымысты Т.Г.Браже.Технология
лық
Жоғары
мәдениеттілік
Педагогикалық қызметтің басты шарты–біліктілік және құзыреттілік
Педагогтің кәсіби
құзыреттілігі
3 слайд
www.yourwite.com 1 Үздіксіз білім және шығармашы лық психология лық Пәндік «Сабақ беру–үйреншікті жайғана шеберлік емес, ол–жаңадан жаңаны табатын өнер»,–дейді Жүсіпбек Аймауытов Құзырет–тұлғаның белгілі бір пәндер шеңберіне қатысты білімі, біліктілігі, дағдысымен іс-әрекеттері тәсілінің өзара байланысқан сапаларының жиынтығы, ол құзыреттілік–адамның өзінің іс-әрәкет саласына сай құзыреттерді меңгеруі. Жаңашылдық «Құзыреттілік» сөзі француз тілінен «заңға сай»,ал латын тілінен«сай болу»,«қабілетті», «талап қою»,ал ағылшын тілінен«қабілетті»,«жетік» деген мағынаны білдіреді. «Құзырлылық – тек кәсіби білімі емес, тұлғаның жалпы мәдениетімен шығармашылық әлеуетін дамыту қабілеті» - деп түйіндейді белгілі оқымысты Т.Г.Браже.Технология лық Жоғары мәдениеттілік Педагогикалық қызметтің басты шарты–біліктілік және құзыреттілік Педагогтің кәсіби құзыреттілігі
шағым қалдыра аласыз













