Презентация «Қалай дұрыс тамақтану керек» 1-сынып
Презентация «Қалай дұрыс тамақтану керек» 1-сынып

#1 слайд
Туребекова Меруерт Жумабековна
№48 Т. Рысқұлов атындағы орта мектебі
Жаратылыстану 1-сынып
1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін
керек қажеттіліктерді анықтау
1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары,
үдерістері мен нысандарын зерттеудің
қажеттілігін түсіндіру
Б.о Дұрыс тамақтану ережесін айтады
К. о Адамның өсуі мен дамуы үшін керек
қажеттіліктерді анықтайды
К.о Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен
нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді
Адамның өсіп-дамуына қажетті
жағдайларды атайды
Қоршаған ортаны зерттеудің
маңыздылығын түсіндіреді
Қалай дұрыс тамақтану керектігін
біледі;
Оқу мақсаты
Бағалау
критерийі
Сабақтың тақырыбы
Қалай дұрыс тамақтану
керек?
1 слайд
Туребекова Меруерт Жумабековна №48 Т. Рысқұлов атындағы орта мектебі Жаратылыстану 1-сынып 1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау 1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру Б.о Дұрыс тамақтану ережесін айтады К. о Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтайды К.о Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді Адамның өсіп-дамуына қажетті жағдайларды атайды Қоршаған ортаны зерттеудің маңыздылығын түсіндіреді Қалай дұрыс тамақтану керектігін біледі; Оқу мақсаты Бағалау критерийі Сабақтың тақырыбы Қалай дұрыс тамақтану керек?
#2 слайд
Қолдауды үнемі қажет ететін оқушыларға саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі бойынша сұрақтар қойылады.
Қабілеті жоғары оқушыға «Ойлан, жұптас»әдісі арқылы әр оқушының оқу үдерісіне
қатысуына жағдай жасалады.
Белсенді
оқу әдісі
Саралау
Бағалау
критерийі
“Ыстық жүрек” шаттық шеңбер “Сиқырлы сандық” топқа бөлу
Миға шабуыл “Құпия зат” жаңа сабақты ашу
“Кластер әдісі” т.ж
“Дастархан” тапсырмасы ұ.ж
Ширату жаттығу “Бұзық телефон”
“Аспазшы” ойыны т.ж
Шеңбердегі азық-түлік т.ж
“Сен білесң бе?” аңдатпа
Сабақты қорыту “Зерттейік ж.ж”
Қолдауды үнемі қажет ететін оқушыларға саралаудың
«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша сұрақтар
қойылады.
Қабілеті жоғары оқушыға «Дереккөздер» әдісі арқылы
әр оқушының оқу үдерісіне қатысуына жағдай
жасалады.
Әр тапсырманың дискрипторын
құра отырып түрлі тәсіл арқылы
бағаланады “Бағдаршам” “От
шашу” “Күлегештер” “Қошемет
көрсету”
КЕРІ БАЙЛАНЫс
“Аспан әлемі”
Қортынды: Жаңартылған білім мазмұны бойынша
сабағымды жоспарлау үрдісінде оқушылардың әр түрлі
әрекеттесу формаларында жұмыс жасауына, өзіне деген
сенімінің қалыптасуына, проблемаларды шешуге және өзін
– өзі бағалауға, кері байланыс арқылы өз білімін жетілдіруге
мүмкіндік беретіндігіне көз жеткіздім.
2 слайд
Қолдауды үнемі қажет ететін оқушыларға саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша сұрақтар қойылады. Қабілеті жоғары оқушыға «Ойлан, жұптас»әдісі арқылы әр оқушының оқу үдерісіне қатысуына жағдай жасалады. Белсенді оқу әдісі Саралау Бағалау критерийі “Ыстық жүрек” шаттық шеңбер “Сиқырлы сандық” топқа бөлу Миға шабуыл “Құпия зат” жаңа сабақты ашу “Кластер әдісі” т.ж “Дастархан” тапсырмасы ұ.ж Ширату жаттығу “Бұзық телефон” “Аспазшы” ойыны т.ж Шеңбердегі азық-түлік т.ж “Сен білесң бе?” аңдатпа Сабақты қорыту “Зерттейік ж.ж” Қолдауды үнемі қажет ететін оқушыларға саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша сұрақтар қойылады. Қабілеті жоғары оқушыға «Дереккөздер» әдісі арқылы әр оқушының оқу үдерісіне қатысуына жағдай жасалады. Әр тапсырманың дискрипторын құра отырып түрлі тәсіл арқылы бағаланады “Бағдаршам” “От шашу” “Күлегештер” “Қошемет көрсету” КЕРІ БАЙЛАНЫс “Аспан әлемі” Қортынды: Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабағымды жоспарлау үрдісінде оқушылардың әр түрлі әрекеттесу формаларында жұмыс жасауына, өзіне деген сенімінің қалыптасуына, проблемаларды шешуге және өзін – өзі бағалауға, кері байланыс арқылы өз білімін жетілдіруге мүмкіндік беретіндігіне көз жеткіздім.
шағым қалдыра аласыз













