Презентация «Қалай дұрыс тамақтану керек» 1-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация «Қалай дұрыс тамақтану керек» 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып яғни 1-сынып мұғалімдеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Туребекова Меруерт Жумабековна №48 Т. Рысқұлов атындағы орта мектебі Жаратылыстану 1-сынып 1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үші

#1 слайд
Туребекова Меруерт Жумабековна №48 Т. Рысқұлов атындағы орта мектебі Жаратылыстану 1-сынып 1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау 1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру Б.о Дұрыс тамақтану ережесін айтады К. о Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтайды К.о Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді Адамның өсіп-дамуына қажетті жағдайларды атайды Қоршаған ортаны зерттеудің маңыздылығын түсіндіреді Қалай дұрыс тамақтану керектігін біледі; Оқу мақсаты Бағалау критерийі Сабақтың тақырыбы Қалай дұрыс тамақтану керек?

1 слайд

Туребекова Меруерт Жумабековна №48 Т. Рысқұлов атындағы орта мектебі Жаратылыстану 1-сынып 1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау 1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру Б.о Дұрыс тамақтану ережесін айтады К. о Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтайды К.о Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді Адамның өсіп-дамуына қажетті жағдайларды атайды Қоршаған ортаны зерттеудің маңыздылығын түсіндіреді Қалай дұрыс тамақтану керектігін біледі; Оқу мақсаты Бағалау критерийі Сабақтың тақырыбы Қалай дұрыс тамақтану керек?

Қолдауды үнемі қажет ететін оқушыларға саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша сұрақтар қойылады. Қабілеті жоға

#2 слайд
Қолдауды үнемі қажет ететін оқушыларға саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша сұрақтар қойылады. Қабілеті жоғары оқушыға «Ойлан, жұптас»әдісі арқылы әр оқушының оқу үдерісіне қатысуына жағдай жасалады. Белсенді оқу әдісі Саралау Бағалау критерийі “Ыстық жүрек” шаттық шеңбер “Сиқырлы сандық” топқа бөлу Миға шабуыл “Құпия зат” жаңа сабақты ашу “Кластер әдісі” т.ж “Дастархан” тапсырмасы ұ.ж Ширату жаттығу “Бұзық телефон” “Аспазшы” ойыны т.ж Шеңбердегі азық-түлік т.ж “Сен білесң бе?” аңдатпа Сабақты қорыту “Зерттейік ж.ж” Қолдауды үнемі қажет ететін оқушыларға саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша сұрақтар қойылады. Қабілеті жоғары оқушыға «Дереккөздер» әдісі арқылы әр оқушының оқу үдерісіне қатысуына жағдай жасалады. Әр тапсырманың дискрипторын құра отырып түрлі тәсіл арқылы бағаланады “Бағдаршам” “От шашу” “Күлегештер” “Қошемет көрсету” КЕРІ БАЙЛАНЫс “Аспан әлемі” Қортынды: Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабағымды жоспарлау үрдісінде оқушылардың әр түрлі әрекеттесу формаларында жұмыс жасауына, өзіне деген сенімінің қалыптасуына, проблемаларды шешуге және өзін – өзі бағалауға, кері байланыс арқылы өз білімін жетілдіруге мүмкіндік беретіндігіне көз жеткіздім.

2 слайд

Қолдауды үнемі қажет ететін оқушыларға саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша сұрақтар қойылады. Қабілеті жоғары оқушыға «Ойлан, жұптас»әдісі арқылы әр оқушының оқу үдерісіне қатысуына жағдай жасалады. Белсенді оқу әдісі Саралау Бағалау критерийі “Ыстық жүрек” шаттық шеңбер “Сиқырлы сандық” топқа бөлу Миға шабуыл “Құпия зат” жаңа сабақты ашу “Кластер әдісі” т.ж “Дастархан” тапсырмасы ұ.ж Ширату жаттығу “Бұзық телефон” “Аспазшы” ойыны т.ж Шеңбердегі азық-түлік т.ж “Сен білесң бе?” аңдатпа Сабақты қорыту “Зерттейік ж.ж” Қолдауды үнемі қажет ететін оқушыларға саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша сұрақтар қойылады. Қабілеті жоғары оқушыға «Дереккөздер» әдісі арқылы әр оқушының оқу үдерісіне қатысуына жағдай жасалады. Әр тапсырманың дискрипторын құра отырып түрлі тәсіл арқылы бағаланады “Бағдаршам” “От шашу” “Күлегештер” “Қошемет көрсету” КЕРІ БАЙЛАНЫс “Аспан әлемі” Қортынды: Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабағымды жоспарлау үрдісінде оқушылардың әр түрлі әрекеттесу формаларында жұмыс жасауына, өзіне деген сенімінің қалыптасуына, проблемаларды шешуге және өзін – өзі бағалауға, кері байланыс арқылы өз білімін жетілдіруге мүмкіндік беретіндігіне көз жеткіздім.

Файл форматы:
pptx
27.01.2019
1495
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі