Презентация Қалалық семинар "Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілі пәнінен функционалдық сауаттылығын дамыту"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бірлестік жетекшісі:
Жумабаева Назира Еркеновна
1 слайд
Бірлестік жетекшісі: Жумабаева Назира Еркеновна
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Қазіргі таңда бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқытуда
жаңа идеяларды әр сабақта жан-жақты қолданып,
жаңаша оқытудың тиімді жолдарын тауып, жүйелі
түрде қолд a ну-заман талабының бірі болып отыр. Білім
берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болды.
Осыған байланысты ұстаздар алдында оқытудың әдіс-
тәсілдерін үнемі жаңартып отыру және техн o логияларды
м e ңгеру, оны тиімді қолдан a білу мінд e ті тұр.
3 слайд
Қазіргі таңда бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқытуда жаңа идеяларды әр сабақта жан-жақты қолданып, жаңаша оқытудың тиімді жолдарын тауып, жүйелі түрде қолд a ну-заман талабының бірі болып отыр. Білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болды. Осыған байланысты ұстаздар алдында оқытудың әдіс- тәсілдерін үнемі жаңартып отыру және техн o логияларды м e ңгеру, оны тиімді қолдан a білу мінд e ті тұр.
4 слайд
білім, білік, дағдыларының
құзыреттілікке ұласу жолы өзгермелі өмірге
бейімделуі
оқушылардың қатысымдық,
ақпараттық проблемалардың
шешімін табуы
4 слайд
білім, білік, дағдыларының құзыреттілікке ұласу жолы өзгермелі өмірге бейімделуі оқушылардың қатысымдық, ақпараттық проблемалардың шешімін табуы
5 слайд
Баст a уыш сынып пәнд e ріне арналған
оқу бағдарл a маларындағы оқу
мақс a ттары o қушылардан шынайы
пр o блемаларды анықтап зерттей білуді
талап етеді.
Пәннің басты м a қсаты- тіліміздің
өзіндік қалыптасқан н o рмаларын, ж a лпы
айтқанда грамм a тикасын үйр t ту
5 слайд
Баст a уыш сынып пәнд e ріне арналған оқу бағдарл a маларындағы оқу мақс a ттары o қушылардан шынайы пр o блемаларды анықтап зерттей білуді талап етеді. Пәннің басты м a қсаты- тіліміздің өзіндік қалыптасқан н o рмаларын, ж a лпы айтқанда грамм a тикасын үйр t ту
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Міне , біздің ұстаздар өз сабақтарында жоғарғы нәтижеге және
сабақтың мақсатына толық жету үшін тиімді әдіс-тәсілдерді
және кері байланыстарды қолданады. Сабақтарда оқушыларды
сабақтың тақырыптарына байланысты топтарға бөліп,
оқушыларды қызықтыру үшін ұлттық ойындарды, ребустарды,
сөзжұмбақтарды пайдаланады. Оқушылардың шығармашылығын
дамыту мақсатында сурет бойынша әңгіме құрастыру, тақырып
бойынша өлеңдер, «Дизайн», «Өлең шығарайық», «Бес жолды өлең»
құрастыру, «Алты ақылды қалпақ», «Шыншырлар» жұмыстарын
жүргізеді. Оқушылардың ізденушілік жұмыстарын дамыту
мақсатында «Аквариумдағы алтын балық», «Мен болашақ
диктормын», «Ғажайып көрме», «Жақсылық тамшысы» әдістерін
қолданады. Балалар қандай қажетті мәлімет алғанын, оның өз
өмірімен нендей байланысы бар екендігін талқылауға үйренеді
Болашақта әділ, еңбексүйгіш, отансүйгіш, ұлтжанды азамат
болуға тырысады. Пікір таласа алу, өз пікірін орынды айтып,
дәлелдей білу құндылықтарын берік ұстауға үйренеді.
7 слайд
Міне , біздің ұстаздар өз сабақтарында жоғарғы нәтижеге және сабақтың мақсатына толық жету үшін тиімді әдіс-тәсілдерді және кері байланыстарды қолданады. Сабақтарда оқушыларды сабақтың тақырыптарына байланысты топтарға бөліп, оқушыларды қызықтыру үшін ұлттық ойындарды, ребустарды, сөзжұмбақтарды пайдаланады. Оқушылардың шығармашылығын дамыту мақсатында сурет бойынша әңгіме құрастыру, тақырып бойынша өлеңдер, «Дизайн», «Өлең шығарайық», «Бес жолды өлең» құрастыру, «Алты ақылды қалпақ», «Шыншырлар» жұмыстарын жүргізеді. Оқушылардың ізденушілік жұмыстарын дамыту мақсатында «Аквариумдағы алтын балық», «Мен болашақ диктормын», «Ғажайып көрме», «Жақсылық тамшысы» әдістерін қолданады. Балалар қандай қажетті мәлімет алғанын, оның өз өмірімен нендей байланысы бар екендігін талқылауға үйренеді Болашақта әділ, еңбексүйгіш, отансүйгіш, ұлтжанды азамат болуға тырысады. Пікір таласа алу, өз пікірін орынды айтып, дәлелдей білу құндылықтарын берік ұстауға үйренеді.
8 слайд
Сабақта қолданылған тиімді әдіс-
тәсілдерден көріністер
«Мен болашақ диктормын»
«Микрафон» « Ғажайып көрме»
8 слайд
Сабақта қолданылған тиімді әдіс- тәсілдерден көріністер «Мен болашақ диктормын» «Микрафон» « Ғажайып көрме»
9 слайд
«Алты ақылды қалпақ»
әдісі
«Буындар» «Дизайн» әдісі
«Жақсылық
тамшысы»
9 слайд
«Алты ақылды қалпақ» әдісі «Буындар» «Дизайн» әдісі «Жақсылық тамшысы»
10 слайд
« С и н т а к с и с » ә л е м ін е с а я х а т
4 с ы н ы п
Ж ет екш ісі:
Ж ум абаева Н азира Е ркеновна
10 слайд
« С и н т а к с и с » ә л е м ін е с а я х а т 4 с ы н ы п Ж ет екш ісі: Ж ум абаева Н азира Е ркеновна
11 слайд
« Ш ә р п і м е н д ы б ы с ы »
Ж ет екш ісі: А лт ы нгож ина
Н ургуль К ураловна
11 слайд
« Ш ә р п і м е н д ы б ы с ы » Ж ет екш ісі: А лт ы нгож ина Н ургуль К ураловна
12 слайд
Сонымен, қорыта келе айтарым,тиімді
әдіс-тәсілдерді қолдану нәтижесінде
оқушының сабаққа деген қызығушылығы
артады, жеке қабілеті айқындалады, есте
сақтау қабілеті қалыптасады, өз бетімен
жұмыс жасауға дағдыланып, өз деңгейінде
бағаланады, пікір таласқа еркін түсе
алатын,бойында білімі толық тұлға
қалыптасады.
12 слайд
Сонымен, қорыта келе айтарым,тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану нәтижесінде оқушының сабаққа деген қызығушылығы артады, жеке қабілеті айқындалады, есте сақтау қабілеті қалыптасады, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыланып, өз деңгейінде бағаланады, пікір таласқа еркін түсе алатын,бойында білімі толық тұлға қалыптасады.
13 слайд
Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А
Р А Х М Е Т !
13 слайд
Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т !