Презентация С есебі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация С есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Перезентация С есебі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқыту мен оқу тәжірибесіндегі өзгерістер Қалай оқыту керектігін Сыни ойлауды Рефлексия Әр адамның ойын толық тыңдай біл

#1 слайд
Оқыту мен оқу тәжірибесіндегі өзгерістер Қалай оқыту керектігін Сыни ойлауды Рефлексия Әр адамның ойын толық тыңдай білуді Психологиялық ахуалды құруды Бағалауды Өзін – өзі реттеуді Бағдарлама бойынша не үйрендім? Мен неге өзгеруім керек? Мен қалай өзгеруім керек? Ойлаған жағдаятты негіздей алатын, міндетке сәйкес жұмысты шешімді тиянақтай алатын, проблеманы анықтап және құрастыра алатын, өзі ойлаған мақсаттарға жетуді негіздей алатын, нақты өмірлік жағдайларда түрлі коммуникативтік құралдарды қолдана алатын оқушыларды тәрбиелеймін Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту процессі оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, оларды жүйелік байланыстар мен заңдылықтарды табуға итермелеп, нәтижесінде - өздерінің кәсіби потенциалдарының қалыптасуына жол ашады және осы тікелей менің өзгеруіме себеп бола алады Сарыағаш ауданы №59 жалпы орта мектептің информатика пәнінің мұғалімі Музафаров Марат

1 слайд

Оқыту мен оқу тәжірибесіндегі өзгерістер Қалай оқыту керектігін Сыни ойлауды Рефлексия Әр адамның ойын толық тыңдай білуді Психологиялық ахуалды құруды Бағалауды Өзін – өзі реттеуді Бағдарлама бойынша не үйрендім? Мен неге өзгеруім керек? Мен қалай өзгеруім керек? Ойлаған жағдаятты негіздей алатын, міндетке сәйкес жұмысты шешімді тиянақтай алатын, проблеманы анықтап және құрастыра алатын, өзі ойлаған мақсаттарға жетуді негіздей алатын, нақты өмірлік жағдайларда түрлі коммуникативтік құралдарды қолдана алатын оқушыларды тәрбиелеймін Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту процессі оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, оларды жүйелік байланыстар мен заңдылықтарды табуға итермелеп, нәтижесінде - өздерінің кәсіби потенциалдарының қалыптасуына жол ашады және осы тікелей менің өзгеруіме себеп бола алады Сарыағаш ауданы №59 жалпы орта мектептің информатика пәнінің мұғалімі Музафаров Марат

Оқушымның іс- әрекеті -Топта жұмыс жасайды -өз ойын еркін айта алады - Бағалауды біледі -

#2 слайд
Оқушымның іс- әрекеті -Топта жұмыс жасайды -өз ойын еркін айта алады - Бағалауды біледі - талқылайды - Бір шешімге келе алады -Өзін оқушы деп біледі Сабақ барысындағы өзгерістерім Мен тек бағыт беріп отырдым -Топтық тапсырмаларды, топпен жауап беруіне ынталандырдым -сабаққа оқушыларды түгел қамтыдым -Тапсырманы орындауға уақыт белгіледім -Нашар оқушы болмайтынын түсіндім -Өзара оқыту жүретіндігін аңғардым -Оқушылар білім алу үшін оқитындығына көзім жетті Жаңа әдіс бойынша Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасының түйінді идеяларын оқыту тәжірибемде қолданғандығы жайлы өзгерістерім Менің іс- әрекетім -көшбасшы -бағыттаушы - зерттеуші - жоспарлаушы - тәрбиеші, үлгі көрсетуші -бағалаушы -білім беру үрдісіндегі негізгі тұлға Менің іс- әрекетім -Тек өзім түсіндіремін -Өзім бағалаймын - Оқушы ойын толық тыңдамаймын - тәрбиеші, үлгі көрсетуші -білім беру үрдісіндегі негізгі тұлға Дәстүрлі сабақ бойынша Өзгеріс

2 слайд

Оқушымның іс- әрекеті -Топта жұмыс жасайды -өз ойын еркін айта алады - Бағалауды біледі - талқылайды - Бір шешімге келе алады -Өзін оқушы деп біледі Сабақ барысындағы өзгерістерім Мен тек бағыт беріп отырдым -Топтық тапсырмаларды, топпен жауап беруіне ынталандырдым -сабаққа оқушыларды түгел қамтыдым -Тапсырманы орындауға уақыт белгіледім -Нашар оқушы болмайтынын түсіндім -Өзара оқыту жүретіндігін аңғардым -Оқушылар білім алу үшін оқитындығына көзім жетті Жаңа әдіс бойынша Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасының түйінді идеяларын оқыту тәжірибемде қолданғандығы жайлы өзгерістерім Менің іс- әрекетім -көшбасшы -бағыттаушы - зерттеуші - жоспарлаушы - тәрбиеші, үлгі көрсетуші -бағалаушы -білім беру үрдісіндегі негізгі тұлға Менің іс- әрекетім -Тек өзім түсіндіремін -Өзім бағалаймын - Оқушы ойын толық тыңдамаймын - тәрбиеші, үлгі көрсетуші -білім беру үрдісіндегі негізгі тұлға Дәстүрлі сабақ бойынша Өзгеріс

Осы курс барысында менің байқаған кәсіби өзгерістерім: -Топтық жұмыс негізінде әр оқушыны жеке тұлға ретінде бағаладым -

#3 слайд
Осы курс барысында менің байқаған кәсіби өзгерістерім: -Топтық жұмыс негізінде әр оқушыны жеке тұлға ретінде бағаладым -Әрбір сабақтың сәтті өтуіне оқушыларды ынталандырып отырдым -Сабақ жоспарының өзгеруіне мән бердім -Өзін -өзі реттей алуды түсіндім -Балалардың қабілеттерін ашу жолдарын анықтай білдім -Оқушыларды алған білімін өмірде қолдануға дағдыландырдым -Өз іс-тәжірибеме рефлексия жасап, талдай алдым -Мен мұғалім ретінде кәсіби өзгеру, яғни басқарушыдан бағыттаушы рөліне ауыстым Алдағы мақсаттарым: -Сабағыма сыни көзқараспен қарау және оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыруды жалғастыру -Теориялық білімімді көтеру -Жаңа әдіс- тәсілдерді түсіне отырып, сабақтың тиімділігін арттыруды негізге алу -Оқушылардың білім деңгейін жан- жақты дамыту -Барлық сабақтарымда сындарлы оқытудың әдіс- тәсілдері- жеті модульді кіріктіріп, сабақ өту Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасының түйінді идеяларын болашақтағы тәжірибеме енгізу және одан әрі дамыту Іс –тәжірибені жетілдіру жұмысын Сындарлы оқыту бағдарламасының жеті модулін сабаққа басшылық етіп алу арқылы Ұстаз ретінде өмір бойы үйрену қағидасын ұстану. Дәстүрлі білім беруден қазіргі заман талабына сай әдістерге көшу Қарапайым тұлғадан рефлективтік тұлғаға көшу

3 слайд

Осы курс барысында менің байқаған кәсіби өзгерістерім: -Топтық жұмыс негізінде әр оқушыны жеке тұлға ретінде бағаладым -Әрбір сабақтың сәтті өтуіне оқушыларды ынталандырып отырдым -Сабақ жоспарының өзгеруіне мән бердім -Өзін -өзі реттей алуды түсіндім -Балалардың қабілеттерін ашу жолдарын анықтай білдім -Оқушыларды алған білімін өмірде қолдануға дағдыландырдым -Өз іс-тәжірибеме рефлексия жасап, талдай алдым -Мен мұғалім ретінде кәсіби өзгеру, яғни басқарушыдан бағыттаушы рөліне ауыстым Алдағы мақсаттарым: -Сабағыма сыни көзқараспен қарау және оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыруды жалғастыру -Теориялық білімімді көтеру -Жаңа әдіс- тәсілдерді түсіне отырып, сабақтың тиімділігін арттыруды негізге алу -Оқушылардың білім деңгейін жан- жақты дамыту -Барлық сабақтарымда сындарлы оқытудың әдіс- тәсілдері- жеті модульді кіріктіріп, сабақ өту Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасының түйінді идеяларын болашақтағы тәжірибеме енгізу және одан әрі дамыту Іс –тәжірибені жетілдіру жұмысын Сындарлы оқыту бағдарламасының жеті модулін сабаққа басшылық етіп алу арқылы Ұстаз ретінде өмір бойы үйрену қағидасын ұстану. Дәстүрлі білім беруден қазіргі заман талабына сай әдістерге көшу Қарапайым тұлғадан рефлективтік тұлғаға көшу

Файл форматы:
pptx
24.01.2019
595
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі