Презентация С есебі
Презентация С есебі

#1 слайд
Оқыту мен оқу тәжірибесіндегі өзгерістер
Қалай оқыту
керектігін
Сыни ойлауды
Рефлексия
Әр адамның ойын
толық тыңдай білуді
Психологиялық
ахуалды құруды
Бағалауды
Өзін – өзі реттеуді
Бағдарлама бойынша не
үйрендім?
Мен неге өзгеруім
керек?
Мен қалай өзгеруім
керек?
Ойлаған жағдаятты негіздей алатын,
міндетке сәйкес жұмысты шешімді
тиянақтай алатын, проблеманы анықтап
және құрастыра алатын, өзі ойлаған
мақсаттарға жетуді негіздей алатын, нақты
өмірлік жағдайларда түрлі коммуникативтік
құралдарды қолдана алатын оқушыларды
тәрбиелеймін
Компьютер және ақпараттық технологиялар
арқылы жасалып жатқан оқыту процессі
оқушының жаңаша ойлау қабілетін
қалыптастырып, оларды жүйелік байланыстар
мен заңдылықтарды табуға итермелеп,
нәтижесінде - өздерінің кәсіби
потенциалдарының қалыптасуына жол ашады
және осы тікелей менің өзгеруіме себеп бола
алады
Сарыағаш ауданы №59 жалпы
орта мектептің информатика
пәнінің мұғалімі
Музафаров Марат
1 слайд
Оқыту мен оқу тәжірибесіндегі өзгерістер Қалай оқыту керектігін Сыни ойлауды Рефлексия Әр адамның ойын толық тыңдай білуді Психологиялық ахуалды құруды Бағалауды Өзін – өзі реттеуді Бағдарлама бойынша не үйрендім? Мен неге өзгеруім керек? Мен қалай өзгеруім керек? Ойлаған жағдаятты негіздей алатын, міндетке сәйкес жұмысты шешімді тиянақтай алатын, проблеманы анықтап және құрастыра алатын, өзі ойлаған мақсаттарға жетуді негіздей алатын, нақты өмірлік жағдайларда түрлі коммуникативтік құралдарды қолдана алатын оқушыларды тәрбиелеймін Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту процессі оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, оларды жүйелік байланыстар мен заңдылықтарды табуға итермелеп, нәтижесінде - өздерінің кәсіби потенциалдарының қалыптасуына жол ашады және осы тікелей менің өзгеруіме себеп бола алады Сарыағаш ауданы №59 жалпы орта мектептің информатика пәнінің мұғалімі Музафаров Марат
#2 слайд
Оқушымның іс-
әрекеті
-Топта жұмыс
жасайды
-өз ойын еркін
айта алады
- Бағалауды біледі
- талқылайды
- Бір шешімге келе
алады
-Өзін оқушы деп
біледі
Сабақ барысындағы
өзгерістерім
Мен тек бағыт беріп отырдым
-Топтық тапсырмаларды,
топпен жауап беруіне
ынталандырдым
-сабаққа оқушыларды түгел
қамтыдым
-Тапсырманы орындауға
уақыт белгіледім
-Нашар оқушы болмайтынын
түсіндім
-Өзара оқыту жүретіндігін
аңғардым
-Оқушылар білім алу үшін
оқитындығына көзім жетті
Жаңа әдіс бойынша
Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасының түйінді идеяларын
оқыту тәжірибемде қолданғандығы жайлы өзгерістерім
Менің іс- әрекетім
-көшбасшы
-бағыттаушы
- зерттеуші
- жоспарлаушы
- тәрбиеші, үлгі
көрсетуші
-бағалаушы
-білім беру
үрдісіндегі негізгі
тұлға
Менің іс- әрекетім
-Тек өзім
түсіндіремін
-Өзім бағалаймын
- Оқушы ойын
толық тыңдамаймын
- тәрбиеші, үлгі
көрсетуші
-білім беру
үрдісіндегі негізгі
тұлға
Дәстүрлі сабақ
бойынша
Өзгеріс
2 слайд
Оқушымның іс- әрекеті -Топта жұмыс жасайды -өз ойын еркін айта алады - Бағалауды біледі - талқылайды - Бір шешімге келе алады -Өзін оқушы деп біледі Сабақ барысындағы өзгерістерім Мен тек бағыт беріп отырдым -Топтық тапсырмаларды, топпен жауап беруіне ынталандырдым -сабаққа оқушыларды түгел қамтыдым -Тапсырманы орындауға уақыт белгіледім -Нашар оқушы болмайтынын түсіндім -Өзара оқыту жүретіндігін аңғардым -Оқушылар білім алу үшін оқитындығына көзім жетті Жаңа әдіс бойынша Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасының түйінді идеяларын оқыту тәжірибемде қолданғандығы жайлы өзгерістерім Менің іс- әрекетім -көшбасшы -бағыттаушы - зерттеуші - жоспарлаушы - тәрбиеші, үлгі көрсетуші -бағалаушы -білім беру үрдісіндегі негізгі тұлға Менің іс- әрекетім -Тек өзім түсіндіремін -Өзім бағалаймын - Оқушы ойын толық тыңдамаймын - тәрбиеші, үлгі көрсетуші -білім беру үрдісіндегі негізгі тұлға Дәстүрлі сабақ бойынша Өзгеріс
#3 слайд
Осы курс барысында менің
байқаған кәсіби өзгерістерім:
-Топтық жұмыс негізінде әр оқушыны
жеке тұлға ретінде бағаладым
-Әрбір сабақтың сәтті өтуіне
оқушыларды ынталандырып отырдым
-Сабақ жоспарының өзгеруіне мән
бердім
-Өзін -өзі реттей алуды түсіндім
-Балалардың қабілеттерін ашу
жолдарын анықтай білдім
-Оқушыларды алған білімін өмірде
қолдануға дағдыландырдым
-Өз іс-тәжірибеме рефлексия жасап,
талдай алдым
-Мен мұғалім ретінде кәсіби өзгеру,
яғни басқарушыдан бағыттаушы рөліне
ауыстым
Алдағы мақсаттарым:
-Сабағыма сыни көзқараспен қарау және оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыруды
жалғастыру
-Теориялық білімімді көтеру
-Жаңа әдіс- тәсілдерді түсіне отырып, сабақтың тиімділігін арттыруды негізге алу
-Оқушылардың білім деңгейін жан- жақты дамыту
-Барлық сабақтарымда сындарлы оқытудың әдіс- тәсілдері- жеті модульді кіріктіріп, сабақ өту
Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасының түйінді идеяларын
болашақтағы тәжірибеме енгізу және одан әрі дамыту
Іс –тәжірибені жетілдіру
жұмысын Сындарлы оқыту
бағдарламасының жеті
модулін сабаққа басшылық
етіп алу арқылы
Ұстаз ретінде өмір бойы
үйрену қағидасын ұстану.
Дәстүрлі білім беруден
қазіргі заман талабына сай
әдістерге көшу
Қарапайым тұлғадан
рефлективтік тұлғаға көшу
3 слайд
Осы курс барысында менің байқаған кәсіби өзгерістерім: -Топтық жұмыс негізінде әр оқушыны жеке тұлға ретінде бағаладым -Әрбір сабақтың сәтті өтуіне оқушыларды ынталандырып отырдым -Сабақ жоспарының өзгеруіне мән бердім -Өзін -өзі реттей алуды түсіндім -Балалардың қабілеттерін ашу жолдарын анықтай білдім -Оқушыларды алған білімін өмірде қолдануға дағдыландырдым -Өз іс-тәжірибеме рефлексия жасап, талдай алдым -Мен мұғалім ретінде кәсіби өзгеру, яғни басқарушыдан бағыттаушы рөліне ауыстым Алдағы мақсаттарым: -Сабағыма сыни көзқараспен қарау және оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыруды жалғастыру -Теориялық білімімді көтеру -Жаңа әдіс- тәсілдерді түсіне отырып, сабақтың тиімділігін арттыруды негізге алу -Оқушылардың білім деңгейін жан- жақты дамыту -Барлық сабақтарымда сындарлы оқытудың әдіс- тәсілдері- жеті модульді кіріктіріп, сабақ өту Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасының түйінді идеяларын болашақтағы тәжірибеме енгізу және одан әрі дамыту Іс –тәжірибені жетілдіру жұмысын Сындарлы оқыту бағдарламасының жеті модулін сабаққа басшылық етіп алу арқылы Ұстаз ретінде өмір бойы үйрену қағидасын ұстану. Дәстүрлі білім беруден қазіргі заман талабына сай әдістерге көшу Қарапайым тұлғадан рефлективтік тұлғаға көшу
шағым қалдыра аласыз













