Материалдар / презентация Сандарды көбейтіндіге көбейту және бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация Сандарды көбейтіндіге көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация Сандарды көбейтіндіге көбейту және бөлу тақырыбынды ашық сабақ ортақ тақырып Мәдени мұра Ұлы жібек жолы 4 сынып математика 2 бөлім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2021
747
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Математика Тақырыбы: Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу Мақсаты: 4.2.1 Санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге бөлу ере

1 слайд
Математика Тақырыбы: Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу Мақсаты: 4.2.1 Санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге бөлу ережелерін қолдану Күтілетін нәтиже: Оқушылар сын тұрғысынан ойлай отырып,санды көбейтіндіге көбейту және бөлуді ,жазбаша көбейту және бөлуді меңгереді. Берілген тапсырмалар арқылы білімдерін толықтырады.

1 слайд

Математика Тақырыбы: Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу Мақсаты: 4.2.1 Санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге бөлу ережелерін қолдану Күтілетін нәтиже: Оқушылар сын тұрғысынан ойлай отырып,санды көбейтіндіге көбейту және бөлуді ,жазбаша көбейту және бөлуді меңгереді. Берілген тапсырмалар арқылы білімдерін толықтырады.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: • Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс • Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, Блум такс

2 слайд
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: • Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс • Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, Блум таксономиясы, сәйкестендіру «әріптер сөйлегенде» • АКТ-ны қолдану: презентация, кітап. • Жас ерекшелікке сәйкес оқыту: деңгейлі тапсырмалар. • Өзара бағалау және өзін өзі бағалау: Кері байланыс, Критерийлер бойынша бағалау.

2 слайд

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: • Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс • Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, Блум таксономиясы, сәйкестендіру «әріптер сөйлегенде» • АКТ-ны қолдану: презентация, кітап. • Жас ерекшелікке сәйкес оқыту: деңгейлі тапсырмалар. • Өзара бағалау және өзін өзі бағалау: Кері байланыс, Критерийлер бойынша бағалау.

Т о п қ а б ө л у 3 м ин3 мин

3 слайд
Т о п қ а б ө л у 3 м ин3 мин

3 слайд

Т о п қ а б ө л у 3 м ин3 мин

Санды көбейтіндіге көбейтудің әртүрлі тәсілін есіңе түсір 2* (3*4 ) ; (2*3)*4; (2*4)*3Білу 5 мин

4 слайд
Санды көбейтіндіге көбейтудің әртүрлі тәсілін есіңе түсір 2* (3*4 ) ; (2*3)*4; (2*4)*3Білу 5 мин

4 слайд

Санды көбейтіндіге көбейтудің әртүрлі тәсілін есіңе түсір 2* (3*4 ) ; (2*3)*4; (2*4)*3Білу 5 мин

Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу Мақсаты: 4.2.1 Санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге бөлу ережелерін қолдану Критер

5 слайд
Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу Мақсаты: 4.2.1 Санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге бөлу ережелерін қолдану Критерийлер Әр критерийге сәйкес болсаңыз 1 немес 2 баллдан қойыңыз. Жоқ болса, 0 балл қойыңыз. Топтық талқылауға белсенді Қатысамын Жұптық жұмыста белсенді қатысамын Ережелерді талқылаймын «Сәйкестендіру» Өзімнің көзқарасымды айтамын және оны шебер дәлелдеймін Барлығы2 мин

5 слайд

Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу Мақсаты: 4.2.1 Санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге бөлу ережелерін қолдану Критерийлер Әр критерийге сәйкес болсаңыз 1 немес 2 баллдан қойыңыз. Жоқ болса, 0 балл қойыңыз. Топтық талқылауға белсенді Қатысамын Жұптық жұмыста белсенді қатысамын Ережелерді талқылаймын «Сәйкестендіру» Өзімнің көзқарасымды айтамын және оны шебер дәлелдеймін Барлығы2 мин

Топтық жұмыс (тақтамен) Есептеудің әртүрлі тәсілдерін түсіндір Дескриптор: -Санды көбейтіндіге көбе

6 слайд
Топтық жұмыс (тақтамен) Есептеудің әртүрлі тәсілдерін түсіндір Дескриптор: -Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін біледі - Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін есептеулерді ыңғайландыру үшін қолданады - -Сауатты,таза жазады - 48 : (2*3) 64: (4*2) 90: (5*2) Кері байланыс. Бағалау Түсіну. 10 мин

6 слайд

Топтық жұмыс (тақтамен) Есептеудің әртүрлі тәсілдерін түсіндір Дескриптор: -Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін біледі - Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін есептеулерді ыңғайландыру үшін қолданады - -Сауатты,таза жазады - 48 : (2*3) 64: (4*2) 90: (5*2) Кері байланыс. Бағалау Түсіну. 10 мин

Оқулықпен жұмыс. 14*(5*20) = 1400 (12*10)*30 =3600 250:(5*10) =5 (14*20)*5 =1400 ( 12*30)*10

7 слайд
Оқулықпен жұмыс. 14*(5*20) = 1400 (12*10)*30 =3600 250:(5*10) =5 (14*20)*5 =1400 ( 12*30)*10 =3600 ( 250:5):10 =5 (14*5)*20 = 1400 12*(10*30) = 3600 (250:10):5 =5 Есепті шығар Дескриптор: - Берілген есепті оқиды,топта талдайды,шығарады -Ережені есепте қолданады - -Сауатты,таза жазады Кері байланыс. Бағалау Қолдану. 7 минут

7 слайд

Оқулықпен жұмыс. 14*(5*20) = 1400 (12*10)*30 =3600 250:(5*10) =5 (14*20)*5 =1400 ( 12*30)*10 =3600 ( 250:5):10 =5 (14*5)*20 = 1400 12*(10*30) = 3600 (250:10):5 =5 Есепті шығар Дескриптор: - Берілген есепті оқиды,топта талдайды,шығарады -Ережені есепте қолданады - -Сауатты,таза жазады Кері байланыс. Бағалау Қолдану. 7 минут

\ Сергіту сәті “ Ормандағы ауа-райы” : Жел көтеріліп желкіді (арқаны сипаймыз) Қатты дауыл соқты (қолды шеңбержасап жы

8 слайд
\ Сергіту сәті “ Ормандағы ауа-райы” : Жел көтеріліп желкіді (арқаны сипаймыз) Қатты дауыл соқты (қолды шеңбержасап жылдам қозғаймыз) Ұсақ жаңбыр сіркіреді (саусақпен басамыз) Кенет нөсер құйды (жылдамдатып басамыз) Бұршақ жауды (арқаны қаттырақ басамыз) Жауын жауды Жауын басылды Күн ашылды2 мин

8 слайд

\ Сергіту сәті “ Ормандағы ауа-райы” : Жел көтеріліп желкіді (арқаны сипаймыз) Қатты дауыл соқты (қолды шеңбержасап жылдам қозғаймыз) Ұсақ жаңбыр сіркіреді (саусақпен басамыз) Кенет нөсер құйды (жылдамдатып басамыз) Бұршақ жауды (арқаны қаттырақ басамыз) Жауын жауды Жауын басылды Күн ашылды2 мин

Жұптық жұмыс. Есептеудің қызықты тәсілі Дескриптор: - Есептеудің қызықты тәсілін анықтай

9 слайд
Жұптық жұмыс. Есептеудің қызықты тәсілі Дескриптор: - Есептеудің қызықты тәсілін анықтайды -Есепті орындайды - -Сауатты,таза жазады. 135:5 = ( 135*2 ):10 = 27 Кері байланыс. Бағалау Талдау . 5 минут

9 слайд

Жұптық жұмыс. Есептеудің қызықты тәсілі Дескриптор: - Есептеудің қызықты тәсілін анықтайды -Есепті орындайды - -Сауатты,таза жазады. 135:5 = ( 135*2 ):10 = 27 Кері байланыс. Бағалау Талдау . 5 минут

Жинақтау 5 минут Топтық тапсырма Сәйкестендір Дескриптор: - Математика заңдарын біледі,ажыратады -За

10 слайд
Жинақтау 5 минут Топтық тапсырма Сәйкестендір Дескриптор: - Математика заңдарын біледі,ажыратады -Заңдардың орнын дұрыс анықтайды Ауыстырымдыл ық заңы Терімділік заңы Үлестірімділік заңы Санды көбейтіндіге көбейту үшін, ол санды бірінші көбейткішке көбейтіп, алынған көбейтіндіні екінші көбейткішке көбейтуге болады. Қосынды санға көбейту үшін, әр қосылғышты осы санға көбейтіп, шыққан нәтижелерді қосуға болады . Көбейткіштердің орнын ауыстырғанымен, көбейтіндінің мәні өзгермейді. Кері байланыс. Бағалау

10 слайд

Жинақтау 5 минут Топтық тапсырма Сәйкестендір Дескриптор: - Математика заңдарын біледі,ажыратады -Заңдардың орнын дұрыс анықтайды Ауыстырымдыл ық заңы Терімділік заңы Үлестірімділік заңы Санды көбейтіндіге көбейту үшін, ол санды бірінші көбейткішке көбейтіп, алынған көбейтіндіні екінші көбейткішке көбейтуге болады. Қосынды санға көбейту үшін, әр қосылғышты осы санға көбейтіп, шыққан нәтижелерді қосуға болады . Көбейткіштердің орнын ауыстырғанымен, көбейтіндінің мәні өзгермейді. Кері байланыс. Бағалау

Бағалау. 4 минут Кері байланыс орнату. Бүгінгі алған білімдеріңіз толықты ма? Өздеріңізге не алдыңыздар ?

11 слайд
Бағалау. 4 минут Кері байланыс орнату. Бүгінгі алған білімдеріңіз толықты ма? Өздеріңізге не алдыңыздар ?

11 слайд

Бағалау. 4 минут Кері байланыс орнату. Бүгінгі алған білімдеріңіз толықты ма? Өздеріңізге не алдыңыздар ?

Назарлары ңызға рахмет!

12 слайд
Назарлары ңызға рахмет!

12 слайд

Назарлары ңызға рахмет!