Материалдар / презентация Сандарды көбейтіндіге көбейту және бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

презентация Сандарды көбейтіндіге көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация Сандарды көбейтіндіге көбейту және бөлу тақырыбынды ашық сабақ ортақ тақырып Мәдени мұра Ұлы жібек жолы 4 сынып математика 2 бөлім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2021
565
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Математика Тақырыбы: Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу Мақсаты: 4.2.1 Санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге бөлу ере

1 слайд
Математика Тақырыбы: Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу Мақсаты: 4.2.1 Санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге бөлу ережелерін қолдану Күтілетін нәтиже: Оқушылар сын тұрғысынан ойлай отырып,санды көбейтіндіге көбейту және бөлуді ,жазбаша көбейту және бөлуді меңгереді. Берілген тапсырмалар арқылы білімдерін толықтырады.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: • Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс • Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, Блум такс

2 слайд
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: • Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс • Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, Блум таксономиясы, сәйкестендіру «әріптер сөйлегенде» • АКТ-ны қолдану: презентация, кітап. • Жас ерекшелікке сәйкес оқыту: деңгейлі тапсырмалар. • Өзара бағалау және өзін өзі бағалау: Кері байланыс, Критерийлер бойынша бағалау.

Т о п қ а б ө л у 3 м ин3 мин

3 слайд
Т о п қ а б ө л у 3 м ин3 мин

Санды көбейтіндіге көбейтудің әртүрлі тәсілін есіңе түсір 2* (3*4 ) ; (2*3)*4; (2*4)*3Білу 5 мин

4 слайд
Санды көбейтіндіге көбейтудің әртүрлі тәсілін есіңе түсір 2* (3*4 ) ; (2*3)*4; (2*4)*3Білу 5 мин

Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу Мақсаты: 4.2.1 Санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге бөлу ережелерін қолдану Критер

5 слайд
Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу Мақсаты: 4.2.1 Санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге бөлу ережелерін қолдану Критерийлер Әр критерийге сәйкес болсаңыз 1 немес 2 баллдан қойыңыз. Жоқ болса, 0 балл қойыңыз. Топтық талқылауға белсенді Қатысамын Жұптық жұмыста белсенді қатысамын Ережелерді талқылаймын «Сәйкестендіру» Өзімнің көзқарасымды айтамын және оны шебер дәлелдеймін Барлығы2 мин

Топтық жұмыс (тақтамен) Есептеудің әртүрлі тәсілдерін түсіндір Дескриптор: -Санды көбейтіндіге көбе

6 слайд
Топтық жұмыс (тақтамен) Есептеудің әртүрлі тәсілдерін түсіндір Дескриптор: -Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін біледі - Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін есептеулерді ыңғайландыру үшін қолданады - -Сауатты,таза жазады - 48 : (2*3) 64: (4*2) 90: (5*2) Кері байланыс. Бағалау Түсіну. 10 мин

Оқулықпен жұмыс. 14*(5*20) = 1400 (12*10)*30 =3600 250:(5*10) =5 (14*20)*5 =1400 ( 12*30)*10

7 слайд
Оқулықпен жұмыс. 14*(5*20) = 1400 (12*10)*30 =3600 250:(5*10) =5 (14*20)*5 =1400 ( 12*30)*10 =3600 ( 250:5):10 =5 (14*5)*20 = 1400 12*(10*30) = 3600 (250:10):5 =5 Есепті шығар Дескриптор: - Берілген есепті оқиды,топта талдайды,шығарады -Ережені есепте қолданады - -Сауатты,таза жазады Кері байланыс. Бағалау Қолдану. 7 минут

\ Сергіту сәті “ Ормандағы ауа-райы” : Жел көтеріліп желкіді (арқаны сипаймыз) Қатты дауыл соқты (қолды шеңбержасап жы

8 слайд
\ Сергіту сәті “ Ормандағы ауа-райы” : Жел көтеріліп желкіді (арқаны сипаймыз) Қатты дауыл соқты (қолды шеңбержасап жылдам қозғаймыз) Ұсақ жаңбыр сіркіреді (саусақпен басамыз) Кенет нөсер құйды (жылдамдатып басамыз) Бұршақ жауды (арқаны қаттырақ басамыз) Жауын жауды Жауын басылды Күн ашылды2 мин

Жұптық жұмыс. Есептеудің қызықты тәсілі Дескриптор: - Есептеудің қызықты тәсілін анықтай

9 слайд
Жұптық жұмыс. Есептеудің қызықты тәсілі Дескриптор: - Есептеудің қызықты тәсілін анықтайды -Есепті орындайды - -Сауатты,таза жазады. 135:5 = ( 135*2 ):10 = 27 Кері байланыс. Бағалау Талдау . 5 минут

Жинақтау 5 минут Топтық тапсырма Сәйкестендір Дескриптор: - Математика заңдарын біледі,ажыратады -За

10 слайд
Жинақтау 5 минут Топтық тапсырма Сәйкестендір Дескриптор: - Математика заңдарын біледі,ажыратады -Заңдардың орнын дұрыс анықтайды Ауыстырымдыл ық заңы Терімділік заңы Үлестірімділік заңы Санды көбейтіндіге көбейту үшін, ол санды бірінші көбейткішке көбейтіп, алынған көбейтіндіні екінші көбейткішке көбейтуге болады. Қосынды санға көбейту үшін, әр қосылғышты осы санға көбейтіп, шыққан нәтижелерді қосуға болады . Көбейткіштердің орнын ауыстырғанымен, көбейтіндінің мәні өзгермейді. Кері байланыс. Бағалау

Бағалау. 4 минут Кері байланыс орнату. Бүгінгі алған білімдеріңіз толықты ма? Өздеріңізге не алдыңыздар ?

11 слайд
Бағалау. 4 минут Кері байланыс орнату. Бүгінгі алған білімдеріңіз толықты ма? Өздеріңізге не алдыңыздар ?

Назарлары ңызға рахмет!

12 слайд
Назарлары ңызға рахмет!