Материалдар / Презентация "Сопылық-танымдық мектеп.Ислам, ғылым және мәдениет" 9 сынып

Презентация "Сопылық-танымдық мектеп.Ислам, ғылым және мәдениет" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
дінтану пәнінің мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Маусым 2018
2331
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Сопылық- танымдылық мектеп. Ислам,ғылым және мәдениет. Пәні: Зайырлылық және дінтану негіздері Сынып: 9

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сопылық- танымдылық мектеп. Ислам,ғылым және мәдениет. Пәні: Зайырлылық және дінтану негіздері Сынып: 9

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сопылық- танымдылық мектеп. Ислам,ғылым және мәдениет. Пәні: Зайырлылық және дінтану негіздері Сынып: 9

“ Дініміз ислам, Тегіңіз түркі, Қасиетті кітабіміз-Құран” Н.Ә.Назарбаев

2 слайд
“ Дініміз ислам, Тегіңіз түркі, Қасиетті кітабіміз-Құран” Н.Ә.Назарбаев

2 слайд

“ Дініміз ислам, Тегіңіз түркі, Қасиетті кітабіміз-Құран” Н.Ә.Назарбаев

Мақсаты: 1. Оқушыларды әлемдік діндер мен оның ішіндегі ислам дінінің пайда болуы,таралуы және осы ілімнің қазіргі қоғам

3 слайд
Мақсаты: 1. Оқушыларды әлемдік діндер мен оның ішіндегі ислам дінінің пайда болуы,таралуы және осы ілімнің қазіргі қоғамдағы рөлімен таныстыру, ғылым және мәдениеттің дамуын түсіндіру. 2. Діннің түпкі мақсаты адамзатты билікке, мәдениеттілікке,өркениеттілікке, имандылыққа шақыру екендігін әңгімелей отырып таныстыру. 3. Оқушылардың бойында гуманистік дүниетаным негіздерін, рухани-адамгершілік құндылықтардың, жеке сенімнің жүйесін және белсенді азаматтық көзқарасын қалыптастыру

3 слайд

Мақсаты: 1. Оқушыларды әлемдік діндер мен оның ішіндегі ислам дінінің пайда болуы,таралуы және осы ілімнің қазіргі қоғамдағы рөлімен таныстыру, ғылым және мәдениеттің дамуын түсіндіру. 2. Діннің түпкі мақсаты адамзатты билікке, мәдениеттілікке,өркениеттілікке, имандылыққа шақыру екендігін әңгімелей отырып таныстыру. 3. Оқушылардың бойында гуманистік дүниетаным негіздерін, рухани-адамгершілік құндылықтардың, жеке сенімнің жүйесін және белсенді азаматтық көзқарасын қалыптастыру

Психологиялық ахуал “Шаңырақ”

4 слайд
Психологиялық ахуал “Шаңырақ”

4 слайд

Психологиялық ахуал “Шаңырақ”

Модуль №1.Оқушылардың білім - біліктігін диагностикалау. 1 Дінді қалай түсінесіндер? 2 Ислам дінінің ең қасиетті кітабі қалай

5 слайд
Модуль №1.Оқушылардың білім - біліктігін диагностикалау.  1 Дінді қалай түсінесіндер?  2 Ислам дінінің ең қасиетті кітабі қалай аталады?. 3.Ислам діні қазақ хаңдығына қай ғасырдан бастап еңді?  4 Қазақ халқының ежелден ұстанатын діні? 5.Діннің адам өміріндегі маңызы қандай?

5 слайд

Модуль №1.Оқушылардың білім - біліктігін диагностикалау.  1 Дінді қалай түсінесіндер?  2 Ислам дінінің ең қасиетті кітабі қалай аталады?. 3.Ислам діні қазақ хаңдығына қай ғасырдан бастап еңді?  4 Қазақ халқының ежелден ұстанатын діні? 5.Діннің адам өміріндегі маңызы қандай?

Модуль №2.Жаңа сабақты қабылдауға даярлық, мақсат . (Сөзжұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау)

6 слайд
 Модуль №2.Жаңа сабақты қабылдауға даярлық, мақсат . (Сөзжұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау)

6 слайд

 Модуль №2.Жаңа сабақты қабылдауға даярлық, мақсат . (Сөзжұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау)

Модуль №3.Оқушылардың білімін тереңдету Исламның таралу аймағы VII ғасыр. Ислам дінінің аумағы Араб түбегін қоса алғанда Солт

7 слайд
Модуль №3.Оқушылардың білімін тереңдету Исламның таралу аймағы   VII ғасыр. Ислам дінінің аумағы Араб түбегін қоса алғанда Солтүстік Африка, Пиреней түбегі, Месопотамия, Иран, Ауғанстан, Кавказ аумағы, Орталық Азия мен Үндістанның солтүстігіне дейін жеткен. Ислам дінінің ұстанушылар саны шамамен 2 млр-қа жуық.  90%-ы Сунниттер.  Шииттер Иран мен Ирак аймағында ғана кездеседі.  120 –дан астам елде Ислам діні таралған.  Сенушілер әлемінің 35 мемлекеті халқының басым бөлігін құрайды. Әлемнің 28 елінде ресми дін болып жарияланған. Халықаралық мұсылмандық сипаттағы саяси партиялар мен қоғамдық ұйымдар:  1. 1966 жылы Меккеде құрылған Ислам әлемі Лигасы 2. 1969 жылы Ислам конференциясы ұйымы 3. 1973 жылы құрылған Европаның Ислам Кеңесі ұйымы 

7 слайд

Модуль №3.Оқушылардың білімін тереңдету Исламның таралу аймағы   VII ғасыр. Ислам дінінің аумағы Араб түбегін қоса алғанда Солтүстік Африка, Пиреней түбегі, Месопотамия, Иран, Ауғанстан, Кавказ аумағы, Орталық Азия мен Үндістанның солтүстігіне дейін жеткен. Ислам дінінің ұстанушылар саны шамамен 2 млр-қа жуық.  90%-ы Сунниттер.  Шииттер Иран мен Ирак аймағында ғана кездеседі.  120 –дан астам елде Ислам діні таралған.  Сенушілер әлемінің 35 мемлекеті халқының басым бөлігін құрайды. Әлемнің 28 елінде ресми дін болып жарияланған. Халықаралық мұсылмандық сипаттағы саяси партиялар мен қоғамдық ұйымдар:  1. 1966 жылы Меккеде құрылған Ислам әлемі Лигасы 2. 1969 жылы Ислам конференциясы ұйымы 3. 1973 жылы құрылған Европаның Ислам Кеңесі ұйымы 

Модуль №4 Негізгі ұғымдарға түсінік беру: Дін туралы арнайы ғылымды қалай атаймыз? (Дінтану) Конфессиялық ілім ( көне грек тіл

8 слайд
Модуль №4 Негізгі ұғымдарға түсінік беру: Дін туралы арнайы ғылымды қалай атаймыз? (Дінтану) Конфессиялық ілім ( көне грек тілінде konfessio - мойындау, ғибадат қылу) Теология (көне гр. Тілде teos –халық,logos – ілім- құдай тану пәні) Атеизм – (көне гр.т. AOEG – құдайор және оның құдіретін жоққа шығару) Манотеизм –( «бірқұдайлық», гр. т. « movog»- бір және «OEOG» - құдай.) Политеизм («көпқұдайлық» гр.т. – көп және - құдай) Шариғат – ( араб т. – тура жол )

8 слайд

Модуль №4 Негізгі ұғымдарға түсінік беру: Дін туралы арнайы ғылымды қалай атаймыз? (Дінтану) Конфессиялық ілім ( көне грек тілінде konfessio - мойындау, ғибадат қылу) Теология (көне гр. Тілде teos –халық,logos – ілім- құдай тану пәні) Атеизм – (көне гр.т. AOEG – құдайор және оның құдіретін жоққа шығару) Манотеизм –( «бірқұдайлық», гр. т. « movog»- бір және «OEOG» - құдай.) Политеизм («көпқұдайлық» гр.т. – көп және - құдай) Шариғат – ( араб т. – тура жол )

9 слайд

9 слайд

Модуль №5. Мотивациялық модуль . Фильм көрсетілімі. Оқушылардын пікірін тындау. Сұрақтар қою арқылы

10 слайд
Модуль №5. Мотивациялық модуль . Фильм көрсетілімі. Оқушылардын пікірін тындау. Сұрақтар қою арқылы 

10 слайд

Модуль №5. Мотивациялық модуль . Фильм көрсетілімі. Оқушылардын пікірін тындау. Сұрақтар қою арқылы 

Модуль №6: Сөздерді үш тілге аудару. Ғылым, - наука - science мәдениет – культура- culture білім – знание - education тари

11 слайд
Модуль №6: Сөздерді үш тілге аудару. Ғылым, - наука - science мәдениет – культура- culture білім – знание - education тарих – история - history медицина – медицина - medication батыс – запад - west

11 слайд

Модуль №6: Сөздерді үш тілге аудару. Ғылым, - наука - science мәдениет – культура- culture білім – знание - education тарих – история - history медицина – медицина - medication батыс – запад - west

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

Модуль №7 Дүние жүзі діндерінің пайда болған уақытын рим цифрымен белгілеп, кестеге түсір. р/с Дін Пайда болған уақыты 1

14 слайд
Модуль №7 Дүние жүзі діндерінің пайда болған уақытын рим цифрымен белгілеп, кестеге түсір.       р/с Дін Пайда болған уақыты 1 Будда 2 Христиан 3 Ислам

14 слайд

Модуль №7 Дүние жүзі діндерінің пайда болған уақытын рим цифрымен белгілеп, кестеге түсір.       р/с Дін Пайда болған уақыты 1 Будда 2 Христиан 3 Ислам

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ