Презентация Сөз мағыналарын меңгерту жолдары (шеберлік сынып)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация Сөз мағыналарын меңгерту жолдары (шеберлік сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
Казақ тілі мұғалімдері сабақ барысында пайдаланса болады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сөз мағыналарын меңгерту жолдары (шеберлік сынып) Мақсаты : ҰБТ-ға оқушыларды дайындау барысында сөз мағыналарын түрлі әдіс –

#1 слайд
Сөз мағыналарын меңгерту жолдары (шеберлік сынып) Мақсаты : ҰБТ-ға оқушыларды дайындау барысында сөз мағыналарын түрлі әдіс – тәсілдер арқылы меңгерту жолдарын ұсыну.  

1 слайд

Сөз мағыналарын меңгерту жолдары (шеберлік сынып) Мақсаты : ҰБТ-ға оқушыларды дайындау барысында сөз мағыналарын түрлі әдіс – тәсілдер арқылы меңгерту жолдарын ұсыну.  

 Берілген мақалдардағы көнерген сөздерді тауып, мақалды толықтыр. (Мақал- мәтелдерді оқушылар өздері іздестіріп тауып әкелед

#2 слайд
 Берілген мақалдардағы көнерген сөздерді тауып, мақалды толықтыр. (Мақал- мәтелдерді оқушылар өздері іздестіріп тауып әкеледі) 1. Асабасы жоқ асқа жарымас. 2. Қараша үйден ханша шығар. 3. Шықсаң ұзақ сапарға, арымас ат – отарба. 4. Ер азамат белгісі – түзде мырза, үйде құл. 5. Ынтымақ – оқ өтпес сауыт, татулық – тамаша сауық. 6. Бақа - көлінде патша, балық – суында патша, жігіт – елінде патша. т.б № 1әдіс

2 слайд

 Берілген мақалдардағы көнерген сөздерді тауып, мақалды толықтыр. (Мақал- мәтелдерді оқушылар өздері іздестіріп тауып әкеледі) 1. Асабасы жоқ асқа жарымас. 2. Қараша үйден ханша шығар. 3. Шықсаң ұзақ сапарға, арымас ат – отарба. 4. Ер азамат белгісі – түзде мырза, үйде құл. 5. Ынтымақ – оқ өтпес сауыт, татулық – тамаша сауық. 6. Бақа - көлінде патша, балық – суында патша, жігіт – елінде патша. т.б № 1әдіс

 1.Шидем – қойдың жабағы жүнінен тігілген сыртқы киім.  2.Тоқымқағар – жас жігітті ұзақ сапарға шығарып саларда ауыл елінің

#3 слайд
 1.Шидем – қойдың жабағы жүнінен тігілген сыртқы киім.  2.Тоқымқағар – жас жігітті ұзақ сапарға шығарып саларда ауыл елінің арнайы ас беруі. 3.Нияз – пітір, садақа.  4.Саба – қымыз құятын ыдыс.  5.Бел көтеру – қарияларға арнайы даярланатын тағам, астың ең дәмді, әл беретін ет, айран, құрт, кеспе қосу арқылы дайындалады.  6.Аушадияр – үйлену тойы кезінде айтылатын дәстүрлі өлең - жыр.Әдіс №2 Тізбектеп қайталау әдісі

3 слайд

 1.Шидем – қойдың жабағы жүнінен тігілген сыртқы киім.  2.Тоқымқағар – жас жігітті ұзақ сапарға шығарып саларда ауыл елінің арнайы ас беруі. 3.Нияз – пітір, садақа.  4.Саба – қымыз құятын ыдыс.  5.Бел көтеру – қарияларға арнайы даярланатын тағам, астың ең дәмді, әл беретін ет, айран, құрт, кеспе қосу арқылы дайындалады.  6.Аушадияр – үйлену тойы кезінде айтылатын дәстүрлі өлең - жыр.Әдіс №2 Тізбектеп қайталау әдісі

 Ойлы болсаң озып көр. Жасырылған сөздің қай салада қолданылатынын табу. а) шидем *киім тағам ыдыс жасау Шидем – қойдың жабағы

#4 слайд
 Ойлы болсаң озып көр. Жасырылған сөздің қай салада қолданылатынын табу. а) шидем *киім тағам  ыдыс жасау Шидем – қойдың жабағы жүнінен тігілген сыртқы киім. ә) тоқымқағар салт өнер  *ырым кәсіп Тоқымқағар – жас жігітті ұзақ сапарға шығарып саларда ауыл елінің арнайы ас беруі. б) нияз  илік дәстүр  өнер *дін Нияз – пітір, садақа. в) саба құрал *ыдыс  мата жер Саба – қымыз құятын ыдыс. г) бел көтеру - дәстүр киім  құрал *тағам Бел көтеру – қарияларға арнайы даярланатын тағам, астың ең дәмді, әл беретін ет, айран, құрт, кеспе қосу арқылы дайындалады. ғ) аушадияр -  киім *дәстүр  сайман тағам Аушадияр – үйлену тойы кезінде айтылатын дәстүрлі өлең - жыр.   Әдіс №3 ТЕСТ

4 слайд

 Ойлы болсаң озып көр. Жасырылған сөздің қай салада қолданылатынын табу. а) шидем *киім тағам  ыдыс жасау Шидем – қойдың жабағы жүнінен тігілген сыртқы киім. ә) тоқымқағар салт өнер  *ырым кәсіп Тоқымқағар – жас жігітті ұзақ сапарға шығарып саларда ауыл елінің арнайы ас беруі. б) нияз  илік дәстүр  өнер *дін Нияз – пітір, садақа. в) саба құрал *ыдыс  мата жер Саба – қымыз құятын ыдыс. г) бел көтеру - дәстүр киім  құрал *тағам Бел көтеру – қарияларға арнайы даярланатын тағам, астың ең дәмді, әл беретін ет, айран, құрт, кеспе қосу арқылы дайындалады. ғ) аушадияр -  киім *дәстүр  сайман тағам Аушадияр – үйлену тойы кезінде айтылатын дәстүрлі өлең - жыр.   Әдіс №3 ТЕСТ

 Берілген мәтіннен диалект сөздерді тауып , топпен бірлесе отырып мағынасын тауып,кластер дайындау.  Бес жасар Бейсенбай азан

#5 слайд
 Берілген мәтіннен диалект сөздерді тауып , топпен бірлесе отырып мағынасын тауып,кластер дайындау.  Бес жасар Бейсенбай азанда ерте тұрып, бақшадан екі-үш бәдірен үзіп алып, дәу тамның артындағы әткеншекке жайғасты. Кенет әулінің дарбазаға тақау бұрышындағы тауық кепеден біресе мекиеннің, біресе қораздың жарыса шыққан дауыстары естілді. Ол әткеншектен секіріп түсіп, солай қарай тұқым алуға беттеді. Әдіс №4 Топтық жұмыс арқылы мағына тану .

5 слайд

 Берілген мәтіннен диалект сөздерді тауып , топпен бірлесе отырып мағынасын тауып,кластер дайындау.  Бес жасар Бейсенбай азанда ерте тұрып, бақшадан екі-үш бәдірен үзіп алып, дәу тамның артындағы әткеншекке жайғасты. Кенет әулінің дарбазаға тақау бұрышындағы тауық кепеден біресе мекиеннің, біресе қораздың жарыса шыққан дауыстары естілді. Ол әткеншектен секіріп түсіп, солай қарай тұқым алуға беттеді. Әдіс №4 Топтық жұмыс арқылы мағына тану .

 Азан – таңертең  Бәдірен – қияр  Дәу – үлкен  Там – үй  Әулі – аула  Дарбаза – қақпа  Кепе –қора  Күрке - тауық  Мекие

#6 слайд
 Азан – таңертең  Бәдірен – қияр  Дәу – үлкен  Там – үй  Әулі – аула  Дарбаза – қақпа  Кепе –қора  Күрке - тауық  Мекиен – ?  Тұқым – жұмыртқаСөздік

6 слайд

 Азан – таңертең  Бәдірен – қияр  Дәу – үлкен  Там – үй  Әулі – аула  Дарбаза – қақпа  Кепе –қора  Күрке - тауық  Мекиен – ?  Тұқым – жұмыртқаСөздік

 Суретке қарап кім көп көнерген сөз жазады?Әдіс №5

#7 слайд
 Суретке қарап кім көп көнерген сөз жазады?Әдіс №5  

7 слайд

 Суретке қарап кім көп көнерген сөз жазады?Әдіс №5  

 1.Сабақта не өттік?  2.Түсінікті болды ма?  3.Не түсініксіз болды?  4.Қандай сөздердің мағынасын жақсы меңгердің?  5.Қанд

#8 слайд
 1.Сабақта не өттік?  2.Түсінікті болды ма?  3.Не түсініксіз болды?  4.Қандай сөздердің мағынасын жақсы меңгердің?  5.Қандай сөздердің мағынасы түсініксіз?  6.Сабақтағы өз жұмысымды қалай бағалаймын?  7. Сабақтың қай тұсы ұнады немесе ұнамады?Әдіс №7 Эссе стратегиясы

8 слайд

 1.Сабақта не өттік?  2.Түсінікті болды ма?  3.Не түсініксіз болды?  4.Қандай сөздердің мағынасын жақсы меңгердің?  5.Қандай сөздердің мағынасы түсініксіз?  6.Сабақтағы өз жұмысымды қалай бағалаймын?  7. Сабақтың қай тұсы ұнады немесе ұнамады?Әдіс №7 Эссе стратегиясы

 2 дана адам макеті жасалады. 2 оқушы бас ойығынан басын шығарып киеді. Макетке көнерген сөздер немесе диалект сөздер атауын

#9 слайд
 2 дана адам макеті жасалады. 2 оқушы бас ойығынан басын шығарып киеді. Макетке көнерген сөздер немесе диалект сөздер атауының зат бейнелері ілінеді.Олар бір-бірлеріне сұрақ қою арқылы өздерінің үстіндегі зат атауын табады.Әдіс №7 Сипаттау арқылы мағына тану

9 слайд

 2 дана адам макеті жасалады. 2 оқушы бас ойығынан басын шығарып киеді. Макетке көнерген сөздер немесе диалект сөздер атауының зат бейнелері ілінеді.Олар бір-бірлеріне сұрақ қою арқылы өздерінің үстіндегі зат атауын табады.Әдіс №7 Сипаттау арқылы мағына тану

 Оқушылар жұптасып, бір-бірінің шекесіне көнерген сөз жазылған стикер жапсырады. Сұрақ қою арқылы мағына атауын табуӘдіс №8

#10 слайд
 Оқушылар жұптасып, бір-бірінің шекесіне көнерген сөз жазылған стикер жапсырады. Сұрақ қою арқылы мағына атауын табуӘдіс №8 Жұптық жұмыс

10 слайд

 Оқушылар жұптасып, бір-бірінің шекесіне көнерген сөз жазылған стикер жапсырады. Сұрақ қою арқылы мағына атауын табуӘдіс №8 Жұптық жұмыс

 1-топқа диалект сөздер  2-топқа көнерген сөздер  3-топқа кәсіби сөздер теориясынан материал үлестіріледі.Топта талданып бо

#11 слайд
 1-топқа диалект сөздер  2-топқа көнерген сөздер  3-топқа кәсіби сөздер теориясынан материал үлестіріледі.Топта талданып болған соң, әр топқа елшілер жіберіледі. Соңында таныстырылым дайындалады.   Әдіс №9 Мозайка әдісі. Сыныпты 3 топқа бөлемін.

11 слайд

 1-топқа диалект сөздер  2-топқа көнерген сөздер  3-топқа кәсіби сөздер теориясынан материал үлестіріледі.Топта талданып болған соң, әр топқа елшілер жіберіледі. Соңында таныстырылым дайындалады.   Әдіс №9 Мозайка әдісі. Сыныпты 3 топқа бөлемін.

Әдіс №10 Түртіп алу стратегиясы № Сабақ барысында меңгертілген материал Белгілеу Бұрыннан білемін Келіспеймін - Жаңадан білдім

#12 слайд
Әдіс №10 Түртіп алу стратегиясы № Сабақ барысында меңгертілген материал Белгілеу Бұрыннан білемін Келіспеймін - Жаңадан білдім+ Қызықты ++ Түсініксіз ?      

12 слайд

Әдіс №10 Түртіп алу стратегиясы № Сабақ барысында меңгертілген материал Белгілеу Бұрыннан білемін Келіспеймін - Жаңадан білдім+ Қызықты ++ Түсініксіз ?      

Файл форматы:
pptx
01.03.2019
880
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі