Материалдар / Презентация тақырыбы: Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация тақырыбы: Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация оқытушылар мен студенттерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2020
3688
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы «Щучинск қаласы, жоғары педагогикалық колледжі» шаруашылық жүргізу құқығындағы

1 слайд
Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы «Щучинск қаласы, жоғары педагогикалық колледжі» шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны Султанова Г.Ж., Педагогика және арнайы пәндер оқытушысы , білім магистрыБалалардың жазғы демалысын ұйымдастыру әдістемесі. Қазіргі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ауысымды ұйымдастырудың қисыны

1 слайд

Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы «Щучинск қаласы, жоғары педагогикалық колледжі» шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны Султанова Г.Ж., Педагогика және арнайы пәндер оқытушысы , білім магистрыБалалардың жазғы демалысын ұйымдастыру әдістемесі. Қазіргі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ауысымды ұйымдастырудың қисыны

Жоспар :  Балаларды сауықтыру лагерлерінің мақсаттары, міндеттері мен функциялары  Лагерь ауысымының логикасы  Балалар сауы

2 слайд
Жоспар :  Балаларды сауықтыру лагерлерінің мақсаттары, міндеттері мен функциялары  Лагерь ауысымының логикасы  Балалар сауықтыру лагерінде лагерь ауысымын ұйымдастырудың сипаттамасы

2 слайд

Жоспар :  Балаларды сауықтыру лагерлерінің мақсаттары, міндеттері мен функциялары  Лагерь ауысымының логикасы  Балалар сауықтыру лагерінде лагерь ауысымын ұйымдастырудың сипаттамасы

Балалар лагері-бұл балалардың белсенді, пайдалы, сауықтыру демалысын ұйымдастыратын мекеме

3 слайд
Балалар лагері-бұл балалардың белсенді, пайдалы, сауықтыру демалысын ұйымдастыратын мекеме

3 слайд

Балалар лагері-бұл балалардың белсенді, пайдалы, сауықтыру демалысын ұйымдастыратын мекеме

 Әр бала мектеп демалысын, әсіресе жазғы демалысты күтеді. Балалардың жазғы демалысы әр түрлі тартымды іс-әрекеттерме

4 слайд
 Әр бала мектеп демалысын, әсіресе жазғы демалысты күтеді. Балалардың жазғы демалысы әр түрлі тартымды іс-әрекеттермен, жарқын әсерлермен және жағымды эмоциялармен ерекшеленеді. Сондықтан бұл уақытты баланы сауықтыру, оның рухани және дене күштерін қалпына келтіру үшін тиімді пайдалану өте маңызды. Бұл мәселені көптеген балалар сауықтыру орталықтары мен лагерьлері сәтті шешеді.

4 слайд

 Әр бала мектеп демалысын, әсіресе жазғы демалысты күтеді. Балалардың жазғы демалысы әр түрлі тартымды іс-әрекеттермен, жарқын әсерлермен және жағымды эмоциялармен ерекшеленеді. Сондықтан бұл уақытты баланы сауықтыру, оның рухани және дене күштерін қалпына келтіру үшін тиімді пайдалану өте маңызды. Бұл мәселені көптеген балалар сауықтыру орталықтары мен лагерьлері сәтті шешеді.

Көңілді флеш-мобтар

5 слайд
Көңілді флеш-мобтар

5 слайд

Көңілді флеш-мобтар

 Балалар лагері-бұл балалардың белсенді, пайдалы, сауықтыру демалысын ұйымдастыратын мекеме. Балалар лагерлері бір-бі

6 слайд
 Балалар лагері-бұл балалардың белсенді, пайдалы, сауықтыру демалысын ұйымдастыратын мекеме. Балалар лагерлері бір-бірінен мазмұны, формалары, жұмыс әдістері, демалушы балалардың жас және сапалық құрамы жағынан айтарлықтай ерекшеленеді, лагерьлердің мақсаттары мен міндеттері бір-бірінен ерекшеленеді. Белгілі бір оқытушылар құрамы мен лагерь үшін маңызды міндеттер басым болады.  Дегенмен, лагерь қандай болмасын, барлық балалар лагерлерінің жалпы мақсаттары мен міндеттерін бөліп көрсетуге болады.  Бұл мақсаттар мен міндеттер лагерьдің ерекшелігін, оның миссиясын анықтайды.

6 слайд

 Балалар лагері-бұл балалардың белсенді, пайдалы, сауықтыру демалысын ұйымдастыратын мекеме. Балалар лагерлері бір-бірінен мазмұны, формалары, жұмыс әдістері, демалушы балалардың жас және сапалық құрамы жағынан айтарлықтай ерекшеленеді, лагерьлердің мақсаттары мен міндеттері бір-бірінен ерекшеленеді. Белгілі бір оқытушылар құрамы мен лагерь үшін маңызды міндеттер басым болады.  Дегенмен, лагерь қандай болмасын, барлық балалар лагерлерінің жалпы мақсаттары мен міндеттерін бөліп көрсетуге болады.  Бұл мақсаттар мен міндеттер лагерьдің ерекшелігін, оның миссиясын анықтайды.

БСЛ негізгі мақсаттары мен міндеттері  балаларды сауықтыру және демалу, рухани және дене күшін қалпына келтіру үшін қажетті ж

7 слайд
БСЛ негізгі мақсаттары мен міндеттері  балаларды сауықтыру және демалу, рухани және дене күшін қалпына келтіру үшін қажетті жағдайлар жасау;  балалардың жас және жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру, олардың мүдделері мен қабілеттерін дамыту;  балалардың физикалық және рухани дамуы;  олардың салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру;  балалардың өзін-өзі анықтауы және шығармашылық өзін- өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасау;  жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың жаңа жағдайларға тез бейімделуі үшін максималды жағдай жасау.

7 слайд

БСЛ негізгі мақсаттары мен міндеттері  балаларды сауықтыру және демалу, рухани және дене күшін қалпына келтіру үшін қажетті жағдайлар жасау;  балалардың жас және жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру, олардың мүдделері мен қабілеттерін дамыту;  балалардың физикалық және рухани дамуы;  олардың салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру;  балалардың өзін-өзі анықтауы және шығармашылық өзін- өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасау;  жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың жаңа жағдайларға тез бейімделуі үшін максималды жағдай жасау.

 Лагерлер қызметінің басты мақсаты-ең алдымен, демалысты ұйымдастыру, бірақ бұл ретте балалардың бос уақыт кеңісті

8 слайд
 Лагерлер қызметінің басты мақсаты-ең алдымен, демалысты ұйымдастыру, бірақ бұл ретте балалардың бос уақыт кеңістігінде құндылық бағдарлану процесін ұйымдастыру; бұл құндылықты топтың тіршілік әрекетіне және лагерьдің әрбір қатысушысының ішкі әлеміне ену болып табылады.  Лагерьдің өзгеруі туралы айтпас бұрын, балалар сауықтыру лагері білім беру жүйесінің элементі ретінде шешуі керек негізгі функцияларды қарастыру қажет.   

8 слайд

 Лагерлер қызметінің басты мақсаты-ең алдымен, демалысты ұйымдастыру, бірақ бұл ретте балалардың бос уақыт кеңістігінде құндылық бағдарлану процесін ұйымдастыру; бұл құндылықты топтың тіршілік әрекетіне және лагерьдің әрбір қатысушысының ішкі әлеміне ену болып табылады.  Лагерьдің өзгеруі туралы айтпас бұрын, балалар сауықтыру лагері білім беру жүйесінің элементі ретінде шешуі керек негізгі функцияларды қарастыру қажет.   

Заманауи жазғы балалар демалысын ұйымдастырудағы оң үрдістер  қажетсіз біркелкіліктен бас тарту;  жазғы демалыстың жаңа нысан

9 слайд
Заманауи жазғы балалар демалысын ұйымдастырудағы оң үрдістер  қажетсіз біркелкіліктен бас тарту;  жазғы демалыстың жаңа нысандарын әзірлеу;  балалар мен педагогикалық ұжымның шығармашылық дамуына жағдай жасау;  сауықтыру мекемелерінің қызметін ізгілендіру.

9 слайд

Заманауи жазғы балалар демалысын ұйымдастырудағы оң үрдістер  қажетсіз біркелкіліктен бас тарту;  жазғы демалыстың жаңа нысандарын әзірлеу;  балалар мен педагогикалық ұжымның шығармашылық дамуына жағдай жасау;  сауықтыру мекемелерінің қызметін ізгілендіру.

Балалар лагерінің функциялары  Балалар лагерінің функциялары, оның мәні, рөлін келесідей анықтауға болады:  - - балалардың то

10 слайд
Балалар лагерінің функциялары  Балалар лагерінің функциялары, оның мәні, рөлін келесідей анықтауға болады:  - - балалардың толыққанды демалысы мен сауығуы үшін жағдай жасау, олардың дене денсаулығын сақтау және қолдау;  - тәрбиелік -тұлғаның адамгершілік қалыптасуына ықпал ету, шығармашылық қабілеттерін дамыту, баланың әлеуметтік тәжірибесін қалыптастыру;  - білім беру-жүйелі оқыту немесе әр түрлі бағытта қосымша білім беру (көркем-қолданбалы, техникалық, Юннаттық-биологиялық, экологиялық, спорттық, хореографиялық, музыкалық, драмалық), бала үшін пайдалы эмоционалды маңызды демалыс уақытын құру, баланың қабілеттерін дамытуға, өмірлік жоспарларын анықтауға, өзін-өзі анықтауға ықпал ету;  - дамытушылық -балалардың рухани-құндылық бағдарын дамыту;  жеке өзін-өзі анықтау кеңістігін ұйымдастыру, әр баланың қызмет субъектісінің позициясын қалыптастыруға негіз болатын өзін-өзі тану, өзін-өзі жобалау процестерін ынталандыру;  балалардың мүмкіндіктерін іске асыру үшін түрлі қоғамдастықтар құру;  - негізгі білім беруде, білім беру мекемелерінің қызметінде, отбасы тәрбиесінде жоқ адамның өтемақысы;  - қоғамдық -бағдарлы-балаларды әлеуметтік қызметтің әртүрлі түрлеріне қосу, олардың алдында мағыналарын, құндылықтарын, мақсатын, мазмұны мен қызметінің ерекшелігін ашу; адамның белсенділігі адамдармен өзара іс-қимыл жасауға бағытталған қарым-қатынасты ұйымдастыру;  рухани және әлеуметтік құндылықтарды құру және пайдалану арқылы әлеуметтік ортаны игеруге және түрлендіруге байланысты белсенділікті жүзеге асыратын заттық-практикалық қызмет;  - қорғаныс -баланы қоршаған ортаның теріс әсерінен қорғау;  - баланың күнделікті өмірде сезінетін әртүрлі әсерлерін біріктіру және түзету.  Балалар сауықтыру лагерінің функцияларын анықтай отырып, біз лагерь ауысымының сипаттамасына көшеміз. Лагерьдегі ауысым деп лагерьдің белгілі бір кезеңі түсініледі, оның барысында толыққанды сауықтыру және білім беру процесі жүзеге асырылады және педагогикалық міндеттердің барлық кешені жүзеге асырылады.  Лагерьдің өзгеруі, кез-келген процесс сияқты, өзінің логикасы, дәйектілігі, дамуы бар .

10 слайд

Балалар лагерінің функциялары  Балалар лагерінің функциялары, оның мәні, рөлін келесідей анықтауға болады:  - - балалардың толыққанды демалысы мен сауығуы үшін жағдай жасау, олардың дене денсаулығын сақтау және қолдау;  - тәрбиелік -тұлғаның адамгершілік қалыптасуына ықпал ету, шығармашылық қабілеттерін дамыту, баланың әлеуметтік тәжірибесін қалыптастыру;  - білім беру-жүйелі оқыту немесе әр түрлі бағытта қосымша білім беру (көркем-қолданбалы, техникалық, Юннаттық-биологиялық, экологиялық, спорттық, хореографиялық, музыкалық, драмалық), бала үшін пайдалы эмоционалды маңызды демалыс уақытын құру, баланың қабілеттерін дамытуға, өмірлік жоспарларын анықтауға, өзін-өзі анықтауға ықпал ету;  - дамытушылық -балалардың рухани-құндылық бағдарын дамыту;  жеке өзін-өзі анықтау кеңістігін ұйымдастыру, әр баланың қызмет субъектісінің позициясын қалыптастыруға негіз болатын өзін-өзі тану, өзін-өзі жобалау процестерін ынталандыру;  балалардың мүмкіндіктерін іске асыру үшін түрлі қоғамдастықтар құру;  - негізгі білім беруде, білім беру мекемелерінің қызметінде, отбасы тәрбиесінде жоқ адамның өтемақысы;  - қоғамдық -бағдарлы-балаларды әлеуметтік қызметтің әртүрлі түрлеріне қосу, олардың алдында мағыналарын, құндылықтарын, мақсатын, мазмұны мен қызметінің ерекшелігін ашу; адамның белсенділігі адамдармен өзара іс-қимыл жасауға бағытталған қарым-қатынасты ұйымдастыру;  рухани және әлеуметтік құндылықтарды құру және пайдалану арқылы әлеуметтік ортаны игеруге және түрлендіруге байланысты белсенділікті жүзеге асыратын заттық-практикалық қызмет;  - қорғаныс -баланы қоршаған ортаның теріс әсерінен қорғау;  - баланың күнделікті өмірде сезінетін әртүрлі әсерлерін біріктіру және түзету.  Балалар сауықтыру лагерінің функцияларын анықтай отырып, біз лагерь ауысымының сипаттамасына көшеміз. Лагерьдегі ауысым деп лагерьдің белгілі бір кезеңі түсініледі, оның барысында толыққанды сауықтыру және білім беру процесі жүзеге асырылады және педагогикалық міндеттердің барлық кешені жүзеге асырылады.  Лагерьдің өзгеруі, кез-келген процесс сияқты, өзінің логикасы, дәйектілігі, дамуы бар .

Лагерь ауысымының логикасы Ұйымдастыру кезеңі Қорытынды (қорытынды) кезеңі Негізгі кезеңіДайындық кезеңі Лагерьден кейінгі к

11 слайд
Лагерь ауысымының логикасы Ұйымдастыру кезеңі Қорытынды (қорытынды) кезеңі Негізгі кезеңіДайындық кезеңі Лагерьден кейінгі кезеңі

11 слайд

Лагерь ауысымының логикасы Ұйымдастыру кезеңі Қорытынды (қорытынды) кезеңі Негізгі кезеңіДайындық кезеңі Лагерьден кейінгі кезеңі

 Лагерь ауысымының логикасы.  Лагерь ауысымының логикасы ұзақ және нақты анықталды. Дәстүр бойынша, ауысым құрылымы

12 слайд
 Лагерь ауысымының логикасы.  Лагерь ауысымының логикасы ұзақ және нақты анықталды. Дәстүр бойынша, ауысым құрылымында үш кезең бөлінеді: ұйымдастырушылық, негізгі және қорытынды. Бірақ қазіргі зерттеушілер белгіленген кезеңдерге дайындық және лагерьлік кезеңдерді қосады. Дайындық және лагерьлік кезеңдер, шын мәнінде балалар сауықтыру лагеріндегі ауысымның уақытша кезеңіне кірмейді, бірақ олардың маңызы зор.  Әркезеңде (ұйымдастырушылық, негізгі және қорытынды) өз міндеттері шешіледі, тәлімгердің балаға қатысты ұстанымы өзгереді. Ауысымның ұзақтығына байланысты кезеңдердің мерзімдері де өзгереді.

12 слайд

 Лагерь ауысымының логикасы.  Лагерь ауысымының логикасы ұзақ және нақты анықталды. Дәстүр бойынша, ауысым құрылымында үш кезең бөлінеді: ұйымдастырушылық, негізгі және қорытынды. Бірақ қазіргі зерттеушілер белгіленген кезеңдерге дайындық және лагерьлік кезеңдерді қосады. Дайындық және лагерьлік кезеңдер, шын мәнінде балалар сауықтыру лагеріндегі ауысымның уақытша кезеңіне кірмейді, бірақ олардың маңызы зор.  Әркезеңде (ұйымдастырушылық, негізгі және қорытынды) өз міндеттері шешіледі, тәлімгердің балаға қатысты ұстанымы өзгереді. Ауысымның ұзақтығына байланысты кезеңдердің мерзімдері де өзгереді.

 Ауысымның дайындық кезеңі  Бұл дайындық кезеңі, тәлімгерді белсенді жұмысқа эмоционалды күйге келтіру. Бұл кезеңде

13 слайд
 Ауысымның дайындық кезеңі  Бұл дайындық кезеңі, тәлімгерді белсенді жұмысқа эмоционалды күйге келтіру. Бұл кезеңде ауысымның даму логикасы, ауысымның мазмұны, жұмыстың негізгі формалары қарастырылады; белгілі бір әдістемелік материалдар таңдалады. Көбінесе осы кезеңде балалар сауықтыру лагерлері тәлімгерлер үшін нұсқаулық-әдістемелік жиындар өткізеді, онда болашақ вожатыйлар лагерьдің аумағымен және оның бағдарламасымен танысады; балалармен өзара іс-қимыл бойынша практикалық дағдыларды игереді, вожаталық әдістемелік қоржынды толықтырады.  Дайындық кезеңінде алдағы ауысымға эмоционалды "орнату" өтеді.

13 слайд

 Ауысымның дайындық кезеңі  Бұл дайындық кезеңі, тәлімгерді белсенді жұмысқа эмоционалды күйге келтіру. Бұл кезеңде ауысымның даму логикасы, ауысымның мазмұны, жұмыстың негізгі формалары қарастырылады; белгілі бір әдістемелік материалдар таңдалады. Көбінесе осы кезеңде балалар сауықтыру лагерлері тәлімгерлер үшін нұсқаулық-әдістемелік жиындар өткізеді, онда болашақ вожатыйлар лагерьдің аумағымен және оның бағдарламасымен танысады; балалармен өзара іс-қимыл бойынша практикалық дағдыларды игереді, вожаталық әдістемелік қоржынды толықтырады.  Дайындық кезеңінде алдағы ауысымға эмоционалды "орнату" өтеді.

Тәлімгер қызметінің міндеттері : -лагерьмен, оның аумағымен, педагогикалық ұжыммен танысу; -тәлімгердің педагогикалық, жеке құ

14 слайд
Тәлімгер қызметінің міндеттері : -лагерьмен, оның аумағымен, педагогикалық ұжыммен танысу; -тәлімгердің педагогикалық, жеке құжаттарын дайындау; -лагердегі жазғы сауықтыру демалыс бағдарламасымен танысу; -тәлімгердің әдістемелік жинағын құрастыру: -ойындар (танысу, назар аудару, залмен ойын , қозғалмалы, музыкалық, би);тренингтер (танысу, команда құру, социометриялық позицияларды анықтау);әндер (әртүрлі жас ерекшеліктері үшін); Нақыл сөздер, философиялық әңгімелер, " Т үнгіертегілер»; -сценарийлер мен дәстүрлі ("Туған күн күні") және заманауи (Квесттер, тимбилдинг, "Арқан курсы"); -Ойындар мен іс-шараларға фонограммалар.ойлану, ұсақ-түйекке дейін, ұ йымдастыру кезеңі.

14 слайд

Тәлімгер қызметінің міндеттері : -лагерьмен, оның аумағымен, педагогикалық ұжыммен танысу; -тәлімгердің педагогикалық, жеке құжаттарын дайындау; -лагердегі жазғы сауықтыру демалыс бағдарламасымен танысу; -тәлімгердің әдістемелік жинағын құрастыру: -ойындар (танысу, назар аудару, залмен ойын , қозғалмалы, музыкалық, би);тренингтер (танысу, команда құру, социометриялық позицияларды анықтау);әндер (әртүрлі жас ерекшеліктері үшін); Нақыл сөздер, философиялық әңгімелер, " Т үнгіертегілер»; -сценарийлер мен дәстүрлі ("Туған күн күні") және заманауи (Квесттер, тимбилдинг, "Арқан курсы"); -Ойындар мен іс-шараларға фонограммалар.ойлану, ұсақ-түйекке дейін, ұ йымдастыру кезеңі.

 Тәлімгер қызметінің мазмұны :  лагерьге ұйымдастыру к еңесіне шығу (нұсқаулық семинар). Дайындық кезеңінің ең күрд

15 слайд
 Тәлімгер қызметінің мазмұны :  лагерьге ұйымдастыру к еңесіне шығу (нұсқаулық семинар). Дайындық кезеңінің ең күрделі міндеттерінің бірі-жазғы лагерьдің ауысымын өткізуге педагогтарды психологиялық және әдістемелік дайындау: лагерьдің мақсаттары мен міндеттерін, оның жұмысының ерекшелігін түсіндіру; белсенді ойын технологияларымен танысу.  отряд тізімін жасау;  отряд жасақ орнының жабдықтары;  БСЛ жазғы сауықтыру бағдарламасына сәйкес ауысымның негізгі істерінің конспектілерін әзірлеу;  медициналық тексеруден өту және жұмысқа рұқсат алу;  лагерь әкімшілігімен еңбек шартын жасасу.

15 слайд

 Тәлімгер қызметінің мазмұны :  лагерьге ұйымдастыру к еңесіне шығу (нұсқаулық семинар). Дайындық кезеңінің ең күрделі міндеттерінің бірі-жазғы лагерьдің ауысымын өткізуге педагогтарды психологиялық және әдістемелік дайындау: лагерьдің мақсаттары мен міндеттерін, оның жұмысының ерекшелігін түсіндіру; белсенді ойын технологияларымен танысу.  отряд тізімін жасау;  отряд жасақ орнының жабдықтары;  БСЛ жазғы сауықтыру бағдарламасына сәйкес ауысымның негізгі істерінің конспектілерін әзірлеу;  медициналық тексеруден өту және жұмысқа рұқсат алу;  лагерь әкімшілігімен еңбек шартын жасасу.

 Балаларды тіркеу.  Балаларды тіркеу елді мекеннен лагерьге кетерден 2-2,5 сағат бұрын басталады. Тәлімгерге алдын-ала белгіл

16 слайд
 Балаларды тіркеу.  Балаларды тіркеу елді мекеннен лагерьге кетерден 2-2,5 сағат бұрын басталады. Тәлімгерге алдын-ала белгіленген тіркеу орнында болуға және өзімен бірге болуға кеңес беріледі:  кеңесші формасы (футболка, бейсболка, бандана, галстук, лагерь символикасы бар белгіше);  жасақтың т олық аты, лауазымы және нөмірі көрсетілген визитка;  отряд нөмірі бар тақтайша;  отряд тізімі;  жазбаларға арналған жұмыс дәптері;  балаларға арналған визиткалар(мүмкін ерекше пішінді, өз отряды үшін бірдей түсті). Кейбір жағдайларда балаларды қызықтыру және ата-аналарымен қоштасу кезінде қайғылы ойлардан алшақтату үшін "Театрландырылған жөнелтуді" жүргізу орынды. Мұндай іс-шараға эмоционалды көңіл-күйді көтеру ойындары, айқайлау ойындары және т. б. кіреді.

16 слайд

 Балаларды тіркеу.  Балаларды тіркеу елді мекеннен лагерьге кетерден 2-2,5 сағат бұрын басталады. Тәлімгерге алдын-ала белгіленген тіркеу орнында болуға және өзімен бірге болуға кеңес беріледі:  кеңесші формасы (футболка, бейсболка, бандана, галстук, лагерь символикасы бар белгіше);  жасақтың т олық аты, лауазымы және нөмірі көрсетілген визитка;  отряд нөмірі бар тақтайша;  отряд тізімі;  жазбаларға арналған жұмыс дәптері;  балаларға арналған визиткалар(мүмкін ерекше пішінді, өз отряды үшін бірдей түсті). Кейбір жағдайларда балаларды қызықтыру және ата-аналарымен қоштасу кезінде қайғылы ойлардан алшақтату үшін "Театрландырылған жөнелтуді" жүргізу орынды. Мұндай іс-шараға эмоционалды көңіл-күйді көтеру ойындары, айқайлау ойындары және т. б. кіреді.

 Ұйымдастыру кезеңі.  Бұл лагерь ауысымының алғашқы 2-3 күніне созылатын маңызды және қиын кезеңдердің бірі. Ұйымд

17 слайд
 Ұйымдастыру кезеңі.  Бұл лагерь ауысымының алғашқы 2-3 күніне созылатын маңызды және қиын кезеңдердің бірі. Ұйымдастыру кезеңіндегі тәлімгердің негізгі мақсаты-балаларға жаңа жағдайларға ауыртпалықсыз және тез бейімделуге көмектесу, балаларды лагерьдегі күн тәртібіне, санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауға, өзіне-өзі қызмет етуге, жаңа талаптарға үйрету.  Осы кезеңде балалар бір-бірімен, тәлімгермен танысады, ұжымда қарым-қатынас орнатылады. Бүкіл ауысымның сәттілігі көбінесе алғашқы күндердің қалай өтетініне байланысты. Мұндағы ең бастысы-қарқыны... Осы кезеңде бәрін ұсақ-түйекке дейін ойластырған жөн. Әр минут оқиғаларға толы болуы керек!  Лагерь ауысымының алғашқы күндерінде "Қиындық шыңы" бейімделу үдерісімен байланысты ауысымның алғашқы психологиялық дағдарысы болады, сондықтан тәлімгер бірінші күннен бастап отрядта ашықтық, тілектестік, серіктестік, өзара қолдау тұрақты климатын құру бойынша жұмысты бастауы керек.

17 слайд

 Ұйымдастыру кезеңі.  Бұл лагерь ауысымының алғашқы 2-3 күніне созылатын маңызды және қиын кезеңдердің бірі. Ұйымдастыру кезеңіндегі тәлімгердің негізгі мақсаты-балаларға жаңа жағдайларға ауыртпалықсыз және тез бейімделуге көмектесу, балаларды лагерьдегі күн тәртібіне, санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауға, өзіне-өзі қызмет етуге, жаңа талаптарға үйрету.  Осы кезеңде балалар бір-бірімен, тәлімгермен танысады, ұжымда қарым-қатынас орнатылады. Бүкіл ауысымның сәттілігі көбінесе алғашқы күндердің қалай өтетініне байланысты. Мұндағы ең бастысы-қарқыны... Осы кезеңде бәрін ұсақ-түйекке дейін ойластырған жөн. Әр минут оқиғаларға толы болуы керек!  Лагерь ауысымының алғашқы күндерінде "Қиындық шыңы" бейімделу үдерісімен байланысты ауысымның алғашқы психологиялық дағдарысы болады, сондықтан тәлімгер бірінші күннен бастап отрядта ашықтық, тілектестік, серіктестік, өзара қолдау тұрақты климатын құру бойынша жұмысты бастауы керек.

Ұйымдастыру кезеңінің мақсаты :  отрядта жағымды эмоционалды көңіл-күй құру;  әр балаға жаңа жағдайларға бейімделуге көмектес

18 слайд
Ұйымдастыру кезеңінің мақсаты :  отрядта жағымды эмоционалды көңіл-күй құру;  әр балаға жаңа жағдайларға бейімделуге көмектесу;  күн тәртібі мен тәртіпке бірыңғай талаптар қою;  балалардың өзін-өзі басқару органдарын қалыптастыру;  жасақтың жұмыс жоспарын балалардың ұсыныстары мен тілектерін ескере отырып түзету.

18 слайд

Ұйымдастыру кезеңінің мақсаты :  отрядта жағымды эмоционалды көңіл-күй құру;  әр балаға жаңа жағдайларға бейімделуге көмектесу;  күн тәртібі мен тәртіпке бірыңғай талаптар қою;  балалардың өзін-өзі басқару органдарын қалыптастыру;  жасақтың жұмыс жоспарын балалардың ұсыныстары мен тілектерін ескере отырып түзету.

Тәлімгер қызметінің міндеттері :  балаларды бір-бірімен, тәлімгерлермен, лагерьмен және дәстүрлермен таныстыру;  балалар

19 слайд
Тәлімгер қызметінің міндеттері :  балаларды бір-бірімен, тәлімгерлермен, лагерьмен және дәстүрлермен таныстыру;  балаларға жаңа жағдайларға әлеуметтік бейімделуге көмек көрсету, лагерьдегі күн тәртібіне, санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтауға үйрету,  балалардың қабілеттерін, достық атмосферасын ашуға жағдай жасау;  әр баланың жеке басының қызығушылығы мен бағытына алғашқы диагностика жүргізу;  балаларды бірлескен қызметке тарту;  отрядта достық атмосфераны қалыптастыру және балалардың қабілеттерін ашуға, балалардың жеке бейімделуіне жағдай жасау;  өзін-өзі басқару органдарын қалыптастыру, көшбасшыларды анықтау;  отряд өмірінің негізгі заңдары мен ережелерін әзірлеу;  Басқа ауысымға отрядтың тіршілік әрекетінің жоспар-торын бірлесіп әзірлеу.

19 слайд

Тәлімгер қызметінің міндеттері :  балаларды бір-бірімен, тәлімгерлермен, лагерьмен және дәстүрлермен таныстыру;  балаларға жаңа жағдайларға әлеуметтік бейімделуге көмек көрсету, лагерьдегі күн тәртібіне, санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтауға үйрету,  балалардың қабілеттерін, достық атмосферасын ашуға жағдай жасау;  әр баланың жеке басының қызығушылығы мен бағытына алғашқы диагностика жүргізу;  балаларды бірлескен қызметке тарту;  отрядта достық атмосфераны қалыптастыру және балалардың қабілеттерін ашуға, балалардың жеке бейімделуіне жағдай жасау;  өзін-өзі басқару органдарын қалыптастыру, көшбасшыларды анықтау;  отряд өмірінің негізгі заңдары мен ережелерін әзірлеу;  Басқа ауысымға отрядтың тіршілік әрекетінің жоспар-торын бірлесіп әзірлеу.

Тәлімгер жұмысының мазмұны:  « Танысу оты », танысу үшін ойын-тренинг , кешкі от ;  « Сән » операция сы үйлерді, бөлмелерд

20 слайд
Тәлімгер жұмысының мазмұны:  « Танысу оты », танысу үшін ойын-тренинг , кешкі от ;  « Сән » операция сы үйлерді, бөлмелерді ( орын ) дайындау ;  Жасақ активін сайлау, жасақ атауын, ұранын, сөйлеуін, әндерін, эмблемасын таңдау, жасақ өмірінің заңдарын әзірлеу;  отряд бұрышын безендіру;  лагерь ауысымының ашылуына дайындық;  вожатка отрядының шығармашылық визиткасын дайындау;  ауысымға отряд жұмысының жоспар-торын құру  Ұйымдастыру кезеңіндегі тәрбиешінің балаға қатысты ұстанымын жетекші-, бала-жетекші ретінде анықтауға болады. Осы кезеңде тәлімгер жұмыстың әртүрлі формаларын, іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудің жаңа тәсілдерін көрсетеді, оларды ұйымдастыру мен өткізудің жоғары деңгейін белгілейді. Басқаша айтқанда, тәлімгер жасайды.

20 слайд

Тәлімгер жұмысының мазмұны:  « Танысу оты », танысу үшін ойын-тренинг , кешкі от ;  « Сән » операция сы үйлерді, бөлмелерді ( орын ) дайындау ;  Жасақ активін сайлау, жасақ атауын, ұранын, сөйлеуін, әндерін, эмблемасын таңдау, жасақ өмірінің заңдарын әзірлеу;  отряд бұрышын безендіру;  лагерь ауысымының ашылуына дайындық;  вожатка отрядының шығармашылық визиткасын дайындау;  ауысымға отряд жұмысының жоспар-торын құру  Ұйымдастыру кезеңіндегі тәрбиешінің балаға қатысты ұстанымын жетекші-, бала-жетекші ретінде анықтауға болады. Осы кезеңде тәлімгер жұмыстың әртүрлі формаларын, іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудің жаңа тәсілдерін көрсетеді, оларды ұйымдастыру мен өткізудің жоғары деңгейін белгілейді. Басқаша айтқанда, тәлімгер жасайды.

Негізгі кезең  Негізгі кезең іс-шаралардың эмоционалды фонының өзгеруімен сипатталады. Балаларды әр түрлі іс-шараларға белсенд

21 слайд
Негізгі кезең  Негізгі кезең іс-шаралардың эмоционалды фонының өзгеруімен сипатталады. Балаларды әр түрлі іс-шараларға белсенді түрде қосу бар;  балалардың өзін-өзі жүзеге асыруы үшін қолайлы жағдайлар жасалады. Осы кезеңде бастаманың тәлімгерден балаларға ауысуы біртіндеп жүреді, отрядтар арасындағы қатынастар жақсарады. Әдетте, ауысымның ортасында лагерь өміріне деген қызығушылық төмендейді және екінші психологиялық дағдарыс пайда болады - "тәуелділік шыңы", бұл отрядта қозғалыссыз жанжалдарға, жетекшілер мен ересектермен қарым- қатынастың шиеленісуіне, үйде құмарлықтың шиеленісуіне әкелуі мүмкін. Дәл осы уақытта тәлімгерге отрядпен тосын, күтпеген шығармашылық іс жүргізу ұсынылады.  Негізгі кезеңнің міндеттері:  - ауысым және жасақ жоспарларын іске асыру;  - әр баланың әлеуетін әртүрлі іс-шаралар арқылы жүзе...

21 слайд

Негізгі кезең  Негізгі кезең іс-шаралардың эмоционалды фонының өзгеруімен сипатталады. Балаларды әр түрлі іс-шараларға белсенді түрде қосу бар;  балалардың өзін-өзі жүзеге асыруы үшін қолайлы жағдайлар жасалады. Осы кезеңде бастаманың тәлімгерден балаларға ауысуы біртіндеп жүреді, отрядтар арасындағы қатынастар жақсарады. Әдетте, ауысымның ортасында лагерь өміріне деген қызығушылық төмендейді және екінші психологиялық дағдарыс пайда болады - "тәуелділік шыңы", бұл отрядта қозғалыссыз жанжалдарға, жетекшілер мен ересектермен қарым- қатынастың шиеленісуіне, үйде құмарлықтың шиеленісуіне әкелуі мүмкін. Дәл осы уақытта тәлімгерге отрядпен тосын, күтпеген шығармашылық іс жүргізу ұсынылады.  Негізгі кезеңнің міндеттері:  - ауысым және жасақ жоспарларын іске асыру;  - әр баланың әлеуетін әртүрлі іс-шаралар арқылы жүзе...