Презентация "Таза юолса табиғат, аман болар адамзат"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "Таза юолса табиғат, аман болар адамзат"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздар мен оқушыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: “Таза болса табиғат, Аман болар азамат”

#1 слайд
Тақырыбы: “Таза болса табиғат, Аман болар азамат”

1 слайд

Тақырыбы: “Таза болса табиғат, Аман болар азамат”

Мақсаты: Міндеттері: - Табиғат пен адамның үйлесімділігі туралы түсініктерін қалыптастыру; - Денсаулығын күту іскерліктерін

#2 слайд
Мақсаты: Міндеттері: - Табиғат пен адамның үйлесімділігі туралы түсініктерін қалыптастыру; - Денсаулығын күту іскерліктерін дамыту; - Табиғатты, халқын сүюге, денсаулығын сақтауға тәрбиелеу. Оқушылардың «табиғат», «денсаулық» құндылықтары және «табиғатқа қамқорлық» адами қасиеттері туралы түсініктерін кеңейту.

2 слайд

Мақсаты: Міндеттері: - Табиғат пен адамның үйлесімділігі туралы түсініктерін қалыптастыру; - Денсаулығын күту іскерліктерін дамыту; - Табиғатты, халқын сүюге, денсаулығын сақтауға тәрбиелеу. Оқушылардың «табиғат», «денсаулық» құндылықтары және «табиғатқа қамқорлық» адами қасиеттері туралы түсініктерін кеңейту.

#3 слайд

3 слайд

Армысың, шапағатты күніміз, Армысың, мейірімді жеріміз. Армысың, табиғат анамыз, Келді сізге өзіңіздің балаңыз.

#4 слайд
Армысың, шапағатты күніміз, Армысың, мейірімді жеріміз. Армысың, табиғат анамыз, Келді сізге өзіңіздің балаңыз.

4 слайд

Армысың, шапағатты күніміз, Армысың, мейірімді жеріміз. Армысың, табиғат анамыз, Келді сізге өзіңіздің балаңыз.

Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру Бәсекеге қабілет Прагматизм Ұлттық бірегейлікті сақтау. Білімнің салтанат құруы. Қазақстанның

#5 слайд
Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру Бәсекеге қабілет Прагматизм Ұлттық бірегейлікті сақтау. Білімнің салтанат құруы. Қазақстанның ревалюциялық емес, эволюциялық дамуы. Сананың ашықтығы.

5 слайд

Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру Бәсекеге қабілет Прагматизм Ұлттық бірегейлікті сақтау. Білімнің салтанат құруы. Қазақстанның ревалюциялық емес, эволюциялық дамуы. Сананың ашықтығы.

1. Бәсекеге қабілет Жер тобы: «Күте білсең жер жомарт». Су тобы: «Су бар жерде ырыс бар». Ағаш тобы: «Ағаш ексең аялап, басы

#6 слайд
1. Бәсекеге қабілет Жер тобы: «Күте білсең жер жомарт». Су тобы: «Су бар жерде ырыс бар». Ағаш тобы: «Ағаш ексең аялап, басыңда болар сая бақ». Ауа тобы: «Ауа – өмір тынысы».

6 слайд

1. Бәсекеге қабілет Жер тобы: «Күте білсең жер жомарт». Су тобы: «Су бар жерде ырыс бар». Ағаш тобы: «Ағаш ексең аялап, басыңда болар сая бақ». Ауа тобы: «Ауа – өмір тынысы».

Прагматизм Осы бөлімде берілген тапсырмаларды орындауда топтарға тапсырмалар беріледі. - «Табиғаттан ешқашан қаша алмайсың, Ә

#7 слайд
Прагматизм Осы бөлімде берілген тапсырмаларды орындауда топтарға тапсырмалар беріледі. - «Табиғаттан ешқашан қаша алмайсың, Әуел баста егіз боп жаралғансың» деген өлең жолдарынан нені түсінесіңдер? - «Ол ауырса сенің де ауырғаның, Ол сауықса, сенің де сауыққаның» дегенді қалай түсінесіңдер? - «Табиғаттың қабағы қашан да ашық, Сезбесе егер адамнан қауіп барын» деген өлең жолдарына көзқарастарың қандай? - «Аяласаң жаныңа шуақ тамар, Қажығанда бойыңа қуат болар» деген өлең жолдарынан нені түсінуге болады?

7 слайд

Прагматизм Осы бөлімде берілген тапсырмаларды орындауда топтарға тапсырмалар беріледі. - «Табиғаттан ешқашан қаша алмайсың, Әуел баста егіз боп жаралғансың» деген өлең жолдарынан нені түсінесіңдер? - «Ол ауырса сенің де ауырғаның, Ол сауықса, сенің де сауыққаның» дегенді қалай түсінесіңдер? - «Табиғаттың қабағы қашан да ашық, Сезбесе егер адамнан қауіп барын» деген өлең жолдарына көзқарастарың қандай? - «Аяласаң жаныңа шуақ тамар, Қажығанда бойыңа қуат болар» деген өлең жолдарынан нені түсінуге болады?

3. Ұлттық бірегейлікті сақтау Мақалдың жалғасын табу. Жер тобы: 1. Жер тағдыры - ... ....

#8 слайд
3. Ұлттық бірегейлікті сақтау Мақалдың жалғасын табу. Жер тобы: 1. Жер тағдыры - ... .... 2. Барша байлықтың анасы - .... 3. Гүл жердің көркі, ... ... .... 4. Су бар жерде ... .... 5. Табиғат тазалығы, .... ..... 6. Туған жердей жер болмас, ... ... ... ..... 7. Жер байлықтың анасы болса, .... ..... 8. Жер қазына, ... .....  Су тобы: 1.Бір тал кессең, ... .... .... 2. Көлдің көркі құрақ, ... .... .... 3. Атаңнан тал қалғанша ... .... 4. Сөз сағасы – құлақ, ... .... ..... 5. Жер қазына, ... .... 6. Жер байлығы, .... .... 7. Таулы жер бұлақсыз болмас, ... ... ... ..... 8. Орман – тоғай жер сыны, .... .... ... .....  Ағаш тобы: 1.Орман көп болса, ... .... 2. Ағаш ексең аялап, .... ... .... 3. Бағбан болсаң бақ өсір, ... ... .... .... 4. Табиғаттың тәні – жер, қаны - ... жаны - 5. Орманды жерде отын көп, .... .... ..... .... 6. Судың кепкені, .... .... 7. Өлкенің көркі мал болар, ... .... ... .... 8. Табиғат – алтын .... Ауа тобы: 1.Дала көркі мал, ... ... ... 2. Жер тойынбай, ... ... 3. Жаңбыр жауса жер ырысы, ... ... ... .... 4. Ағаш жапырағымен, ... .... 5. Су бар жерде ... .... 6. Мал баққандыкі, ... .... 7. Су табиғаттың .... 8. Ағаш көркі – жапырақ, .... .... ....

8 слайд

3. Ұлттық бірегейлікті сақтау Мақалдың жалғасын табу. Жер тобы: 1. Жер тағдыры - ... .... 2. Барша байлықтың анасы - .... 3. Гүл жердің көркі, ... ... .... 4. Су бар жерде ... .... 5. Табиғат тазалығы, .... ..... 6. Туған жердей жер болмас, ... ... ... ..... 7. Жер байлықтың анасы болса, .... ..... 8. Жер қазына, ... .....  Су тобы: 1.Бір тал кессең, ... .... .... 2. Көлдің көркі құрақ, ... .... .... 3. Атаңнан тал қалғанша ... .... 4. Сөз сағасы – құлақ, ... .... ..... 5. Жер қазына, ... .... 6. Жер байлығы, .... .... 7. Таулы жер бұлақсыз болмас, ... ... ... ..... 8. Орман – тоғай жер сыны, .... .... ... .....  Ағаш тобы: 1.Орман көп болса, ... .... 2. Ағаш ексең аялап, .... ... .... 3. Бағбан болсаң бақ өсір, ... ... .... .... 4. Табиғаттың тәні – жер, қаны - ... жаны - 5. Орманды жерде отын көп, .... .... ..... .... 6. Судың кепкені, .... .... 7. Өлкенің көркі мал болар, ... .... ... .... 8. Табиғат – алтын .... Ауа тобы: 1.Дала көркі мал, ... ... ... 2. Жер тойынбай, ... ... 3. Жаңбыр жауса жер ырысы, ... ... ... .... 4. Ағаш жапырағымен, ... .... 5. Су бар жерде ... .... 6. Мал баққандыкі, ... .... 7. Су табиғаттың .... 8. Ағаш көркі – жапырақ, .... .... ....

4. Білімнің салтанат құруы.

#9 слайд
4. Білімнің салтанат құруы.

9 слайд

4. Білімнің салтанат құруы.

5. Қазақстанның ревалюциялық емес, эволюциялық дамуы. Қазақстан, Нұрсұлтан, Астана, Балапан сөздерін латын қарпінде оқып жаз

#10 слайд
5. Қазақстанның ревалюциялық емес, эволюциялық дамуы. Қазақстан, Нұрсұлтан, Астана, Балапан сөздерін латын қарпінде оқып жазу Өз тобының атын үш тілде айтып , жазып көрсету.

10 слайд

5. Қазақстанның ревалюциялық емес, эволюциялық дамуы. Қазақстан, Нұрсұлтан, Астана, Балапан сөздерін латын қарпінде оқып жазу Өз тобының атын үш тілде айтып , жазып көрсету.

6. Сананың ашықтығы. 1.Ата-бабаларымыз табиғат құбылыстарына қарап ауа райын қалай болжаған? 2.Табиғат нешеге бөлінеді? Ата. 3.

#11 слайд
6. Сананың ашықтығы. 1.Ата-бабаларымыз табиғат құбылыстарына қарап ауа райын қалай болжаған? 2.Табиғат нешеге бөлінеді? Ата. 3.Қазақстанда неше қорық бар? 4. Қазақстанда неше ұлттық парк бар? 5. Қызыл кітап дегеніміз не? 6.Қызыл кітап қай жылы шықты? 7.Халықаралық жер күні қай күн? 8. Қоршаған ортаны қорғау күні қай күн?

11 слайд

6. Сананың ашықтығы. 1.Ата-бабаларымыз табиғат құбылыстарына қарап ауа райын қалай болжаған? 2.Табиғат нешеге бөлінеді? Ата. 3.Қазақстанда неше қорық бар? 4. Қазақстанда неше ұлттық парк бар? 5. Қызыл кітап дегеніміз не? 6.Қызыл кітап қай жылы шықты? 7.Халықаралық жер күні қай күн? 8. Қоршаған ортаны қорғау күні қай күн?

ТАБИҒАТ

#12 слайд
ТАБИҒАТ

12 слайд

ТАБИҒАТ

Үйге тапсырма: Денсаулық жайлы мақал- мәтел, табиғат жайлы жұмбақ жазып келіңдер.

#13 слайд
Үйге тапсырма: Денсаулық жайлы мақал- мәтел, табиғат жайлы жұмбақ жазып келіңдер.

13 слайд

Үйге тапсырма: Денсаулық жайлы мақал- мәтел, табиғат жайлы жұмбақ жазып келіңдер.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

#14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

14 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

Файл форматы:
ppt
04.06.2018
1485
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі