Материалдар / Презентация "Тиімді кері байланыс беру"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Тиімді кері байланыс беру"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға кері байланыс тиімді берілгенде ғана оқушының білім сапасы артады,
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқушының білім деңгейін арттырудағы кері байланыстың рөлі

1 слайд
Оқушының білім деңгейін арттырудағы кері байланыстың рөлі

1 слайд

Оқушының білім деңгейін арттырудағы кері байланыстың рөлі

Кері байланыс Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет, ситуация, талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және

2 слайд
Кері байланыс Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет, ситуация, талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру үдерісі.

2 слайд

Кері байланыс Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет, ситуация, талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру үдерісі.

Нені ескеру керек? Төмендегі сұрақтарға жауап беретіндей кері байланыс беруіңіз керек 1. Кері байланысыңыз арқыл

3 слайд
Нені ескеру керек? Төмендегі сұрақтарға жауап беретіндей кері байланыс беруіңіз керек 1. Кері байланысыңыз арқылы оқушы оқу мақсатына жете алды ма? 2. Тақырыпты түсінгенін тәжірибеде қолдана алды ма? 3. Түсінбеген жағдайда не үшін түсінбеді? 4. Түсіну үшін не істеуім керек? 5. Оқушының сабақта көңіл күйі қандай болды?

3 слайд

Нені ескеру керек? Төмендегі сұрақтарға жауап беретіндей кері байланыс беруіңіз керек 1. Кері байланысыңыз арқылы оқушы оқу мақсатына жете алды ма? 2. Тақырыпты түсінгенін тәжірибеде қолдана алды ма? 3. Түсінбеген жағдайда не үшін түсінбеді? 4. Түсіну үшін не істеуім керек? 5. Оқушының сабақта көңіл күйі қандай болды?

Нені назарда ұстаймыз? • кері байланыстың уақытылы болуын қадағалау • кері байланыс үдерісінде қатысушыларға мәселені жан-жақты

4 слайд
Нені назарда ұстаймыз? • кері байланыстың уақытылы болуын қадағалау • кері байланыс үдерісінде қатысушыларға мәселені жан-жақты талқылауға жеткілікті уақыт беру керек. • Мұғалім беретін кері байланыс оқушы жасаған жұмыс шеңберінде болу керек • сөйлеп тұрған адамға кері байланыс бергіңіз келсе, қысқа сөздерді (реплика) пайдалану керек, реплика алаңдаушылық туғызбау керек. Олай болмаған жағдайда сөйлеуші ойын шашыратып алуы мүмкін • сыни ескертпенің мәнін асыра айтудың қажеті жоқ • кемшілікті көрсеткенде сыналған жұмыстың оң жақтарын көрсетуді ұмытпаңыз • адамның  жеке басына   , намысына тимеу керек • сыни ескертуге фактілер келтіре отырып тоқталу керек •

4 слайд

Нені назарда ұстаймыз? • кері байланыстың уақытылы болуын қадағалау • кері байланыс үдерісінде қатысушыларға мәселені жан-жақты талқылауға жеткілікті уақыт беру керек. • Мұғалім беретін кері байланыс оқушы жасаған жұмыс шеңберінде болу керек • сөйлеп тұрған адамға кері байланыс бергіңіз келсе, қысқа сөздерді (реплика) пайдалану керек, реплика алаңдаушылық туғызбау керек. Олай болмаған жағдайда сөйлеуші ойын шашыратып алуы мүмкін • сыни ескертпенің мәнін асыра айтудың қажеті жоқ • кемшілікті көрсеткенде сыналған жұмыстың оң жақтарын көрсетуді ұмытпаңыз • адамның  жеке басына   , намысына тимеу керек • сыни ескертуге фактілер келтіре отырып тоқталу керек •

Тапсырмаға кері байланыс беру Платформа Мессенджер

5 слайд
Тапсырмаға кері байланыс беру Платформа Мессенджер

5 слайд

Тапсырмаға кері байланыс беру Платформа Мессенджер

Тапсырманың жүзеге асырылуына байланысты кері байланыс беру

6 слайд
Тапсырманың жүзеге асырылуына байланысты кері байланыс беру

6 слайд

Тапсырманың жүзеге асырылуына байланысты кері байланыс беру

«Мәтіннен құрмалас сөйлемді теріп жазып, жасалу жолын түсіндіру, түрін анықтау» тапсырмасына берілген кері байл аныс • Крите

7 слайд
«Мәтіннен құрмалас сөйлемді теріп жазып, жасалу жолын түсіндіру, түрін анықтау» тапсырмасына берілген кері байл аныс • Критерийлер негізінде берілді • Дескриптор: • 1. Құрмалас сөйлемді теріп жазады. • 2.Жасалу жолын біледі. • 3.Түрін (салалас, сабақтас, аралас) ажырата алады.

7 слайд

«Мәтіннен құрмалас сөйлемді теріп жазып, жасалу жолын түсіндіру, түрін анықтау» тапсырмасына берілген кері байл аныс • Критерийлер негізінде берілді • Дескриптор: • 1. Құрмалас сөйлемді теріп жазады. • 2.Жасалу жолын біледі. • 3.Түрін (салалас, сабақтас, аралас) ажырата алады.

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Тиімді кері байланыс арқылы:  Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін қолдау мен алға жылжуға нақты ұсыныст

10 слайд
Тиімді кері байланыс арқылы:  Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін қолдау мен алға жылжуға нақты ұсыныстар алады;  Оқушыңыздың ынтасы артады;  Оқушының білім деңгейі көтеріледі;  Пәніңіздің білім сапасы артады.

10 слайд

Тиімді кері байланыс арқылы:  Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін қолдау мен алға жылжуға нақты ұсыныстар алады;  Оқушыңыздың ынтасы артады;  Оқушының білім деңгейі көтеріледі;  Пәніңіздің білім сапасы артады.

Назарларыңызға рақмет!

11 слайд
Назарларыңызға рақмет!

11 слайд

Назарларыңызға рақмет!