Презентация "Тиімді кері байланыс беру"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқушының білім
деңгейін
арттырудағы кері
байланыстың рөлі
1 слайд
Оқушының білім деңгейін арттырудағы кері байланыстың рөлі
2 слайд
Кері байланыс
Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет,
ситуация, талас тудыратын сұрақтар
мен мәселелер бойынша түсінік алу
және түсінік беру үдерісі.
2 слайд
Кері байланыс Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет, ситуация, талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру үдерісі.
3 слайд
Нені ескеру керек?
Төмендегі
сұрақтарға жауап беретіндей
кері байланыс беруіңіз керек
1. Кері байланысыңыз арқылы оқушы оқу мақсатына жете алды
ма?
2. Тақырыпты түсінгенін тәжірибеде қолдана алды ма?
3. Түсінбеген жағдайда не үшін түсінбеді?
4. Түсіну үшін не істеуім керек?
5. Оқушының сабақта көңіл күйі қандай болды?
3 слайд
Нені ескеру керек? Төмендегі сұрақтарға жауап беретіндей кері байланыс беруіңіз керек 1. Кері байланысыңыз арқылы оқушы оқу мақсатына жете алды ма? 2. Тақырыпты түсінгенін тәжірибеде қолдана алды ма? 3. Түсінбеген жағдайда не үшін түсінбеді? 4. Түсіну үшін не істеуім керек? 5. Оқушының сабақта көңіл күйі қандай болды?
4 слайд
Нені назарда ұстаймыз?
•
кері байланыстың уақытылы болуын қадағалау
•
кері байланыс үдерісінде қатысушыларға мәселені жан-жақты талқылауға жеткілікті уақыт беру керек.
•
Мұғалім беретін кері байланыс оқушы жасаған жұмыс шеңберінде болу керек
•
сөйлеп тұрған адамға кері байланыс бергіңіз келсе, қысқа сөздерді (реплика) пайдалану керек, реплика алаңдаушылық туғызбау керек.
Олай болмаған жағдайда сөйлеуші ойын шашыратып алуы мүмкін
•
сыни ескертпенің мәнін асыра айтудың қажеті жоқ
•
кемшілікті көрсеткенде сыналған жұмыстың оң жақтарын көрсетуді ұмытпаңыз
•
адамның жеке басына , намысына тимеу керек
•
сыни ескертуге фактілер келтіре отырып тоқталу керек
•
4 слайд
Нені назарда ұстаймыз? • кері байланыстың уақытылы болуын қадағалау • кері байланыс үдерісінде қатысушыларға мәселені жан-жақты талқылауға жеткілікті уақыт беру керек. • Мұғалім беретін кері байланыс оқушы жасаған жұмыс шеңберінде болу керек • сөйлеп тұрған адамға кері байланыс бергіңіз келсе, қысқа сөздерді (реплика) пайдалану керек, реплика алаңдаушылық туғызбау керек. Олай болмаған жағдайда сөйлеуші ойын шашыратып алуы мүмкін • сыни ескертпенің мәнін асыра айтудың қажеті жоқ • кемшілікті көрсеткенде сыналған жұмыстың оң жақтарын көрсетуді ұмытпаңыз • адамның жеке басына , намысына тимеу керек • сыни ескертуге фактілер келтіре отырып тоқталу керек •
5 слайд
Тапсырмаға
кері байланыс
беру
Платформа Мессенджер
5 слайд
Тапсырмаға кері байланыс беру Платформа Мессенджер
6 слайд
Тапсырманың жүзеге асырылуына байланысты кері
байланыс беру
6 слайд
Тапсырманың жүзеге асырылуына байланысты кері байланыс беру
7 слайд
«Мәтіннен құрмалас сөйлемді теріп жазып, жасалу жолын түсіндіру,
түрін анықтау» тапсырмасына берілген кері байл аныс
•
Критерийлер негізінде берілді
•
Дескриптор:
•
1. Құрмалас сөйлемді теріп жазады.
•
2.Жасалу жолын біледі.
•
3.Түрін (салалас, сабақтас, аралас) ажырата алады.
7 слайд
«Мәтіннен құрмалас сөйлемді теріп жазып, жасалу жолын түсіндіру, түрін анықтау» тапсырмасына берілген кері байл аныс • Критерийлер негізінде берілді • Дескриптор: • 1. Құрмалас сөйлемді теріп жазады. • 2.Жасалу жолын біледі. • 3.Түрін (салалас, сабақтас, аралас) ажырата алады.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Тиімді кері байланыс
арқылы:
Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін
түсінуге көмектесетін қолдау мен алға
жылжуға нақты ұсыныстар алады;
Оқушыңыздың ынтасы артады;
Оқушының білім деңгейі көтеріледі;
Пәніңіздің білім сапасы артады.
10 слайд
Тиімді кері байланыс арқылы: Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін қолдау мен алға жылжуға нақты ұсыныстар алады; Оқушыңыздың ынтасы артады; Оқушының білім деңгейі көтеріледі; Пәніңіздің білім сапасы артады.
11 слайд
Назарларыңызға
рақмет!
11 слайд
Назарларыңызға рақмет!