1 слайд
Қазақ тілі
Тақырыбы: Түбір мен
қосымша
2 «Д» сынып
2 слайд
3 слайд
4 слайд
5 слайд
2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыру және жауап беру;
2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны
ажырату;
2.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын
(ұнайды/ұнамайды, себебі ..., пайдалы/пайдасыз болды,
себебі ...) білдіру Оқу мақсаттары:
6 слайд
Сабақтың мақсаты
- Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған
сұрақтар құрастырады және жауап береді.
-Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны
ажыратады.
- Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын
білдіреді.
7 слайд
Критерийі:
1.Мәтіннің мазмұнын болжайды.
2.Түбір мен қосымшаны ажыратады.
3.Жіберілген қателерді мұғалімнің
көмегімен түзетеді.
8 слайд
Үстел үстінде екі баған сызылған көлемді ақ қағаздар болады. 3
топтан 3 оқушы шығып біреуден алып, телефонның, теле-
дидардың, кітаптың пайдалы және зиянды жақтарын жазады.
– Теледидардың қандай пайдасы бар? Зиянды жағы бар ма?
Телефонның пайдалы және зиянды жағын жаз. Кітаптың ше? Әр
топ мүшелері екі түрлі түсініктемені жазып, ортада қорғайды.
9 слайд
«Бейне таспа» әдісі
36- . жаттығу Мәтінді түсініп оқу. Мәтін мазмұнын талдау.
Аудио-бейнежазба көрсетіледі. «Компью- тердің пайдасы мен зияны» тақырыбына
негізделген жазбаны көреді. «Компьютер дің зияны мен пайдасы » бейнежазбасы
көрсетіледі.Талқылаулар жасайды.
:
Дескриптор
мәтінді түсініп оқиды;
–
мәтінге ат қояды
–
мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды;
–
компьютердің пайдасы мен зияны жайлы топта талқылаулар жүргізеді;
қосымша ақпараттар алады.
https://yandex.kz/video/preview/3112986648910771869
10 слайд
« » Суреттер сөйлейді
әдісі
37- .
жаттығу Суреттегілерге қосымша
жалғап, екінші бағандағы сөздермен байла-
ныстырып жазу тапсырылады.
11 слайд
. Сергіту сәті
Нейрогимнастикалық жаттығу жасату
https://youtu.be/5-9G3M5ma5k?si=XdldQe7-
zWyoOmy8
12 слайд
« »Сиқырлы асық текшесі
39-
жаттығу саралау тапсырмасы ретінде орындалады.
1- .
деңгей
Жарыстан кім бірінші, екінші, үшінші орын алды?
2- .
деңгей
Егер сен үшінші орын алсаң, қандай көңіл күйде болар едің? Қосымша жалғанып
тұрған сөздерді тап, сөз құрамына талда.
3- .
деңгей
Жеңіске жету үшін адамға не керек? Оқушылардың ой ұшқырлығы бағаланады
13 слайд
Wordwall платформасы
( )
Спорттық ойындар Бекіту
Интербелсенді тақтада сұрақтарға жауап береді.
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтап,
белсенділігі төмен, орташа болған оқушыларды ынталандыру.
https://wordwall.net/ru/resource/67034204
14 слайд
.Үй тапсырмасы 38- . жаттығу
Оқулықтағы ережелерді қайталап, жаттау тапсырылады.
15 слайд
« » Білім гүлі Рефлексия
16 слайд
Ережелерді толықтыр
•
1.Сөздің басқы бөлінбейтін бөлігі
______________ деп аталады.
•
2._________________ сөз
мағынасын өзгертеді.
•
3. ______________ сөз бен сөзді
байланыстырады.
17 слайд
Достық, жылқышы, дәрігер,
ағаш, балапан, торғай.
Дескриптор:
1.Сөздерді сауатты жазады.
2.Сөздерді көркем жазады. Сөздік диктант
18 слайд
Жұптық жұмыс
Семантикалық картамен жұмыс
Сөз түбір жұрнақ жалғау
балықшы
өзен
балалар
теңізші
мектептер
терезе
Дескриптор:
-Түбір сөзді табады .
-Жұрнағы бар сөздерді дұрыс табады.
-жалғауы бар сөзді дұрыс табады.
19 слайд
«Қатені тауып, түзе ойыны!»
1. Сағат - қосымшалы сөз
2. Жылқышы - түбір сөз
3. Қояндар – жалғауы бар сөз
4. Саяхатшы – жұрнағы бар сөз
5. Мектеп – түбір сөз
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз