Презентация "Түбір мен қосымша"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "Түбір мен қосымша"

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд "Түбір мен қосымша"
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақ тілі Тақырыбы: Түбір мен қосымша 2 «Д» сынып

#1 слайд
Қазақ тілі Тақырыбы: Түбір мен қосымша 2 «Д» сынып

1 слайд

Қазақ тілі Тақырыбы: Түбір мен қосымша 2 «Д» сынып

#2 слайд

2 слайд

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 2.4.2.1 мұғалімнің көмегі

#5 слайд
2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату; 2.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі ..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ...) білдіру Оқу мақсаттары:

5 слайд

2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату; 2.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі ..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ...) білдіру Оқу мақсаттары:

Сабақтың мақсаты - Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді. -Мұғалімнің көмегімен түбір мен

#6 слайд
Сабақтың мақсаты - Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді. -Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажыратады. - Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын білдіреді.

6 слайд

Сабақтың мақсаты - Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді. -Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажыратады. - Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын білдіреді.

Критерийі: 1.Мәтіннің мазмұнын болжайды. 2.Түбір мен қосымшаны ажыратады. 3.Жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен түзетеді.

#7 слайд
Критерийі: 1.Мәтіннің мазмұнын болжайды. 2.Түбір мен қосымшаны ажыратады. 3.Жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен түзетеді.

7 слайд

Критерийі: 1.Мәтіннің мазмұнын болжайды. 2.Түбір мен қосымшаны ажыратады. 3.Жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен түзетеді.

Үстел үстінде екі баған сызылған көлемді ақ қағаздар болады. 3 топтан 3 оқушы шығып біреуден алып, телеф

#8 слайд
Үстел үстінде екі баған сызылған көлемді ақ қағаздар болады. 3 топтан 3 оқушы шығып біреуден алып, телефонның, теле- дидардың, кітаптың пайдалы және зиянды жақтарын жазады. – Теледидардың қандай пайдасы бар? Зиянды жағы бар ма? Телефонның пайдалы және зиянды жағын жаз. Кітаптың ше? Әр топ мүшелері екі түрлі түсініктемені жазып, ортада қорғайды.

8 слайд

Үстел үстінде екі баған сызылған көлемді ақ қағаздар болады. 3 топтан 3 оқушы шығып біреуден алып, телефонның, теле- дидардың, кітаптың пайдалы және зиянды жақтарын жазады. – Теледидардың қандай пайдасы бар? Зиянды жағы бар ма? Телефонның пайдалы және зиянды жағын жаз. Кітаптың ше? Әр топ мүшелері екі түрлі түсініктемені жазып, ортада қорғайды.

«Бейне таспа» әдісі 36- . жаттығу Мәтінді түсініп оқу. Мәтін мазмұнын талдау. Аудио-бейнежазба көрсетіледі. «Ко

#9 слайд
«Бейне таспа» әдісі 36- . жаттығу Мәтінді түсініп оқу. Мәтін мазмұнын талдау. Аудио-бейнежазба көрсетіледі. «Компью- тердің пайдасы мен зияны» тақырыбына негізделген жазбаны көреді. «Компьютер дің зияны мен пайдасы » бейнежазбасы көрсетіледі.Талқылаулар жасайды. : Дескриптор мәтінді түсініп оқиды; – мәтінге ат қояды – мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды; – компьютердің пайдасы мен зияны жайлы топта талқылаулар жүргізеді; қосымша ақпараттар алады. https://yandex.kz/video/preview/3112986648910771869

9 слайд

«Бейне таспа» әдісі 36- . жаттығу Мәтінді түсініп оқу. Мәтін мазмұнын талдау. Аудио-бейнежазба көрсетіледі. «Компью- тердің пайдасы мен зияны» тақырыбына негізделген жазбаны көреді. «Компьютер дің зияны мен пайдасы » бейнежазбасы көрсетіледі.Талқылаулар жасайды. : Дескриптор мәтінді түсініп оқиды; – мәтінге ат қояды – мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды; – компьютердің пайдасы мен зияны жайлы топта талқылаулар жүргізеді; қосымша ақпараттар алады. https://yandex.kz/video/preview/3112986648910771869

« » Суреттер сөйлейді әдісі 37- . жаттығу Суреттегілерге қосымша жалғап, екінші бағандағы сөздермен байла- ныстырып жазу

#10 слайд
« » Суреттер сөйлейді әдісі 37- . жаттығу Суреттегілерге қосымша жалғап, екінші бағандағы сөздермен байла- ныстырып жазу тапсырылады.      

10 слайд

« » Суреттер сөйлейді әдісі 37- . жаттығу Суреттегілерге қосымша жалғап, екінші бағандағы сөздермен байла- ныстырып жазу тапсырылады.      

. Сергіту сәті Нейрогимнастикалық жаттығу жасату https://youtu.be/5-9G3M5ma5k?si=XdldQe7- zWyoOmy8

#11 слайд
. Сергіту сәті Нейрогимнастикалық жаттығу жасату https://youtu.be/5-9G3M5ma5k?si=XdldQe7- zWyoOmy8

11 слайд

. Сергіту сәті Нейрогимнастикалық жаттығу жасату https://youtu.be/5-9G3M5ma5k?si=XdldQe7- zWyoOmy8

« »Сиқырлы асық текшесі 39- жаттығу саралау тапсырмасы ретінде орындалады. 1- . деңгей Жарыстан кім бірінші, екі

#12 слайд
  « »Сиқырлы асық текшесі 39- жаттығу саралау тапсырмасы ретінде орындалады. 1- . деңгей Жарыстан кім бірінші, екінші, үшінші орын алды? 2- . деңгей Егер сен үшінші орын алсаң, қандай көңіл күйде болар едің? Қосымша жалғанып тұрған сөздерді тап, сөз құрамына талда. 3- . деңгей Жеңіске жету үшін адамға не керек? Оқушылардың ой ұшқырлығы бағаланады

12 слайд

  « »Сиқырлы асық текшесі 39- жаттығу саралау тапсырмасы ретінде орындалады. 1- . деңгей Жарыстан кім бірінші, екінші, үшінші орын алды? 2- . деңгей Егер сен үшінші орын алсаң, қандай көңіл күйде болар едің? Қосымша жалғанып тұрған сөздерді тап, сөз құрамына талда. 3- . деңгей Жеңіске жету үшін адамға не керек? Оқушылардың ой ұшқырлығы бағаланады

Wordwall платформасы ( ) Спорттық ойындар Бекіту Интербелсенді тақтада сұрақтарға жауап береді. Сабаққа белсенді қатысқан

#13 слайд
Wordwall платформасы ( ) Спорттық ойындар Бекіту Интербелсенді тақтада сұрақтарға жауап береді. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтап, белсенділігі төмен, орташа болған оқушыларды ынталандыру. https://wordwall.net/ru/resource/67034204

13 слайд

Wordwall платформасы ( ) Спорттық ойындар Бекіту Интербелсенді тақтада сұрақтарға жауап береді. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтап, белсенділігі төмен, орташа болған оқушыларды ынталандыру. https://wordwall.net/ru/resource/67034204

.Үй тапсырмасы 38- . жаттығу Оқулықтағы ережелерді қайталап, жаттау тапсырылады.

#14 слайд
.Үй тапсырмасы 38- . жаттығу Оқулықтағы ережелерді қайталап, жаттау тапсырылады.

14 слайд

.Үй тапсырмасы 38- . жаттығу Оқулықтағы ережелерді қайталап, жаттау тапсырылады.

« » Білім гүлі Рефлексия

#15 слайд
« » Білім гүлі Рефлексия

15 слайд

« » Білім гүлі Рефлексия

Ережелерді толықтыр • 1.Сөздің басқы бөлінбейтін бөлігі ______________ деп аталады. • 2._________________ сөз мағынас

#16 слайд
Ережелерді толықтыр • 1.Сөздің басқы бөлінбейтін бөлігі ______________ деп аталады. • 2._________________ сөз мағынасын өзгертеді. • 3. ______________ сөз бен сөзді байланыстырады.

16 слайд

Ережелерді толықтыр • 1.Сөздің басқы бөлінбейтін бөлігі ______________ деп аталады. • 2._________________ сөз мағынасын өзгертеді. • 3. ______________ сөз бен сөзді байланыстырады.

Достық, жылқышы, дәрігер, ағаш, балапан, торғай. Дескриптор: 1.Сөздерді сауатты жазады. 2.Сөздерді көркем жазады. Сөздік диктан

#17 слайд
Достық, жылқышы, дәрігер, ағаш, балапан, торғай. Дескриптор: 1.Сөздерді сауатты жазады. 2.Сөздерді көркем жазады. Сөздік диктант

17 слайд

Достық, жылқышы, дәрігер, ағаш, балапан, торғай. Дескриптор: 1.Сөздерді сауатты жазады. 2.Сөздерді көркем жазады. Сөздік диктант

Жұптық жұмыс Семантикалық картамен жұмыс Сөз түбір жұрнақ жалғау балықшы өзен балалар теңізші мектептер терезе Дескриптор: -Түб

#18 слайд
Жұптық жұмыс Семантикалық картамен жұмыс Сөз түбір жұрнақ жалғау балықшы өзен балалар теңізші мектептер терезе Дескриптор: -Түбір сөзді табады . -Жұрнағы бар сөздерді дұрыс табады. -жалғауы бар сөзді дұрыс табады.

18 слайд

Жұптық жұмыс Семантикалық картамен жұмыс Сөз түбір жұрнақ жалғау балықшы өзен балалар теңізші мектептер терезе Дескриптор: -Түбір сөзді табады . -Жұрнағы бар сөздерді дұрыс табады. -жалғауы бар сөзді дұрыс табады.

«Қатені тауып, түзе ойыны!» 1. Сағат - қосымшалы сөз 2. Жылқышы - түбір сөз 3. Қояндар – жалғауы бар сөз 4. Саяхатшы – жұрнағы

#19 слайд
«Қатені тауып, түзе ойыны!» 1. Сағат - қосымшалы сөз 2. Жылқышы - түбір сөз 3. Қояндар – жалғауы бар сөз 4. Саяхатшы – жұрнағы бар сөз 5. Мектеп – түбір сөз

19 слайд

«Қатені тауып, түзе ойыны!» 1. Сағат - қосымшалы сөз 2. Жылқышы - түбір сөз 3. Қояндар – жалғауы бар сөз 4. Саяхатшы – жұрнағы бар сөз 5. Мектеп – түбір сөз

Файл форматы:
pptx
07.02.2024
531
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі