Материалдар / Презентация Түбір мен қосымша 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация Түбір мен қосымша 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату; 2.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі ..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ...) білдіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2024
288
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі Тақырыбы: Түбір мен қосымша 2-сынып

1 слайд
Қазақ тілі Тақырыбы: Түбір мен қосымша 2-сынып

1 слайд

Қазақ тілі Тақырыбы: Түбір мен қосымша 2-сынып

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 2.4.2.1 мұғалімнің көмегі

5 слайд
2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату; 2.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі ..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ...) білдіру Оқу мақсаттары:

5 слайд

2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату; 2.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі ..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ...) білдіру Оқу мақсаттары:

Сабақтың мақсаты - Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді. -Мұғалімнің көмегімен түбір мен

6 слайд
Сабақтың мақсаты - Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді. -Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажыратады. - Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын білдіреді.

6 слайд

Сабақтың мақсаты - Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді. -Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажыратады. - Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын білдіреді.

Критерийі: 1.Мәтіннің мазмұнын болжайды. 2.Түбір мен қосымшаны ажыратады. 3.Жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен түзетеді.

7 слайд
Критерийі: 1.Мәтіннің мазмұнын болжайды. 2.Түбір мен қосымшаны ажыратады. 3.Жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен түзетеді.

7 слайд

Критерийі: 1.Мәтіннің мазмұнын болжайды. 2.Түбір мен қосымшаны ажыратады. 3.Жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен түзетеді.

Үстел үстінде екі баған сызылған көлемді ақ қағаздар болады. 3 топтан 3 оқушы шығып біреуден алып, телеф

8 слайд
Үстел үстінде екі баған сызылған көлемді ақ қағаздар болады. 3 топтан 3 оқушы шығып біреуден алып, телефонның, теле- дидардың, кітаптың пайдалы және зиянды жақтарын жазады. – Теледидардың қандай пайдасы бар? Зиянды жағы бар ма? Телефонның пайдалы және зиянды жағын жаз. Кітаптың ше? Әр топ мүшелері екі түрлі түсініктемені жазып, ортада қорғайды.

8 слайд

Үстел үстінде екі баған сызылған көлемді ақ қағаздар болады. 3 топтан 3 оқушы шығып біреуден алып, телефонның, теле- дидардың, кітаптың пайдалы және зиянды жақтарын жазады. – Теледидардың қандай пайдасы бар? Зиянды жағы бар ма? Телефонның пайдалы және зиянды жағын жаз. Кітаптың ше? Әр топ мүшелері екі түрлі түсініктемені жазып, ортада қорғайды.

«Бейне таспа» әдісі 36- . жаттығу Мәтінді түсініп оқу. Мәтін мазмұнын талдау. Аудио-бейнежазба көрсетіледі. «Ко

9 слайд
«Бейне таспа» әдісі 36- . жаттығу Мәтінді түсініп оқу. Мәтін мазмұнын талдау. Аудио-бейнежазба көрсетіледі. «Компью- тердің пайдасы мен зияны» тақырыбына негізделген жазбаны көреді. «Компьютер дің зияны мен пайдасы » бейнежазбасы көрсетіледі.Талқылаулар жасайды. : Дескриптор мәтінді түсініп оқиды; – мәтінге ат қояды – мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды; – компьютердің пайдасы мен зияны жайлы топта талқылаулар жүргізеді; қосымша ақпараттар алады. https://yandex.kz/video/preview/3112986648910771869

9 слайд

«Бейне таспа» әдісі 36- . жаттығу Мәтінді түсініп оқу. Мәтін мазмұнын талдау. Аудио-бейнежазба көрсетіледі. «Компью- тердің пайдасы мен зияны» тақырыбына негізделген жазбаны көреді. «Компьютер дің зияны мен пайдасы » бейнежазбасы көрсетіледі.Талқылаулар жасайды. : Дескриптор мәтінді түсініп оқиды; – мәтінге ат қояды – мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды; – компьютердің пайдасы мен зияны жайлы топта талқылаулар жүргізеді; қосымша ақпараттар алады. https://yandex.kz/video/preview/3112986648910771869

« » Суреттер сөйлейді әдісі 37- . жаттығу Суреттегілерге қосымша жалғап, екінші бағандағы сөздермен байла- ныстырып жазу

10 слайд
« » Суреттер сөйлейді әдісі 37- . жаттығу Суреттегілерге қосымша жалғап, екінші бағандағы сөздермен байла- ныстырып жазу тапсырылады.      

10 слайд

« » Суреттер сөйлейді әдісі 37- . жаттығу Суреттегілерге қосымша жалғап, екінші бағандағы сөздермен байла- ныстырып жазу тапсырылады.      

. Сергіту сәті Нейрогимнастикалық жаттығу жасату https://youtu.be/5-9G3M5ma5k?si=XdldQe7- zWyoOmy8

11 слайд
. Сергіту сәті Нейрогимнастикалық жаттығу жасату https://youtu.be/5-9G3M5ma5k?si=XdldQe7- zWyoOmy8

11 слайд

. Сергіту сәті Нейрогимнастикалық жаттығу жасату https://youtu.be/5-9G3M5ma5k?si=XdldQe7- zWyoOmy8

« »Сиқырлы асық текшесі 39- жаттығу саралау тапсырмасы ретінде орындалады. 1- . деңгей Жарыстан кім бірінші, екі

12 слайд
  « »Сиқырлы асық текшесі 39- жаттығу саралау тапсырмасы ретінде орындалады. 1- . деңгей Жарыстан кім бірінші, екінші, үшінші орын алды? 2- . деңгей Егер сен үшінші орын алсаң, қандай көңіл күйде болар едің? Қосымша жалғанып тұрған сөздерді тап, сөз құрамына талда. 3- . деңгей Жеңіске жету үшін адамға не керек? Оқушылардың ой ұшқырлығы бағаланады

12 слайд

  « »Сиқырлы асық текшесі 39- жаттығу саралау тапсырмасы ретінде орындалады. 1- . деңгей Жарыстан кім бірінші, екінші, үшінші орын алды? 2- . деңгей Егер сен үшінші орын алсаң, қандай көңіл күйде болар едің? Қосымша жалғанып тұрған сөздерді тап, сөз құрамына талда. 3- . деңгей Жеңіске жету үшін адамға не керек? Оқушылардың ой ұшқырлығы бағаланады

Wordwall платформасы ( ) Спорттық ойындар Бекіту Интербелсенді тақтада сұрақтарға жауап береді. Сабаққа белсенді қатысқан

13 слайд
Wordwall платформасы ( ) Спорттық ойындар Бекіту Интербелсенді тақтада сұрақтарға жауап береді. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтап, белсенділігі төмен, орташа болған оқушыларды ынталандыру. https://wordwall.net/ru/resource/67034204

13 слайд

Wordwall платформасы ( ) Спорттық ойындар Бекіту Интербелсенді тақтада сұрақтарға жауап береді. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтап, белсенділігі төмен, орташа болған оқушыларды ынталандыру. https://wordwall.net/ru/resource/67034204

.Үй тапсырмасы 38- . жаттығу Оқулықтағы ережелерді қайталап, жаттау тапсырылады.

14 слайд
.Үй тапсырмасы 38- . жаттығу Оқулықтағы ережелерді қайталап, жаттау тапсырылады.

14 слайд

.Үй тапсырмасы 38- . жаттығу Оқулықтағы ережелерді қайталап, жаттау тапсырылады.

« » Білім гүлі Рефлексия

15 слайд
« » Білім гүлі Рефлексия

15 слайд

« » Білім гүлі Рефлексия

Ережелерді толықтыр • 1.Сөздің басқы бөлінбейтін бөлігі ______________ деп аталады. • 2._________________ сөз мағынас

16 слайд
Ережелерді толықтыр • 1.Сөздің басқы бөлінбейтін бөлігі ______________ деп аталады. • 2._________________ сөз мағынасын өзгертеді. • 3. ______________ сөз бен сөзді байланыстырады.

16 слайд

Ережелерді толықтыр • 1.Сөздің басқы бөлінбейтін бөлігі ______________ деп аталады. • 2._________________ сөз мағынасын өзгертеді. • 3. ______________ сөз бен сөзді байланыстырады.

Достық, жылқышы, дәрігер, ағаш, балапан, торғай. Дескриптор: 1.Сөздерді сауатты жазады. 2.Сөздерді көркем жазады. Сөздік диктан

17 слайд
Достық, жылқышы, дәрігер, ағаш, балапан, торғай. Дескриптор: 1.Сөздерді сауатты жазады. 2.Сөздерді көркем жазады. Сөздік диктант

17 слайд

Достық, жылқышы, дәрігер, ағаш, балапан, торғай. Дескриптор: 1.Сөздерді сауатты жазады. 2.Сөздерді көркем жазады. Сөздік диктант

Жұптық жұмыс Семантикалық картамен жұмыс Сөз түбір жұрнақ жалғау балықшы өзен балалар теңізші мектептер терезе Дескриптор: -Түб

18 слайд
Жұптық жұмыс Семантикалық картамен жұмыс Сөз түбір жұрнақ жалғау балықшы өзен балалар теңізші мектептер терезе Дескриптор: -Түбір сөзді табады . -Жұрнағы бар сөздерді дұрыс табады. -жалғауы бар сөзді дұрыс табады.

18 слайд

Жұптық жұмыс Семантикалық картамен жұмыс Сөз түбір жұрнақ жалғау балықшы өзен балалар теңізші мектептер терезе Дескриптор: -Түбір сөзді табады . -Жұрнағы бар сөздерді дұрыс табады. -жалғауы бар сөзді дұрыс табады.

«Қатені тауып, түзе ойыны!» 1. Сағат - қосымшалы сөз 2. Жылқышы - түбір сөз 3. Қояндар – жалғауы бар сөз 4. Саяхатшы – жұрнағы

19 слайд
«Қатені тауып, түзе ойыны!» 1. Сағат - қосымшалы сөз 2. Жылқышы - түбір сөз 3. Қояндар – жалғауы бар сөз 4. Саяхатшы – жұрнағы бар сөз 5. Мектеп – түбір сөз

19 слайд

«Қатені тауып, түзе ойыны!» 1. Сағат - қосымшалы сөз 2. Жылқышы - түбір сөз 3. Қояндар – жалғауы бар сөз 4. Саяхатшы – жұрнағы бар сөз 5. Мектеп – түбір сөз