Материалдар / Презентация "Туған тілім-бабам тілі-өз тілім"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Туған тілім-бабам тілі-өз тілім"

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация "Туған тілім-бабам тілі-өз тілім" 2 сынып Бұл презентация оқушының сабаққа тиер үлесі және өз тілін құрметтеугу бағытталған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2022
810
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Психологиялы қ ахуал Бүгінгі күн терезеден. Міне бізге тұр қарап, Сондай жақсы көңіл күймен Басталады бұл сабақ.

1 слайд
Психологиялы қ ахуал Бүгінгі күн терезеден. Міне бізге тұр қарап, Сондай жақсы көңіл күймен Басталады бұл сабақ.

1 слайд

Психологиялы қ ахуал Бүгінгі күн терезеден. Міне бізге тұр қарап, Сондай жақсы көңіл күймен Басталады бұл сабақ.

Өткен сабақты пысықтау • Мәтінді түсініп оқу «Туған жерімнің тұрғындары» • «Кезбе тілші» әдісі  Әбдіжәміл Нұрпейісов кім?

2 слайд
Өткен сабақты пысықтау • Мәтінді түсініп оқу «Туған жерімнің тұрғындары» • «Кезбе тілші» әдісі  Әбдіжәміл Нұрпейісов кім?  Қандай шығармаларын білесің?  Туған жер деген не?  Сенің туған жеріңнің тұрғындары қандай?  Болашақта лауазымды қызметкер болсаң,туған жеріңе қандай жақсылық жасар едің?

2 слайд

Өткен сабақты пысықтау • Мәтінді түсініп оқу «Туған жерімнің тұрғындары» • «Кезбе тілші» әдісі  Әбдіжәміл Нұрпейісов кім?  Қандай шығармаларын білесің?  Туған жер деген не?  Сенің туған жеріңнің тұрғындары қандай?  Болашақта лауазымды қызметкер болсаң,туған жеріңе қандай жақсылық жасар едің?

Мағына ашу «Мюссемберг» әдісі араогнтоақазақмираетілімавк унгшанамьолджакнтілімпроп джзөзывукеентілімрпонелег

3 слайд
Мағына ашу «Мюссемберг» әдісі араогнтоақазақмираетілімавк унгшанамьолджакнтілімпроп джзөзывукеентілімрпонелег

3 слайд

Мағына ашу «Мюссемберг» әдісі араогнтоақазақмираетілімавк унгшанамьолджакнтілімпроп джзөзывукеентілімрпонелег

Оқу мақсаты • 2.3.4.1. Өлеңді түсініп оқу. Өлеңдегі негізгі ойды анықтау.

4 слайд
Оқу мақсаты • 2.3.4.1. Өлеңді түсініп оқу. Өлеңдегі негізгі ойды анықтау.

4 слайд

Оқу мақсаты • 2.3.4.1. Өлеңді түсініп оқу. Өлеңдегі негізгі ойды анықтау.

5 слайд

5 слайд

«Туған тілім» Дихан Әбілев Туған тілім-бабам тілі-өз тілім! Туған тілім-анам тілі-өз тілім! Туған тілім-далам тілі-өз тілім! Туғ

6 слайд
«Туған тілім» Дихан Әбілев Туған тілім-бабам тілі-өз тілім! Туған тілім-анам тілі-өз тілім! Туған тілім-далам тілі-өз тілім! Туған тілім-адам тілі-өз тілім! Туған тілде сыры терең жаным бар, Туған тілде әнім менен сәнім бар. Туған тілім тіл болудан қалса егер, Жүрегімді суырып-ақ алыңдар!

6 слайд

«Туған тілім» Дихан Әбілев Туған тілім-бабам тілі-өз тілім! Туған тілім-анам тілі-өз тілім! Туған тілім-далам тілі-өз тілім! Туған тілім-адам тілі-өз тілім! Туған тілде сыры терең жаным бар, Туған тілде әнім менен сәнім бар. Туған тілім тіл болудан қалса егер, Жүрегімді суырып-ақ алыңдар!

Миға шабуыл • Ақын туған тіл деп отырғаны қай тіл? • Тілді кімге және неге теңеп отыр? • Қандай жағдайда ақын «Жүрегімді суы

7 слайд
Миға шабуыл • Ақын туған тіл деп отырғаны қай тіл? • Тілді кімге және неге теңеп отыр? • Қандай жағдайда ақын «Жүрегімді суырып-ақ алыңдар!» деді? • Өлеңдегі туған тілім деген тіркестің орнына қазақ тілі деген тіркесті қойып оқы.

7 слайд

Миға шабуыл • Ақын туған тіл деп отырғаны қай тіл? • Тілді кімге және неге теңеп отыр? • Қандай жағдайда ақын «Жүрегімді суырып-ақ алыңдар!» деді? • Өлеңдегі туған тілім деген тіркестің орнына қазақ тілі деген тіркесті қойып оқы.

Топқа бөлу «Бинго» әдісі • Қасиетті • Құдыретті • Киелі

8 слайд
Топқа бөлу «Бинго» әдісі • Қасиетті • Құдыретті • Киелі

8 слайд

Топқа бөлу «Бинго» әдісі • Қасиетті • Құдыретті • Киелі

Өлеңге кешенді талдау:  Жанр түрі мен шумақ саны  Өлеңнің авторы мен тармағы  Тақырыбы мен тәрбиелік мәні

9 слайд
Өлеңге кешенді талдау:  Жанр түрі мен шумақ саны  Өлеңнің авторы мен тармағы  Тақырыбы мен тәрбиелік мәні

9 слайд

Өлеңге кешенді талдау:  Жанр түрі мен шумақ саны  Өлеңнің авторы мен тармағы  Тақырыбы мен тәрбиелік мәні

«Түртіп алу стратегиясы» • Бабам-үлкен ата • Далам-туған жер

10 слайд
«Түртіп алу стратегиясы» • Бабам-үлкен ата • Далам-туған жер

10 слайд

«Түртіп алу стратегиясы» • Бабам-үлкен ата • Далам-туған жер

Шығармашылық тапсырма • Синквейн әдісі; • Тіл туралы мақыл-мәтел жазу; • Ребус құрастыру;

11 слайд
Шығармашылық тапсырма • Синквейн әдісі; • Тіл туралы мақыл-мәтел жазу; • Ребус құрастыру;

11 слайд

Шығармашылық тапсырма • Синквейн әдісі; • Тіл туралы мақыл-мәтел жазу; • Ребус құрастыру;

«Түймедақ» әдісі Ассосация құру Қазақ тілі

12 слайд
«Түймедақ» әдісі Ассосация құру Қазақ тілі

12 слайд

«Түймедақ» әдісі Ассосация құру Қазақ тілі

Үйге тапсырма: • « Туған тілім» өлеңін жаттау 106 бет

13 слайд
Үйге тапсырма: • « Туған тілім» өлеңін жаттау 106 бет

13 слайд

Үйге тапсырма: • « Туған тілім» өлеңін жаттау 106 бет

Кері байланыс «Білім қоржыны»

14 слайд
Кері байланыс «Білім қоржыны»

14 слайд

Кері байланыс «Білім қоржыны»

Назарларыңызға рақмет!

15 слайд
Назарларыңызға рақмет!

15 слайд

Назарларыңызға рақмет!