Презентация: "Ықшам сабаққа қорытынды"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пәні:
дүниетану
Мектеп: №126
“Айнатас” негізгі орта
мектебі
Сабақтың тақырыбы:
Алғашқы адам
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
(бағдарламасына сілтеме)
мақсаттары
1.3.1.1. көрнекі материалдарды зерделеу арқылы
ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Алғашқы адамдардың
өмірі туралы
әңгімелейді.
Көптеген оқушылар:
алғашқы адамдардың
қандай болғанын
суреттен көрсетіп біледі
Кейбір оқушылар: Ежелгі
адамдардың тіршілік
еткен жерлерін картадан
көрсетеді
Бағалау критерийлері:
Алғашқы адамдар туралы
көрнекі материалдарды
зерделейді
Ежелгі адамдардың
қалай болғанын
суреттен көрсетіп,
салыстырады
Зерттеу арқылы ежелгі
адамдардың өмірін
көрсетеді
1 слайд
Пәні: дүниетану Мектеп: №126 “Айнатас” негізгі орта мектебі Сабақтың тақырыбы: Алғашқы адам Осы сабақта қол жеткізілетін оқу (бағдарламасына сілтеме) мақсаттары 1.3.1.1. көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Алғашқы адамдардың өмірі туралы әңгімелейді. Көптеген оқушылар: алғашқы адамдардың қандай болғанын суреттен көрсетіп біледі Кейбір оқушылар: Ежелгі адамдардың тіршілік еткен жерлерін картадан көрсетеді Бағалау критерийлері: Алғашқы адамдар туралы көрнекі материалдарды зерделейді Ежелгі адамдардың қалай болғанын суреттен көрсетіп, салыстырады Зерттеу арқылы ежелгі адамдардың өмірін көрсетеді
2 слайд
Тілдік
мақсат
Құндылық
тарды
дарыту
Пән
аралық
байла-ныс
АКТ қолдану
дағдыла-ры
Бастапқы
білім
Терімшілік,
аңшылық, ежелгі
адам, қоныстану
Өткенді ұмытпау,
келешекке сенім
Көркем еңбек,
жаратылыстану
Итербелсенді тақта,
бейнеролик
Алғашқы адамдар
туралы біледі
2 слайд
Тілдік мақсат Құндылық тарды дарыту Пән аралық байла-ныс АКТ қолдану дағдыла-ры Бастапқы білім Терімшілік, аңшылық, ежелгі адам, қоныстану Өткенді ұмытпау, келешекке сенім Көркем еңбек, жаратылыстану Итербелсенді тақта, бейнеролик Алғашқы адамдар туралы біледі
3 слайд
Белсенді оқу әдістері
Оқушыларға
алғашқы адамдар
туралы мултьфилм
көрсетіледі.
Оқушылар
материалдарды
зерделей отырып
бүгінгі тақырыпты
ашады
Өздеріңе берілген
бұтақтар,
кептірілген шөптер
және ермексаздан
алғашқы
адамдардың
үйлерін жаса
Суретке қарап
ежелгі адамдарды
және қазіргі
адамдарды
салыстыр
1)Өзің білетін Жер
шары бөліктерін ата
2)Оларды картадан
көрсет
3)Картадан
Африканы тап
Ширату
тапсырмасы
“Стоп-кадр”
әдісі
1-тапсырма
“Көремін-
естимін-
сеземін”
әдісі
2-тапсырма
“Венн
диаграммасы”
әдісі
3-тапсырма
“Суреттер
сөйлейді”
әдісі
Саралау
тапсырма-
лары
“Жұлдызша” “Көңіл-күй”
*алғашқы адам-
дардың баспанасын
жасайды.
*баспана жасау
жолдарын ойлап
табады.
*алғашқы адамдармен
қазіргі адамдардың
ерекшелігін зерттеп,
салыстырады.
*алғашқы адаммен
қазіргі адамды
салыстырады
*өзі білетін Жер
шары бөліктерін
атайды.
*оларды картадан
көрсете алады.
*картадан Африканы
табады.
“Бас бармақ”
Дескриптор
Қалыптастыру
шы бағалау
әдістері
3 слайд
Белсенді оқу әдістері Оқушыларға алғашқы адамдар туралы мултьфилм көрсетіледі. Оқушылар материалдарды зерделей отырып бүгінгі тақырыпты ашады Өздеріңе берілген бұтақтар, кептірілген шөптер және ермексаздан алғашқы адамдардың үйлерін жаса Суретке қарап ежелгі адамдарды және қазіргі адамдарды салыстыр 1)Өзің білетін Жер шары бөліктерін ата 2)Оларды картадан көрсет 3)Картадан Африканы тап Ширату тапсырмасы “Стоп-кадр” әдісі 1-тапсырма “Көремін- естимін- сеземін” әдісі 2-тапсырма “Венн диаграммасы” әдісі 3-тапсырма “Суреттер сөйлейді” әдісі Саралау тапсырма- лары “Жұлдызша” “Көңіл-күй” *алғашқы адам- дардың баспанасын жасайды. *баспана жасау жолдарын ойлап табады. *алғашқы адамдармен қазіргі адамдардың ерекшелігін зерттеп, салыстырады. *алғашқы адаммен қазіргі адамды салыстырады *өзі білетін Жер шары бөліктерін атайды. *оларды картадан көрсете алады. *картадан Африканы табады. “Бас бармақ” Дескриптор Қалыптастыру шы бағалау әдістері
4 слайд
Ықшам сабаққа қорытынды
Тәжірибе алмасу ықшам сабақты ұйымдастыру барысында
“Көремін-естимін-сеземін”, “Венн диаграммасы”, “Суреттер
сөйлейді” әдістерін өз қоржыныма салдым. Сондай-ақ
“Суретке ену”, “Айналмалы бекет”, “Кір жайғыш”,
“Галлереяға саяхат” әдіс-тәсілдерін өзім жұмыс істеу
барысында қолданамын.
Тренердің кері байланысын өзіме түртіп алдым. Кері байланыс арқылы
тапсырмаларда нақты дескриптор құру керек екендігін түсіндім.
Әріптестерімнің кері байланысы арқылы мұғалім оқушыға бағыт бағдар
беріп, оқушыны ізденіс үстінде болуға көбірек көңіл бөлуді ұсынды.
Осы қысқа мерзім ішіндегі, бірақ өте жоғары дәрежедегі сабаққа
қатысқаныма өте қуаныштымын. Келешекте осы кезеңде үйренген
белсенді оқу әдіс-тәсілдерін сабақта үнемі қолданамын. Оқушылардың
сабаққа деген ынтасын, қызығушылығын оятып отырамын. Келешек
ұрпақты ХХІ ғасырдың белсенді оқушысын, нағыз патриот азамттар
мен азаматшаларды тәрбиелеп осылай өз үлесімді қосатыныма
сенімдімін.
4 слайд
Ықшам сабаққа қорытынды Тәжірибе алмасу ықшам сабақты ұйымдастыру барысында “Көремін-естимін-сеземін”, “Венн диаграммасы”, “Суреттер сөйлейді” әдістерін өз қоржыныма салдым. Сондай-ақ “Суретке ену”, “Айналмалы бекет”, “Кір жайғыш”, “Галлереяға саяхат” әдіс-тәсілдерін өзім жұмыс істеу барысында қолданамын. Тренердің кері байланысын өзіме түртіп алдым. Кері байланыс арқылы тапсырмаларда нақты дескриптор құру керек екендігін түсіндім. Әріптестерімнің кері байланысы арқылы мұғалім оқушыға бағыт бағдар беріп, оқушыны ізденіс үстінде болуға көбірек көңіл бөлуді ұсынды. Осы қысқа мерзім ішіндегі, бірақ өте жоғары дәрежедегі сабаққа қатысқаныма өте қуаныштымын. Келешекте осы кезеңде үйренген белсенді оқу әдіс-тәсілдерін сабақта үнемі қолданамын. Оқушылардың сабаққа деген ынтасын, қызығушылығын оятып отырамын. Келешек ұрпақты ХХІ ғасырдың белсенді оқушысын, нағыз патриот азамттар мен азаматшаларды тәрбиелеп осылай өз үлесімді қосатыныма сенімдімін.