1 слайд
Яссауи атындағы
№ 21 жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Белгибаева Малика
Сынып: 2 «А» сыныбы
Сабақ: Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Зат
есімнің жекеше және көпше
түрі
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
2.4.2.2. Көптік жалғауларды дұрыс
қолдану
2.1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек
сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжау
2.3.6.1. Бас әріп пен кіші әріптің
биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды
байланыстырып көлбеу және таза
жазу
3 слайд
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Зат есімнің
жекеше және көпше түрлері
туралы мағлұмат алу
Көптеген оқушылар: Сұрақ қою
арқылы зат есімнің жекеше және
көпше түрлерін ажырату
Кейбір оқушылар: Көптік
жалғауларын дұрыс қолдануды
үйрену
4 слайд
5 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау
«Өрмекші торы»
әдісі
6 слайд
7 слайд
Балалар мен бүгін үстелдің үстінен хат тауып алдым. Ол
сендерге арналған, ішінде бірдеңе бар сияқты. Мынау гүлдің
бөлшектері ғой. (Оқушыларға көрсету)
-Ендеше хатты оқиық. Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен
сендердің сыныптарына үлкен өтінішпен келдім. Маған
сендердің көмектерін керек. Мен де сендер сияқты зат
есімнің жекеше және көпше түрін үйренгім келеді. Мен
жер бетіне құлпырып шыққым келеді.
-Маған көмектесесіңдергой ия.
-Ия (балалардың жауабы)
-Мені қандай гүл деп ойлайсыңдар? Көктемнің алғашқы
гүлі?
-Бәйшешек (балалардың жаубы)
-Ендеше біз бәйшешек гүлінің жер бетіне шығуына
көмектесейік.
8 слайд
Суретке назар аударайық, әр суреттегі заттардың
санын анықтайық
бала балалар
9 слайд
асық
асықтар
10 слайд
Сусиыр (бегемот)
Сусиырлар (бегемоттар)
11 слайд
күшік
күшіктер
12 слайд
қарбыз
қарбыздар
13 слайд
Ақпанның жиырма жетісі
Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Зат есімЖ
е к е ш е К ім ? Н е ?
К ө п ш е
К ім д е р ? Н е л е р ?
14 слайд
Зат есімнің жекеше және көпше
түрі болады. Кім?Не? деген сұрақтарға
жауап беретін сөздерді зат есімнің
жекеше түрі деп атайды.Мысалы, әке,
үй, құс, шана т.б.
Кімдер?нелер? деген сұрақтарға
жауап беретін сөздерді зат есімнің көпше
түрі деп атайды. Мысалы, әкелер, үйлер,
құстар, шаналар т.б.
Зат есімнің көпше түрі – -лар,-лер,-
дар,-дер,-тар,-тер жалғаулары жалғануы
арқылы жасалады.Бұл қосымшалар
көптік жалғауы деп аталады.
15 слайд
Бәйшешектің ІІ тапсырмасы
Оқулықпен жұмысБәйшешектің
ІІ
тапсырмасы
Оқулықпен
жұмыс
16 слайд
Бәйшешектік ІІІ тапсырмасы
Семантикалы қ карта
№ Мысалдар Зат есімнің
жекеше түрі Зат есімнің
көпше түрі
1 Тоқылдақ
2 Оқулықтар
3 Балалар
4 Ана
5 Оюлар
6 Парта
7 Құстар
8 Дәптерлер
9 Балапан
10 Банан
11 Үйлер
12 Балық
17 слайд
Семантикалы қ карта
№ Мысалдар Зат есімнің
жекеше түрі Зат есімнің
көпше түрі
1 Тоқылдақ +
2 Оқулықтар +
3 Балалар +
4 Ана +
5 Оюлар +
6 Парта +
7 Құстар +
8 Дәптерлер +
9 Балапан +
10 Банан +
11 Үйлер +
12 Балық +
18 слайд
Бәйшешектің V І тапсырмасы
Дәптермен жұмыс
46-жаттығу
Дөңгелекке жасырылған құс
атауларын тап.
Оларды жекеше, көпше түрде
жаз.
19 слайд
Бәйшешектің V тапсырмасы
Топтық жұмыс
20 слайд
Сергіту сәті
«Дұрыс-бұрыс» әдісі
21 слайд
Жаңа сабақты бекіту
«Ойлан,тап» әдісі
-лар -дар
-тар
-дер
22 слайд
Кері байланыс орнату
«Бағдаршам әдісі
23 слайд
Үйге тапсырма
47-жаттығу
24 слайд
Назарларыңызға рақмет
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз