Материалдар / Презентация.АТА-АНАЛАРМЕН БАЙЛАНЫС – ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДЫҢ НЕГІЗГІ ШАРТЫ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация.АТА-АНАЛАРМЕН БАЙЛАНЫС – ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДЫҢ НЕГІЗГІ ШАРТЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты:Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі мен жауапкершіліктері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
490
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
АТА-АНАЛАРМЕН БАЙЛАНЫС – ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДЫҢ НЕГІЗГІ ШАРТЫ "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

1 слайд
АТА-АНАЛАРМЕН БАЙЛАНЫС – ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДЫҢ НЕГІЗГІ ШАРТЫ "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

1 слайд

АТА-АНАЛАРМЕН БАЙЛАНЫС – ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДЫҢ НЕГІЗГІ ШАРТЫ "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

ЖОСПАРЫ Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі мен жауапкершіліктері Бала тәрбиесіндегі ананың рөлі Бала тәрбиесіндегі әкенің р

2 слайд
ЖОСПАРЫ Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі мен жауапкершіліктері Бала тәрбиесіндегі ананың рөлі Бала тәрбиесіндегі әкенің рөлі Тәрбиедегі ынтымақтастық Жақсы отбасының қасиеттері "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

2 слайд

ЖОСПАРЫ Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі мен жауапкершіліктері Бала тәрбиесіндегі ананың рөлі Бала тәрбиесіндегі әкенің рөлі Тәрбиедегі ынтымақтастық Жақсы отбасының қасиеттері "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

Отбасы – ұлттың, мемлекеттің, әлемнің, адамзаттың негізі. Сондықтан оны нығайту керек. Отбасында тыныштық болса – үйде ты

3 слайд
Отбасы – ұлттың, мемлекеттің, әлемнің, адамзаттың негізі. Сондықтан оны нығайту керек. Отбасында тыныштық болса – үйде тыныштық болады; Үйде тыныштық болса – мемлекетте тыныштық болады. Мемлекетте тыныштық болса – әлемде тыныштық болады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

3 слайд

Отбасы – ұлттың, мемлекеттің, әлемнің, адамзаттың негізі. Сондықтан оны нығайту керек. Отбасында тыныштық болса – үйде тыныштық болады; Үйде тыныштық болса – мемлекетте тыныштық болады. Мемлекетте тыныштық болса – әлемде тыныштық болады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

«ОТБАСЫ – АДАМНЫҢ ЖАҚСЫЛЫҚ ЖАСАУҒА ҮЙРЕНЕТІН ЕҢ БІРІНШІ ӘЛЕУМЕТТІК ОРТАСЫ» В.А.СУХОМЛИНСКИЙ "Бөбек" ҰҒПББСО

4 слайд
«ОТБАСЫ – АДАМНЫҢ ЖАҚСЫЛЫҚ ЖАСАУҒА ҮЙРЕНЕТІН ЕҢ БІРІНШІ ӘЛЕУМЕТТІК ОРТАСЫ» В.А.СУХОМЛИНСКИЙ "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

4 слайд

«ОТБАСЫ – АДАМНЫҢ ЖАҚСЫЛЫҚ ЖАСАУҒА ҮЙРЕНЕТІН ЕҢ БІРІНШІ ӘЛЕУМЕТТІК ОРТАСЫ» В.А.СУХОМЛИНСКИЙ "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

Психиатрлар баланың нәрестелік кезеңінен 5-6 жасқа дейінгі кезеңдегі дамуының өте маңызды екенін баса айтады. Бұл кезде а

5 слайд
Психиатрлар баланың нәрестелік кезеңінен 5-6 жасқа дейінгі кезеңдегі дамуының өте маңызды екенін баса айтады. Бұл кезде ата-ананың баланың ақыл-ой дамуына әсері өте күшті. Бұл баланың тұлғалық дамуына ең бірінші және басым әсер етуші фактор және негізгі мінез-құлық үлгісі болып табылады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

5 слайд

Психиатрлар баланың нәрестелік кезеңінен 5-6 жасқа дейінгі кезеңдегі дамуының өте маңызды екенін баса айтады. Бұл кезде ата-ананың баланың ақыл-ой дамуына әсері өте күшті. Бұл баланың тұлғалық дамуына ең бірінші және басым әсер етуші фактор және негізгі мінез-құлық үлгісі болып табылады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

Балалардың махаббаты таза, риясыз. Олар өздерінің ата-аналарын бар жан-тәнімен жақсы көреді және оларға еліктейді. (кейбір

6 слайд
Балалардың махаббаты таза, риясыз. Олар өздерінің ата-аналарын бар жан-тәнімен жақсы көреді және оларға еліктейді. (кейбір келеңсіз мінез-құлықтарынада). Кей-кейде балалар ата-аналарының тілін алмайды. Бірақ-та олардың мінез-құлықтарын, іс-әрекеттерін зер сала бақылайды. Бұл балаларға үлкен әсер етіп, ықпалын тигізеді. Олар ата-аналары өтірік айтып, алдап тұрса, екіжүзділік таныса, оны байқап қояды. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

6 слайд

Балалардың махаббаты таза, риясыз. Олар өздерінің ата-аналарын бар жан-тәнімен жақсы көреді және оларға еліктейді. (кейбір келеңсіз мінез-құлықтарынада). Кей-кейде балалар ата-аналарының тілін алмайды. Бірақ-та олардың мінез-құлықтарын, іс-әрекеттерін зер сала бақылайды. Бұл балаларға үлкен әсер етіп, ықпалын тигізеді. Олар ата-аналары өтірік айтып, алдап тұрса, екіжүзділік таныса, оны байқап қояды. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

 Ата-аналар өз балаларына білім беруге, білім алуына жағдай жасауға талпынады. Бір-ақ оларды балаларының қандай білім алып

7 слайд
 Ата-аналар өз балаларына білім беруге, білім алуына жағдай жасауға талпынады. Бір-ақ оларды балаларының қандай білім алып жатқаны онша алаңдатпайды.  Білім балаларға жалпы адамзаттық құндылықтарды игеруге, бойына сіңіруге қызмет етуі тиіс.  Академиялық білім білім алушыға өмір сүру үшін табыс табуға үйретеді. Алайда, білім тек қана өмір сүру үшін пайда табуды ғана көздемеуі керек.  Білім білім алушыны өмірде кездескен қиыншылықтарға қарсы тұруға рухани, адами тұрғыда дайындауы керек.  Білім беруде адамзаттық құндылықтардың жоқ болуынан білім алушылардың бойында алаңдау, мазасыздық, үрейлену басым болып отыр. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

7 слайд

 Ата-аналар өз балаларына білім беруге, білім алуына жағдай жасауға талпынады. Бір-ақ оларды балаларының қандай білім алып жатқаны онша алаңдатпайды.  Білім балаларға жалпы адамзаттық құндылықтарды игеруге, бойына сіңіруге қызмет етуі тиіс.  Академиялық білім білім алушыға өмір сүру үшін табыс табуға үйретеді. Алайда, білім тек қана өмір сүру үшін пайда табуды ғана көздемеуі керек.  Білім білім алушыны өмірде кездескен қиыншылықтарға қарсы тұруға рухани, адами тұрғыда дайындауы керек.  Білім беруде адамзаттық құндылықтардың жоқ болуынан білім алушылардың бойында алаңдау, мазасыздық, үрейлену басым болып отыр. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

БАЛАЛАРДЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА КЕРІ ӘСЕР ЕТЕТІН АТА-АНАЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ТИПТЕРІ Орынсыз қамқорлық (бала ата-анасының орынсыз қ

8 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА КЕРІ ӘСЕР ЕТЕТІН АТА-АНАЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ТИПТЕРІ Орынсыз қамқорлық (бала ата-анасының орынсыз қамқорлығына еті үйреніп, дағдыланғаны сондай, өз бетімен шешім қабылдай алмайды). Орынсыз жұмсақтық (көнгіштік) (баланың мінез-құлқын бүлдіреді, басқаларға түсіністікпен қарамайды) Орынсыз қорқыныш, үрей (баланы мазасыз етеді, тіпті психосоматикалық ауруларға апарады). "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

8 слайд

БАЛАЛАРДЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА КЕРІ ӘСЕР ЕТЕТІН АТА-АНАЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ТИПТЕРІ Орынсыз қамқорлық (бала ата-анасының орынсыз қамқорлығына еті үйреніп, дағдыланғаны сондай, өз бетімен шешім қабылдай алмайды). Орынсыз жұмсақтық (көнгіштік) (баланың мінез-құлқын бүлдіреді, басқаларға түсіністікпен қарамайды) Орынсыз қорқыныш, үрей (баланы мазасыз етеді, тіпті психосоматикалық ауруларға апарады). "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

БАЛАЛАРДЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА КЕРІ ӘСЕР ЕТЕТІН АТА-АНАЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ТИПТЕРІ Жоғары талаптар қою (балалар сасақалақ, жабы

9 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА КЕРІ ӘСЕР ЕТЕТІН АТА-АНАЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ТИПТЕРІ Жоғары талаптар қою (балалар сасақалақ, жабырқаңқы, тұнжыраңқы болып, сәтсіздікке ұшыраймын деген сезім басым болады) Кемсіту, елемеу (мұндай сезіммен өскен балаларда агрессия, ашу-ыза басым, қызба болады. Өсе келе түрлі қылмсыс, зорлық-зомбылық жасау, нашақорлық сияқты келеңсіз жағдайларға бой алдыруы мүмкін). "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

9 слайд

БАЛАЛАРДЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА КЕРІ ӘСЕР ЕТЕТІН АТА-АНАЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ТИПТЕРІ Жоғары талаптар қою (балалар сасақалақ, жабырқаңқы, тұнжыраңқы болып, сәтсіздікке ұшыраймын деген сезім басым болады) Кемсіту, елемеу (мұндай сезіммен өскен балаларда агрессия, ашу-ыза басым, қызба болады. Өсе келе түрлі қылмсыс, зорлық-зомбылық жасау, нашақорлық сияқты келеңсіз жағдайларға бой алдыруы мүмкін). "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ Жұмақ - ананың аяғының астында. Құраннан Ана-от анасы. Оның қорғаушысы. Ұлт болашағы ананың

10 слайд
БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ Жұмақ - ананың аяғының астында. Құраннан Ана-от анасы. Оның қорғаушысы. Ұлт болашағы ананың алақанында. Оноре де Бальзак Өмірдегі барлық тамаша заттар күннің нұрынан , ананың ақ сүтінен нәр алады. М.Горький "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

10 слайд

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ Жұмақ - ананың аяғының астында. Құраннан Ана-от анасы. Оның қорғаушысы. Ұлт болашағы ананың алақанында. Оноре де Бальзак Өмірдегі барлық тамаша заттар күннің нұрынан , ананың ақ сүтінен нәр алады. М.Горький "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

"Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы инсти туты БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Бала өмірінің алғашқы бес жылында міндетт

11 слайд
"Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы инсти туты БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Бала өмірінің алғашқы бес жылында міндетті түрде анасымен болуы керек. Ана өзінің міндетін өзгелерге аудара салмауы тиіс (ата- әжесіне, күтушіге, балабақшаға).  Өте ерте жастан тәрбиеге әлеуметтік мекемелерге берілген балалар анасы ғана бере алатын мейірімнен, жылылықтан, ізгіліктен, сүйіспеншіліктен кенде қалады.  Өкінішке орай көптеген балалар ана махаббатының не екенін білмейді.

11 слайд

"Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы инсти туты БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Бала өмірінің алғашқы бес жылында міндетті түрде анасымен болуы керек. Ана өзінің міндетін өзгелерге аудара салмауы тиіс (ата- әжесіне, күтушіге, балабақшаға).  Өте ерте жастан тәрбиеге әлеуметтік мекемелерге берілген балалар анасы ғана бере алатын мейірімнен, жылылықтан, ізгіліктен, сүйіспеншіліктен кенде қалады.  Өкінішке орай көптеген балалар ана махаббатының не екенін білмейді.

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Бүгінгі таңда жауапкершіліксіз аналардың кесірінен жапа шегіп жатқан балалар бар.  Аналар

12 слайд
БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Бүгінгі таңда жауапкершіліксіз аналардың кесірінен жапа шегіп жатқан балалар бар.  Аналар бір сәттік қызық, атақ, даңқ үшін өзінің жақсы мінез-құлқын дамыту керек екенін, негізгі борышын ұмытып кетеді.  Ылғида жұмыс бастылық, мансапқорлық, қызмет бабы, ғылымның соңынан түсу үлкендерге құремет көрсетуді, қішілерді сыйлауды ұмытып, жолдасын, отбасын екінші орынға ыстырып шығарады. Мұндай өзімшілід ік қатынас әйелді өз табиғатынан алшақтатады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

12 слайд

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Бүгінгі таңда жауапкершіліксіз аналардың кесірінен жапа шегіп жатқан балалар бар.  Аналар бір сәттік қызық, атақ, даңқ үшін өзінің жақсы мінез-құлқын дамыту керек екенін, негізгі борышын ұмытып кетеді.  Ылғида жұмыс бастылық, мансапқорлық, қызмет бабы, ғылымның соңынан түсу үлкендерге құремет көрсетуді, қішілерді сыйлауды ұмытып, жолдасын, отбасын екінші орынға ыстырып шығарады. Мұндай өзімшілід ік қатынас әйелді өз табиғатынан алшақтатады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ Риясыз сүю ананың табиғатынан берілген қасиеті. Күйеуін риясыз сүйетін әйелдер асыл таста

13 слайд
БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ Риясыз сүю ананың табиғатынан берілген қасиеті. Күйеуін риясыз сүйетін әйелдер асыл тастай құрметті, хош иісті гүлдей нәзік, отбасының сақтаушысы, от анасы бола алады. Отбасы ана үшін нағыз қасиетті орын болуы тиіс. Ол ана үшін мешіті, оның мектебі, оның қызмет орны және т.б. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

13 слайд

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ Риясыз сүю ананың табиғатынан берілген қасиеті. Күйеуін риясыз сүйетін әйелдер асыл тастай құрметті, хош иісті гүлдей нәзік, отбасының сақтаушысы, от анасы бола алады. Отбасы ана үшін нағыз қасиетті орын болуы тиіс. Ол ана үшін мешіті, оның мектебі, оның қызмет орны және т.б. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ Ана өз іс-әрекетінде жақсы мен жаманды, ақ пен қараны ажырата білу қасиетінің арқасында өз к

14 слайд
БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ Ана өз іс-әрекетінде жақсы мен жаманды, ақ пен қараны ажырата білу қасиетінің арқасында өз күйеуінің ар-намысына, абыройына нұқсан келмейтін әрекеттерге ғана барады. Әйелдің шынайы таңғажайыптығы оның мейірімді мінез-құлқында ғана. Адамгершілік оның тыныс алысы сияқты, қарапайымдылығы оның өмірлік күші, ақиқат жолында жүруі оның күнделікті парызы. Ана өзінің ар-намысын сақтауда өзін құрбандыққа да шала алады. Ол өз даналығы мен ақылдылығының арқасында күйеуінің алдында кішірейе де алады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

14 слайд

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ Ана өз іс-әрекетінде жақсы мен жаманды, ақ пен қараны ажырата білу қасиетінің арқасында өз күйеуінің ар-намысына, абыройына нұқсан келмейтін әрекеттерге ғана барады. Әйелдің шынайы таңғажайыптығы оның мейірімді мінез-құлқында ғана. Адамгершілік оның тыныс алысы сияқты, қарапайымдылығы оның өмірлік күші, ақиқат жолында жүруі оның күнделікті парызы. Ана өзінің ар-намысын сақтауда өзін құрбандыққа да шала алады. Ол өз даналығы мен ақылдылығының арқасында күйеуінің алдында кішірейе де алады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

Күйеуінің амандығын, оның қуанышы, оның тілектері мен қалауларын сезініп, түсінуі өзінің де игілікке жетуінің кілті екенін

15 слайд
Күйеуінің амандығын, оның қуанышы, оның тілектері мен қалауларын сезініп, түсінуі өзінің де игілікке жетуінің кілті екенін түсінуі керек. Мұндай әйелдер Жаратушынның ризашылығына бөленеді. Яғни өмірдегі бар жақсылыққа кенелетіндер де осылар екен. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

15 слайд

Күйеуінің амандығын, оның қуанышы, оның тілектері мен қалауларын сезініп, түсінуі өзінің де игілікке жетуінің кілті екенін түсінуі керек. Мұндай әйелдер Жаратушынның ризашылығына бөленеді. Яғни өмірдегі бар жақсылыққа кенелетіндер де осылар екен. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

 Рухани, ізгі әйелдердің күйеуіне әкелетін игіліктері:  Қоғамда жақсы атақ, хал, жағдай;  Сәттілік;  Әсем, мәнерлі тіл;

16 слайд
 Рухани, ізгі әйелдердің күйеуіне әкелетін игіліктері:  Қоғамда жақсы атақ, хал, жағдай;  Сәттілік;  Әсем, мәнерлі тіл;  Ақыл-ес;  Ақыл-парасат;  Мақсатқа талпынушылық;  шыдамдылық.  Егер әйел рухани, ізгі болмаса онда осы барлық қасиеттерді күйеуінен ада етеді.  Ең бірінші ол күйуінің қоғамдағы орнын, яғни жақсы атағын жоқ қылды.  Сонан кейін сәттілік оған жолдас болмайды да, ол өзіне лайықсыз әрекеттер жасай бастайды.  Онан соң оның сөзі өзгереді.  Ақыл-есі нашарлай бастайды.  Онан соң ол жақсы мен жаманды, ақ пен қараны ажырата алмайды.  Мақсатқа талпынушылықтарын жоя бастайды, ешнәрсе қызықтырмайды.  Шыдамдылыға таусылады. Нәтижесінде түрлі келеңсіз жәйттер болады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

16 слайд

 Рухани, ізгі әйелдердің күйеуіне әкелетін игіліктері:  Қоғамда жақсы атақ, хал, жағдай;  Сәттілік;  Әсем, мәнерлі тіл;  Ақыл-ес;  Ақыл-парасат;  Мақсатқа талпынушылық;  шыдамдылық.  Егер әйел рухани, ізгі болмаса онда осы барлық қасиеттерді күйеуінен ада етеді.  Ең бірінші ол күйуінің қоғамдағы орнын, яғни жақсы атағын жоқ қылды.  Сонан кейін сәттілік оған жолдас болмайды да, ол өзіне лайықсыз әрекеттер жасай бастайды.  Онан соң оның сөзі өзгереді.  Ақыл-есі нашарлай бастайды.  Онан соң ол жақсы мен жаманды, ақ пен қараны ажырата алмайды.  Мақсатқа талпынушылықтарын жоя бастайды, ешнәрсе қызықтырмайды.  Шыдамдылыға таусылады. Нәтижесінде түрлі келеңсіз жәйттер болады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Әйелге сыпайылық, ибалылық қажет. Онсыз әйел сұлулықтан, әдеміліктен, мәдениеттен де жұрдай

17 слайд
БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Әйелге сыпайылық, ибалылық қажет. Онсыз әйел сұлулықтан, әдеміліктен, мәдениеттен де жұрдай болады. Сыпайы, ибалы әйел өзін әрдайым ішкі түйсігімен сезініп дұрыс әрекеттер жасап отырады. Ол тек қана ізгі, дұрыс әрекеттерге барады.  Сыпайы, ибалы әйел өз отбасында ибалықпен билік жүргізіп, ол қоғамға, бүкіл әлемге ықпал етеді.  Сыпайы, ибалы әйел тұрмыстың тауқыметімен ұсақталып кетпейді, өзі сыйлап, өзін де сыйлата алады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

17 слайд

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Әйелге сыпайылық, ибалылық қажет. Онсыз әйел сұлулықтан, әдеміліктен, мәдениеттен де жұрдай болады. Сыпайы, ибалы әйел өзін әрдайым ішкі түйсігімен сезініп дұрыс әрекеттер жасап отырады. Ол тек қана ізгі, дұрыс әрекеттерге барады.  Сыпайы, ибалы әйел өз отбасында ибалықпен билік жүргізіп, ол қоғамға, бүкіл әлемге ықпал етеді.  Сыпайы, ибалы әйел тұрмыстың тауқыметімен ұсақталып кетпейді, өзі сыйлап, өзін де сыйлата алады. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Отбасындағы береке әйелге байланысты.  Бұл өте нәзік көзге көрінбейтін дүние. Бір-ақ әрбір

18 слайд
БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Отбасындағы береке әйелге байланысты.  Бұл өте нәзік көзге көрінбейтін дүние. Бір-ақ әрбір әйел білуге тиіс нәрсе. Егер отбасыңызда бақ, береке, молшылық болсын десеңіз отбасыңыз тек қана өзінің ішкі қызығушылығымен ғана өмір сүрмеуі керек.  Бұл ой-ниет дастақаннан басталады. Егер отбасы мүшелері өз дастарқандарына жай ғана басқаларды шақыра алатын болса, өздерінің ас- тұзымен өзгелермен бөлісе алса, онда ол отбасында молшылық, береке орнайды.  Егер отбасы құлқынының құлын ғана ойлап, өзімшіл болса, онда адамдар олардан бас тартып, ол отбасына пайда ойлайтындар ғана бас сұғып, өздеріне қажетін ғана алып, сізге бақыт тілемейді.  Демек риясыз жақсылық жасау отбасының бақ, берекесінің негізі болмақ. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

18 слайд

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Отбасындағы береке әйелге байланысты.  Бұл өте нәзік көзге көрінбейтін дүние. Бір-ақ әрбір әйел білуге тиіс нәрсе. Егер отбасыңызда бақ, береке, молшылық болсын десеңіз отбасыңыз тек қана өзінің ішкі қызығушылығымен ғана өмір сүрмеуі керек.  Бұл ой-ниет дастақаннан басталады. Егер отбасы мүшелері өз дастарқандарына жай ғана басқаларды шақыра алатын болса, өздерінің ас- тұзымен өзгелермен бөлісе алса, онда ол отбасында молшылық, береке орнайды.  Егер отбасы құлқынының құлын ғана ойлап, өзімшіл болса, онда адамдар олардан бас тартып, ол отбасына пайда ойлайтындар ғана бас сұғып, өздеріне қажетін ғана алып, сізге бақыт тілемейді.  Демек риясыз жақсылық жасау отбасының бақ, берекесінің негізі болмақ. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Ұлт ананың мәдениетінің негізінде қалыптасып, дамиды. Өмірге келген ұрпақ бүгінгі ананың н

19 слайд
БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Ұлт ананың мәдениетінің негізінде қалыптасып, дамиды. Өмірге келген ұрпақ бүгінгі ананың негізінде қалыптасады. Кешегі, бүгінгі, келешекте ана бәрінің өзегі болмақ. Ұлттың жүрегі, тынысы болмақ.  Ананың міндеті – руханилық пен адамгершіліктің негізін салу.  Егер ана рухани болса, бүкіл ұрпаққа алаңдамауға болады. Егер ол адамгершілікпен әрекет етсе балалары да соны жасамақ.  Рухани ұстаз жай ұстаздан он есе ықпалды болмақ. Әке рухани ұстаздан да он есе күшті, маңызды. Ал ана әкеден мың есе маңызды. Шығыс даналығы "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

19 слайд

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АНАНЫҢ РӨЛІ  Ұлт ананың мәдениетінің негізінде қалыптасып, дамиды. Өмірге келген ұрпақ бүгінгі ананың негізінде қалыптасады. Кешегі, бүгінгі, келешекте ана бәрінің өзегі болмақ. Ұлттың жүрегі, тынысы болмақ.  Ананың міндеті – руханилық пен адамгершіліктің негізін салу.  Егер ана рухани болса, бүкіл ұрпаққа алаңдамауға болады. Егер ол адамгершілікпен әрекет етсе балалары да соны жасамақ.  Рухани ұстаз жай ұстаздан он есе ықпалды болмақ. Әке рухани ұстаздан да он есе күшті, маңызды. Ал ана әкеден мың есе маңызды. Шығыс даналығы "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

ОТБАСЫНДАҒЫ ӘКЕНІҢ РӨЛІ  Әке отбасында ең басты орынды иеленеді.  Еркек – білімнің даналықтың, тәртіптің іске асырушысы. 

20 слайд
ОТБАСЫНДАҒЫ ӘКЕНІҢ РӨЛІ  Әке отбасында ең басты орынды иеленеді.  Еркек – білімнің даналықтың, тәртіптің іске асырушысы.  Еркек- әйелін, балаларын қорғаушы, отбасының барлық мұқтаждығын өтуші, олардың денсаулығына, білім алуына кепілдік беретін адам.  Еркек пен әйел ата-ана болғанда олар бір- бірін үйлесімділікпен толықтырып, бала тәрбиелейді. Ата-аналарға бала тәрбиесіндегі ең негізгі міндет дұрыс мінез-құлқын қалыптастыру болып табылады.  Бала тәрбиесінде барлығы өз шекарасынан шықпауы тиіс. Әр кезеде сүйіспеншілік пен тәртіп болуы тиіс. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

20 слайд

ОТБАСЫНДАҒЫ ӘКЕНІҢ РӨЛІ  Әке отбасында ең басты орынды иеленеді.  Еркек – білімнің даналықтың, тәртіптің іске асырушысы.  Еркек- әйелін, балаларын қорғаушы, отбасының барлық мұқтаждығын өтуші, олардың денсаулығына, білім алуына кепілдік беретін адам.  Еркек пен әйел ата-ана болғанда олар бір- бірін үйлесімділікпен толықтырып, бала тәрбиелейді. Ата-аналарға бала тәрбиесіндегі ең негізгі міндет дұрыс мінез-құлқын қалыптастыру болып табылады.  Бала тәрбиесінде барлығы өз шекарасынан шықпауы тиіс. Әр кезеде сүйіспеншілік пен тәртіп болуы тиіс. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

ОТБАСЫНДА БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ТИПТЕРІ  Ынтымақтастық- баланың өзіндік тұлғалық дамуы мен ерекшеліктерін сезіну, түсіну. Оны

21 слайд
ОТБАСЫНДА БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ТИПТЕРІ  Ынтымақтастық- баланың өзіндік тұлғалық дамуы мен ерекшеліктерін сезіну, түсіну. Оның осы өмірге өзінің мақсат-міндетімен келгенін ұмытпау. Ол осы өмірге бір жаңа леп әкелгенін есте ұстау. Ата-аналар баланың өзінің бойында бар ерекшеліктерін іске асыру үшін сүйіспеншілікпен , құрметпен жағдай жасауы тиіс. Бала да сол кезде ата- анасының беделін, құрметін түсініп, олардың айтқандарына құлақ сала бастайды.  Материалдық қызығушылықтар негізінде тәрбиелеу – жақсы болсаң аласың, қол жеткізесің (ақша, сыйлық, ойын-сауық), жаман болсаң жазаланасың. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

21 слайд

ОТБАСЫНДА БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ТИПТЕРІ  Ынтымақтастық- баланың өзіндік тұлғалық дамуы мен ерекшеліктерін сезіну, түсіну. Оның осы өмірге өзінің мақсат-міндетімен келгенін ұмытпау. Ол осы өмірге бір жаңа леп әкелгенін есте ұстау. Ата-аналар баланың өзінің бойында бар ерекшеліктерін іске асыру үшін сүйіспеншілікпен , құрметпен жағдай жасауы тиіс. Бала да сол кезде ата- анасының беделін, құрметін түсініп, олардың айтқандарына құлақ сала бастайды.  Материалдық қызығушылықтар негізінде тәрбиелеу – жақсы болсаң аласың, қол жеткізесің (ақша, сыйлық, ойын-сауық), жаман болсаң жазаланасың. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

ОТБАСЫНДА БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ТИПТЕРІ Зорлық-зомбылық негізінде тәрбелеу – істегің келмесе де, істейсің, істемесең жазалайм

22 слайд
ОТБАСЫНДА БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ТИПТЕРІ Зорлық-зомбылық негізінде тәрбелеу – істегің келмесе де, істейсің, істемесең жазалаймын. Тәрбиеден тысқары қалу – бұл бетімен кетушілік, балаларға немқұрайлы қарау. «Қалай болса, солай болсын, барлық балалар да осылай істейді. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

22 слайд

ОТБАСЫНДА БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ТИПТЕРІ Зорлық-зомбылық негізінде тәрбелеу – істегің келмесе де, істейсің, істемесең жазалаймын. Тәрбиеден тысқары қалу – бұл бетімен кетушілік, балаларға немқұрайлы қарау. «Қалай болса, солай болсын, барлық балалар да осылай істейді. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

Агрессивті баланың ата-анасының бойындағы қасиеттер: Отбасында ешқандай ережелердің болмауы; Балаларға ешқандай бақылаудың

23 слайд
Агрессивті баланың ата-анасының бойындағы қасиеттер: Отбасында ешқандай ережелердің болмауы; Балаларға ешқандай бақылаудың болмауы; Тәртіптің болмауы; Отбасында түрлі мәселенің шешімін табу іскерліктерінің болмауы; Балаға сөзбен немесе іспен қиянат жасалуы. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

23 слайд

Агрессивті баланың ата-анасының бойындағы қасиеттер: Отбасында ешқандай ережелердің болмауы; Балаларға ешқандай бақылаудың болмауы; Тәртіптің болмауы; Отбасында түрлі мәселенің шешімін табу іскерліктерінің болмауы; Балаға сөзбен немесе іспен қиянат жасалуы. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

1. Барлық баланы жақсы көру керек. Жақсы көру - барлығын жаңғыртатын күш. 2. Баланың шынайы табиғатын сезініп, табиғат берг

24 слайд
1. Барлық баланы жақсы көру керек. Жақсы көру - барлығын жаңғыртатын күш. 2. Баланың шынайы табиғатын сезініп, табиғат берген ерекшеліктерін ескере отырып, қалай бар солай қабылдап, түсіне білу керек. 3. Әрбір баланы жақсы көру, түсіну, сыйлау арқылы қанаттандыруға болады. ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТА ТӘРБИЕЛЕУ: "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

24 слайд

1. Барлық баланы жақсы көру керек. Жақсы көру - барлығын жаңғыртатын күш. 2. Баланың шынайы табиғатын сезініп, табиғат берген ерекшеліктерін ескере отырып, қалай бар солай қабылдап, түсіне білу керек. 3. Әрбір баланы жақсы көру, түсіну, сыйлау арқылы қанаттандыруға болады. ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТА ТӘРБИЕЛЕУ: "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТА ТӘРБИЕЛЕУ  Баланы ақылға құлақ қоюғыштыққа, тілалғыштықа қалай жеткізуге болады? Баланың жүрегінде жоғары

25 слайд
ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТА ТӘРБИЕЛЕУ  Баланы ақылға құлақ қоюғыштыққа, тілалғыштықа қалай жеткізуге болады? Баланың жүрегінде жоғары «Мен» орын алған. Ол интуитивті түрде бәрін сезінеді.  Егер анасы оны өтірік айтып, алдап тұрса онда бала тыңдамайды. Ал егер әкесінің айтып тұрғаны басқа болып, істегені одан да басқа болса, бала оған да құлақ аспайды. Егер баланы алдап, табиғатына қарсы әрекет етес онда бала тыңдамайды. Егер мамасы оған үлкендердің ақылын тыңдау керек деп тұрып, өзі күйеуін тыңдамаса онда бала да олардың ақылына құлақ аспайды.  Баланы ақылға құлақ қоятын, тілалғыш ету үшін ең алдымен ынтымақтастықа әрекет етіп, үлкендердің өзі өзін-өзі жақсы мінез-құлыққа тәрбиелеуі тиіс. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

25 слайд

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТА ТӘРБИЕЛЕУ  Баланы ақылға құлақ қоюғыштыққа, тілалғыштықа қалай жеткізуге болады? Баланың жүрегінде жоғары «Мен» орын алған. Ол интуитивті түрде бәрін сезінеді.  Егер анасы оны өтірік айтып, алдап тұрса онда бала тыңдамайды. Ал егер әкесінің айтып тұрғаны басқа болып, істегені одан да басқа болса, бала оған да құлақ аспайды. Егер баланы алдап, табиғатына қарсы әрекет етес онда бала тыңдамайды. Егер мамасы оған үлкендердің ақылын тыңдау керек деп тұрып, өзі күйеуін тыңдамаса онда бала да олардың ақылына құлақ аспайды.  Баланы ақылға құлақ қоятын, тілалғыш ету үшін ең алдымен ынтымақтастықа әрекет етіп, үлкендердің өзі өзін-өзі жақсы мінез-құлыққа тәрбиелеуі тиіс. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТА ТӘРБИЕЛЕУ  Күнделікті өмірде ата-аналар балалаға үлгі болуы тиіс. Өзге адамдардан тек жақсылықты көруге үй

26 слайд
ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТА ТӘРБИЕЛЕУ  Күнделікті өмірде ата-аналар балалаға үлгі болуы тиіс. Өзге адамдардан тек жақсылықты көруге үйрету керек және олармен өздеріне басқалардың қандай қатынас жасағанын қаласа, өздері де сондай қатынас жасауға тиіс екенін үйрету керек.  Ата-аналар отбасында мінез-құлық ережесін жасауы керек және оны өздері де бұлжытпай орындап, сол ережеге бағынып отыруы керек. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

26 слайд

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТА ТӘРБИЕЛЕУ  Күнделікті өмірде ата-аналар балалаға үлгі болуы тиіс. Өзге адамдардан тек жақсылықты көруге үйрету керек және олармен өздеріне басқалардың қандай қатынас жасағанын қаласа, өздері де сондай қатынас жасауға тиіс екенін үйрету керек.  Ата-аналар отбасында мінез-құлық ережесін жасауы керек және оны өздері де бұлжытпай орындап, сол ережеге бағынып отыруы керек. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты

Үлгілі, жақсы ата-аналар: Беделді болуы керек; Ажырата білуге үйретуі тиіс; Сүйе білетін балаларды өсіруі тиіс; Балаларын ә

27 слайд
Үлгілі, жақсы ата-аналар: Беделді болуы керек; Ажырата білуге үйретуі тиіс; Сүйе білетін балаларды өсіруі тиіс; Балаларын әрекет етуден бұрын, жақсылап ойланып алуға үйретуі тиіс; Өздері жақсы үлгі бола білуі тиіс. Үлгілі, жақсы отбасының қасиеттері: Барлығы сүйе білетін, айнала қоршаған ортасын жақсы көретін болады; Әр қайсысы өз парызын, борышын дұрыс орпындайды; Қуанышты, жан тыныштығына өмір сүр...

27 слайд

Үлгілі, жақсы ата-аналар: Беделді болуы керек; Ажырата білуге үйретуі тиіс; Сүйе білетін балаларды өсіруі тиіс; Балаларын әрекет етуден бұрын, жақсылап ойланып алуға үйретуі тиіс; Өздері жақсы үлгі бола білуі тиіс. Үлгілі, жақсы отбасының қасиеттері: Барлығы сүйе білетін, айнала қоршаған ортасын жақсы көретін болады; Әр қайсысы өз парызын, борышын дұрыс орпындайды; Қуанышты, жан тыныштығына өмір сүр...