Материалдар / Презентация:Хронологиялық даталардың көмегімен өмірбаянымды жазамын №42 Сабақтың тақырыбы: Түбір сөз және туынды сөз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация:Хронологиялық даталардың көмегімен өмірбаянымды жазамын №42 Сабақтың тақырыбы: Түбір сөз және туынды сөз

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жаңартылған білім мазмұнында сабақ беретін 3 сыныптың мұғалімдеріне АКТ ны пайдаланғанда көмегі тиеді деп ұсынып отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
419
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚ ТІЛІ 3 -СЫНЫП Бөлім: “Уақыт” Хронологиялық даталардың көмегімен өмірбаянымды жазамын № 42 Сабақтың тақырыбы: Түбір сөз

1 слайд
ҚАЗАҚ ТІЛІ 3 -СЫНЫП Бөлім: “Уақыт” Хронологиялық даталардың көмегімен өмірбаянымды жазамын № 42 Сабақтың тақырыбы: Түбір сөз және туынды сөз Өткізген:Атасу жобб мектебінің бастауыш сынып мұғалімі:Тебенова Толеш Булкаировна

1 слайд

ҚАЗАҚ ТІЛІ 3 -СЫНЫП Бөлім: “Уақыт” Хронологиялық даталардың көмегімен өмірбаянымды жазамын № 42 Сабақтың тақырыбы: Түбір сөз және туынды сөз Өткізген:Атасу жобб мектебінің бастауыш сынып мұғалімі:Тебенова Толеш Булкаировна

Оқу мақсаттары: 3.2.4.1 Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау. 3

2 слайд
Оқу мақсаттары: 3.2.4.1 Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау. 3.4.2.1 Негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау. 3.3.6.1 Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу,үзбей және біркелкі жазу,жазу қарқынын жеделдету.

2 слайд

Оқу мақсаттары: 3.2.4.1 Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау. 3.4.2.1 Негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау. 3.3.6.1 Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу,үзбей және біркелкі жазу,жазу қарқынын жеделдету.

Миға шабуыл (Ұ.Ж) «Телебағдарлама жүргізушісі» әдісі «Айтуға оңай» бағдарламасында «Хронология

3 слайд
Миға шабуыл (Ұ.Ж) «Телебағдарлама жүргізушісі» әдісі «Айтуға оңай» бағдарламасында «Хронологиялық кесте мен Өмірбаян және Түбір сөз бен туынды сөз» бас қосады. - Хронологиялық кесте дегеніміз не? -Өмірбаян не үшін қажет? -Хронологиялық кестесіз өмірбаян жазуға болады ма? -Өз өмірбаянын жаза білу немесе ауызша жеткізе білу керек дегенге келісесіз бе? -Екі ұғымның түсініктемесін немесе ережесін айтып берсеңіз -Түбір қандай сөздің бөлігі? -Сөздің мағынасын өзгертетін қосымшаны не деп атаймыз? -Мағынасы өзгерген сөзді қандай сөз дейміз?

3 слайд

Миға шабуыл (Ұ.Ж) «Телебағдарлама жүргізушісі» әдісі «Айтуға оңай» бағдарламасында «Хронологиялық кесте мен Өмірбаян және Түбір сөз бен туынды сөз» бас қосады. - Хронологиялық кесте дегеніміз не? -Өмірбаян не үшін қажет? -Хронологиялық кестесіз өмірбаян жазуға болады ма? -Өз өмірбаянын жаза білу немесе ауызша жеткізе білу керек дегенге келісесіз бе? -Екі ұғымның түсініктемесін немесе ережесін айтып берсеңіз -Түбір қандай сөздің бөлігі? -Сөздің мағынасын өзгертетін қосымшаны не деп атаймыз? -Мағынасы өзгерген сөзді қандай сөз дейміз?

ТОПТЫҚ ЕРЕЖЕ

4 слайд
ТОПТЫҚ ЕРЕЖЕ

4 слайд

ТОПТЫҚ ЕРЕЖЕ

Ширату жаттығуы: Оқушыларды қызыл, жасыл, сары,көк түстерге топқа біріктіру. 1-тапсырма ( М.К.Т) Берілген жұрнақтарды қандай

5 слайд
Ширату жаттығуы: Оқушыларды қызыл, жасыл, сары,көк түстерге топқа біріктіру. 1-тапсырма ( М.К.Т) Берілген жұрнақтарды қандай сөздерге қосып жаңа сөз жасауға болады. (дәптердің 20 беті 21 жаттығу)

5 слайд

Ширату жаттығуы: Оқушыларды қызыл, жасыл, сары,көк түстерге топқа біріктіру. 1-тапсырма ( М.К.Т) Берілген жұрнақтарды қандай сөздерге қосып жаңа сөз жасауға болады. (дәптердің 20 беті 21 жаттығу)

(Түрлі-түсті тілімше қағаздардар арқылы топқа бөлінеді,тілімше қағаздағы сөздер қай жұрнаққа жалғанса сол оқушыла

6 слайд
(Түрлі-түсті тілімше қағаздардар арқылы топқа бөлінеді,тілімше қағаздағы сөздер қай жұрнаққа жалғанса сол оқушылар бір топ болады. Топ мүшелері жұмыстарын Галереяға іліп. жасаған жаңа сөздерінің мағынасын түсіндіреді.Орындарына отырып талапқа сай жаттығуды жазады.) -паз -шы -хана -кер

6 слайд

(Түрлі-түсті тілімше қағаздардар арқылы топқа бөлінеді,тілімше қағаздағы сөздер қай жұрнаққа жалғанса сол оқушылар бір топ болады. Топ мүшелері жұмыстарын Галереяға іліп. жасаған жаңа сөздерінің мағынасын түсіндіреді.Орындарына отырып талапқа сай жаттығуды жазады.) -паз -шы -хана -кер

3 тапсырма Мәтінді оқы. Ұтымды жауап Болашақ

7 слайд
3 тапсырма Мәтінді оқы. Ұтымды жауап Болашақ суретші бала бір күні:”13 жыл қой бақтым.Енді оқимын.Таяқ қуат болса да,мұрат емес”,-деп,Жаркентке жаяу кетеді. Жаркентте байларға жалшы болып,аздаған тиын-тебен табады.Ол ақшасына қағаз,бояу сатып алатын.Әбілхан жиырма бес жасқа келгенде оқу іздеп,Алматыға жол тартады.Оның небәрі екі сыныптық білімі болды.Атақты суретші Николай Гаврилович Хлудовқа салған суреттерін көрсеткенде,ол баланың өнеріне қайран қалыпты.Сурет салуды қайдан және кім үйреткенін сұрағанда,Әбілхан Қастеев: “ Таудың бұлағынан, Қойдың құлағынан, Анамның киізінен, Ешкімнің мүйізінен”,-деп жауап берген екен. Әміртай Бөриевтен.

7 слайд

3 тапсырма Мәтінді оқы. Ұтымды жауап Болашақ суретші бала бір күні:”13 жыл қой бақтым.Енді оқимын.Таяқ қуат болса да,мұрат емес”,-деп,Жаркентке жаяу кетеді. Жаркентте байларға жалшы болып,аздаған тиын-тебен табады.Ол ақшасына қағаз,бояу сатып алатын.Әбілхан жиырма бес жасқа келгенде оқу іздеп,Алматыға жол тартады.Оның небәрі екі сыныптық білімі болды.Атақты суретші Николай Гаврилович Хлудовқа салған суреттерін көрсеткенде,ол баланың өнеріне қайран қалыпты.Сурет салуды қайдан және кім үйреткенін сұрағанда,Әбілхан Қастеев: “ Таудың бұлағынан, Қойдың құлағынан, Анамның киізінен, Ешкімнің мүйізінен”,-деп жауап берген екен. Әміртай Бөриевтен.

ӘБІЛХАН ҚАСТЕЕВ Абай жайлауда Николай Хлудов

8 слайд
ӘБІЛХАН ҚАСТЕЕВ Абай жайлауда Николай Хлудов

8 слайд

ӘБІЛХАН ҚАСТЕЕВ Абай жайлауда Николай Хлудов

Жұптық жұмыс: Әрбір жұпқа кеспе қағаз беріледі,қағаздағы тапсырманы жұпта талқылап ұжымға түсінд

9 слайд
Жұптық жұмыс: Әрбір жұпқа кеспе қағаз беріледі,қағаздағы тапсырманы жұпта талқылап ұжымға түсіндіреді 1.Мүсін деген не? 2.Мәтін кім туралы? 3.Бұл қандай мәтін? 3.Ә.Қастеев туралы не білесің? 4.Мәтін кімнің атынан баяндалып тұр? 5.Мәтіннен туынды сөздерді тап? 6.Туынды сөздің мағынасын түсіндір? 7.Туынды сөздерді сөз құрамына талда?

9 слайд

Жұптық жұмыс: Әрбір жұпқа кеспе қағаз беріледі,қағаздағы тапсырманы жұпта талқылап ұжымға түсіндіреді 1.Мүсін деген не? 2.Мәтін кім туралы? 3.Бұл қандай мәтін? 3.Ә.Қастеев туралы не білесің? 4.Мәтін кімнің атынан баяндалып тұр? 5.Мәтіннен туынды сөздерді тап? 6.Туынды сөздің мағынасын түсіндір? 7.Туынды сөздерді сөз құрамына талда?

Боран соғар оң жақтан, Боран соғар сол жақтан. Қар лақтырып ойнасақ, Су болады қолғаптар. Сергіту сәті:

10 слайд
Боран соғар оң жақтан, Боран соғар сол жақтан. Қар лақтырып ойнасақ, Су болады қолғаптар. Сергіту сәті:

10 слайд

Боран соғар оң жақтан, Боран соғар сол жақтан. Қар лақтырып ойнасақ, Су болады қолғаптар. Сергіту сәті:

Жазылым: 19 жаттығу Мақалдың қатесін түзеп жаз. Білімді жастан ақыл шығар, Ақылды қарттан нақыл шығар *Туынды сөздерді тауып ол

11 слайд
Жазылым: 19 жаттығу Мақалдың қатесін түзеп жаз. Білімді жастан ақыл шығар, Ақылды қарттан нақыл шығар *Туынды сөздерді тауып оларды сөз құрамына талда. *Мақалдың мағынасын қалай түсінгеніңді айт.

11 слайд

Жазылым: 19 жаттығу Мақалдың қатесін түзеп жаз. Білімді жастан ақыл шығар, Ақылды қарттан нақыл шығар *Туынды сөздерді тауып оларды сөз құрамына талда. *Мақалдың мағынасын қалай түсінгеніңді айт.

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА:  Күнделікті енді ашайық,  Үй тапсырмасын жазайық.  Бүгінгі алған білімді,  Ұмытпай есте са

12 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА:  Күнделікті енді ашайық,  Үй тапсырмасын жазайық.  Бүгінгі алған білімді,  Ұмытпай есте сақтайық.  Оқулықтың 82 беті:21-жаттығу

12 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА:  Күнделікті енді ашайық,  Үй тапсырмасын жазайық.  Бүгінгі алған білімді,  Ұмытпай есте сақтайық.  Оқулықтың 82 беті:21-жаттығу

Кері байланыс

13 слайд
Кері байланыс

13 слайд

Кері байланыс

14 слайд

14 слайд