Материалдар / презентация:"Кестелі элементтердің графикалық көрінісі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация:"Кестелі элементтердің графикалық көрінісі"

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ қалай жасау керектігі туралы талдаулар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
284
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚМЖ Қалай оқу керектігін үйрену Дарынды және талантты балаларды оқыту Жас ерекше лігіне АКТ Оқыту үшін бағал

1 слайд
ҚМЖ Қалай оқу керектігін үйрену Дарынды және талантты балаларды оқыту Жас ерекше лігіне АКТ Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау Диалог тік оқыту Сын тұрғысынан ойлау «ЖигСо» , «Ойлан, жұптас, «Терминдер кестесі», «Постер» стратегиясы «Конфет», «Пернелер», «Пазл», «ЭЕМ» стратегиясы «Жуан, жіңішке», Гистограмма», «Миға шабуыл» стратегилары Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау «Смайлик», «Бағдаршам», «БББ», «Басбармақ» стратегияларын қолдану мақсатындаОүб бағалауда әлсіз және мықты жақтары сезінеді Тарбағатай ауданы Көкжыра ауылы «М.Әуезов атындағы орта мектеб» КММ Кунсафина Айтжамал Рахметоллаевна Сабақ тақырыбы: Кестелі мәліметтердің графикалық көрінісі Мақсаты: Электронды кестеде диаграмма тұрғызу

1 слайд

ҚМЖ Қалай оқу керектігін үйрену Дарынды және талантты балаларды оқыту Жас ерекше лігіне АКТ Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау Диалог тік оқыту Сын тұрғысынан ойлау «ЖигСо» , «Ойлан, жұптас, «Терминдер кестесі», «Постер» стратегиясы «Конфет», «Пернелер», «Пазл», «ЭЕМ» стратегиясы «Жуан, жіңішке», Гистограмма», «Миға шабуыл» стратегилары Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау «Смайлик», «Бағдаршам», «БББ», «Басбармақ» стратегияларын қолдану мақсатындаОүб бағалауда әлсіз және мықты жақтары сезінеді Тарбағатай ауданы Көкжыра ауылы «М.Әуезов атындағы орта мектеб» КММ Кунсафина Айтжамал Рахметоллаевна Сабақ тақырыбы: Кестелі мәліметтердің графикалық көрінісі Мақсаты: Электронды кестеде диаграмма тұрғызу

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Диаграмма түрлерін біледі. Қарапайым диаграмма тұрғызады.Көптеген оқушылар үшін: Құрыл

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Диаграмма түрлерін біледі. Қарапайым диаграмма тұрғызады.Көптеген оқушылар үшін: Құрылған диаграммалардың негізгі мәліметтердің параметрлерін өзгертеді. Кейбір оқушылар үшін: Берілген мәліметтер ойынша кесте құрып, диаграмма құра алады, ажыратады, салыстырады. Ойлау дағдыларының деңгейі: Электронды кесте құра отырып диаграмма құра алады; Диаграмма түрлерін қолдана алады, Диаграмма параметрлерін өзгерте алады, ажыратады. Пәндік лексика, терминология: Диаграмма, осьтерге ат қою, аңыз қою, мәнін қою Диаграмма, гистограмма,параметр Диалог. /Жазбаша жұмысқа қажетті фразалар топтамасы. Талқылау/ Сабаққа қатысуға байланысты диаграмма жасау тапсырмасын талқылау. Жазу: Диаграмма түрлерін дәптерге жазу «Мәңгілік ел идеясы» тақырыбына ұлттық сананы қалыптастыруда мысалдар келтіре отырып тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Математика, тарих Критерий і Дескриптор Балл №1 Мәліметтерді енгізе кесте құру Кестені пішімдеу Диаграмма тұрғызу 1 1 1   №2 У=х 2 функциясы Кестеде есептеулер ж үргізу Есептеулер жүргізе отырып диаграмма тұрғызу 1 1 1   №3 1.Интернеттен ақпарат алу. http:visitkazakhstan.kz/ru/about/58/ 2. Қазақстанның туристік сайтының мәліметін пайдаланып кесте құру. 3. Қазақстанның су ресурстарының сипаттамасын көрсететін диаграмма салу. 1   1   1  

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Диаграмма түрлерін біледі. Қарапайым диаграмма тұрғызады.Көптеген оқушылар үшін: Құрылған диаграммалардың негізгі мәліметтердің параметрлерін өзгертеді. Кейбір оқушылар үшін: Берілген мәліметтер ойынша кесте құрып, диаграмма құра алады, ажыратады, салыстырады. Ойлау дағдыларының деңгейі: Электронды кесте құра отырып диаграмма құра алады; Диаграмма түрлерін қолдана алады, Диаграмма параметрлерін өзгерте алады, ажыратады. Пәндік лексика, терминология: Диаграмма, осьтерге ат қою, аңыз қою, мәнін қою Диаграмма, гистограмма,параметр Диалог. /Жазбаша жұмысқа қажетті фразалар топтамасы. Талқылау/ Сабаққа қатысуға байланысты диаграмма жасау тапсырмасын талқылау. Жазу: Диаграмма түрлерін дәптерге жазу «Мәңгілік ел идеясы» тақырыбына ұлттық сананы қалыптастыруда мысалдар келтіре отырып тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Математика, тарих Критерий і Дескриптор Балл №1 Мәліметтерді енгізе кесте құру Кестені пішімдеу Диаграмма тұрғызу 1 1 1   №2 У=х 2 функциясы Кестеде есептеулер ж үргізу Есептеулер жүргізе отырып диаграмма тұрғызу 1 1 1   №3 1.Интернеттен ақпарат алу. http:visitkazakhstan.kz/ru/about/58/ 2. Қазақстанның туристік сайтының мәліметін пайдаланып кесте құру. 3. Қазақстанның су ресурстарының сипаттамасын көрсететін диаграмма салу. 1   1   1  

ТОПҚА БӨЛУ ЖАДА «Ж игСо» әдісі ЖҰМЫСТАРЫН ҚОРҒАУ Компьютерлік іс-тәжірибе «Бағдаршам» К Е РІ БА Й Л А Н Ы С СЕРГІТУ СӘТІ Гист

3 слайд
ТОПҚА БӨЛУ ЖАДА «Ж игСо» әдісі ЖҰМЫСТАРЫН ҚОРҒАУ Компьютерлік іс-тәжірибе «Бағдаршам» К Е РІ БА Й Л А Н Ы С СЕРГІТУ СӘТІ Гистограмма ҚМЖ тиімділігі мынадай: •Оқушылардың бірлесіп жұмыс істейді; •Нені білетіндігі, қалай жұмыс істейтіндігін біледі; •Өз идеяларын айта алады, ұсыныс жасайды; •Өз-өзі , өздерін бағалады; т.с.с Сабақ тақырыбы: Кестелі мәліметтердің графикалық көрінісі Мақсаты: Электронды кестедде диаграмма тқрғызу «Конф ет» әдісі Оқушылардың көңіл- күйін көтеру, сүйіспеншілік ынтымақтастық орта қалыптастыру Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну Білу Б Б Б к е с т е с і Қалыптастырушы Бағалауда оқушылар өздегейлерінің әлсіз, күшті жақтарын біледі Оқушыларды дамытуға жағдай жасайды Біреудің көмегімен білім мен дағды қалыптасады Д е ң г е й л ік т а п с ы р м а л а р

3 слайд

ТОПҚА БӨЛУ ЖАДА «Ж игСо» әдісі ЖҰМЫСТАРЫН ҚОРҒАУ Компьютерлік іс-тәжірибе «Бағдаршам» К Е РІ БА Й Л А Н Ы С СЕРГІТУ СӘТІ Гистограмма ҚМЖ тиімділігі мынадай: •Оқушылардың бірлесіп жұмыс істейді; •Нені білетіндігі, қалай жұмыс істейтіндігін біледі; •Өз идеяларын айта алады, ұсыныс жасайды; •Өз-өзі , өздерін бағалады; т.с.с Сабақ тақырыбы: Кестелі мәліметтердің графикалық көрінісі Мақсаты: Электронды кестедде диаграмма тқрғызу «Конф ет» әдісі Оқушылардың көңіл- күйін көтеру, сүйіспеншілік ынтымақтастық орта қалыптастыру Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну Білу Б Б Б к е с т е с і Қалыптастырушы Бағалауда оқушылар өздегейлерінің әлсіз, күшті жақтарын біледі Оқушыларды дамытуға жағдай жасайды Біреудің көмегімен білім мен дағды қалыптасады Д е ң г е й л ік т а п с ы р м а л а р

В ЖигСо А С Біледі Түсінеді Қолданады Біледі Түсінеді Қолданады Жинақтайды Біледі Түсінеді Қолданады Жинақтайды Талдайды Бағалай

4 слайд
В ЖигСо А С Біледі Түсінеді Қолданады Біледі Түсінеді Қолданады Жинақтайды Біледі Түсінеді Қолданады Жинақтайды Талдайды Бағалайды Критериалды бағалау Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті Білім алушының оқудың қандай сатыда тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін «Оқу үшін бағалау» Неліктен оқыту мен оқуды жетілдіру проблемаларын шешу.

4 слайд

В ЖигСо А С Біледі Түсінеді Қолданады Біледі Түсінеді Қолданады Жинақтайды Біледі Түсінеді Қолданады Жинақтайды Талдайды Бағалайды Критериалды бағалау Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті Білім алушының оқудың қандай сатыда тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін «Оқу үшін бағалау» Неліктен оқыту мен оқуды жетілдіру проблемаларын шешу.

•Жоспардың дұрыс құрылмауы; •Проблемалардың нақты анықталмауы •Әдіс-тәсілдердің дұрыс алынбауы; •Оқушылардың белсенділігінін

5 слайд
•Жоспардың дұрыс құрылмауы; •Проблемалардың нақты анықталмауы •Әдіс-тәсілдердің дұрыс алынбауы; •Оқушылардың белсенділігінін аз болуы; Кедергілер Шешу жолдары Болашаққа жоспар •Жоспарды дұрыс әзірлеу; •тиімді стратегияларды таңдау • Топтық жұмыс арқылы сын тұрғысынан ойлау арқылы талдау дағдысын қалыптастыруды жетілдіру • Оқушылардың өз ойын бағалау ниетінің болуы, талдау жасауға қабілетті, өзі мен өзгенің пікіріне сеніммен қарайтын , өзін реттейтін қабілеттерін дамыту; • оқушылардың үнемі когинитивтік дамуына жағдай жасау • Оқушылар монолог жүргізуді үйренеді. • өз көзқарасын дәлелдеп, өз пікірін қорғау «Информатика» пәні бойынша жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасы және критериалды бағалау жүйесін енгізу Мақсаты: Пән бойынша жаңартылған жалпы білім беру мен критериалды бағалау жүйесін енгізу Күтілетін нәтиже: Бағдарламаны Блум таксономиясын қолдана отырып ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ – ны жасауды тәжірибемде қолданып, дамытамын.

5 слайд

•Жоспардың дұрыс құрылмауы; •Проблемалардың нақты анықталмауы •Әдіс-тәсілдердің дұрыс алынбауы; •Оқушылардың белсенділігінін аз болуы; Кедергілер Шешу жолдары Болашаққа жоспар •Жоспарды дұрыс әзірлеу; •тиімді стратегияларды таңдау • Топтық жұмыс арқылы сын тұрғысынан ойлау арқылы талдау дағдысын қалыптастыруды жетілдіру • Оқушылардың өз ойын бағалау ниетінің болуы, талдау жасауға қабілетті, өзі мен өзгенің пікіріне сеніммен қарайтын , өзін реттейтін қабілеттерін дамыту; • оқушылардың үнемі когинитивтік дамуына жағдай жасау • Оқушылар монолог жүргізуді үйренеді. • өз көзқарасын дәлелдеп, өз пікірін қорғау «Информатика» пәні бойынша жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасы және критериалды бағалау жүйесін енгізу Мақсаты: Пән бойынша жаңартылған жалпы білім беру мен критериалды бағалау жүйесін енгізу Күтілетін нәтиже: Бағдарламаны Блум таксономиясын қолдана отырып ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ – ны жасауды тәжірибемде қолданып, дамытамын.