Материалдар / Презетация: «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры - махаббат символы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презетация: «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры - махаббат символы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры - махаббат символы" тақырыбындағы ҚМЖ талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
300
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кей

1 слайд
8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру Сабақтың мақсаттары Бағалау критерийлері Көпшілігі Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары : поэзиялық шығарманың композициялық құрылымын анықтайды , кейіпкердің іс- әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талқылайды, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады Барлығы кейіпкердің іс- әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талдайды, жазба жұмыстарында символмен кейіптеу түрлерін қолданады . кейіпкердің іс- әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеуді қолданып жазады Кейбірі№ 4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі Қазақ тілі мен әдеьиеті пәні мұғалімі: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы 8-сынып Бөлім: “Қызым – жағадағы құндызым, Ұлым – аспандағы жұлдызым” “Қозы Көрпеш – Баян сұлу” жыры 8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу • поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтайды; • кейіпкердің іс- әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді; • жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазадыСабақтың тақырыбы: «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры – махаббат символы лирикалы қ образға сипаттама береді шағын мәтін құрастыр ып жазадыҚолдану, талдау, бағалау ЕБҚ

1 слайд

8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру Сабақтың мақсаттары Бағалау критерийлері Көпшілігі Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары : поэзиялық шығарманың композициялық құрылымын анықтайды , кейіпкердің іс- әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талқылайды, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады Барлығы кейіпкердің іс- әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талдайды, жазба жұмыстарында символмен кейіптеу түрлерін қолданады . кейіпкердің іс- әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеуді қолданып жазады Кейбірі№ 4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі Қазақ тілі мен әдеьиеті пәні мұғалімі: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы 8-сынып Бөлім: “Қызым – жағадағы құндызым, Ұлым – аспандағы жұлдызым” “Қозы Көрпеш – Баян сұлу” жыры 8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу • поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтайды; • кейіпкердің іс- әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді; • жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазадыСабақтың тақырыбы: «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры – махаббат символы лирикалы қ образға сипаттама береді шағын мәтін құрастыр ып жазадыҚолдану, талдау, бағалау ЕБҚ

Ынтымақтастық атмосферасы «Ыстық лебіз» 8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкер

2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы «Ыстық лебіз» 8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру 8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу Топқа бөлу. “Мозаика» әдісі «Композициялық талдау» «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» жырының сюжеттерін құрылысына қарай талдайды «Ой қозғау» сұрақтары арқылы әдебиет теориясын еске түсіреді «Концептуальді кесте» арқылы кейіпкердің өмірге қызығушылығын, адамгершілік қасиетін айқындап баға береді «GROW" әдісі арқылы лирикалық кейіпкерлердің образына, Қозы Көрпеш, Баян сұлу образына, символ мен кейіптеуді қолданып баға береді «РАФТ» әдісі арқылы символ мен кейіптеуді пайдаланып берілген тақырыпқа хат, ойтолғау жазыңдар -Р- рөл-оқушы -А- аудитория- адамдар -Ф- форма -Т- тақырып Кері байланыс: “Аралда” көңіл-күй рефлексиясы. “Бақыт” аралы, “Шаттық “ аралы, “Мұңды” арал, “Қуаныш”, “Жалғыздық” , “Өкініш” Ұйымшыл” , “Жайсыз” аралын көңіл-күйіне қарай таңдайды«Блум түймедағы» әдісімен әртүрлі деңгейдегі сұрақтар әрбір оқушы өз мүмкіндіктері мен қабілеттеріне қарай жауап беруге мүмкіндік береді ЕБҚ «Топтастыру» әдісі ЕБҚ «Өзің үшін жазу» әдісі

2 слайд

Ынтымақтастық атмосферасы «Ыстық лебіз» 8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру 8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу Топқа бөлу. “Мозаика» әдісі «Композициялық талдау» «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» жырының сюжеттерін құрылысына қарай талдайды «Ой қозғау» сұрақтары арқылы әдебиет теориясын еске түсіреді «Концептуальді кесте» арқылы кейіпкердің өмірге қызығушылығын, адамгершілік қасиетін айқындап баға береді «GROW" әдісі арқылы лирикалық кейіпкерлердің образына, Қозы Көрпеш, Баян сұлу образына, символ мен кейіптеуді қолданып баға береді «РАФТ» әдісі арқылы символ мен кейіптеуді пайдаланып берілген тақырыпқа хат, ойтолғау жазыңдар -Р- рөл-оқушы -А- аудитория- адамдар -Ф- форма -Т- тақырып Кері байланыс: “Аралда” көңіл-күй рефлексиясы. “Бақыт” аралы, “Шаттық “ аралы, “Мұңды” арал, “Қуаныш”, “Жалғыздық” , “Өкініш” Ұйымшыл” , “Жайсыз” аралын көңіл-күйіне қарай таңдайды«Блум түймедағы» әдісімен әртүрлі деңгейдегі сұрақтар әрбір оқушы өз мүмкіндіктері мен қабілеттеріне қарай жауап беруге мүмкіндік береді ЕБҚ «Топтастыру» әдісі ЕБҚ «Өзің үшін жазу» әдісі

3-тапсырма "GROW" әдісі 4-тапсырма «РАФТ» әдісі 2003 Кейіпкердің өмірге қызығушылығы н, адамгершілік қасиетін

3 слайд
3-тапсырма "GROW" әдісі 4-тапсырма «РАФТ» әдісі 2003 Кейіпкердің өмірге қызығушылығы н, адамгершілік қасиетін айқындап баға береді 2005 20061-тапсырма. “Композициялық талдау” әдісі «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» жырының сюжетін «Композициялық талдау» арқылы құрылысына қарай талдайды Дескриптор: 1балл Шығарманы құрылысмна қарай талдайды 2-тапсырма «Концептуальді кесте» Дескриптор:3 балл Кейіпкерлердің өмірге қызығушылығын анықтайды Кейіпкерлердің адамгершілік қасиеттерін айқындайды Кейіпкерлерге баға береді Қозы Көрпеш, Баян сұлу образына, мақсатына, қазіргі жағдайға, қолдағы мүмкіндіктеріне, іс- әрекеттеріне символ мен кейіптеуді қолданып баға беріңдер. Дескриптор: 3 балл Лирикалық кейіпкерлер образын жан-жақты ашады, баға береді Лирикалық образды бүгінгі күнмен байланыстырады символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады Әр топқа рөлдер беріледі, тиісті аудитория белгіленіп, тақырып беріледі. Символ мен кейіптеуді пайдаланып берілген тақырыпта бүгіңгі күннің ұлдары мен қыздарына хат, ойтолғау жазады Дескриптор: 3 балл Рөлді тиімді пайдаланады Тақырыпты ашып тиісті аудиторияға хат, ойтолғау жазады Символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады Топтық жұмысТоптық жұмысЖұптық жұмысТоптық жұмыс8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру 8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу

3 слайд

3-тапсырма "GROW" әдісі 4-тапсырма «РАФТ» әдісі 2003 Кейіпкердің өмірге қызығушылығы н, адамгершілік қасиетін айқындап баға береді 2005 20061-тапсырма. “Композициялық талдау” әдісі «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» жырының сюжетін «Композициялық талдау» арқылы құрылысына қарай талдайды Дескриптор: 1балл Шығарманы құрылысмна қарай талдайды 2-тапсырма «Концептуальді кесте» Дескриптор:3 балл Кейіпкерлердің өмірге қызығушылығын анықтайды Кейіпкерлердің адамгершілік қасиеттерін айқындайды Кейіпкерлерге баға береді Қозы Көрпеш, Баян сұлу образына, мақсатына, қазіргі жағдайға, қолдағы мүмкіндіктеріне, іс- әрекеттеріне символ мен кейіптеуді қолданып баға беріңдер. Дескриптор: 3 балл Лирикалық кейіпкерлер образын жан-жақты ашады, баға береді Лирикалық образды бүгінгі күнмен байланыстырады символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады Әр топқа рөлдер беріледі, тиісті аудитория белгіленіп, тақырып беріледі. Символ мен кейіптеуді пайдаланып берілген тақырыпта бүгіңгі күннің ұлдары мен қыздарына хат, ойтолғау жазады Дескриптор: 3 балл Рөлді тиімді пайдаланады Тақырыпты ашып тиісті аудиторияға хат, ойтолғау жазады Символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады Топтық жұмысТоптық жұмысЖұптық жұмысТоптық жұмыс8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру 8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу

Функционалды сауаттылық G-мақсат : . R-қазіргі жағдай: Қазіргі кезде Қозы Көрпеш пен Баян сұлу секілді сөзіне берік, ан

4 слайд
  Функционалды сауаттылық G-мақсат : . R-қазіргі жағдай: Қазіргі кезде Қозы Көрпеш пен Баян сұлу секілді сөзіне берік, антына адал жігіттер мен қыздар бар ма? W-іс-әрекет: Қозы Көрпеш пен Баян сұлу қандай іс-әрекет жасады, ал осы кейіпкерлердің орнында болсаң қандай іс-әрекет жасар едің? R-қазіргі жағдай: O-қолдағы мүмкіндіктер : W-іс-әрекет G- мақсат:Қозы Көрпеш пен Баян сұлу – қандай образ, олар алдына қандай мақсат қойды? G-мақсат: Қозы Көрпеш - адал махаббат пен таза сүйіспеншілікті іздеуші, поэмада да, оқырмандар  ұғымында да жағымды лирикалық образ. Қозы Көрпеш атастырылған жарына қосылуды мақсат тұтқан жан R-қазіргі жағдай : Бүгінгі күнге дейін өмірдің тұтқасы осы ұлы махаббат сезімінде. Ғашық болсаң саған күн де, гүл де, жан – жағындағы адамдар да күліп , қызыға қарап тұрған секілді. Қозы сияқты махаббатқа адал жігіттер қазір де бар .R-қазіргі жағдай : Бүгінгі күнге дейін өмірдің тұтқасы осы ұлы махаббат сезімінде. Ғашық болсаң саған күн де, гүл де, жан – жағындағы адамдар да күліп , қызыға қарап тұрған секілді. Қозы сияқты махаббатқа адал жігіттер қазір де бар . O-қолдағы мүмкіндіктер: Қазіргі кезде Қозы Көрпеш пен Баян сұлу секілді шын сүйген жастарға бір- бірімен қосылуға мүмкіндіктер көп., ғаламтор арқылы, тб.. W-іс-әрекет: Анасының қарсылығына, Қарабайдың қара ниетіне, Қодардың залымдығына қарамастын Баян үшін күресті Дескриптор: 3 балл 1. Лирикалық кейіпкерлер образын жан-жақты ашады, баға береді 2. Лирикалық образды бүгінгі күнмен байланыстырады 3. символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланадыФунционалды сауаттылық – оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайдарда қолдана білу ептіліктерін бағалауға, оқушылады әлеуметтенуге, және дербестеуге бағыттау, болашақ кәсіби қызметі саласын жауапты таңдауына дайындау O-қолдағы мүмкіндіктер: Егер Қозы Көрпеш пен Баян сұлудың орнында болсаңдар қандай мүмкіндіктерді пайдаланар едіңдер? Дескриптор: 3 балл 1. Лирикалық кейіпкерлер образын жан-жақты ашады, баға береді 2. Лирикалық образды бүгінгі күнмен байланыстырады 3. символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады Фунционалды сауаттылық – оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайдарда қолдана білу ептіліктерін бағалауға, оқушылады әлеуметтенуге, және дербестеуге бағыттау, болашақ кәсіби қызметі саласын жауапты таңдауына дайындау

4 слайд

  Функционалды сауаттылық G-мақсат : . R-қазіргі жағдай: Қазіргі кезде Қозы Көрпеш пен Баян сұлу секілді сөзіне берік, антына адал жігіттер мен қыздар бар ма? W-іс-әрекет: Қозы Көрпеш пен Баян сұлу қандай іс-әрекет жасады, ал осы кейіпкерлердің орнында болсаң қандай іс-әрекет жасар едің? R-қазіргі жағдай: O-қолдағы мүмкіндіктер : W-іс-әрекет G- мақсат:Қозы Көрпеш пен Баян сұлу – қандай образ, олар алдына қандай мақсат қойды? G-мақсат: Қозы Көрпеш - адал махаббат пен таза сүйіспеншілікті іздеуші, поэмада да, оқырмандар  ұғымында да жағымды лирикалық образ. Қозы Көрпеш атастырылған жарына қосылуды мақсат тұтқан жан R-қазіргі жағдай : Бүгінгі күнге дейін өмірдің тұтқасы осы ұлы махаббат сезімінде. Ғашық болсаң саған күн де, гүл де, жан – жағындағы адамдар да күліп , қызыға қарап тұрған секілді. Қозы сияқты махаббатқа адал жігіттер қазір де бар .R-қазіргі жағдай : Бүгінгі күнге дейін өмірдің тұтқасы осы ұлы махаббат сезімінде. Ғашық болсаң саған күн де, гүл де, жан – жағындағы адамдар да күліп , қызыға қарап тұрған секілді. Қозы сияқты махаббатқа адал жігіттер қазір де бар . O-қолдағы мүмкіндіктер: Қазіргі кезде Қозы Көрпеш пен Баян сұлу секілді шын сүйген жастарға бір- бірімен қосылуға мүмкіндіктер көп., ғаламтор арқылы, тб.. W-іс-әрекет: Анасының қарсылығына, Қарабайдың қара ниетіне, Қодардың залымдығына қарамастын Баян үшін күресті Дескриптор: 3 балл 1. Лирикалық кейіпкерлер образын жан-жақты ашады, баға береді 2. Лирикалық образды бүгінгі күнмен байланыстырады 3. символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланадыФунционалды сауаттылық – оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайдарда қолдана білу ептіліктерін бағалауға, оқушылады әлеуметтенуге, және дербестеуге бағыттау, болашақ кәсіби қызметі саласын жауапты таңдауына дайындау O-қолдағы мүмкіндіктер: Егер Қозы Көрпеш пен Баян сұлудың орнында болсаңдар қандай мүмкіндіктерді пайдаланар едіңдер? Дескриптор: 3 балл 1. Лирикалық кейіпкерлер образын жан-жақты ашады, баға береді 2. Лирикалық образды бүгінгі күнмен байланыстырады 3. символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады Фунционалды сауаттылық – оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайдарда қолдана білу ептіліктерін бағалауға, оқушылады әлеуметтенуге, және дербестеуге бағыттау, болашақ кәсіби қызметі саласын жауапты таңдауына дайындау

Ерекше бақылауды қажет ететін бала 2-топ Дескриптор 1-тапсырма Дескриптор 2-тапсырма “ Топтастыру” әдісі. Суретке қарап Бая

5 слайд
Ерекше бақылауды қажет ететін бала 2-топ Дескриптор 1-тапсырма Дескриптор 2-тапсырма “ Топтастыру” әдісі. Суретке қарап Баян сұлу мен Қозы Көрпештің іс-әрекеті мен образына сипаттама береді 1. Баян образына сипаттама береді 2. Қозы образына сипаттама береді “ Өзің үшін жазу” әдісі. Берілген символ мен кейіптеуді қолданып шағын мәтін құрап жаз ады Берілген символ мен кейіптеуді қолданып шағын мәтін құрап жазады

5 слайд

Ерекше бақылауды қажет ететін бала 2-топ Дескриптор 1-тапсырма Дескриптор 2-тапсырма “ Топтастыру” әдісі. Суретке қарап Баян сұлу мен Қозы Көрпештің іс-әрекеті мен образына сипаттама береді 1. Баян образына сипаттама береді 2. Қозы образына сипаттама береді “ Өзің үшін жазу” әдісі. Берілген символ мен кейіптеуді қолданып шағын мәтін құрап жаз ады Берілген символ мен кейіптеуді қолданып шағын мәтін құрап жазады