Программалық қамтамсыз ету
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 65 «Достық» жалпы орта мектебі мемлекеттік мекемесі
Оқу мақсаты:
5.1.2.1.
«Прогоаммалық
қамтамасыз ету»
ұғымын түсіндіру
Білу, талдау,
жинақтау Сабақтың мақсаты:
Программа, програмалық
қамтамасыз ету драйвер
ұғымдарымен танысады.
Жүйелік программалық
жабдықтама туралы білімдерін
қалыптастырады
Программа туралы
операциялық жүйелер туралы
ақпараттар алады Құндылықтарды
дамыту
Шығармашылық
және сыни
тұрғысынан ойлау;
қарым қатынас
жасау қабілетті;
жауапкершілікСабақтың тақырыбы:
ПРОГРАММАЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
1 слайд
№ 65 «Достық» жалпы орта мектебі мемлекеттік мекемесі Оқу мақсаты: 5.1.2.1. «Прогоаммалық қамтамасыз ету» ұғымын түсіндіру Білу, талдау, жинақтау Сабақтың мақсаты: Программа, програмалық қамтамасыз ету драйвер ұғымдарымен танысады. Жүйелік программалық жабдықтама туралы білімдерін қалыптастырады Программа туралы операциялық жүйелер туралы ақпараттар алады Құндылықтарды дамыту Шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау; қарым қатынас жасау қабілетті; жауапкершілікСабақтың тақырыбы: ПРОГРАММАЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
2 слайд
Сабақтың мақсатына қол жеткізу үшін оқушыларды топпен, жұппен, жеке тапсырмалар беру арқылы
оқу дағдыларын (оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым) қалыптастыруға ықпал ету.
«Сұхбат әдісі»
Сұрақ қою жəне талқылау
үшін оқушыларға қозғау
салып, ойлануына түрткі
болатын сұрақтар
қойылады.
Рефлексия жəне бағамдау
оқушылардың топқа
немесе бүкіл сыныпқа
жасаған жұмыстарына
кері байланыс
ұсынылады. «ВИНН диограммасы»
Жұпттық жұмыс
Программаларды
сәйкестендіреді.
ДРАЙВЕР дің және
утилиттердің қызыметін
біледі ақпараттық жүйе
ұғымын нақты түсіне
алады және ажырата
алады«Ой қозғау»
Оқушыларды
берілген белгішелер
арқылы топқа бөліп
үй тапсырмасына
қайталау жасау
Белсенді оқыту әдістері
2 слайд
Сабақтың мақсатына қол жеткізу үшін оқушыларды топпен, жұппен, жеке тапсырмалар беру арқылы оқу дағдыларын (оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым) қалыптастыруға ықпал ету. «Сұхбат әдісі» Сұрақ қою жəне талқылау үшін оқушыларға қозғау салып, ойлануына түрткі болатын сұрақтар қойылады. Рефлексия жəне бағамдау оқушылардың топқа немесе бүкіл сыныпқа жасаған жұмыстарына кері байланыс ұсынылады. «ВИНН диограммасы» Жұпттық жұмыс Программаларды сәйкестендіреді. ДРАЙВЕР дің және утилиттердің қызыметін біледі ақпараттық жүйе ұғымын нақты түсіне алады және ажырата алады«Ой қозғау» Оқушыларды берілген белгішелер арқылы топқа бөліп үй тапсырмасына қайталау жасау Белсенді оқыту әдістері
3 слайд
САРАЛАУ
. Тапсырма
« Мазмұнды сызбамен
жұмыс» әдісі арқыл жұмыс
жасалады. Əрбір оқушыға
арнап конвертке оқу
мақсатына сəйкес және
о қушылардың деңгейлеріне
қарай құрастырылған
тапсырма . Жұптық жұмыс
программаларды салыстыру
Топтық жұмыс сәйкестікті
орнату Дереккөздер
Басқа сыныптастарына
қарағанда анағұрлым күрделі
дереккөздермен жұмыс істей
алатын оқушыларға үйге
тапсырма беруде
•
тақырыпты оқып үйрену;
•
тақырып бойынша
сұрақтарға жауап іздеу;
•
асқын өткізгіш
материалдардың қолдануы
туралы жаңа мәліметтерді
интернет жүйесінен іздеу
тапсырмалары беріледіБағалау
Сыныптағы оқушылардың
қабілет, білім деңгейлері
әртүрлі, сондықтан саралап
оқыту арқылы оқытудың
тиімді тəсілдері қолданылады.
Оқушылар үнемі бағаланып
отырады, олардың
қажеттіліктеріне қарай
жақсартуды, түзетуді қажет
ететін салалар анықталып
және түзетіліп отырылады.
«Смайликтермен бағалау» ,
«БББ» кестесі әдістері
арқылы қалыптастырушы
бағалу түрлері қолданылады
3 слайд
САРАЛАУ . Тапсырма « Мазмұнды сызбамен жұмыс» әдісі арқыл жұмыс жасалады. Əрбір оқушыға арнап конвертке оқу мақсатына сəйкес және о қушылардың деңгейлеріне қарай құрастырылған тапсырма . Жұптық жұмыс программаларды салыстыру Топтық жұмыс сәйкестікті орнату Дереккөздер Басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алатын оқушыларға үйге тапсырма беруде • тақырыпты оқып үйрену; • тақырып бойынша сұрақтарға жауап іздеу; • асқын өткізгіш материалдардың қолдануы туралы жаңа мәліметтерді интернет жүйесінен іздеу тапсырмалары беріледіБағалау Сыныптағы оқушылардың қабілет, білім деңгейлері әртүрлі, сондықтан саралап оқыту арқылы оқытудың тиімді тəсілдері қолданылады. Оқушылар үнемі бағаланып отырады, олардың қажеттіліктеріне қарай жақсартуды, түзетуді қажет ететін салалар анықталып және түзетіліп отырылады. «Смайликтермен бағалау» , «БББ» кестесі әдістері арқылы қалыптастырушы бағалу түрлері қолданылады
4 слайд
Критериалды бағалау
Тапсырма
Бағалау
критерийлері
Дескриптор
Кері
байланыс •
Программа туралы түсінікті біледі;
•
Драйвер қызыметін біледі
•
Операциялық жүйе ұғымын түсінеді
•
Программалық жабдықтама түрлерін ажырата алады
Үш топ оқушылары сұхбат әдісі арқылы және смайликтер арқылы кері байланыс жасайды.
Ақпаратпен жұмыс істегенде сын тұрғысынан ойлауын дамыту үшін «БББ» кестесі арқылы кері
байланыс жасалады.
Сабақ барысында оқушылар іс-әрекетіне үнемі ауызша кері байланыс бе ріледі. С-деңгей есебі Мазмұнды сызбамен жұмыс әр топқа өздерінің атауларына
қарай сәйкестікті орнатады және түрлері бойынша мазмұнды сызба дайындау
және қорғау үш топқа тапсырылады
1. Программалық қамтамасыз етуді біледі.
2. Компьютерлік программаларды біледі
3. Қолданбалы программаларды біледі
4 слайд
Критериалды бағалау Тапсырма Бағалау критерийлері Дескриптор Кері байланыс • Программа туралы түсінікті біледі; • Драйвер қызыметін біледі • Операциялық жүйе ұғымын түсінеді • Программалық жабдықтама түрлерін ажырата алады Үш топ оқушылары сұхбат әдісі арқылы және смайликтер арқылы кері байланыс жасайды. Ақпаратпен жұмыс істегенде сын тұрғысынан ойлауын дамыту үшін «БББ» кестесі арқылы кері байланыс жасалады. Сабақ барысында оқушылар іс-әрекетіне үнемі ауызша кері байланыс бе ріледі. С-деңгей есебі Мазмұнды сызбамен жұмыс әр топқа өздерінің атауларына қарай сәйкестікті орнатады және түрлері бойынша мазмұнды сызба дайындау және қорғау үш топқа тапсырылады 1. Программалық қамтамасыз етуді біледі. 2. Компьютерлік программаларды біледі 3. Қолданбалы программаларды біледі