Психокоррекция. Оқушымен дұрыс жұмыс жасау.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Психокоррекция
1 слайд
Психокоррекция
2 слайд
Психокоррекция
Адамның мінез құлқымен
психологиялық қасиеттерін
өзгерту мақсатымен оған арнайы
әсер етіп оны шытырман
жағдайда өзін өзі ұстау стилінің
ыңғайсыздығын көрсетіп, бұл
жағдайдан шығу жолын бірге
іздеп табу.
2 слайд
Психокоррекция Адамның мінез құлқымен психологиялық қасиеттерін өзгерту мақсатымен оған арнайы әсер етіп оны шытырман жағдайда өзін өзі ұстау стилінің ыңғайсыздығын көрсетіп, бұл жағдайдан шығу жолын бірге іздеп табу.
3 слайд
Психокоррекцияны ұйымдастыруға
және психотерапия жүргізуде пайдаланатын
әдіс тәсілдер өте көп.Қазіргі кезде жеке
тұлғалық қасиеттерді коррекциялау
тренинг топтарында жүргізіледі.
3 слайд
Психокоррекцияны ұйымдастыруға және психотерапия жүргізуде пайдаланатын әдіс тәсілдер өте көп.Қазіргі кезде жеке тұлғалық қасиеттерді коррекциялау тренинг топтарында жүргізіледі.
4 слайд
Психокоррекция адамдардың жеке даралық
Психологиялық ерекшеліктеріне байланысты
Жұмыс екі бағытта жүзеге асырылады.
Нормативтерді
құру коррекция
сы. Адамдардың
даралық мүм -
кіндіктерін
дамыту кор -
рекциясы.
4 слайд
Психокоррекция адамдардың жеке даралық Психологиялық ерекшеліктеріне байланысты Жұмыс екі бағытта жүзеге асырылады. Нормативтерді құру коррекция сы. Адамдардың даралық мүм - кіндіктерін дамыту кор - рекциясы.
5 слайд
Нормативті құру
коррекциясы- адамдардың ішкі
жан дүниесінің жеке даралық
сипаттамасын әлеуметтік
ортада қабылданған
нормативтерге сай топпен
жүргізіледі.
5 слайд
Нормативті құру коррекциясы- адамдардың ішкі жан дүниесінің жеке даралық сипаттамасын әлеуметтік ортада қабылданған нормативтерге сай топпен жүргізіледі.
6 слайд
Құрылымдылық жағынан ойынға 3
ерекшелік тән.
Ойын барысында қатынастардың
реттілігі
Ойынның ішкі сырының барлығы
Ұтыс бар
6 слайд
Құрылымдылық жағынан ойынға 3 ерекшелік тән. Ойын барысында қатынастардың реттілігі Ойынның ішкі сырының барлығы Ұтыс бар
7 слайд
К.Гросстың « Сақтандыру теориясында »
Ойынның дамытушылық функциясын
Жас ағзалардың өз өзін жетілдіру
Формасы деп түсіндірген.
В.Штерн,З.Фрейд және оның шәкірттері
Ойынды адамның терең жатқан инстинктерінің
Көрінісі деп тауы,оны бейсаналыққа жатқызған.
7 слайд
К.Гросстың « Сақтандыру теориясында » Ойынның дамытушылық функциясын Жас ағзалардың өз өзін жетілдіру Формасы деп түсіндірген. В.Штерн,З.Фрейд және оның шәкірттері Ойынды адамның терең жатқан инстинктерінің Көрінісі деп тауы,оны бейсаналыққа жатқызған.
8 слайд
Remember!
Чтобы задать вопрос или составить
отрицательное предложение на помощь
приходит вспомогательный глагол
did
8 слайд
Remember! Чтобы задать вопрос или составить отрицательное предложение на помощь приходит вспомогательный глагол did
9 слайд
Коррекция жүргігенде
қойылатын талаптар
Топтық кездесулер арнайы жабдықталаған,
Кілем немес палас төселген,кең ойын бөлме -
лерінде жүргізіледі.Қарым -қатынас ерекшелігі
байқалған бала немесе үлкен клиент өміріндегі
Қысым көріп жүрген шарттардан шығуына
Жәрдем беретіндей жағдайда болуы керек .
9 слайд
Коррекция жүргігенде қойылатын талаптар Топтық кездесулер арнайы жабдықталаған, Кілем немес палас төселген,кең ойын бөлме - лерінде жүргізіледі.Қарым -қатынас ерекшелігі байқалған бала немесе үлкен клиент өміріндегі Қысым көріп жүрген шарттардан шығуына Жәрдем беретіндей жағдайда болуы керек .
10 слайд
Коррекциялық топтар
жұмысын ұйымдастыру.
1 блок.
Психодиагностикалық.
2 блок. Бағыт беру.
3.Қайта құру.
10 слайд
Коррекциялық топтар жұмысын ұйымдастыру. 1 блок. Психодиагностикалық. 2 блок. Бағыт беру. 3.Қайта құру.
11 слайд
Коррекциялық топтар
түрлері.
« Қарым-қатынас мәдениетін үйрету»
«Эгоцентризмді бұзу»
«Өз проблемаларын түсінуге үйрету.»
«Жағымсыз стереотиптерді бұзу.»
11 слайд
Коррекциялық топтар түрлері. « Қарым-қатынас мәдениетін үйрету» «Эгоцентризмді бұзу» «Өз проблемаларын түсінуге үйрету.» «Жағымсыз стереотиптерді бұзу.»
12 слайд
Отрицательные
формы
was not = wasn’t
were not = weren’t
12 слайд
Отрицательные формы was not = wasn’t were not = weren’t