Материалдар / Психология және іскерлік қарым-қатынас этикасы пәнін оқытудағы әдіс-тәсілдер

Психология және іскерлік қарым-қатынас этикасы пәнін оқытудағы әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушыларға психологиясы және іскерлік қарым-қатынас этикасы саласында білім беру, іскерлік қарым-қатынастың психологиялық негіздерін, іскерлік этикеттің этикалық нормалары мен ережелерін, іскерлік қарым-қатынастың ең тиімді тәсілдері мен формаларын ескере отырып, кәсіби қызметті болашақта жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2019
1081
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
www.themegallery.comОқытушы: Өмірбекова Сандуғаш БагдатқызыОқытушы: Өмірбекова Сандуғаш БагдатқызыТехнология-экономикалық колл

1 слайд
www.themegallery.comОқытушы: Өмірбекова Сандуғаш БагдатқызыОқытушы: Өмірбекова Сандуғаш БагдатқызыТехнология-экономикалық колледжі Алматы Технологиялық Университеті Алматы 2019 ж.

1 слайд

www.themegallery.comОқытушы: Өмірбекова Сандуғаш БагдатқызыОқытушы: Өмірбекова Сандуғаш БагдатқызыТехнология-экономикалық колледжі Алматы Технологиялық Университеті Алматы 2019 ж.

www.themegallery.comБілім алушыларға психологиясы және іскерлік қарым-қатынас этикасы саласында білім беру, іскерлік

2 слайд
www.themegallery.comБілім алушыларға психологиясы және іскерлік қарым-қатынас этикасы саласында білім беру, іскерлік қарым-қатынастың психологиялық негіздерін, іскерлік этикеттің этикалық нормалары мен ережелерін, іскерлік қарым-қатынастың ең тиімді тәсілдері мен формаларын ескере отырып, кәсіби қызметті болашақта жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту. Пәннің мақсаты

2 слайд

www.themegallery.comБілім алушыларға психологиясы және іскерлік қарым-қатынас этикасы саласында білім беру, іскерлік қарым-қатынастың психологиялық негіздерін, іскерлік этикеттің этикалық нормалары мен ережелерін, іскерлік қарым-қатынастың ең тиімді тәсілдері мен формаларын ескере отырып, кәсіби қызметті болашақта жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту. Пәннің мақсаты

www.themegallery.com

3 слайд
www.themegallery.com

3 слайд

www.themegallery.com

www.themegallery.comӘдіс тәсілдерді қолдана отырып білім алушыға төмендегідей білім, білік, дағды, машықтарға үйретеміз:  т

4 слайд
www.themegallery.comӘдіс тәсілдерді қолдана отырып білім алушыға төмендегідей білім, білік, дағды, машықтарға үйретеміз:  терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту;  өз идеялары мен әрекеттерін талдау және оларға баға беру;  ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап алу;  өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру;  пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдеу;  шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешу;

4 слайд

www.themegallery.comӘдіс тәсілдерді қолдана отырып білім алушыға төмендегідей білім, білік, дағды, машықтарға үйретеміз:  терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту;  өз идеялары мен әрекеттерін талдау және оларға баға беру;  ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап алу;  өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру;  пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдеу;  шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешу;

www.themegallery.comЖаңа сабақты өтіп жатқан кезеңде пайдалануға болады. Үш бөлімнен тұрады. Не білемін? Не білгім келеді? Не бі

5 слайд
www.themegallery.comЖаңа сабақты өтіп жатқан кезеңде пайдалануға болады. Үш бөлімнен тұрады. Не білемін? Не білгім келеді? Не білдім? Жалпы сабақ туралы мен не білемін соны жазамын Мені қандай сұрақтар қызықтырады, менің не білгім келеді, сол жөнінде сұрақтар беремін. Бүгінгі жаңа тақырып туралы мен бүгін не үйрендім соны жазамын.Дамыту картасыДамыту картасы

5 слайд

www.themegallery.comЖаңа сабақты өтіп жатқан кезеңде пайдалануға болады. Үш бөлімнен тұрады. Не білемін? Не білгім келеді? Не білдім? Жалпы сабақ туралы мен не білемін соны жазамын Мені қандай сұрақтар қызықтырады, менің не білгім келеді, сол жөнінде сұрақтар беремін. Бүгінгі жаңа тақырып туралы мен бүгін не үйрендім соны жазамын.Дамыту картасыДамыту картасы

www.themegallery.com«Кинометафора» әдісіХаризма бойынша(Н.Баринова) Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Бір

6 слайд
www.themegallery.com«Кинометафора» әдісіХаризма бойынша(Н.Баринова) Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.

6 слайд

www.themegallery.com«Кинометафора» әдісіХаризма бойынша(Н.Баринова) Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.

www.themegallery.comМақсаты: білім алушылардың ойын ашық білдіруіне дағдыландыру. Білім алушы ұяшықты таңдау арқылы ішінде

7 слайд
www.themegallery.comМақсаты: білім алушылардың ойын ашық білдіруіне дағдыландыру. Білім алушы ұяшықты таңдау арқылы ішінде жасырылған сұрақты түсініп,оған жауап береді.

7 слайд

www.themegallery.comМақсаты: білім алушылардың ойын ашық білдіруіне дағдыландыру. Білім алушы ұяшықты таңдау арқылы ішінде жасырылған сұрақты түсініп,оған жауап береді.

www.themegallery.comТопқа бөлу ( түстерді таңдау арқылы 1,2,3 топқа біріктіру)Топқа бөлу ( түстерді таңдау арқылы 1,2,3 топқа

8 слайд
www.themegallery.comТопқа бөлу ( түстерді таңдау арқылы 1,2,3 топқа біріктіру)Топқа бөлу ( түстерді таңдау арқылы 1,2,3 топқа біріктіру)

8 слайд

www.themegallery.comТопқа бөлу ( түстерді таңдау арқылы 1,2,3 топқа біріктіру)Топқа бөлу ( түстерді таңдау арқылы 1,2,3 топқа біріктіру)

www.themegallery.comТОПТЫ БАҒАЛАУ Тамаша ! Нашар. Жаман емес .

9 слайд
www.themegallery.comТОПТЫ БАҒАЛАУ Тамаша ! Нашар. Жаман емес .

9 слайд

www.themegallery.comТОПТЫ БАҒАЛАУ Тамаша ! Нашар. Жаман емес .

www.themegallery.comРефлексия «Смайликтер»«Смайликтер»

10 слайд
www.themegallery.comРефлексия «Смайликтер»«Смайликтер»

10 слайд

www.themegallery.comРефлексия «Смайликтер»«Смайликтер»

www.themegallery.comБерілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажеттігін оқытушы түсіндір

11 слайд
www.themegallery.comБерілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажеттігін оқытушы түсіндіреді. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі. Осылайша жаңа сабақты немесе үй тапсырмасы сұрауға болады.    Мақсаты: Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау.

11 слайд

www.themegallery.comБерілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажеттігін оқытушы түсіндіреді. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі. Осылайша жаңа сабақты немесе үй тапсырмасы сұрауға болады.    Мақсаты: Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау.

www.themegallery.comҚалыпты атмосфера орнату . " Сен қайдасың "тренинг. Қалыпты атмосфера орнату . " Сен қайдасың "тренинг. С

12 слайд
www.themegallery.comҚалыпты атмосфера орнату . " Сен қайдасың "тренинг. Қалыпты атмосфера орнату . " Сен қайдасың "тренинг. Сәлем достым ( қол беріп амандасады) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың?( құлақтарын тартады) Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды) Жақсы болды ( қатты құшақтайды)

12 слайд

www.themegallery.comҚалыпты атмосфера орнату . " Сен қайдасың "тренинг. Қалыпты атмосфера орнату . " Сен қайдасың "тренинг. Сәлем достым ( қол беріп амандасады) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың?( құлақтарын тартады) Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды) Жақсы болды ( қатты құшақтайды)

www.themegallery.com«Мюнстенберг әдісі»«Мюнстенберг әдісі» Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сізд

13 слайд
www.themegallery.com«Мюнстенберг әдісі»«Мюнстенберг әдісі»   Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.  Жұмыс уақыты-2 минут.  Мақсаты: зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады. Дұрыс жауабы: Психология және іскерлік қарым-қатынас этикасы

13 слайд

www.themegallery.com«Мюнстенберг әдісі»«Мюнстенберг әдісі»   Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.  Жұмыс уақыты-2 минут.  Мақсаты: зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады. Дұрыс жауабы: Психология және іскерлік қарым-қатынас этикасы

www.themegallery.com«Шеңбердегі доп»«Шеңбердегі доп» Білім алушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (

14 слайд
www.themegallery.com«Шеңбердегі доп»«Шеңбердегі доп» Білім алушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша жылжытып отырады). Доп қолына тиген білім алушы жаңа тақырып туралы бір сөйлем айтады.

14 слайд

www.themegallery.com«Шеңбердегі доп»«Шеңбердегі доп» Білім алушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша жылжытып отырады). Доп қолына тиген білім алушы жаңа тақырып туралы бір сөйлем айтады.

www.themegallery.com

15 слайд
www.themegallery.com

15 слайд

www.themegallery.com

www.themegallery.comКері байланыс...Кері байланыс... Оқуды оқыту жағдайына қарай түрі мен мазмұнын әдісі мен тәсілін бейімдейд

16 слайд
www.themegallery.comКері байланыс...Кері байланыс... Оқуды оқыту жағдайына қарай түрі мен мазмұнын әдісі мен тәсілін бейімдейді, тиімді оқытады. Үйреншікті оқыту түрін өзгертпейді, оқытуда бір ғана әдіспен оқыту түрін пайдаланады.Кері байланысты мұғалім Кері байланыссыз мұғалім

16 слайд

www.themegallery.comКері байланыс...Кері байланыс... Оқуды оқыту жағдайына қарай түрі мен мазмұнын әдісі мен тәсілін бейімдейді, тиімді оқытады. Үйреншікті оқыту түрін өзгертпейді, оқытуда бір ғана әдіспен оқыту түрін пайдаланады.Кері байланысты мұғалім Кері байланыссыз мұғалім

www.themegallery.comӨркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . ЭдисонӨркениеттіліктің басты міндеті – адам

17 слайд
www.themegallery.comӨркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . ЭдисонӨркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон

17 слайд

www.themegallery.comӨркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . ЭдисонӨркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон

www.themegallery.comНАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

18 слайд
www.themegallery.comНАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

18 слайд

www.themegallery.comНАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ