Психология және іскерлік қарым-қатынас этикасы пәнін оқытудағы әдіс-тәсілдер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
www.themegallery.comОқытушы: Өмірбекова Сандуғаш БагдатқызыОқытушы: Өмірбекова Сандуғаш БагдатқызыТехнология-экономикалық колледжі
Алматы Технологиялық Университеті
Алматы 2019 ж.
1 слайд
www.themegallery.comОқытушы: Өмірбекова Сандуғаш БагдатқызыОқытушы: Өмірбекова Сандуғаш БагдатқызыТехнология-экономикалық колледжі Алматы Технологиялық Университеті Алматы 2019 ж.
2 слайд
www.themegallery.comБілім алушыларға психологиясы және іскерлік
қарым-қатынас этикасы саласында білім беру, іскерлік
қарым-қатынастың психологиялық негіздерін, іскерлік
этикеттің этикалық нормалары мен ережелерін, іскерлік
қарым-қатынастың ең тиімді тәсілдері мен формаларын
ескере отырып, кәсіби қызметті болашақта жүзеге асыруға
мүмкіндік беретін құзыреттілікті қалыптастыру және
дамыту. Пәннің мақсаты
2 слайд
www.themegallery.comБілім алушыларға психологиясы және іскерлік қарым-қатынас этикасы саласында білім беру, іскерлік қарым-қатынастың психологиялық негіздерін, іскерлік этикеттің этикалық нормалары мен ережелерін, іскерлік қарым-қатынастың ең тиімді тәсілдері мен формаларын ескере отырып, кәсіби қызметті болашақта жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту. Пәннің мақсаты
3 слайд
www.themegallery.com
3 слайд
www.themegallery.com
4 слайд
www.themegallery.comӘдіс тәсілдерді қолдана отырып білім алушыға
төмендегідей білім, білік, дағды, машықтарға үйретеміз:
терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту;
өз идеялары мен әрекеттерін талдау және оларға баға беру;
ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап
алу;
өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру;
пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдеу;
шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешу;
4 слайд
www.themegallery.comӘдіс тәсілдерді қолдана отырып білім алушыға төмендегідей білім, білік, дағды, машықтарға үйретеміз: терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту; өз идеялары мен әрекеттерін талдау және оларға баға беру; ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап алу; өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру; пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдеу; шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешу;
5 слайд
www.themegallery.comЖаңа сабақты өтіп жатқан кезеңде пайдалануға болады.
Үш бөлімнен тұрады.
Не білемін? Не білгім келеді? Не білдім?
Жалпы сабақ туралы мен
не білемін соны жазамын Мені қандай сұрақтар
қызықтырады, менің не
білгім келеді, сол
жөнінде сұрақтар
беремін. Бүгінгі жаңа тақырып
туралы мен бүгін не
үйрендім соны жазамын.Дамыту картасыДамыту картасы
5 слайд
www.themegallery.comЖаңа сабақты өтіп жатқан кезеңде пайдалануға болады. Үш бөлімнен тұрады. Не білемін? Не білгім келеді? Не білдім? Жалпы сабақ туралы мен не білемін соны жазамын Мені қандай сұрақтар қызықтырады, менің не білгім келеді, сол жөнінде сұрақтар беремін. Бүгінгі жаңа тақырып туралы мен бүгін не үйрендім соны жазамын.Дамыту картасыДамыту картасы
6 слайд
www.themegallery.com«Кинометафора» әдісіХаризма
бойынша(Н.Баринова)
Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен
үзінді көрсету арқылы баланың өз
ойын, ой-пікірлерін білуге болады.
6 слайд
www.themegallery.com«Кинометафора» әдісіХаризма бойынша(Н.Баринова) Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.
7 слайд
www.themegallery.comМақсаты: білім алушылардың ойын ашық білдіруіне дағдыландыру.
Білім алушы ұяшықты таңдау
арқылы ішінде жасырылған
сұрақты түсініп,оған жауап
береді.
7 слайд
www.themegallery.comМақсаты: білім алушылардың ойын ашық білдіруіне дағдыландыру. Білім алушы ұяшықты таңдау арқылы ішінде жасырылған сұрақты түсініп,оған жауап береді.
8 слайд
www.themegallery.comТопқа бөлу ( түстерді таңдау
арқылы 1,2,3 топқа біріктіру)Топқа бөлу ( түстерді таңдау
арқылы 1,2,3 топқа біріктіру)
8 слайд
www.themegallery.comТопқа бөлу ( түстерді таңдау арқылы 1,2,3 топқа біріктіру)Топқа бөлу ( түстерді таңдау арқылы 1,2,3 топқа біріктіру)
9 слайд
www.themegallery.comТОПТЫ БАҒАЛАУ
Тамаша ! Нашар.
Жаман емес .
9 слайд
www.themegallery.comТОПТЫ БАҒАЛАУ Тамаша ! Нашар. Жаман емес .
10 слайд
www.themegallery.comРефлексия
«Смайликтер»«Смайликтер»
10 слайд
www.themegallery.comРефлексия «Смайликтер»«Смайликтер»
11 слайд
www.themegallery.comБерілген тапсырмаға байланысты
қойылған сұрақтарға жылдам
жауап беру қажеттігін оқытушы
түсіндіреді. Сұраққа жауап бере
алмаған жағдайда «күйді» деп
ескерту беріледі. Осылайша жаңа
сабақты немесе үй тапсырмасы
сұрауға болады. Мақсаты: Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр
оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау.
11 слайд
www.themegallery.comБерілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажеттігін оқытушы түсіндіреді. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі. Осылайша жаңа сабақты немесе үй тапсырмасы сұрауға болады. Мақсаты: Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау.
12 слайд
www.themegallery.comҚалыпты атмосфера орнату .
" Сен қайдасың "тренинг. Қалыпты атмосфера орнату .
" Сен қайдасың "тренинг.
Сәлем достым ( қол беріп амандасады)
Сен қалайсың? (иықтарын қағады)
Қайда болдың?( құлақтарын тартады)
Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке
қояды)
Сен келдің (қолдарын жаяды)
Жақсы болды ( қатты құшақтайды)
12 слайд
www.themegallery.comҚалыпты атмосфера орнату . " Сен қайдасың "тренинг. Қалыпты атмосфера орнату . " Сен қайдасың "тренинг. Сәлем достым ( қол беріп амандасады) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың?( құлақтарын тартады) Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды) Жақсы болды ( қатты құшақтайды)
13 слайд
www.themegallery.com«Мюнстенберг әдісі»«Мюнстенберг әдісі»
Көптеген әріптердің арасында
тұтас сөздер бар. Сіздің
міндетіңіз: тез оқып отырып, сол
сөздердің астын сызуыңыз керек.
Жұмыс уақыты-2 минут.
Мақсаты: зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады.
Дұрыс жауабы: Психология және іскерлік қарым-қатынас
этикасы
13 слайд
www.themegallery.com«Мюнстенберг әдісі»«Мюнстенберг әдісі» Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек. Жұмыс уақыты-2 минут. Мақсаты: зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады. Дұрыс жауабы: Психология және іскерлік қарым-қатынас этикасы
14 слайд
www.themegallery.com«Шеңбердегі доп»«Шеңбердегі доп»
Білім алушылар шеңберлене отырып,
бір-біріне кішкене допты лақтырады
(немесе жүректің кішкене сұлбасын
сағат тілі бойынша жылжытып
отырады).
Доп қолына тиген білім алушы жаңа
тақырып туралы бір сөйлем айтады.
14 слайд
www.themegallery.com«Шеңбердегі доп»«Шеңбердегі доп» Білім алушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша жылжытып отырады). Доп қолына тиген білім алушы жаңа тақырып туралы бір сөйлем айтады.
15 слайд
www.themegallery.com
15 слайд
www.themegallery.com
16 слайд
www.themegallery.comКері байланыс...Кері байланыс...
Оқуды оқыту жағдайына
қарай түрі мен мазмұнын
әдісі мен тәсілін
бейімдейді, тиімді оқытады. Үйреншікті оқыту
түрін өзгертпейді,
оқытуда бір ғана әдіспен
оқыту түрін пайдаланады.Кері байланысты мұғалім Кері байланыссыз мұғалім
16 слайд
www.themegallery.comКері байланыс...Кері байланыс... Оқуды оқыту жағдайына қарай түрі мен мазмұнын әдісі мен тәсілін бейімдейді, тиімді оқытады. Үйреншікті оқыту түрін өзгертпейді, оқытуда бір ғана әдіспен оқыту түрін пайдаланады.Кері байланысты мұғалім Кері байланыссыз мұғалім
17 слайд
www.themegallery.comӨркениеттіліктің басты міндеті –
адамды ойлау білуге үйрету . ЭдисонӨркениеттіліктің басты міндеті –
адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон
17 слайд
www.themegallery.comӨркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . ЭдисонӨркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон
18 слайд
www.themegallery.comНАЗАР
АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
18 слайд
www.themegallery.comНАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!