Психологиялық іс-құжаттамалардың жүргізілу жолдары мен заңдылықтары.
Психологиялық іс-құжаттамалардың жүргізілу жолдары мен заңдылықтары.

#1 слайд
Психологиялық
іс-құжаттамалардың
жүргізілу жолдары мен
заңдылықтары.
1 слайд
Психологиялық іс-құжаттамалардың жүргізілу жолдары мен заңдылықтары.
#2 слайд
Нормативтік және әдістемелік материалдарды жүзеге асыру.
Жаңа мазмұндағы білім жүйесін мектеп өміріне енгізуде мұғалім педагогикалық,
психологиялық, физиологиялық т.б ғылыми салаларының тиімді зерттеу нәтижелері
мен әлемдік озық тәжирбиелерді басшылықққа алады.
МДЖ Мектептің даму
жоспарына сай мақсатта
жұмыс жүргізу. ІӘЗ бағытындағы
психологиялық этикалық
талаптарға сай
орындаушылықА қпаратты қ-
өндіруш ілік
Біліктілік- білімді, тәжірибедегі берілген білімді меңгерту, құндылықты бейнелейтін жаңа
қабілет, көздеген мақсатқа жетудегі әдіс- тәсілдердің бір-бірімен сәйкес келуі.
Бейіндік-
болж ауш ы лы қ
Ұ ты мды лы қ
Зерттеуш ілік
Ш
ы ғармаш ы лды қ
2 слайд
Нормативтік және әдістемелік материалдарды жүзеге асыру. Жаңа мазмұндағы білім жүйесін мектеп өміріне енгізуде мұғалім педагогикалық, психологиялық, физиологиялық т.б ғылыми салаларының тиімді зерттеу нәтижелері мен әлемдік озық тәжирбиелерді басшылықққа алады. МДЖ Мектептің даму жоспарына сай мақсатта жұмыс жүргізу. ІӘЗ бағытындағы психологиялық этикалық талаптарға сай орындаушылықА қпаратты қ- өндіруш ілік Біліктілік- білімді, тәжірибедегі берілген білімді меңгерту, құндылықты бейнелейтін жаңа қабілет, көздеген мақсатқа жетудегі әдіс- тәсілдердің бір-бірімен сәйкес келуі. Бейіндік- болж ауш ы лы қ Ұ ты мды лы қ Зерттеуш ілік Ш ы ғармаш ы лды қ
#3 слайд
Мектептің бағыты
ұстанымдары,
стратегиясы. Ұстаз- әкімшілік-
оқушы- ата-ана Тұлғаның
әлеуметтік,
психологиялық,
физиологиялық
тұрпаты Сауықтыру
қалыптастыру,
түзету бағыты Нақтылық,
ауқымдылық,
сапалы нәтижеге
бағытталуОқу- тәрбие бағдарламаларыБірізділік Жүйелілік Тұрақтылық Ұзақ мерзімді
3 слайд
Мектептің бағыты ұстанымдары, стратегиясы. Ұстаз- әкімшілік- оқушы- ата-ана Тұлғаның әлеуметтік, психологиялық, физиологиялық тұрпаты Сауықтыру қалыптастыру, түзету бағыты Нақтылық, ауқымдылық, сапалы нәтижеге бағытталуОқу- тәрбие бағдарламаларыБірізділік Жүйелілік Тұрақтылық Ұзақ мерзімді
#4 слайд
Зерттеу- сауықтыру іс-құжаттарын оқу- тәрбие
саласында кешенді қолдану.
метатанымдык және
қалыптасқан
нәтижелерге жетуге
бағытталған
зерттеу-
сараптаудың жұмыс
мазмұнын талдап,
жүйелеу. нақты зерттеу-
сараптау обьектісі
бойынша
ұйымдастыру
жұмыстарын жас
ерекшелңгіне сай
айқындап алынады.
ақпараттық
құзыреттілік
тұлғалық
құзыреттілік:
азаматтық
құзыреттілік:
әлеуметтік
құзыреттілік : басқарушылық
құзыреттіліккоммуникативтік
құзыреттілік технологиялық
құзыреттілік
«білім –
түсінік –
қолданыс –
жүйелеу –
қорыту». «Қазақстан
Респуликасының білім
беруді дамытудың 2011-
2020 жылдарға арналған
Мемлекеттік
бағдарламасы» МДЖ мақсаты мен міндеттеріне сай
білім мазмұнын меңгерудегі күтілетін
нәтижелерде, психологиялық
тәсілдердің үлесімділігі мен табыс
криитерилерін нақтыланады.
4 слайд
Зерттеу- сауықтыру іс-құжаттарын оқу- тәрбие саласында кешенді қолдану. метатанымдык және қалыптасқан нәтижелерге жетуге бағытталған зерттеу- сараптаудың жұмыс мазмұнын талдап, жүйелеу. нақты зерттеу- сараптау обьектісі бойынша ұйымдастыру жұмыстарын жас ерекшелңгіне сай айқындап алынады. ақпараттық құзыреттілік тұлғалық құзыреттілік: азаматтық құзыреттілік: әлеуметтік құзыреттілік : басқарушылық құзыреттіліккоммуникативтік құзыреттілік технологиялық құзыреттілік «білім – түсінік – қолданыс – жүйелеу – қорыту». «Қазақстан Респуликасының білім беруді дамытудың 2011- 2020 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы» МДЖ мақсаты мен міндеттеріне сай білім мазмұнын меңгерудегі күтілетін нәтижелерде, психологиялық тәсілдердің үлесімділігі мен табыс криитерилерін нақтыланады.
#5 слайд
Желілік,
әріптестік
қоғамдастық
жұмысыПП- жаңа
тәсілдерді
кешенді
пайдалану
арқылы
тұлғаны
қалыптастыру.
.Оқуға
ынталандыру
жұмыстарыИнновациялық
іс - әрекет:
қалыптасуы,
дамуы,үдемелі
лік өлшеміСоциометрия,
профилактика
бейімдеуОқушылардың
жетістікке
жетуін
бағдарлауды
қалыптастыру .
Ауытқымалы
жағдайларды
анықтау
Теориялық
ойлауы,
Рухани
кемелденуЗерттеушілік
іс - әрекет –
мұғалімнің
өзіндік
дамуының
қажетті
бөліг і . Шығармашыл
ыққа
қабілеттілік
терін
арттыру .
Сараптау,
талдау,
анықтау,
байланыс
жасауОқыту-тәрбие
үдерісінің сапа
жағдайын
сараптау.Мұғалімнің кәсіби
құзырлығын
жетілдіруде
психологиялық
ықпалдар.
5 слайд
Желілік, әріптестік қоғамдастық жұмысыПП- жаңа тәсілдерді кешенді пайдалану арқылы тұлғаны қалыптастыру. .Оқуға ынталандыру жұмыстарыИнновациялық іс - әрекет: қалыптасуы, дамуы,үдемелі лік өлшеміСоциометрия, профилактика бейімдеуОқушылардың жетістікке жетуін бағдарлауды қалыптастыру . Ауытқымалы жағдайларды анықтау Теориялық ойлауы, Рухани кемелденуЗерттеушілік іс - әрекет – мұғалімнің өзіндік дамуының қажетті бөліг і . Шығармашыл ыққа қабілеттілік терін арттыру . Сараптау, талдау, анықтау, байланыс жасауОқыту-тәрбие үдерісінің сапа жағдайын сараптау.Мұғалімнің кәсіби құзырлығын жетілдіруде психологиялық ықпалдар.
#6 слайд
Мектеп
айнасы
психологиялық
жұмыстың
нәтижесі.« Оқыту мен тәрбие
үдерісінде психологиялық
тәсілдерді тиімді пайдалану
жолдарын меңгеру» «Оқыту мен тәрбиелеу
жұмыстарында тренингтік
жаттығуларды пайдалана
отырып,баланың психологиялық
қабілеттерін ашу»
Оқушының рухани
кемелденуіне бағытталған
жұмыстар. « Психологиялық әдістер арқылы
баланы көшбасшылық
қабілеттерге бейімдеу» Бағыттау
Жинақтау
Анықтау
Талдау
БақылауОқыту мен тәрбиелеудегі психологиялық ахуалды
жақсартудағы әріптестік көмек көрсету.
6 слайд
Мектеп айнасы психологиялық жұмыстың нәтижесі.« Оқыту мен тәрбие үдерісінде психологиялық тәсілдерді тиімді пайдалану жолдарын меңгеру» «Оқыту мен тәрбиелеу жұмыстарында тренингтік жаттығуларды пайдалана отырып,баланың психологиялық қабілеттерін ашу» Оқушының рухани кемелденуіне бағытталған жұмыстар. « Психологиялық әдістер арқылы баланы көшбасшылық қабілеттерге бейімдеу» Бағыттау Жинақтау Анықтау Талдау БақылауОқыту мен тәрбиелеудегі психологиялық ахуалды жақсартудағы әріптестік көмек көрсету.
#7 слайд
7 слайд
шағым қалдыра аласыз













