"Pygame" кітапханасы 9-сынып




1 слайд
ҚАЙЫРЛЫ
КҮН!
СӘТТІЛІК!
1
1 слайд
ҚАЙЫРЛЫ КҮН! СӘТТІЛІК! 1

2 слайд
9 СЫНЫП
4 ТОҚСАН
2
ЖОСПАРЛАУ ТҮСІН
У
ОРЫНДАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС
abegasilova@mail.ru
PyGame (пайгейм) кітапханасы
5 БӨЛІМ «PYTNON ПРОГРАММАЛАУ ТІЛІНДЕ 2 D ОЙЫН
ҚҰРУ»
2 слайд
9 СЫНЫП 4 ТОҚСАН 2 ЖОСПАРЛАУ ТҮСІН У ОРЫНДАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС abegasilova@mail.ru PyGame (пайгейм) кітапханасы 5 БӨЛІМ «PYTNON ПРОГРАММАЛАУ ТІЛІНДЕ 2 D ОЙЫН ҚҰРУ»

3 слайд
ЖОСПАР
01
02
03
04
ОҚУЛЫҚ
(122-126 бет)
ТАПСЫРМА
ОРЫНДАЙЫҚ
СҰРАҚ-ЖАУАП
ҚОРЫТЫНДЫ
abegasilova@mail.ru
3
3 слайд
ЖОСПАР 01 02 03 04 ОҚУЛЫҚ (122-126 бет) ТАПСЫРМА ОРЫНДАЙЫҚ СҰРАҚ-ЖАУАП ҚОРЫТЫНДЫ abegasilova@mail.ru 3

4 слайд
ОҚУЛЫҚ
Жалпы білім беретін мектептің
9-сыныбына арналған оқулық,
Салғараева Г.И., Калымова К.А.,
Орынтаева Ж.А.
Нұр-Сұлтан «АрманПВ»2019ж.
Электронды нұсқасы Google
Disk серверінде сақталған
«9 сынып-оқулық.pdf»
Оқулық сілтемесі
https://www.opiq.kz/kit/44/c
hapter/3144
1
2
3
4
122 – 126 бет
4 слайд
ОҚУЛЫҚ Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық, Салғараева Г.И., Калымова К.А., Орынтаева Ж.А. Нұр-Сұлтан «АрманПВ»2019ж. Электронды нұсқасы Google Disk серверінде сақталған «9 сынып-оқулық.pdf» Оқулық сілтемесі https://www.opiq.kz/kit/44/c hapter/3144 1 2 3 4 122 – 126 бет

5 слайд
2 D ойыны қалай құрылды?
СҰРАҚ-ЖАУАП
1-СҰРАҚ
Бұл ойындар қандай программа
көмегімен жасалғанын білесіңдер ме?
2-СҰРАҚ
10
5 слайд
2 D ойыны қалай құрылды? СҰРАҚ-ЖАУАП 1-СҰРАҚ Бұл ойындар қандай программа көмегімен жасалғанын білесіңдер ме? 2-СҰРАҚ 10

6 слайд
2 D ойыны қалай құрылды?
•1940 — Nimatron ең алғашқы
компьютерлік ойын және ең
алғашқы ойын автоматы
Эдвард Кондон
1-СҰРАҚ
6 слайд
2 D ойыны қалай құрылды? •1940 — Nimatron ең алғашқы компьютерлік ойын және ең алғашқы ойын автоматы Эдвард Кондон 1-СҰРАҚ

7 слайд
•Ойын – адам ойлап тапқан ең үздік
өнертабыстардың бірі.
•Соңғы 25 – 30 жыл ішінде компьютер
техникасының дамуымен бірге компьютерлік
ойындардың да сан алуан түрлері пайда болды.
Десек те, өзің құрған сценарий және ережелер
бойынша ойын жасағанға не жетсін!
•Ойын жасау үшін компьютерде графиканы құру
(оған дыбыс қосу) оңай шаруа емес. Ойын
жасауға қолайлы ортаның бірі Python
программалау тілінің Pygame модулі болып
саналады. Енді осы Pygame модулін пайдаланып,
ойын жасау жолдарын үйренейік.
7 слайд
•Ойын – адам ойлап тапқан ең үздік өнертабыстардың бірі. •Соңғы 25 – 30 жыл ішінде компьютер техникасының дамуымен бірге компьютерлік ойындардың да сан алуан түрлері пайда болды. Десек те, өзің құрған сценарий және ережелер бойынша ойын жасағанға не жетсін! •Ойын жасау үшін компьютерде графиканы құру (оған дыбыс қосу) оңай шаруа емес. Ойын жасауға қолайлы ортаның бірі Python программалау тілінің Pygame модулі болып саналады. Енді осы Pygame модулін пайдаланып, ойын жасау жолдарын үйренейік.

8 слайд
Pygame терезесі
1-сурет. Командалық жол
8 слайд
Pygame терезесі 1-сурет. Командалық жол

9 слайд
•Кез келген ойын программасында ойыншымен (пайдаланушы) қарым-қатынасқа түсуі
керек. Сол үшін Pygame модулінде пайдаланушы қандай да бір әрекетті орындап жатқан,
жатпағанын анықтайтын
event loop – цикл оқиғасы
командасын пайдаланады. Бұл
терезе тінтуірмен шерткенге жауап бермейді. Pygame-де цикл оқиғасы үнемі жұмыс
істеп тұруы тиіс. Егер цикл болмаса программа жұмысы қате болады.
•Pygame модулі Python программасынан бөлек орнатылады (қажетті нұсқасын
https://www.pygame.org/download.shtml адресі арқылы көшіруге болады). Python
программасына Pygame кітапханасын орнату үшін Бастау (Пуск) – Барлық программалар
(Все программы) – Стандартты (Стандартные) – Командалық жол (Командный строка)
(мысалы, Windows 7 нұсқасы үшін) командаларын орындаймыз. Командалық қатарға pip
install pygame командасын теріп, Enter пернесін басамыз (1-сурет).
•Суретте көріп тұрғандай Рygame кітапханасы 100% орнатылып, жұмыс істеуге дайын. Егер
Рygame орнатылмаған жағдайда, онда Windows ОЖ-не pip-ті орнату қажет болады.
Python-ның 3.4 немесе одан кейінгі нұсқаларында pip Python-мен бірге орнатылады.
•Pygame орнатылғаннан соң, ойын жүретін терезені жасауың керек (1-код). Программа 1-
кодты орындағанда экранда өлшемдері 640*480 пиксельдің қара фонды терезесі пайда
болады (2-сурет).
9 слайд
•Кез келген ойын программасында ойыншымен (пайдаланушы) қарым-қатынасқа түсуі керек. Сол үшін Pygame модулінде пайдаланушы қандай да бір әрекетті орындап жатқан, жатпағанын анықтайтын event loop – цикл оқиғасы командасын пайдаланады. Бұл терезе тінтуірмен шерткенге жауап бермейді. Pygame-де цикл оқиғасы үнемі жұмыс істеп тұруы тиіс. Егер цикл болмаса программа жұмысы қате болады. •Pygame модулі Python программасынан бөлек орнатылады (қажетті нұсқасын https://www.pygame.org/download.shtml адресі арқылы көшіруге болады). Python программасына Pygame кітапханасын орнату үшін Бастау (Пуск) – Барлық программалар (Все программы) – Стандартты (Стандартные) – Командалық жол (Командный строка) (мысалы, Windows 7 нұсқасы үшін) командаларын орындаймыз. Командалық қатарға pip install pygame командасын теріп, Enter пернесін басамыз (1-сурет). •Суретте көріп тұрғандай Рygame кітапханасы 100% орнатылып, жұмыс істеуге дайын. Егер Рygame орнатылмаған жағдайда, онда Windows ОЖ-не pip-ті орнату қажет болады. Python-ның 3.4 немесе одан кейінгі нұсқаларында pip Python-мен бірге орнатылады. •Pygame орнатылғаннан соң, ойын жүретін терезені жасауың керек (1-код). Программа 1- кодты орындағанда экранда өлшемдері 640*480 пиксельдің қара фонды терезесі пайда болады (2-сурет).

10 слайд
10 слайд

11 слайд
Бұл ойындар қандай программа
көмегімен жасалғанын білесіңдер ме?
2-СҰРАҚ
11 слайд
Бұл ойындар қандай программа көмегімен жасалғанын білесіңдер ме? 2-СҰРАҚ

12 слайд
ТҮСІНУ
1
PyGame
2
3
ОЙЫН КІТАПХАНА
4
PyGame кітапханасы
5
12 слайд
ТҮСІНУ 1 PyGame 2 3 ОЙЫН КІТАПХАНА 4 PyGame кітапханасы 5

13 слайд
ОЙЫН PyGame Кітапхана
комп-лік ойындар мен
мультимедиялық
қосымшаларды жазу үшін
арн. Python бағд-у тілінің
модульдері (кітапханалары)
баланы
әдептілікке,
сауаттылыққа
баулитын
құралдың бірі
функция мен
кластар
кодтарының
жиынтығы
АНЫҚТАМА
6
13 слайд
ОЙЫН PyGame Кітапхана комп-лік ойындар мен мультимедиялық қосымшаларды жазу үшін арн. Python бағд-у тілінің модульдері (кітапханалары) баланы әдептілікке, сауаттылыққа баулитын құралдың бірі функция мен кластар кодтарының жиынтығы АНЫҚТАМА 6

14 слайд
Тірек сөздер
#GameDev
#PyGame
#Python
14 слайд
Тірек сөздер #GameDev #PyGame #Python

15 слайд
9
http://www.pygame.org/d
ownload.shtml
https://www.python.org
/downloads/
2D ойын
жасауға
арналған
ПЖ
ТАПСЫРМА №2
https://www.youtube.com/
watch?v=evjpa3v22-U
https://www.youtube.com/
watch?v=LKVVtVVkj7Q
Өз компьютерімізге орнатамыз
15 слайд
9 http://www.pygame.org/d ownload.shtml https://www.python.org /downloads/ 2D ойын жасауға арналған ПЖ ТАПСЫРМА №2 https://www.youtube.com/ watch?v=evjpa3v22-U https://www.youtube.com/ watch?v=LKVVtVVkj7Q Өз компьютерімізге орнатамыз

16 слайд
Python-да код кітапханасын сипаттау үшін
қолданылатын
термин – модуль (module).
Мысалы, pygame модулінде ішкі
модульдер ретінде
pygame.draw,
pygame.image,
pygame.mouse
және т.б. қолданылады.
16 слайд
Python-да код кітапханасын сипаттау үшін қолданылатын термин – модуль (module). Мысалы, pygame модулінде ішкі модульдер ретінде pygame.draw, pygame.image, pygame.mouse және т.б. қолданылады.

17 слайд
Дәптерге орындайық
•PyGame кітапханасын орнату алгоритмін дәптерлеріңе
жазыңдар.
____________________
____________________
_____________________
_____________________
_____________________
17 слайд
Дәптерге орындайық •PyGame кітапханасын орнату алгоритмін дәптерлеріңе жазыңдар. ____________________ ____________________ _____________________ _____________________ _____________________

18 слайд
ТАПСЫРМА №1
«Менің сүйікті ойыным» тақырыбна
арналған шағын жоба
(аты, тарихы, авторы, мақсаты)
P.S. MS Word (.docx),
MS PowerPoint(.pptx)
18 слайд
ТАПСЫРМА №1 «Менің сүйікті ойыным» тақырыбна арналған шағын жоба (аты, тарихы, авторы, мақсаты) P.S. MS Word (.docx), MS PowerPoint(.pptx)

19 слайд
11
КЕРІ БАЙЛАНЫС
01
ТАПСЫРМА
№1
құжат жіберу
ТАПСЫРМА
№2
орнату
02
19 слайд
11 КЕРІ БАЙЛАНЫС 01 ТАПСЫРМА №1 құжат жіберу ТАПСЫРМА №2 орнату 02