Материалдар / Қабылдау каналдары

Қабылдау каналдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамдар барлық қабылдау каналдарын қолданатынына қарамастан,ойланған кезде олар суреттерді, дыбыстар мен сезімдерді елестетеді.Адамға осы каналдардың біреуін артық көру тән қасиет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Тамыз 2021
694
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫ

1 слайд
ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫ

1 слайд

ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫ

ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫН АНЫҚТАУДЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ

2 слайд
ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫН АНЫҚТАУДЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ

2 слайд

ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫН АНЫҚТАУДЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ

Адамдар барлық қабылдау каналдарын қолданатынына қарамастан, ойланған кезде олар суреттерді, дыбыстар мен сезімдерді елестетед

3 слайд
Адамдар барлық қабылдау каналдарын қолданатынына қарамастан, ойланған кезде олар суреттерді, дыбыстар мен сезімдерді елестетеді. Адамға осы каналдардың біреуін артық көру тән қасиет.

3 слайд

Адамдар барлық қабылдау каналдарын қолданатынына қарамастан, ойланған кезде олар суреттерді, дыбыстар мен сезімдерді елестетеді. Адамға осы каналдардың біреуін артық көру тән қасиет.

ӘРТҮРЛІ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫНЫҢ МЕКЕНЖАЙДЫ ТҮСІНДІРУІ «МЕН САҒАН ҚАЙ ЖЕРДЕ ЕКЕНІН САЛЫП БЕРЕЙІН» ВИЗУАЛ «ТЫҢДА, …» АУДИАЛ «ОРН

4 слайд
ӘРТҮРЛІ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫНЫҢ МЕКЕНЖАЙДЫ ТҮСІНДІРУІ «МЕН САҒАН ҚАЙ ЖЕРДЕ ЕКЕНІН САЛЫП БЕРЕЙІН» ВИЗУАЛ «ТЫҢДА, …» АУДИАЛ «ОРНЫҢНАН ҚОЗҒАЛМА, МЕН СЕНІ АЛЫП КЕТЕМІН, БІРГЕ БАРАМЫЗ» КИНЕСТЕТИК

4 слайд

ӘРТҮРЛІ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫНЫҢ МЕКЕНЖАЙДЫ ТҮСІНДІРУІ «МЕН САҒАН ҚАЙ ЖЕРДЕ ЕКЕНІН САЛЫП БЕРЕЙІН» ВИЗУАЛ «ТЫҢДА, …» АУДИАЛ «ОРНЫҢНАН ҚОЗҒАЛМА, МЕН СЕНІ АЛЫП КЕТЕМІН, БІРГЕ БАРАМЫЗ» КИНЕСТЕТИК

ВИЗУАЛ ДАР

5 слайд
ВИЗУАЛ ДАР

5 слайд

ВИЗУАЛ ДАР

ҒАЛАМНЫҢ БАРЛЫҚ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ 60 % - Ы ВИЗУАЛДАР Оның басты себебі – теледида р мен компьюте рдің әсері

6 слайд
ҒАЛАМНЫҢ БАРЛЫҚ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ 60 % - Ы ВИЗУАЛДАР Оның басты себебі – теледида р мен компьюте рдің әсері

6 слайд

ҒАЛАМНЫҢ БАРЛЫҚ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ 60 % - Ы ВИЗУАЛДАР Оның басты себебі – теледида р мен компьюте рдің әсері

 Басы кішкене көтеріңкі, айналасындағыларға ол «өркөкіректеніп» қарайтын сияқты көрінуі мүмкін  Белгілі бір нүктеге жина

7 слайд
 Басы кішкене көтеріңкі, айналасындағыларға ол «өркөкіректеніп» қарайтын сияқты көрінуі мүмкін  Белгілі бір нүктеге жинақталмаған, оңға - солға, үстіге - астыға қарайды  Денесі тырысқан, әсіресе мойын аймағы

7 слайд

 Басы кішкене көтеріңкі, айналасындағыларға ол «өркөкіректеніп» қарайтын сияқты көрінуі мүмкін  Белгілі бір нүктеге жинақталмаған, оңға - солға, үстіге - астыға қарайды  Денесі тырысқан, әсіресе мойын аймағы

Жылдам сөйлеу қарқыны Дауыс екпіні басым және бірқалыптыЖиі және терең емес дем алады

8 слайд
Жылдам сөйлеу қарқыны Дауыс екпіні басым және бірқалыптыЖиі және терең емес дем алады

8 слайд

Жылдам сөйлеу қарқыны Дауыс екпіні басым және бірқалыптыЖиі және терең емес дем алады

ВИЗУАЛДАРДЫҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ОЛАРҒА НЕНІ ҚАЛАЙ ЖАСАУ КЕРЕКТІГІН КӨРУ КЕРЕК КӨРНЕКІ МАТЕРИАЛ БОЛМАСА ТЫҢДАМАЙДЫ СҰХБАТ

9 слайд
ВИЗУАЛДАРДЫҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ОЛАРҒА НЕНІ ҚАЛАЙ ЖАСАУ КЕРЕКТІГІН КӨРУ КЕРЕК КӨРНЕКІ МАТЕРИАЛ БОЛМАСА ТЫҢДАМАЙДЫ СҰХБАТТАСУШЫНЫҢ СЫРТҚЫ КЕЛБЕТІНЕ КӨҢІЛ БӨЛЕДІ АЛАҢДАТАТЫН ФЛУОРЕСЦЕНТТІ ЖАРЫҚТА ЖҰМЫС ІСТЕЙ АЛМАЙДЫ БАСҚА ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫНЫҢ ӨКІЛДЕРІНЕ ҚАРАҒАНДА ЗЕЙІНІН ҰЗАҚ САҚТАЙ АЛАДЫ

9 слайд

ВИЗУАЛДАРДЫҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ОЛАРҒА НЕНІ ҚАЛАЙ ЖАСАУ КЕРЕКТІГІН КӨРУ КЕРЕК КӨРНЕКІ МАТЕРИАЛ БОЛМАСА ТЫҢДАМАЙДЫ СҰХБАТТАСУШЫНЫҢ СЫРТҚЫ КЕЛБЕТІНЕ КӨҢІЛ БӨЛЕДІ АЛАҢДАТАТЫН ФЛУОРЕСЦЕНТТІ ЖАРЫҚТА ЖҰМЫС ІСТЕЙ АЛМАЙДЫ БАСҚА ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫНЫҢ ӨКІЛДЕРІНЕ ҚАРАҒАНДА ЗЕЙІНІН ҰЗАҚ САҚТАЙ АЛАДЫ

АҚПАРАТТЫ … АРҚЫЛЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАЙДЫКӨРНЕКІ ЖАЗБА ДЕРЕКТЕР ОҚИ ОТЫРЫП ҮЙРЕНУЖАЗБАША ЕСЕПТЕР ИНФОГРАФИКА ЖАЗБАЛАР ЖАСАУ ТІЗ

10 слайд
АҚПАРАТТЫ … АРҚЫЛЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАЙДЫКӨРНЕКІ ЖАЗБА ДЕРЕКТЕР ОҚИ ОТЫРЫП ҮЙРЕНУЖАЗБАША ЕСЕПТЕР ИНФОГРАФИКА ЖАЗБАЛАР ЖАСАУ ТІЗІМ ҚҰРАСТЫРУЗЕРТТЕУ ЕСЕПТЕРІ ИЛЛЮСТРАЦИЯЛЫҚ КІТАПТАР

10 слайд

АҚПАРАТТЫ … АРҚЫЛЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАЙДЫКӨРНЕКІ ЖАЗБА ДЕРЕКТЕР ОҚИ ОТЫРЫП ҮЙРЕНУЖАЗБАША ЕСЕПТЕР ИНФОГРАФИКА ЖАЗБАЛАР ЖАСАУ ТІЗІМ ҚҰРАСТЫРУЗЕРТТЕУ ЕСЕПТЕРІ ИЛЛЮСТРАЦИЯЛЫҚ КІТАПТАР

ВИЗУАЛДАРҒА ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р

11 слайд
ВИЗУАЛДАРҒА ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р

11 слайд

ВИЗУАЛДАРҒА ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р

Аниматор Сәулетші Бағдарламашы Редактор Инженер Графикалық дизайнер Интерьер сәндеушісі Көркемдік фотограф Бейне операто

12 слайд
Аниматор Сәулетші Бағдарламашы Редактор Инженер Графикалық дизайнер Интерьер сәндеушісі Көркемдік фотограф Бейне оператор Стильші Деректермен жұмыс істеу бойынша маман ВИЗУАЛДЫ - КЕҢІСТІКТІК ДАҒДЫЛАР КӨРУ ЖАДЫ БӨЛШЕКТЕРДІ БАЙҚАУ ҚАБІЛЕТІ БАҚЫЛАУ ТҮСТЕРДІ ЖАҚСЫ ҚАБЫЛДАУ ОЙША СУРЕТТЕР ҚҰРАСТЫРУ ЖАҚСЫ КЕҢІСТІКТІК БАҒДАРЛАНУ ОҚУ ЖӘНЕ ЖАЗУ САУАТТЫЛЫҒЫ

12 слайд

Аниматор Сәулетші Бағдарламашы Редактор Инженер Графикалық дизайнер Интерьер сәндеушісі Көркемдік фотограф Бейне оператор Стильші Деректермен жұмыс істеу бойынша маман ВИЗУАЛДЫ - КЕҢІСТІКТІК ДАҒДЫЛАР КӨРУ ЖАДЫ БӨЛШЕКТЕРДІ БАЙҚАУ ҚАБІЛЕТІ БАҚЫЛАУ ТҮСТЕРДІ ЖАҚСЫ ҚАБЫЛДАУ ОЙША СУРЕТТЕР ҚҰРАСТЫРУ ЖАҚСЫ КЕҢІСТІКТІК БАҒДАРЛАНУ ОҚУ ЖӘНЕ ЖАЗУ САУАТТЫЛЫҒЫ

ЭЛЛАҒА ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРЕСІЗ? ЭЛЛА 15 ЖАСТА. ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕР І БОЙЫНША - ВИЗУАЛ . «МАҒАН АҚПАРАТТЫ ЕСТЕ САҚТАУ ҚИЫН.

13 слайд
ЭЛЛАҒА ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРЕСІЗ? ЭЛЛА 15 ЖАСТА. ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕР І БОЙЫНША - ВИЗУАЛ . «МАҒАН АҚПАРАТТЫ ЕСТЕ САҚТАУ ҚИЫН. ЖАТТАП АЛЫП, СОЛ СӘТТЕ ҰМЫТЫП ҚАЛУЫМ МҮМКІН»

13 слайд

ЭЛЛАҒА ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРЕСІЗ? ЭЛЛА 15 ЖАСТА. ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕР І БОЙЫНША - ВИЗУАЛ . «МАҒАН АҚПАРАТТЫ ЕСТЕ САҚТАУ ҚИЫН. ЖАТТАП АЛЫП, СОЛ СӘТТЕ ҰМЫТЫП ҚАЛУЫМ МҮМКІН»

АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР ЖАЗБАЛАР ЖАСАҢЫЗ ОЙША СУРЕТТЕР ҚҰРАСТЫРЫҢЫЗ ЗЕРТТЕҢІЗ ЖӘНЕ КАРТАЛАРДЫ ПАЙД

14 слайд
АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР ЖАЗБАЛАР ЖАСАҢЫЗ ОЙША СУРЕТТЕР ҚҰРАСТЫРЫҢЫЗ ЗЕРТТЕҢІЗ ЖӘНЕ КАРТАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНЫҢ ЫЗ ЕРІНДЕРІҢІЗДІҢ ҚИМЫЛЫН АЙНАНЫҢ АЛДЫНДА ЗЕРДЕЛЕҢІЗ ЕСКЕ САЛУЛАРДЫ ҚОЛДАНЫҢЫЗ СЫЗБАЛАР ЖАСАҢЫЗ ЖӘНЕ ҚОЛДАНЫҢЫЗ

14 слайд

АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР ЖАЗБАЛАР ЖАСАҢЫЗ ОЙША СУРЕТТЕР ҚҰРАСТЫРЫҢЫЗ ЗЕРТТЕҢІЗ ЖӘНЕ КАРТАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНЫҢ ЫЗ ЕРІНДЕРІҢІЗДІҢ ҚИМЫЛЫН АЙНАНЫҢ АЛДЫНДА ЗЕРДЕЛЕҢІЗ ЕСКЕ САЛУЛАРДЫ ҚОЛДАНЫҢЫЗ СЫЗБАЛАР ЖАСАҢЫЗ ЖӘНЕ ҚОЛДАНЫҢЫЗ

СУРЕТТІ МҰҚИЯТ ҚАРАП ШЫҒАЙЫҚ

15 слайд
СУРЕТТІ МҰҚИЯТ ҚАРАП ШЫҒАЙЫҚ

15 слайд

СУРЕТТІ МҰҚИЯТ ҚАРАП ШЫҒАЙЫҚ

1. СУРЕТТЕ НЕШЕ ФУТБОЛИСТ БАР? 2. ОЛАРДЫҢ ФОРМАЛАРЫ ҚАНДАЙ ТҮСТІ? 3. РЕФЕРИ АЛАҢНЫҢ ШЕТІНДЕ МЕ? 4. СУРЕТТЕ ҚАНДАЙ ТҮСТІ АЯҚ КИІ

16 слайд
1. СУРЕТТЕ НЕШЕ ФУТБОЛИСТ БАР? 2. ОЛАРДЫҢ ФОРМАЛАРЫ ҚАНДАЙ ТҮСТІ? 3. РЕФЕРИ АЛАҢНЫҢ ШЕТІНДЕ МЕ? 4. СУРЕТТЕ ҚАНДАЙ ТҮСТІ АЯҚ КИІМ БАР?

16 слайд

1. СУРЕТТЕ НЕШЕ ФУТБОЛИСТ БАР? 2. ОЛАРДЫҢ ФОРМАЛАРЫ ҚАНДАЙ ТҮСТІ? 3. РЕФЕРИ АЛАҢНЫҢ ШЕТІНДЕ МЕ? 4. СУРЕТТЕ ҚАНДАЙ ТҮСТІ АЯҚ КИІМ БАР?

17 слайд

17 слайд

АУДИАЛД АР ҒАЛАМНЫҢ БАРЛЫҚ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ 20%- Ы - АУДИАЛДАР

18 слайд
АУДИАЛД АР ҒАЛАМНЫҢ БАРЛЫҚ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ 20%- Ы - АУДИАЛДАР

18 слайд

АУДИАЛД АР ҒАЛАМНЫҢ БАРЛЫҚ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ 20%- Ы - АУДИАЛДАР

Терең дем алады Дыбыс/дауыс көзіне тек көздерімен ғана емес, бүкіл басымен бұрылып қарайды Ырғақты және әуенді сөйлеу

19 слайд
Терең дем алады Дыбыс/дауыс көзіне тек көздерімен ғана емес, бүкіл басымен бұрылып қарайды Ырғақты және әуенді сөйлеу тілі. Жағымды әуез бен мәнерлі, терең дауыс екпініне ие.Логикалары н тиімді пайдаланад ы

19 слайд

Терең дем алады Дыбыс/дауыс көзіне тек көздерімен ғана емес, бүкіл басымен бұрылып қарайды Ырғақты және әуенді сөйлеу тілі. Жағымды әуез бен мәнерлі, терең дауыс екпініне ие.Логикалары н тиімді пайдаланад ы

АУДИАЛДАРДЫҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Визуалдар ға қарағанда баяу оқиды, мәтінді ішінен қайталап отырады Маңызды бөлшект

20 слайд
АУДИАЛДАРДЫҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Визуалдар ға қарағанда баяу оқиды, мәтінді ішінен қайталап отырады Маңызды бөлшектер ді назардан шығарады Шоғырлан у шегі 30 минут Жылдам оқи алмайды Шу мен әртүрлі дыбыстарға назары тез ауады Сұхбаттасушын ың дауысына көңілі бөлінеді және көп сөйлейді

20 слайд

АУДИАЛДАРДЫҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Визуалдар ға қарағанда баяу оқиды, мәтінді ішінен қайталап отырады Маңызды бөлшектер ді назардан шығарады Шоғырлан у шегі 30 минут Жылдам оқи алмайды Шу мен әртүрлі дыбыстарға назары тез ауады Сұхбаттасушын ың дауысына көңілі бөлінеді және көп сөйлейді

АҚПАРАТТЫ … АРҚЫЛЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАЙДЫ ҚАТТЫ ДАУЫСПЕН СӨЙЛЕУ ТЫҢДАУ ТОПТАҒЫ ӘҢГІМЕЛЕР ҮНДЕСТІЛІК

21 слайд
АҚПАРАТТЫ … АРҚЫЛЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАЙДЫ ҚАТТЫ ДАУЫСПЕН СӨЙЛЕУ ТЫҢДАУ ТОПТАҒЫ ӘҢГІМЕЛЕР ҮНДЕСТІЛІК

21 слайд

АҚПАРАТТЫ … АРҚЫЛЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАЙДЫ ҚАТТЫ ДАУЫСПЕН СӨЙЛЕУ ТЫҢДАУ ТОПТАҒЫ ӘҢГІМЕЛЕР ҮНДЕСТІЛІК

АУДИАЛДАРҒА ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р

22 слайд
АУДИАЛДАРҒА ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р

22 слайд

АУДИАЛДАРҒА ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р

ҚОРҒАУ ШЫ МУЗЫКА НТ PR МАМАН МҰҒАЛІ М САТУ БОЙЫНША МАМАН СИНХРОНДЫ АУДАРМАШЫЫРҒАҚТЫ ДЫБЫСТАРҒ А ӘУЕСТІК ШЕШЕНДІК БАЙ СӨЗД

23 слайд
ҚОРҒАУ ШЫ МУЗЫКА НТ PR МАМАН МҰҒАЛІ М САТУ БОЙЫНША МАМАН СИНХРОНДЫ АУДАРМАШЫЫРҒАҚТЫ ДЫБЫСТАРҒ А ӘУЕСТІК ШЕШЕНДІК БАЙ СӨЗДІК ҚОРТҮСІНДІРГ ЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІЛОГИКАНЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ ШЕШЕНДІК НАНЫМДЫ СӨЙЛЕУ

23 слайд

ҚОРҒАУ ШЫ МУЗЫКА НТ PR МАМАН МҰҒАЛІ М САТУ БОЙЫНША МАМАН СИНХРОНДЫ АУДАРМАШЫЫРҒАҚТЫ ДЫБЫСТАРҒ А ӘУЕСТІК ШЕШЕНДІК БАЙ СӨЗДІК ҚОРТҮСІНДІРГ ЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІЛОГИКАНЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ ШЕШЕНДІК НАНЫМДЫ СӨЙЛЕУ

АЛЕКСПЕН ЖҰМЫСТА МҰҒАЛІМГЕ ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРУГЕ БОЛАДЫ? АЛЕКС 10 ЖАСТА . ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША - АУДИАЛ МҰҒАЛІМ САБАҚТА

24 слайд
АЛЕКСПЕН ЖҰМЫСТА МҰҒАЛІМГЕ ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРУГЕ БОЛАДЫ? АЛЕКС 10 ЖАСТА . ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША - АУДИАЛ МҰҒАЛІМ САБАҚТА АЛАҢҒАСАР ЖӘНЕ ОНЫҢ ҮЛГЕРІМІ НАШАР ЕКЕНІН АЙТАДЫ

24 слайд

АЛЕКСПЕН ЖҰМЫСТА МҰҒАЛІМГЕ ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРУГЕ БОЛАДЫ? АЛЕКС 10 ЖАСТА . ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША - АУДИАЛ МҰҒАЛІМ САБАҚТА АЛАҢҒАСАР ЖӘНЕ ОНЫҢ ҮЛГЕРІМІ НАШАР ЕКЕНІН АЙТАДЫ

АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР Қатты және дауыстап оқыңыз Ырғақты дыбыстар шығарыңыз Сөздерді/терминдерді

25 слайд
АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР Қатты және дауыстап оқыңыз Ырғақты дыбыстар шығарыңыз Сөздерді/терминдерді буынға бөліп айтыңыз Өлең жазыңыз Аудио жазып, сосын оны тыңдаңыз

25 слайд

АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР Қатты және дауыстап оқыңыз Ырғақты дыбыстар шығарыңыз Сөздерді/терминдерді буынға бөліп айтыңыз Өлең жазыңыз Аудио жазып, сосын оны тыңдаңыз

НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?

26 слайд
НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?

26 слайд

НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?

ЖЕЛ

27 слайд
ЖЕЛ

27 слайд

ЖЕЛ

НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?

28 слайд
НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?

28 слайд

НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?

ЖАҢБЫР

29 слайд
ЖАҢБЫР

29 слайд

ЖАҢБЫР

НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?

30 слайд
НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?

30 слайд

НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?

ҚҰСТАР

31 слайд
ҚҰСТАР

31 слайд

ҚҰСТАР

КИНЕСТЕТИ К

32 слайд
КИНЕСТЕТИ К

32 слайд

КИНЕСТЕТИ К

ІШПЕН ДЕМ АЛУ БАЯУ ЖӘНЕ ЕКПІНДІ СӨЙЛЕЙДІ ТӨМЕН ЖӘНЕ ТЕРЕҢ ЕКПІНГЕ ИЕ

33 слайд
ІШПЕН ДЕМ АЛУ БАЯУ ЖӘНЕ ЕКПІНДІ СӨЙЛЕЙДІ ТӨМЕН ЖӘНЕ ТЕРЕҢ ЕКПІНГЕ ИЕ

33 слайд

ІШПЕН ДЕМ АЛУ БАЯУ ЖӘНЕ ЕКПІНДІ СӨЙЛЕЙДІ ТӨМЕН ЖӘНЕ ТЕРЕҢ ЕКПІНГЕ ИЕ

КИНЕСТЕТИКТЕРДІҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ • ОЛАРҒА ДАУЫСТАҒЫ ЗІЛДІ ЕКПІН ҰНАМАЙДЫ • АУЫЗША НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫ ҚИЫН ҚАБЫЛДАЙДЫ • ҚАТ

34 слайд
КИНЕСТЕТИКТЕРДІҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ • ОЛАРҒА ДАУЫСТАҒЫ ЗІЛДІ ЕКПІН ҰНАМАЙДЫ • АУЫЗША НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫ ҚИЫН ҚАБЫЛДАЙДЫ • ҚАТАЛ, ДӨРЕКІ СҰХБАТТАСУШЫҒА ҚАУІППЕН ҚАРАЙДЫ • ШОҒЫРЛАНУ ШЕГІ 20-25 МИНУТ

34 слайд

КИНЕСТЕТИКТЕРДІҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ • ОЛАРҒА ДАУЫСТАҒЫ ЗІЛДІ ЕКПІН ҰНАМАЙДЫ • АУЫЗША НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫ ҚИЫН ҚАБЫЛДАЙДЫ • ҚАТАЛ, ДӨРЕКІ СҰХБАТТАСУШЫҒА ҚАУІППЕН ҚАРАЙДЫ • ШОҒЫРЛАНУ ШЕГІ 20-25 МИНУТ

КИНЕСТЕТИККЕ ЖАҚЫНДАУДЫҢ ЕҢ ЖАҚСЫ ТӘСІЛІ  ОЛАРДЫҢ ЭМОЦИЯЛАРЫ МЕН СЕЗІМДЕРІ БАҒАЛАНҒАНЫН ҚАЛАЙДЫ  ТОППЕН ЖҰМЫС ІСТЕГЕНДІ

35 слайд
КИНЕСТЕТИККЕ ЖАҚЫНДАУДЫҢ ЕҢ ЖАҚСЫ ТӘСІЛІ  ОЛАРДЫҢ ЭМОЦИЯЛАРЫ МЕН СЕЗІМДЕРІ БАҒАЛАНҒАНЫН ҚАЛАЙДЫ  ТОППЕН ЖҰМЫС ІСТЕГЕНДІ ҰНАТАДЫ  КІШІГІРІМ ТОПТАРДА ТАПСЫРМАЛАР БЕРІҢІЗ, МӘСЕЛЕНІ ҚАДАММЕН ШЕШУДІ ҰСЫНЫҢЫЗ  КЕҢІСТІКТЕ ҚОЗҒАЛА ЖҮРІП, ТЕЗ ТҮСІНДІРІҢІЗ  ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАҒАН КЕЗДЕ ОНЫҢ ҚАЛАЙ ЖАСАЛАТЫНЫН КӨРСЕТІҢІЗ

35 слайд

КИНЕСТЕТИККЕ ЖАҚЫНДАУДЫҢ ЕҢ ЖАҚСЫ ТӘСІЛІ  ОЛАРДЫҢ ЭМОЦИЯЛАРЫ МЕН СЕЗІМДЕРІ БАҒАЛАНҒАНЫН ҚАЛАЙДЫ  ТОППЕН ЖҰМЫС ІСТЕГЕНДІ ҰНАТАДЫ  КІШІГІРІМ ТОПТАРДА ТАПСЫРМАЛАР БЕРІҢІЗ, МӘСЕЛЕНІ ҚАДАММЕН ШЕШУДІ ҰСЫНЫҢЫЗ  КЕҢІСТІКТЕ ҚОЗҒАЛА ЖҮРІП, ТЕЗ ТҮСІНДІРІҢІЗ  ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАҒАН КЕЗДЕ ОНЫҢ ҚАЛАЙ ЖАСАЛАТЫНЫН КӨРСЕТІҢІЗ

КИНЕСТЕТИКТ ЕРГЕ ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р

36 слайд
КИНЕСТЕТИКТ ЕРГЕ ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р

36 слайд

КИНЕСТЕТИКТ ЕРГЕ ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р

Актер Спортшы Тағам технологы Аспаз Тіс дәрігері Фермер Медицина Физиотерапия Мал дәрігері Дәрігер Биші  ДЕНЕСІ

37 слайд
Актер Спортшы Тағам технологы Аспаз Тіс дәрігері Фермер Медицина Физиотерапия Мал дәрігері Дәрігер Биші  ДЕНЕСІН ӨТЕ ЖАҚСЫ БАСҚАРАДЫ  БЕЛСЕНДІ ЖҰМЫСҚА БЕЙІМ  ЛАБОРАТОРИЯЛ ЫҚ ЖҰМЫСТАРҒА БЕЙІМ  МЫҚТЫ МОТОРИКАСЫ ДАМЫҒАН

37 слайд

Актер Спортшы Тағам технологы Аспаз Тіс дәрігері Фермер Медицина Физиотерапия Мал дәрігері Дәрігер Биші  ДЕНЕСІН ӨТЕ ЖАҚСЫ БАСҚАРАДЫ  БЕЛСЕНДІ ЖҰМЫСҚА БЕЙІМ  ЛАБОРАТОРИЯЛ ЫҚ ЖҰМЫСТАРҒА БЕЙІМ  МЫҚТЫ МОТОРИКАСЫ ДАМЫҒАН

АРНОЛД 8 ЖАСТА. ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША - КИНЕСТЕТИК . НАҚТЫ ТАҚЫРЫПҚА КӨҢІЛ БӨЛУДЕГІ ҚИЫНДЫҚТАР АРНОЛДҚА ҚАНДАЙ КЕҢЕ

38 слайд
АРНОЛД 8 ЖАСТА. ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША - КИНЕСТЕТИК . НАҚТЫ ТАҚЫРЫПҚА КӨҢІЛ БӨЛУДЕГІ ҚИЫНДЫҚТАР АРНОЛДҚА ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРЕСІЗ?

38 слайд

АРНОЛД 8 ЖАСТА. ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША - КИНЕСТЕТИК . НАҚТЫ ТАҚЫРЫПҚА КӨҢІЛ БӨЛУДЕГІ ҚИЫНДЫҚТАР АРНОЛДҚА ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРЕСІЗ?

АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР Қандай да бір тақырыпты үйренген кезде бөлмеде әрлі - берлі жүріңіз . Баяу дем

39 слайд
АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР Қандай да бір тақырыпты үйренген кезде бөлмеде әрлі - берлі жүріңіз . Баяу дем алыңыз . Заттардың бетіне саусақпен “жазыңыз” . Диванда керіліңіз/қозғалыңыз . Билеңіз. Жаттығулар жасаңыз .

39 слайд

АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР Қандай да бір тақырыпты үйренген кезде бөлмеде әрлі - берлі жүріңіз . Баяу дем алыңыз . Заттардың бетіне саусақпен “жазыңыз” . Диванда керіліңіз/қозғалыңыз . Билеңіз. Жаттығулар жасаңыз .

ҮШ ТҮРДІҢ СИПАТТАМАСЫЖақсы киінеді, бөлшектер мен түстерді есте сақтайды. Кітап оқу мен жазғанды жақсы көреді, есімдерге

40 слайд
ҮШ ТҮРДІҢ СИПАТТАМАСЫЖақсы киінеді, бөлшектер мен түстерді есте сақтайды. Кітап оқу мен жазғанды жақсы көреді, есімдерге қарағанда түрлерді жақсы жаттайды. Қағазға жазылған есімдерді ойша бейнелер құра отырып есте сақтайды. ВИЗУА Л АУДИА Л КИНЕСТЕТИ К Сөйлегенде суырып салып айтады, жылдам ойланады. Түрлерге қарағанда есімдерді жақсы жаттайды. Сөздермен, сөйлеумен, тілмен оңай жұмыс істейді. Оларға жұмсақ жағымды шу бар жерде болған ұнайды. Билер мен спорттың әртүрлі түрлерімен айналысқанды жақсы көреді, жарыстар мен шытырман оқиғалардан рақат алады. Оларға қиындықтар түк емес. Жүгіргенді, секіргенді, домалануды ұнатады, күшті бұлшықеттерді қолдануды талап ететін ірі моторикасы дамыған.

40 слайд

ҮШ ТҮРДІҢ СИПАТТАМАСЫЖақсы киінеді, бөлшектер мен түстерді есте сақтайды. Кітап оқу мен жазғанды жақсы көреді, есімдерге қарағанда түрлерді жақсы жаттайды. Қағазға жазылған есімдерді ойша бейнелер құра отырып есте сақтайды. ВИЗУА Л АУДИА Л КИНЕСТЕТИ К Сөйлегенде суырып салып айтады, жылдам ойланады. Түрлерге қарағанда есімдерді жақсы жаттайды. Сөздермен, сөйлеумен, тілмен оңай жұмыс істейді. Оларға жұмсақ жағымды шу бар жерде болған ұнайды. Билер мен спорттың әртүрлі түрлерімен айналысқанды жақсы көреді, жарыстар мен шытырман оқиғалардан рақат алады. Оларға қиындықтар түк емес. Жүгіргенді, секіргенді, домалануды ұнатады, күшті бұлшықеттерді қолдануды талап ететін ірі моторикасы дамыған.

БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ / ТЕСТІЛЕУ ТӘСІЛДЕРІ ВИЗУА Л КИНЕСТЕТИ КАУДИА ЛОларға көрнекі - жазбаша тестілер ыңғайлы. Олар үшін зерттеу

41 слайд
БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ / ТЕСТІЛЕУ ТӘСІЛДЕРІ ВИЗУА Л КИНЕСТЕТИ КАУДИА ЛОларға көрнекі - жазбаша тестілер ыңғайлы. Олар үшін зерттеу есептері, жазбаша есептер, графикалық таныстырылымдар пайдалы. Жазбаша емтихандарда табысты. Жазбашаға қарағанда ауызша емтихандарда табысты. Жобаларды ауызша түсіндіреді. Одан нені үйрендің деп сұрағанды жақсы көреді. Көркемдеп оқу мен ән айтқанды ұнатады. Таныстырылымдық және жобалық ұсынуларға бағдарланған емтихандарда табысты. Үйренген нәрсесін көрсетуге бейімділігі бар. Сөзбен түсіндіргенше, тәжірибеде көрсеткенді құп көреді.

41 слайд

БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ / ТЕСТІЛЕУ ТӘСІЛДЕРІ ВИЗУА Л КИНЕСТЕТИ КАУДИА ЛОларға көрнекі - жазбаша тестілер ыңғайлы. Олар үшін зерттеу есептері, жазбаша есептер, графикалық таныстырылымдар пайдалы. Жазбаша емтихандарда табысты. Жазбашаға қарағанда ауызша емтихандарда табысты. Жобаларды ауызша түсіндіреді. Одан нені үйрендің деп сұрағанды жақсы көреді. Көркемдеп оқу мен ән айтқанды ұнатады. Таныстырылымдық және жобалық ұсынуларға бағдарланған емтихандарда табысты. Үйренген нәрсесін көрсетуге бейімділігі бар. Сөзбен түсіндіргенше, тәжірибеде көрсеткенді құп көреді.

ҮЙРЕНУ ТӘСІЛДЕРІ ВИЗУА Л Жазбалар, тізімдер жасайды. Ақпаратты мәтінді оқу немесе көрсетілімдік бейнені көру арқылы алады

42 слайд
ҮЙРЕНУ ТӘСІЛДЕРІ ВИЗУА Л Жазбалар, тізімдер жасайды. Ақпаратты мәтінді оқу немесе көрсетілімдік бейнені көру арқылы алады. Кітаптар, бейнефильмдер және жарияланымдар қолданады. АУДИА Л КИНЕСТЕТИ К Қатты дауыспен түсіндіргенді жақсы қабылдайды. Шағын топтардағы талқылауларды жақсы көреді. Бәсең фондық дыбысты ортада жақсырақ үйренеді. Қозғала отырып немесе басқалардан қайталай отырып, көрсету, сондай - ақ аниматорлық қозғалмалы әрекеттер көмегімен жақсырақ үйренеді. Шағын топтардағы әңгімелесулерді жақсы көреді .

42 слайд

ҮЙРЕНУ ТӘСІЛДЕРІ ВИЗУА Л Жазбалар, тізімдер жасайды. Ақпаратты мәтінді оқу немесе көрсетілімдік бейнені көру арқылы алады. Кітаптар, бейнефильмдер және жарияланымдар қолданады. АУДИА Л КИНЕСТЕТИ К Қатты дауыспен түсіндіргенді жақсы қабылдайды. Шағын топтардағы талқылауларды жақсы көреді. Бәсең фондық дыбысты ортада жақсырақ үйренеді. Қозғала отырып немесе басқалардан қайталай отырып, көрсету, сондай - ақ аниматорлық қозғалмалы әрекеттер көмегімен жақсырақ үйренеді. Шағын топтардағы әңгімелесулерді жақсы көреді .

ҮЙРЕНУ МЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ ЕРЕКШЕЛІКТ ЕРІВИЗУАЛ Көңіл көтеру немесе демалу үшін үйренеді, ұзақ уақыт айналыса алмайды. Оқу кезі

43 слайд
ҮЙРЕНУ МЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ ЕРЕКШЕЛІКТ ЕРІВИЗУАЛ Көңіл көтеру немесе демалу үшін үйренеді, ұзақ уақыт айналыса алмайды. Оқу кезінде тыныш жағдайды қажет етеді. Жылдам оқиды, естуге қарағанда, көзбен жақсы есте сақтайды. АУДИАЛ Диалогтар мен ойындар арқылы үйренеді, салыстыру үшін дауыстап және ішінен айтады, оқығанды әңгімелеген кезде жаңа сөздерді өте жақсы дауыстайды. КИНЕСТЕТИ ККөңіл көтеру үшін емес, ұғыну үшін және үйренетін нәрсесін іс жүзінде көру үшін үйренеді. Кітаптарды, ойындарды және зерттейтін заттарды бірден істе көруге тырысады. Қысқа әңгімелерді оқығанды жақсы көреді. Кезеңдерге бөлінген қысқа уақытты жұмыстар ұнайды. Жерде жатып оқығанды жақсы көреді.

43 слайд

ҮЙРЕНУ МЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ ЕРЕКШЕЛІКТ ЕРІВИЗУАЛ Көңіл көтеру немесе демалу үшін үйренеді, ұзақ уақыт айналыса алмайды. Оқу кезінде тыныш жағдайды қажет етеді. Жылдам оқиды, естуге қарағанда, көзбен жақсы есте сақтайды. АУДИАЛ Диалогтар мен ойындар арқылы үйренеді, салыстыру үшін дауыстап және ішінен айтады, оқығанды әңгімелеген кезде жаңа сөздерді өте жақсы дауыстайды. КИНЕСТЕТИ ККөңіл көтеру үшін емес, ұғыну үшін және үйренетін нәрсесін іс жүзінде көру үшін үйренеді. Кітаптарды, ойындарды және зерттейтін заттарды бірден істе көруге тырысады. Қысқа әңгімелерді оқығанды жақсы көреді. Кезеңдерге бөлінген қысқа уақытты жұмыстар ұнайды. Жерде жатып оқығанды жақсы көреді.

МЕКТЕПТЕГІ ҚИЫНДЫҚТАРВИЗУАЛ АУДИАЛ КИНЕСТЕТИК Іс жүзінде көрмейінше орындау қиын. Шулы, адам көп жерде оқи алмайды. Нотал

44 слайд
МЕКТЕПТЕГІ ҚИЫНДЫҚТАРВИЗУАЛ АУДИАЛ КИНЕСТЕТИК Іс жүзінде көрмейінше орындау қиын. Шулы, адам көп жерде оқи алмайды. Ноталарды баптауда қиналады. Мұғалімді көрнекі материалсыз және суреттерсіз түсінбейді. Мұғалімнің ұқыпсыз келбетіне көңілі бөлінеді. Қызықсыз және ұйымдаспаған сыныпта оқығысы келмейді. Алаңдататын флуоресцентті жарықтағы сабақтар тиімсіз . Баяу оқиды, ішінен ұзақ оқи алмайды, суреттерге немқұрайлы. Бөлшектері бар, оқу мен жазуды талап ететін, уақытпен шектелген және тыныштық жағдайындағы тапсырмаларды орындағанда қиналады. Жазуы түсініксіз. Экстроверт. 40 минуттан көп отыра алмайды – зейінін ұстап тұру қиын. Дұрыс оқу мен сөздерді қолдануда, көргенді, естігенді және жасалғанды есте сақтауда қиналады. Сезімдерді ишаратсыз және қимылдарсыз түсіндіре алмайды, сондай - ақ бір қызметті ұзақ уақыт атқара алмайды.

44 слайд

МЕКТЕПТЕГІ ҚИЫНДЫҚТАРВИЗУАЛ АУДИАЛ КИНЕСТЕТИК Іс жүзінде көрмейінше орындау қиын. Шулы, адам көп жерде оқи алмайды. Ноталарды баптауда қиналады. Мұғалімді көрнекі материалсыз және суреттерсіз түсінбейді. Мұғалімнің ұқыпсыз келбетіне көңілі бөлінеді. Қызықсыз және ұйымдаспаған сыныпта оқығысы келмейді. Алаңдататын флуоресцентті жарықтағы сабақтар тиімсіз . Баяу оқиды, ішінен ұзақ оқи алмайды, суреттерге немқұрайлы. Бөлшектері бар, оқу мен жазуды талап ететін, уақытпен шектелген және тыныштық жағдайындағы тапсырмаларды орындағанда қиналады. Жазуы түсініксіз. Экстроверт. 40 минуттан көп отыра алмайды – зейінін ұстап тұру қиын. Дұрыс оқу мен сөздерді қолдануда, көргенді, естігенді және жасалғанды есте сақтауда қиналады. Сезімдерді ишаратсыз және қимылдарсыз түсіндіре алмайды, сондай - ақ бір қызметті ұзақ уақыт атқара алмайды.

ВИЗУА ЛОған одан талап етілетінді іс жүзінде көрмей тұрып әрекет ету қиын. Шулы және адам көп жерде жұмыс істей алмайды. Әуе

45 слайд
ВИЗУА ЛОған одан талап етілетінді іс жүзінде көрмей тұрып әрекет ету қиын. Шулы және адам көп жерде жұмыс істей алмайды. Әуенді ноталарға салуды білмейді. Көрнекі материалсыз мұғалімді тыңдауы қиын, мұғалімнің ұқыпсыз келбетіне көңілі бөлінеді. АУДИА ЛДауласқанды жақсы көреді, таңдау мүмкіндігі туралы айтады. Жағдайдың ерекшеліктері туралы бұл жағдайды басынан өткізгендерден сұрап біледі. Мақсатты сөзбен суреттейді, тавтологиялық қайталаулар жасайды.КИНЕСТЕТИ КӘрекет етеді, сосын нәтижелерден шыға отырып жоспарлайды. Мәселелерді физикалық күш арқылы шешуге тырысады. Жеткілікті тәндік күш салуды қажет ететін жолдарды іздейді. Шағын топтарда немесе өзі ғана жұмыс істегенді құп көреді. Байқап білу, әрекеттер, қателіктер мен жаңалық ашулар арқылы үйренеді. ШЕШУ ЖОЛДАРЫ

45 слайд

ВИЗУА ЛОған одан талап етілетінді іс жүзінде көрмей тұрып әрекет ету қиын. Шулы және адам көп жерде жұмыс істей алмайды. Әуенді ноталарға салуды білмейді. Көрнекі материалсыз мұғалімді тыңдауы қиын, мұғалімнің ұқыпсыз келбетіне көңілі бөлінеді. АУДИА ЛДауласқанды жақсы көреді, таңдау мүмкіндігі туралы айтады. Жағдайдың ерекшеліктері туралы бұл жағдайды басынан өткізгендерден сұрап біледі. Мақсатты сөзбен суреттейді, тавтологиялық қайталаулар жасайды.КИНЕСТЕТИ КӘрекет етеді, сосын нәтижелерден шыға отырып жоспарлайды. Мәселелерді физикалық күш арқылы шешуге тырысады. Жеткілікті тәндік күш салуды қажет ететін жолдарды іздейді. Шағын топтарда немесе өзі ғана жұмыс істегенді құп көреді. Байқап білу, әрекеттер, қателіктер мен жаңалық ашулар арқылы үйренеді. ШЕШУ ЖОЛДАРЫ

ЖАТТЫҒУ КЕЛЕСІ ПІКІРЛЕР ҚАЙ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫНЫҢ ӨКІЛДЕРІНЕ СӘЙКЕС КЕЛЕДІ?

46 слайд
ЖАТТЫҒУ КЕЛЕСІ ПІКІРЛЕР ҚАЙ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫНЫҢ ӨКІЛДЕРІНЕ СӘЙКЕС КЕЛЕДІ?

46 слайд

ЖАТТЫҒУ КЕЛЕСІ ПІКІРЛЕР ҚАЙ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫНЫҢ ӨКІЛДЕРІНЕ СӘЙКЕС КЕЛЕДІ?

ӘҢГІМЕЛЕСУ КЕЗІНДЕ ТАҚЫРЫПТАН АУЫТҚУЫ МҮМКІН

47 слайд
ӘҢГІМЕЛЕСУ КЕЗІНДЕ ТАҚЫРЫПТАН АУЫТҚУЫ МҮМКІН

47 слайд

ӘҢГІМЕЛЕСУ КЕЗІНДЕ ТАҚЫРЫПТАН АУЫТҚУЫ МҮМКІН

ВИЗУАЛ

48 слайд
ВИЗУАЛ

48 слайд

ВИЗУАЛ

БІР ІСПЕН ҰЗАҚ УАҚЫТ АЙНАЛЫСА АЛМАЙДЫ

49 слайд
БІР ІСПЕН ҰЗАҚ УАҚЫТ АЙНАЛЫСА АЛМАЙДЫ

49 слайд

БІР ІСПЕН ҰЗАҚ УАҚЫТ АЙНАЛЫСА АЛМАЙДЫ

КИНЕСТЕТИК

50 слайд
КИНЕСТЕТИК

50 слайд

КИНЕСТЕТИК

КІТАП ОҚЫҒАН КЕЗДЕ МҰРЫНМЕН ЫҢЫЛДАЙДЫ

51 слайд
КІТАП ОҚЫҒАН КЕЗДЕ МҰРЫНМЕН ЫҢЫЛДАЙДЫ

51 слайд

КІТАП ОҚЫҒАН КЕЗДЕ МҰРЫНМЕН ЫҢЫЛДАЙДЫ

АУДИАЛДАР

52 слайд
АУДИАЛДАР

52 слайд

АУДИАЛДАР

БӨЛШЕКТЕРГЕ ҰҚЫПТЫ

53 слайд
БӨЛШЕКТЕРГЕ ҰҚЫПТЫ

53 слайд

БӨЛШЕКТЕРГЕ ҰҚЫПТЫ

ВИЗУАЛДАР

54 слайд
ВИЗУАЛДАР

54 слайд

ВИЗУАЛДАР

ЫҢҒАЙЛЫ КИІНЕДІ

55 слайд
ЫҢҒАЙЛЫ КИІНЕДІ

55 слайд

ЫҢҒАЙЛЫ КИІНЕДІ

КИНЕСТЕТИКТЕР

56 слайд
КИНЕСТЕТИКТЕР

56 слайд

КИНЕСТЕТИКТЕР

АУЫЗША НҰСҚАУЛАРДЫ ҚИЫН ҚАБЫЛДАЙДЫ

57 слайд
АУЫЗША НҰСҚАУЛАРДЫ ҚИЫН ҚАБЫЛДАЙДЫ

57 слайд

АУЫЗША НҰСҚАУЛАРДЫ ҚИЫН ҚАБЫЛДАЙДЫ

ВИЗУАЛ

58 слайд
ВИЗУАЛ

58 слайд

ВИЗУАЛ

ТЫҢДАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

59 слайд
ТЫҢДАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

59 слайд

ТЫҢДАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

АУДИАЛ

60 слайд
АУДИАЛ

60 слайд

АУДИАЛ

ТАПСЫРМАЛАРДЫ ФИЗИКАЛЫҚ КҮШ САЛУЛАР АРҚЫЛЫ ШЕШЕДІ

61 слайд
ТАПСЫРМАЛАРДЫ ФИЗИКАЛЫҚ КҮШ САЛУЛАР АРҚЫЛЫ ШЕШЕДІ

61 слайд

ТАПСЫРМАЛАРДЫ ФИЗИКАЛЫҚ КҮШ САЛУЛАР АРҚЫЛЫ ШЕШЕДІ

КИНЕСТЕТИК

62 слайд
КИНЕСТЕТИК

62 слайд

КИНЕСТЕТИК

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ !!!

63 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ !!!

63 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ !!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ