Қабылдау каналдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАБЫЛДАУ
КАНАЛДАРЫ
1 слайд
ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫ
2 слайд
ҚАБЫЛДАУ
КАНАЛДАРЫН
АНЫҚТАУДЫҢ
АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
2 слайд
ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫН АНЫҚТАУДЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
3 слайд
Адамдар барлық қабылдау каналдарын
қолданатынына қарамастан, ойланған кезде олар
суреттерді, дыбыстар мен сезімдерді елестетеді.
Адамға осы каналдардың біреуін артық көру тән
қасиет.
3 слайд
Адамдар барлық қабылдау каналдарын қолданатынына қарамастан, ойланған кезде олар суреттерді, дыбыстар мен сезімдерді елестетеді. Адамға осы каналдардың біреуін артық көру тән қасиет.
4 слайд
ӘРТҮРЛІ ҚАБЫЛДАУ
КАНАЛДАРЫНЫҢ МЕКЕНЖАЙДЫ
ТҮСІНДІРУІ
«МЕН САҒАН ҚАЙ ЖЕРДЕ
ЕКЕНІН САЛЫП
БЕРЕЙІН»
ВИЗУАЛ
«ТЫҢДА, …»
АУДИАЛ
«ОРНЫҢНАН ҚОЗҒАЛМА,
МЕН СЕНІ АЛЫП КЕТЕМІН,
БІРГЕ БАРАМЫЗ»
КИНЕСТЕТИК
4 слайд
ӘРТҮРЛІ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫНЫҢ МЕКЕНЖАЙДЫ ТҮСІНДІРУІ «МЕН САҒАН ҚАЙ ЖЕРДЕ ЕКЕНІН САЛЫП БЕРЕЙІН» ВИЗУАЛ «ТЫҢДА, …» АУДИАЛ «ОРНЫҢНАН ҚОЗҒАЛМА, МЕН СЕНІ АЛЫП КЕТЕМІН, БІРГЕ БАРАМЫЗ» КИНЕСТЕТИК
5 слайд
ВИЗУАЛ
ДАР
5 слайд
ВИЗУАЛ ДАР
6 слайд
ҒАЛАМНЫҢ
БАРЛЫҚ
ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ
60 % - Ы
ВИЗУАЛДАР
Оның
басты
себебі –
теледида
р мен
компьюте
рдің әсері
6 слайд
ҒАЛАМНЫҢ БАРЛЫҚ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ 60 % - Ы ВИЗУАЛДАР Оның басты себебі – теледида р мен компьюте рдің әсері
7 слайд
Басы кішкене көтеріңкі,
айналасындағыларға ол
«өркөкіректеніп» қарайтын сияқты көрінуі
мүмкін
Белгілі бір нүктеге жинақталмаған, оңға -
солға, үстіге - астыға қарайды
Денесі тырысқан, әсіресе мойын аймағы
7 слайд
Басы кішкене көтеріңкі, айналасындағыларға ол «өркөкіректеніп» қарайтын сияқты көрінуі мүмкін Белгілі бір нүктеге жинақталмаған, оңға - солға, үстіге - астыға қарайды Денесі тырысқан, әсіресе мойын аймағы
8 слайд
Жылдам
сөйлеу
қарқыны Дауыс
екпіні
басым және
бірқалыптыЖиі
және
терең
емес дем
алады
8 слайд
Жылдам сөйлеу қарқыны Дауыс екпіні басым және бірқалыптыЖиі және терең емес дем алады
9 слайд
ВИЗУАЛДАРДЫҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ОЛАРҒА НЕНІ ҚАЛАЙ
ЖАСАУ КЕРЕКТІГІН
КӨРУ КЕРЕК КӨРНЕКІ МАТЕРИАЛ
БОЛМАСА
ТЫҢДАМАЙДЫ
СҰХБАТТАСУШЫНЫҢ
СЫРТҚЫ КЕЛБЕТІНЕ
КӨҢІЛ БӨЛЕДІ АЛАҢДАТАТЫН
ФЛУОРЕСЦЕНТТІ
ЖАРЫҚТА ЖҰМЫС
ІСТЕЙ АЛМАЙДЫ
БАСҚА ҚАБЫЛДАУ
КАНАЛДАРЫНЫҢ
ӨКІЛДЕРІНЕ
ҚАРАҒАНДА ЗЕЙІНІН
ҰЗАҚ САҚТАЙ АЛАДЫ
9 слайд
ВИЗУАЛДАРДЫҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ОЛАРҒА НЕНІ ҚАЛАЙ ЖАСАУ КЕРЕКТІГІН КӨРУ КЕРЕК КӨРНЕКІ МАТЕРИАЛ БОЛМАСА ТЫҢДАМАЙДЫ СҰХБАТТАСУШЫНЫҢ СЫРТҚЫ КЕЛБЕТІНЕ КӨҢІЛ БӨЛЕДІ АЛАҢДАТАТЫН ФЛУОРЕСЦЕНТТІ ЖАРЫҚТА ЖҰМЫС ІСТЕЙ АЛМАЙДЫ БАСҚА ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫНЫҢ ӨКІЛДЕРІНЕ ҚАРАҒАНДА ЗЕЙІНІН ҰЗАҚ САҚТАЙ АЛАДЫ
10 слайд
АҚПАРАТТЫ … АРҚЫЛЫ
ЖАҚСЫРАҚ
ҚАБЫЛДАЙДЫКӨРНЕКІ ЖАЗБА ДЕРЕКТЕР
ОҚИ ОТЫРЫП
ҮЙРЕНУЖАЗБАША
ЕСЕПТЕР
ИНФОГРАФИКА ЖАЗБАЛАР ЖАСАУ
ТІЗІМ ҚҰРАСТЫРУЗЕРТТЕУ ЕСЕПТЕРІ
ИЛЛЮСТРАЦИЯЛЫҚ
КІТАПТАР
10 слайд
АҚПАРАТТЫ … АРҚЫЛЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАЙДЫКӨРНЕКІ ЖАЗБА ДЕРЕКТЕР ОҚИ ОТЫРЫП ҮЙРЕНУЖАЗБАША ЕСЕПТЕР ИНФОГРАФИКА ЖАЗБАЛАР ЖАСАУ ТІЗІМ ҚҰРАСТЫРУЗЕРТТЕУ ЕСЕПТЕРІ ИЛЛЮСТРАЦИЯЛЫҚ КІТАПТАР
11 слайд
ВИЗУАЛДАРҒА
ЛАЙЫҚТЫ
МАМАНДЫҚТА
Р
11 слайд
ВИЗУАЛДАРҒА ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р
12 слайд
Аниматор
Сәулетші
Бағдарламашы
Редактор
Инженер
Графикалық дизайнер
Интерьер сәндеушісі
Көркемдік фотограф
Бейне оператор
Стильші
Деректермен жұмыс істеу
бойынша маман ВИЗУАЛДЫ - КЕҢІСТІКТІК
ДАҒДЫЛАР
КӨРУ ЖАДЫ
БӨЛШЕКТЕРДІ БАЙҚАУ
ҚАБІЛЕТІ
БАҚЫЛАУ
ТҮСТЕРДІ ЖАҚСЫ
ҚАБЫЛДАУ
ОЙША СУРЕТТЕР
ҚҰРАСТЫРУ
ЖАҚСЫ КЕҢІСТІКТІК
БАҒДАРЛАНУ
ОҚУ ЖӘНЕ ЖАЗУ
САУАТТЫЛЫҒЫ
12 слайд
Аниматор Сәулетші Бағдарламашы Редактор Инженер Графикалық дизайнер Интерьер сәндеушісі Көркемдік фотограф Бейне оператор Стильші Деректермен жұмыс істеу бойынша маман ВИЗУАЛДЫ - КЕҢІСТІКТІК ДАҒДЫЛАР КӨРУ ЖАДЫ БӨЛШЕКТЕРДІ БАЙҚАУ ҚАБІЛЕТІ БАҚЫЛАУ ТҮСТЕРДІ ЖАҚСЫ ҚАБЫЛДАУ ОЙША СУРЕТТЕР ҚҰРАСТЫРУ ЖАҚСЫ КЕҢІСТІКТІК БАҒДАРЛАНУ ОҚУ ЖӘНЕ ЖАЗУ САУАТТЫЛЫҒЫ
13 слайд
ЭЛЛАҒА ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРЕСІЗ? ЭЛЛА 15
ЖАСТА.
ТЕСТ
НӘТИЖЕЛЕР
І БОЙЫНША
- ВИЗУАЛ .
«МАҒАН
АҚПАРАТТЫ
ЕСТЕ САҚТАУ
ҚИЫН.
ЖАТТАП
АЛЫП, СОЛ
СӘТТЕ
ҰМЫТЫП
ҚАЛУЫМ
МҮМКІН»
13 слайд
ЭЛЛАҒА ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРЕСІЗ? ЭЛЛА 15 ЖАСТА. ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕР І БОЙЫНША - ВИЗУАЛ . «МАҒАН АҚПАРАТТЫ ЕСТЕ САҚТАУ ҚИЫН. ЖАТТАП АЛЫП, СОЛ СӘТТЕ ҰМЫТЫП ҚАЛУЫМ МҮМКІН»
14 слайд
АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА
АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР
ЖАЗБАЛАР
ЖАСАҢЫЗ
ОЙША СУРЕТТЕР
ҚҰРАСТЫРЫҢЫЗ
ЗЕРТТЕҢІЗ
ЖӘНЕ
КАРТАЛАРДЫ
ПАЙДАЛАНЫҢ
ЫЗ ЕРІНДЕРІҢІЗДІҢ
ҚИМЫЛЫН
АЙНАНЫҢ
АЛДЫНДА
ЗЕРДЕЛЕҢІЗ
ЕСКЕ
САЛУЛАРДЫ
ҚОЛДАНЫҢЫЗ
СЫЗБАЛАР
ЖАСАҢЫЗ
ЖӘНЕ
ҚОЛДАНЫҢЫЗ
14 слайд
АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР ЖАЗБАЛАР ЖАСАҢЫЗ ОЙША СУРЕТТЕР ҚҰРАСТЫРЫҢЫЗ ЗЕРТТЕҢІЗ ЖӘНЕ КАРТАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНЫҢ ЫЗ ЕРІНДЕРІҢІЗДІҢ ҚИМЫЛЫН АЙНАНЫҢ АЛДЫНДА ЗЕРДЕЛЕҢІЗ ЕСКЕ САЛУЛАРДЫ ҚОЛДАНЫҢЫЗ СЫЗБАЛАР ЖАСАҢЫЗ ЖӘНЕ ҚОЛДАНЫҢЫЗ
15 слайд
СУРЕТТІ МҰҚИЯТ ҚАРАП
ШЫҒАЙЫҚ
15 слайд
СУРЕТТІ МҰҚИЯТ ҚАРАП ШЫҒАЙЫҚ
16 слайд
1. СУРЕТТЕ НЕШЕ ФУТБОЛИСТ БАР?
2. ОЛАРДЫҢ ФОРМАЛАРЫ ҚАНДАЙ
ТҮСТІ?
3. РЕФЕРИ АЛАҢНЫҢ ШЕТІНДЕ МЕ?
4. СУРЕТТЕ ҚАНДАЙ ТҮСТІ АЯҚ КИІМ БАР?
16 слайд
1. СУРЕТТЕ НЕШЕ ФУТБОЛИСТ БАР? 2. ОЛАРДЫҢ ФОРМАЛАРЫ ҚАНДАЙ ТҮСТІ? 3. РЕФЕРИ АЛАҢНЫҢ ШЕТІНДЕ МЕ? 4. СУРЕТТЕ ҚАНДАЙ ТҮСТІ АЯҚ КИІМ БАР?
17 слайд
17 слайд
18 слайд
АУДИАЛД
АР
ҒАЛАМНЫҢ БАРЛЫҚ
ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ 20%- Ы -
АУДИАЛДАР
18 слайд
АУДИАЛД АР ҒАЛАМНЫҢ БАРЛЫҚ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ 20%- Ы - АУДИАЛДАР
19 слайд
Терең дем алады Дыбыс/дауыс
көзіне тек
көздерімен ғана
емес, бүкіл
басымен
бұрылып
қарайды
Ырғақты және
әуенді сөйлеу
тілі. Жағымды
әуез бен
мәнерлі, терең
дауыс екпініне
ие.Логикалары
н тиімді
пайдаланад
ы
19 слайд
Терең дем алады Дыбыс/дауыс көзіне тек көздерімен ғана емес, бүкіл басымен бұрылып қарайды Ырғақты және әуенді сөйлеу тілі. Жағымды әуез бен мәнерлі, терең дауыс екпініне ие.Логикалары н тиімді пайдаланад ы
20 слайд
АУДИАЛДАРДЫҢ
ҚАБЫЛДАУ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Визуалдар
ға
қарағанда
баяу
оқиды,
мәтінді
ішінен
қайталап
отырады Маңызды
бөлшектер
ді
назардан
шығарады Шоғырлан
у шегі 30
минут
Жылдам оқи
алмайды Шу мен әртүрлі
дыбыстарға
назары тез
ауады Сұхбаттасушын
ың дауысына
көңілі бөлінеді
және көп
сөйлейді
20 слайд
АУДИАЛДАРДЫҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Визуалдар ға қарағанда баяу оқиды, мәтінді ішінен қайталап отырады Маңызды бөлшектер ді назардан шығарады Шоғырлан у шегі 30 минут Жылдам оқи алмайды Шу мен әртүрлі дыбыстарға назары тез ауады Сұхбаттасушын ың дауысына көңілі бөлінеді және көп сөйлейді
21 слайд
АҚПАРАТТЫ … АРҚЫЛЫ
ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАЙДЫ
ҚАТТЫ ДАУЫСПЕН
СӨЙЛЕУ
ТЫҢДАУ
ТОПТАҒЫ
ӘҢГІМЕЛЕР
ҮНДЕСТІЛІК
21 слайд
АҚПАРАТТЫ … АРҚЫЛЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАЙДЫ ҚАТТЫ ДАУЫСПЕН СӨЙЛЕУ ТЫҢДАУ ТОПТАҒЫ ӘҢГІМЕЛЕР ҮНДЕСТІЛІК
22 слайд
АУДИАЛДАРҒА
ЛАЙЫҚТЫ
МАМАНДЫҚТА
Р
22 слайд
АУДИАЛДАРҒА ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р
23 слайд
ҚОРҒАУ
ШЫ
МУЗЫКА
НТ
PR МАМАН МҰҒАЛІ
М
САТУ
БОЙЫНША
МАМАН
СИНХРОНДЫ
АУДАРМАШЫЫРҒАҚТЫ
ДЫБЫСТАРҒ
А ӘУЕСТІК
ШЕШЕНДІК БАЙ
СӨЗДІК ҚОРТҮСІНДІРГ
ЕНДІ
ЖАҚСЫ
КӨРЕДІЛОГИКАНЫ
ТИІМДІ
ПАЙДАЛАНУ
ШЕШЕНДІК
НАНЫМДЫ
СӨЙЛЕУ
23 слайд
ҚОРҒАУ ШЫ МУЗЫКА НТ PR МАМАН МҰҒАЛІ М САТУ БОЙЫНША МАМАН СИНХРОНДЫ АУДАРМАШЫЫРҒАҚТЫ ДЫБЫСТАРҒ А ӘУЕСТІК ШЕШЕНДІК БАЙ СӨЗДІК ҚОРТҮСІНДІРГ ЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІЛОГИКАНЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ ШЕШЕНДІК НАНЫМДЫ СӨЙЛЕУ
24 слайд
АЛЕКСПЕН ЖҰМЫСТА МҰҒАЛІМГЕ
ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРУГЕ БОЛАДЫ? АЛЕКС 10 ЖАСТА . ТЕСТ
НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША
- АУДИАЛ
МҰҒАЛІМ САБАҚТА
АЛАҢҒАСАР ЖӘНЕ
ОНЫҢ ҮЛГЕРІМІ НАШАР
ЕКЕНІН АЙТАДЫ
24 слайд
АЛЕКСПЕН ЖҰМЫСТА МҰҒАЛІМГЕ ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРУГЕ БОЛАДЫ? АЛЕКС 10 ЖАСТА . ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША - АУДИАЛ МҰҒАЛІМ САБАҚТА АЛАҢҒАСАР ЖӘНЕ ОНЫҢ ҮЛГЕРІМІ НАШАР ЕКЕНІН АЙТАДЫ
25 слайд
АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ
ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН
КЕҢЕСТЕР
Қатты және дауыстап
оқыңыз
Ырғақты дыбыстар
шығарыңыз
Сөздерді/терминдерді буынға
бөліп айтыңыз
Өлең жазыңыз
Аудио жазып, сосын оны
тыңдаңыз
25 слайд
АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР Қатты және дауыстап оқыңыз Ырғақты дыбыстар шығарыңыз Сөздерді/терминдерді буынға бөліп айтыңыз Өлең жазыңыз Аудио жазып, сосын оны тыңдаңыз
26 слайд
НЕ ЕСТІП
ТҰРСЫЗ?
26 слайд
НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?
27 слайд
ЖЕЛ
27 слайд
ЖЕЛ
28 слайд
НЕ ЕСТІП
ТҰРСЫЗ?
28 слайд
НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?
29 слайд
ЖАҢБЫР
29 слайд
ЖАҢБЫР
30 слайд
НЕ ЕСТІП
ТҰРСЫЗ?
30 слайд
НЕ ЕСТІП ТҰРСЫЗ?
31 слайд
ҚҰСТАР
31 слайд
ҚҰСТАР
32 слайд
КИНЕСТЕТИ
К
32 слайд
КИНЕСТЕТИ К
33 слайд
ІШПЕН
ДЕМ АЛУ
БАЯУ
ЖӘНЕ
ЕКПІНДІ
СӨЙЛЕЙДІ ТӨМЕН
ЖӘНЕ
ТЕРЕҢ
ЕКПІНГЕ
ИЕ
33 слайд
ІШПЕН ДЕМ АЛУ БАЯУ ЖӘНЕ ЕКПІНДІ СӨЙЛЕЙДІ ТӨМЕН ЖӘНЕ ТЕРЕҢ ЕКПІНГЕ ИЕ
34 слайд
КИНЕСТЕТИКТЕРДІҢ
ҚАБЫЛДАУ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
•
ОЛАРҒА ДАУЫСТАҒЫ ЗІЛДІ ЕКПІН ҰНАМАЙДЫ
•
АУЫЗША НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫ ҚИЫН
ҚАБЫЛДАЙДЫ
•
ҚАТАЛ, ДӨРЕКІ СҰХБАТТАСУШЫҒА ҚАУІППЕН
ҚАРАЙДЫ
•
ШОҒЫРЛАНУ ШЕГІ 20-25 МИНУТ
34 слайд
КИНЕСТЕТИКТЕРДІҢ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ • ОЛАРҒА ДАУЫСТАҒЫ ЗІЛДІ ЕКПІН ҰНАМАЙДЫ • АУЫЗША НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫ ҚИЫН ҚАБЫЛДАЙДЫ • ҚАТАЛ, ДӨРЕКІ СҰХБАТТАСУШЫҒА ҚАУІППЕН ҚАРАЙДЫ • ШОҒЫРЛАНУ ШЕГІ 20-25 МИНУТ
35 слайд
КИНЕСТЕТИККЕ ЖАҚЫНДАУДЫҢ
ЕҢ ЖАҚСЫ ТӘСІЛІ
ОЛАРДЫҢ
ЭМОЦИЯЛАРЫ
МЕН СЕЗІМДЕРІ
БАҒАЛАНҒАНЫН
ҚАЛАЙДЫ
ТОППЕН ЖҰМЫС
ІСТЕГЕНДІ
ҰНАТАДЫ
КІШІГІРІМ ТОПТАРДА
ТАПСЫРМАЛАР
БЕРІҢІЗ, МӘСЕЛЕНІ
ҚАДАММЕН ШЕШУДІ
ҰСЫНЫҢЫЗ
КЕҢІСТІКТЕ ҚОЗҒАЛА
ЖҮРІП, ТЕЗ
ТҮСІНДІРІҢІЗ
ТАПСЫРМАНЫ
ОРЫНДАҒАН КЕЗДЕ
ОНЫҢ ҚАЛАЙ
ЖАСАЛАТЫНЫН
КӨРСЕТІҢІЗ
35 слайд
КИНЕСТЕТИККЕ ЖАҚЫНДАУДЫҢ ЕҢ ЖАҚСЫ ТӘСІЛІ ОЛАРДЫҢ ЭМОЦИЯЛАРЫ МЕН СЕЗІМДЕРІ БАҒАЛАНҒАНЫН ҚАЛАЙДЫ ТОППЕН ЖҰМЫС ІСТЕГЕНДІ ҰНАТАДЫ КІШІГІРІМ ТОПТАРДА ТАПСЫРМАЛАР БЕРІҢІЗ, МӘСЕЛЕНІ ҚАДАММЕН ШЕШУДІ ҰСЫНЫҢЫЗ КЕҢІСТІКТЕ ҚОЗҒАЛА ЖҮРІП, ТЕЗ ТҮСІНДІРІҢІЗ ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАҒАН КЕЗДЕ ОНЫҢ ҚАЛАЙ ЖАСАЛАТЫНЫН КӨРСЕТІҢІЗ
36 слайд
КИНЕСТЕТИКТ
ЕРГЕ
ЛАЙЫҚТЫ
МАМАНДЫҚТА
Р
36 слайд
КИНЕСТЕТИКТ ЕРГЕ ЛАЙЫҚТЫ МАМАНДЫҚТА Р
37 слайд
Актер
Спортшы
Тағам
технологы
Аспаз
Тіс дәрігері
Фермер
Медицина
Физиотерапия
Мал дәрігері
Дәрігер
Биші
ДЕНЕСІН ӨТЕ
ЖАҚСЫ
БАСҚАРАДЫ
БЕЛСЕНДІ
ЖҰМЫСҚА
БЕЙІМ
ЛАБОРАТОРИЯЛ
ЫҚ
ЖҰМЫСТАРҒА
БЕЙІМ
МЫҚТЫ
МОТОРИКАСЫ
ДАМЫҒАН
37 слайд
Актер Спортшы Тағам технологы Аспаз Тіс дәрігері Фермер Медицина Физиотерапия Мал дәрігері Дәрігер Биші ДЕНЕСІН ӨТЕ ЖАҚСЫ БАСҚАРАДЫ БЕЛСЕНДІ ЖҰМЫСҚА БЕЙІМ ЛАБОРАТОРИЯЛ ЫҚ ЖҰМЫСТАРҒА БЕЙІМ МЫҚТЫ МОТОРИКАСЫ ДАМЫҒАН
38 слайд
АРНОЛД 8
ЖАСТА. ТЕСТ
НӘТИЖЕЛЕРІ
БОЙЫНША -
КИНЕСТЕТИК .
НАҚТЫ
ТАҚЫРЫПҚА
КӨҢІЛ БӨЛУДЕГІ
ҚИЫНДЫҚТАР
АРНОЛДҚА ҚАНДАЙ КЕҢЕС
БЕРЕСІЗ?
38 слайд
АРНОЛД 8 ЖАСТА. ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША - КИНЕСТЕТИК . НАҚТЫ ТАҚЫРЫПҚА КӨҢІЛ БӨЛУДЕГІ ҚИЫНДЫҚТАР АРНОЛДҚА ҚАНДАЙ КЕҢЕС БЕРЕСІЗ?
39 слайд
АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА
АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР
Қандай да бір тақырыпты үйренген кезде бөлмеде
әрлі - берлі жүріңіз .
Баяу дем алыңыз .
Заттардың бетіне саусақпен
“жазыңыз” .
Диванда
керіліңіз/қозғалыңыз .
Билеңіз.
Жаттығулар жасаңыз .
39 слайд
АҚПАРАТТЫ ЖАҚСЫРАҚ ҚАБЫЛДАУҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР Қандай да бір тақырыпты үйренген кезде бөлмеде әрлі - берлі жүріңіз . Баяу дем алыңыз . Заттардың бетіне саусақпен “жазыңыз” . Диванда керіліңіз/қозғалыңыз . Билеңіз. Жаттығулар жасаңыз .
40 слайд
ҮШ ТҮРДІҢ
СИПАТТАМАСЫЖақсы киінеді,
бөлшектер мен
түстерді есте
сақтайды. Кітап оқу
мен жазғанды жақсы
көреді, есімдерге
қарағанда түрлерді
жақсы жаттайды.
Қағазға жазылған
есімдерді ойша
бейнелер құра отырып
есте сақтайды. ВИЗУА
Л АУДИА
Л КИНЕСТЕТИ
К
Сөйлегенде суырып
салып айтады,
жылдам ойланады.
Түрлерге қарағанда
есімдерді жақсы
жаттайды. Сөздермен,
сөйлеумен, тілмен
оңай жұмыс істейді.
Оларға жұмсақ
жағымды шу бар
жерде болған ұнайды. Билер мен спорттың
әртүрлі түрлерімен
айналысқанды жақсы
көреді, жарыстар мен
шытырман оқиғалардан
рақат алады. Оларға
қиындықтар түк емес.
Жүгіргенді, секіргенді,
домалануды ұнатады,
күшті бұлшықеттерді
қолдануды талап ететін
ірі моторикасы дамыған.
40 слайд
ҮШ ТҮРДІҢ СИПАТТАМАСЫЖақсы киінеді, бөлшектер мен түстерді есте сақтайды. Кітап оқу мен жазғанды жақсы көреді, есімдерге қарағанда түрлерді жақсы жаттайды. Қағазға жазылған есімдерді ойша бейнелер құра отырып есте сақтайды. ВИЗУА Л АУДИА Л КИНЕСТЕТИ К Сөйлегенде суырып салып айтады, жылдам ойланады. Түрлерге қарағанда есімдерді жақсы жаттайды. Сөздермен, сөйлеумен, тілмен оңай жұмыс істейді. Оларға жұмсақ жағымды шу бар жерде болған ұнайды. Билер мен спорттың әртүрлі түрлерімен айналысқанды жақсы көреді, жарыстар мен шытырман оқиғалардан рақат алады. Оларға қиындықтар түк емес. Жүгіргенді, секіргенді, домалануды ұнатады, күшті бұлшықеттерді қолдануды талап ететін ірі моторикасы дамыған.
41 слайд
БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ /
ТЕСТІЛЕУ ТӘСІЛДЕРІ
ВИЗУА
Л КИНЕСТЕТИ
КАУДИА
ЛОларға көрнекі -
жазбаша тестілер
ыңғайлы. Олар
үшін зерттеу
есептері, жазбаша
есептер,
графикалық
таныстырылымдар
пайдалы. Жазбаша
емтихандарда
табысты. Жазбашаға қарағанда
ауызша емтихандарда
табысты. Жобаларды
ауызша түсіндіреді.
Одан нені үйрендің
деп сұрағанды жақсы
көреді. Көркемдеп оқу
мен ән айтқанды
ұнатады. Таныстырылымдық
және жобалық
ұсынуларға
бағдарланған
емтихандарда
табысты. Үйренген
нәрсесін көрсетуге
бейімділігі бар.
Сөзбен түсіндіргенше,
тәжірибеде
көрсеткенді құп
көреді.
41 слайд
БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ / ТЕСТІЛЕУ ТӘСІЛДЕРІ ВИЗУА Л КИНЕСТЕТИ КАУДИА ЛОларға көрнекі - жазбаша тестілер ыңғайлы. Олар үшін зерттеу есептері, жазбаша есептер, графикалық таныстырылымдар пайдалы. Жазбаша емтихандарда табысты. Жазбашаға қарағанда ауызша емтихандарда табысты. Жобаларды ауызша түсіндіреді. Одан нені үйрендің деп сұрағанды жақсы көреді. Көркемдеп оқу мен ән айтқанды ұнатады. Таныстырылымдық және жобалық ұсынуларға бағдарланған емтихандарда табысты. Үйренген нәрсесін көрсетуге бейімділігі бар. Сөзбен түсіндіргенше, тәжірибеде көрсеткенді құп көреді.
42 слайд
ҮЙРЕНУ
ТӘСІЛДЕРІ
ВИЗУА
Л Жазбалар,
тізімдер жасайды.
Ақпаратты мәтінді
оқу немесе
көрсетілімдік
бейнені көру
арқылы алады.
Кітаптар,
бейнефильмдер
және
жарияланымдар
қолданады. АУДИА
Л
КИНЕСТЕТИ
К Қатты дауыспен
түсіндіргенді
жақсы
қабылдайды.
Шағын топтардағы
талқылауларды
жақсы көреді.
Бәсең фондық
дыбысты ортада
жақсырақ
үйренеді.
Қозғала отырып немесе
басқалардан қайталай
отырып, көрсету, сондай -
ақ аниматорлық
қозғалмалы әрекеттер
көмегімен жақсырақ
үйренеді. Шағын
топтардағы
әңгімелесулерді жақсы
көреді .
42 слайд
ҮЙРЕНУ ТӘСІЛДЕРІ ВИЗУА Л Жазбалар, тізімдер жасайды. Ақпаратты мәтінді оқу немесе көрсетілімдік бейнені көру арқылы алады. Кітаптар, бейнефильмдер және жарияланымдар қолданады. АУДИА Л КИНЕСТЕТИ К Қатты дауыспен түсіндіргенді жақсы қабылдайды. Шағын топтардағы талқылауларды жақсы көреді. Бәсең фондық дыбысты ортада жақсырақ үйренеді. Қозғала отырып немесе басқалардан қайталай отырып, көрсету, сондай - ақ аниматорлық қозғалмалы әрекеттер көмегімен жақсырақ үйренеді. Шағын топтардағы әңгімелесулерді жақсы көреді .
43 слайд
ҮЙРЕНУ МЕН
ЖҰМЫС
ІСТЕУ
ЕРЕКШЕЛІКТ
ЕРІВИЗУАЛ
Көңіл көтеру немесе демалу үшін
үйренеді, ұзақ уақыт айналыса
алмайды. Оқу кезінде тыныш
жағдайды қажет етеді. Жылдам
оқиды, естуге қарағанда, көзбен
жақсы есте сақтайды.
АУДИАЛ
Диалогтар мен ойындар
арқылы үйренеді, салыстыру
үшін дауыстап және ішінен
айтады, оқығанды әңгімелеген
кезде жаңа сөздерді өте
жақсы дауыстайды.
КИНЕСТЕТИ
ККөңіл көтеру үшін емес, ұғыну үшін
және үйренетін нәрсесін іс жүзінде көру
үшін үйренеді. Кітаптарды, ойындарды
және зерттейтін заттарды бірден істе
көруге тырысады. Қысқа әңгімелерді
оқығанды жақсы көреді. Кезеңдерге
бөлінген қысқа уақытты жұмыстар
ұнайды. Жерде жатып оқығанды жақсы
көреді.
43 слайд
ҮЙРЕНУ МЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ ЕРЕКШЕЛІКТ ЕРІВИЗУАЛ Көңіл көтеру немесе демалу үшін үйренеді, ұзақ уақыт айналыса алмайды. Оқу кезінде тыныш жағдайды қажет етеді. Жылдам оқиды, естуге қарағанда, көзбен жақсы есте сақтайды. АУДИАЛ Диалогтар мен ойындар арқылы үйренеді, салыстыру үшін дауыстап және ішінен айтады, оқығанды әңгімелеген кезде жаңа сөздерді өте жақсы дауыстайды. КИНЕСТЕТИ ККөңіл көтеру үшін емес, ұғыну үшін және үйренетін нәрсесін іс жүзінде көру үшін үйренеді. Кітаптарды, ойындарды және зерттейтін заттарды бірден істе көруге тырысады. Қысқа әңгімелерді оқығанды жақсы көреді. Кезеңдерге бөлінген қысқа уақытты жұмыстар ұнайды. Жерде жатып оқығанды жақсы көреді.
44 слайд
МЕКТЕПТЕГІ
ҚИЫНДЫҚТАРВИЗУАЛ АУДИАЛ КИНЕСТЕТИК
Іс жүзінде
көрмейінше
орындау қиын.
Шулы, адам көп
жерде оқи
алмайды.
Ноталарды
баптауда
қиналады.
Мұғалімді көрнекі
материалсыз және
суреттерсіз
түсінбейді.
Мұғалімнің
ұқыпсыз келбетіне
көңілі бөлінеді.
Қызықсыз және
ұйымдаспаған
сыныпта оқығысы
келмейді.
Алаңдататын
флуоресцентті
жарықтағы
сабақтар тиімсіз . Баяу оқиды, ішінен
ұзақ оқи алмайды,
суреттерге
немқұрайлы.
Бөлшектері бар,
оқу мен жазуды
талап ететін,
уақытпен
шектелген және
тыныштық
жағдайындағы
тапсырмаларды
орындағанда
қиналады. Жазуы түсініксіз.
Экстроверт. 40
минуттан көп
отыра алмайды –
зейінін ұстап тұру
қиын. Дұрыс оқу
мен сөздерді
қолдануда,
көргенді, естігенді
және жасалғанды
есте сақтауда
қиналады.
Сезімдерді
ишаратсыз және
қимылдарсыз
түсіндіре алмайды,
сондай - ақ бір
қызметті ұзақ
уақыт атқара
алмайды.
44 слайд
МЕКТЕПТЕГІ ҚИЫНДЫҚТАРВИЗУАЛ АУДИАЛ КИНЕСТЕТИК Іс жүзінде көрмейінше орындау қиын. Шулы, адам көп жерде оқи алмайды. Ноталарды баптауда қиналады. Мұғалімді көрнекі материалсыз және суреттерсіз түсінбейді. Мұғалімнің ұқыпсыз келбетіне көңілі бөлінеді. Қызықсыз және ұйымдаспаған сыныпта оқығысы келмейді. Алаңдататын флуоресцентті жарықтағы сабақтар тиімсіз . Баяу оқиды, ішінен ұзақ оқи алмайды, суреттерге немқұрайлы. Бөлшектері бар, оқу мен жазуды талап ететін, уақытпен шектелген және тыныштық жағдайындағы тапсырмаларды орындағанда қиналады. Жазуы түсініксіз. Экстроверт. 40 минуттан көп отыра алмайды – зейінін ұстап тұру қиын. Дұрыс оқу мен сөздерді қолдануда, көргенді, естігенді және жасалғанды есте сақтауда қиналады. Сезімдерді ишаратсыз және қимылдарсыз түсіндіре алмайды, сондай - ақ бір қызметті ұзақ уақыт атқара алмайды.
45 слайд
ВИЗУА
ЛОған одан талап етілетінді іс
жүзінде көрмей тұрып әрекет
ету қиын. Шулы және адам көп
жерде жұмыс істей алмайды.
Әуенді ноталарға салуды
білмейді. Көрнекі материалсыз
мұғалімді тыңдауы қиын,
мұғалімнің ұқыпсыз келбетіне
көңілі бөлінеді. АУДИА
ЛДауласқанды жақсы
көреді, таңдау
мүмкіндігі туралы
айтады. Жағдайдың
ерекшеліктері туралы
бұл жағдайды басынан
өткізгендерден сұрап
біледі. Мақсатты
сөзбен суреттейді,
тавтологиялық
қайталаулар жасайды.КИНЕСТЕТИ
КӘрекет етеді, сосын
нәтижелерден шыға
отырып жоспарлайды.
Мәселелерді физикалық
күш арқылы шешуге
тырысады. Жеткілікті
тәндік күш салуды қажет
ететін жолдарды іздейді.
Шағын топтарда немесе өзі
ғана жұмыс істегенді құп
көреді. Байқап білу,
әрекеттер, қателіктер мен
жаңалық ашулар арқылы
үйренеді.
ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
45 слайд
ВИЗУА ЛОған одан талап етілетінді іс жүзінде көрмей тұрып әрекет ету қиын. Шулы және адам көп жерде жұмыс істей алмайды. Әуенді ноталарға салуды білмейді. Көрнекі материалсыз мұғалімді тыңдауы қиын, мұғалімнің ұқыпсыз келбетіне көңілі бөлінеді. АУДИА ЛДауласқанды жақсы көреді, таңдау мүмкіндігі туралы айтады. Жағдайдың ерекшеліктері туралы бұл жағдайды басынан өткізгендерден сұрап біледі. Мақсатты сөзбен суреттейді, тавтологиялық қайталаулар жасайды.КИНЕСТЕТИ КӘрекет етеді, сосын нәтижелерден шыға отырып жоспарлайды. Мәселелерді физикалық күш арқылы шешуге тырысады. Жеткілікті тәндік күш салуды қажет ететін жолдарды іздейді. Шағын топтарда немесе өзі ғана жұмыс істегенді құп көреді. Байқап білу, әрекеттер, қателіктер мен жаңалық ашулар арқылы үйренеді. ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
46 слайд
ЖАТТЫҒУ
КЕЛЕСІ ПІКІРЛЕР
ҚАЙ ҚАБЫЛДАУ
КАНАЛЫНЫҢ
ӨКІЛДЕРІНЕ СӘЙКЕС
КЕЛЕДІ?
46 слайд
ЖАТТЫҒУ КЕЛЕСІ ПІКІРЛЕР ҚАЙ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫНЫҢ ӨКІЛДЕРІНЕ СӘЙКЕС КЕЛЕДІ?
47 слайд
ӘҢГІМЕЛЕСУ КЕЗІНДЕ
ТАҚЫРЫПТАН АУЫТҚУЫ МҮМКІН
47 слайд
ӘҢГІМЕЛЕСУ КЕЗІНДЕ ТАҚЫРЫПТАН АУЫТҚУЫ МҮМКІН
48 слайд
ВИЗУАЛ
48 слайд
ВИЗУАЛ
49 слайд
БІР ІСПЕН ҰЗАҚ УАҚЫТ АЙНАЛЫСА
АЛМАЙДЫ
49 слайд
БІР ІСПЕН ҰЗАҚ УАҚЫТ АЙНАЛЫСА АЛМАЙДЫ
50 слайд
КИНЕСТЕТИК
50 слайд
КИНЕСТЕТИК
51 слайд
КІТАП ОҚЫҒАН КЕЗДЕ МҰРЫНМЕН
ЫҢЫЛДАЙДЫ
51 слайд
КІТАП ОҚЫҒАН КЕЗДЕ МҰРЫНМЕН ЫҢЫЛДАЙДЫ
52 слайд
АУДИАЛДАР
52 слайд
АУДИАЛДАР
53 слайд
БӨЛШЕКТЕРГЕ ҰҚЫПТЫ
53 слайд
БӨЛШЕКТЕРГЕ ҰҚЫПТЫ
54 слайд
ВИЗУАЛДАР
54 слайд
ВИЗУАЛДАР
55 слайд
ЫҢҒАЙЛЫ КИІНЕДІ
55 слайд
ЫҢҒАЙЛЫ КИІНЕДІ
56 слайд
КИНЕСТЕТИКТЕР
56 слайд
КИНЕСТЕТИКТЕР
57 слайд
АУЫЗША НҰСҚАУЛАРДЫ ҚИЫН
ҚАБЫЛДАЙДЫ
57 слайд
АУЫЗША НҰСҚАУЛАРДЫ ҚИЫН ҚАБЫЛДАЙДЫ
58 слайд
ВИЗУАЛ
58 слайд
ВИЗУАЛ
59 слайд
ТЫҢДАҒАНДЫ ЖАҚСЫ
КӨРЕДІ
59 слайд
ТЫҢДАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ
60 слайд
АУДИАЛ
60 слайд
АУДИАЛ
61 слайд
ТАПСЫРМАЛАРДЫ ФИЗИКАЛЫҚ
КҮШ САЛУЛАР АРҚЫЛЫ
ШЕШЕДІ
61 слайд
ТАПСЫРМАЛАРДЫ ФИЗИКАЛЫҚ КҮШ САЛУЛАР АРҚЫЛЫ ШЕШЕДІ
62 слайд
КИНЕСТЕТИК
62 слайд
КИНЕСТЕТИК
63 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ !!!
63 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ !!!