Материалдар / Қалай дұрыс тамақтану керек?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қалай дұрыс тамақтану керек?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентацияда қалай дұрыс тамақтану керек екендігі жайлы түсінік беріледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
366
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ж.Сыдықов атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ Сайрауова Толқын Сайрауқызы Бастауыш сынып мұғаліміПәні

1 слайд
Ж.Сыдықов атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ Сайрауова Толқын Сайрауқызы Бастауыш сынып мұғаліміПәні: Жаратылыстану Ортақ тақырып : Адам Сабақтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек Сабақтың оқу мақсаттары: 1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: адамның өсуі және дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтайды; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тағамдардың қайдан келетінін анықтайды Кейбір оқушылар: әр түрлі тағамдардың адам организіміне қандай пайдасы бар екенін анықтайды. Бағалау критерийлері: қандай азық-түліктің денсаулыққа пайдалы екенін және олардан қандай тамақ әзірлеуге болатынын түсінеді; дұрыс тамақтану ережесімен танысады; қазақтың ұлттық тағамдарының атауларын біледі Қалай дұрыс тамақтану керектігін біледі. Тілдік мақсат: пайдалы тағамдар, дұрыс тамақтану,ұлттық тағамдар Құндылықтарды дарыту : Еңбек және шығармашылық арқылы астың маңыздылығын түсінеді Пәнаралық байланыстар: дүниетану

1 слайд

Ж.Сыдықов атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ Сайрауова Толқын Сайрауқызы Бастауыш сынып мұғаліміПәні: Жаратылыстану Ортақ тақырып : Адам Сабақтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек Сабақтың оқу мақсаттары: 1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: адамның өсуі және дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтайды; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тағамдардың қайдан келетінін анықтайды Кейбір оқушылар: әр түрлі тағамдардың адам организіміне қандай пайдасы бар екенін анықтайды. Бағалау критерийлері: қандай азық-түліктің денсаулыққа пайдалы екенін және олардан қандай тамақ әзірлеуге болатынын түсінеді; дұрыс тамақтану ережесімен танысады; қазақтың ұлттық тағамдарының атауларын біледі Қалай дұрыс тамақтану керектігін біледі. Тілдік мақсат: пайдалы тағамдар, дұрыс тамақтану,ұлттық тағамдар Құндылықтарды дарыту : Еңбек және шығармашылық арқылы астың маңыздылығын түсінеді Пәнаралық байланыстар: дүниетану

. Сабақтың басы 1. “Ой қозғау” әдісі сабақтың тақырыбын ашу мақсатынд

2 слайд
        . Сабақтың басы 1. “Ой қозғау” әдісі сабақтың тақырыбын ашу мақсатында 1. ҰЖ Нұсқау беру және айту арқылы Суретпен жұмыс жасау Мақсаты:тағам түрлерін атау 2. ТЖ Түсіндіру және сипаттау әдісі арқылы «Пайдалы тағамдармен» таныстыру Мақсаты: пайдалы және зиянды тағамдарды ажырата біледі 3. ЖЖ Көрсету әдісі арқылы «Сен білесіңбе?»тапсырмасын орындату 4. ТЖ Бекіту және қолданысқа енгізу тәсілі арқылы «Аспазшы болып көр» тапсырмасын орындаймыз 5. ЖЖ Қорытынды шығару және есте сақтау әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын «Әжеге көмектес» Мақсаты: пайдалы тағамдарды есінде сақтау

2 слайд

        . Сабақтың басы 1. “Ой қозғау” әдісі сабақтың тақырыбын ашу мақсатында 1. ҰЖ Нұсқау беру және айту арқылы Суретпен жұмыс жасау Мақсаты:тағам түрлерін атау 2. ТЖ Түсіндіру және сипаттау әдісі арқылы «Пайдалы тағамдармен» таныстыру Мақсаты: пайдалы және зиянды тағамдарды ажырата біледі 3. ЖЖ Көрсету әдісі арқылы «Сен білесіңбе?»тапсырмасын орындату 4. ТЖ Бекіту және қолданысқа енгізу тәсілі арқылы «Аспазшы болып көр» тапсырмасын орындаймыз 5. ЖЖ Қорытынды шығару және есте сақтау әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын «Әжеге көмектес» Мақсаты: пайдалы тағамдарды есінде сақтау

Саралау Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырма 1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау

3 слайд
Саралау Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырма 1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау үшін ҚБ тапсырмалары Жеке жұмыс 1-тапсырма Адамға пайдалы птағамдардың тұсына «+» белгісін, ал зиянды тағамдардың тұсына «-» белгісін қойыңыз. Мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға тапсырма: 2-тапсырма Адамның өсуі үшін тамақтанудың пайдасы туралы әңгімелеңіз. Суреттерге сүйеніп, адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атаңыз. Өз ойыңызды түсіндіріңіз.

3 слайд

Саралау Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырма 1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау үшін ҚБ тапсырмалары Жеке жұмыс 1-тапсырма Адамға пайдалы птағамдардың тұсына «+» белгісін, ал зиянды тағамдардың тұсына «-» белгісін қойыңыз. Мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға тапсырма: 2-тапсырма Адамның өсуі үшін тамақтанудың пайдасы туралы әңгімелеңіз. Суреттерге сүйеніп, адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атаңыз. Өз ойыңызды түсіндіріңіз.

Бағалау Басбармақ Бағалау парағы Смайликтер Рефлекция Кері байланыс «Менің көңіл күйім» смайликтер арқылы

4 слайд
Бағалау Басбармақ Бағалау парағы Смайликтер Рефлекция Кері байланыс «Менің көңіл күйім» смайликтер арқылы - Түсіндім - Түсінбедім

4 слайд

Бағалау Басбармақ Бағалау парағы Смайликтер Рефлекция Кері байланыс «Менің көңіл күйім» смайликтер арқылы - Түсіндім - Түсінбедім

Қорытынды «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді. «От шашу», «Басбармақ» арқылы бағалату. Қалыптастырушы ба

5 слайд
Қорытынды «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді. «От шашу», «Басбармақ» арқылы бағалату. Қалыптастырушы бағалау түрлері. Келешекте : осы курс барысында оқып үйренгенімді іс-тәжірибе барысында қолданамын. Оқып- үйренген әдіс – тәсілдерімді сабақты жақсарту мақсатында пайдаланамын. Қалыптастырушы бағалауды сабақ барысында үнемі кіргіземін.

5 слайд

Қорытынды «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді. «От шашу», «Басбармақ» арқылы бағалату. Қалыптастырушы бағалау түрлері. Келешекте : осы курс барысында оқып үйренгенімді іс-тәжірибе барысында қолданамын. Оқып- үйренген әдіс – тәсілдерімді сабақты жақсарту мақсатында пайдаланамын. Қалыптастырушы бағалауды сабақ барысында үнемі кіргіземін.