Материалдар / Қалыптастырушы бағалау.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қалыптастырушы бағалау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепте оқыту сапасын жоғарылату
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2020
346
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Коучинг Қалыптастырушы бағалау- оқыту үшін бағалау Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Е. Айшуақұлы атындағы орта мектебі Кента

1 слайд
Коучинг Қалыптастырушы бағалау- оқыту үшін бағалау Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Е. Айшуақұлы атындағы орта мектебі Кентанова Гүлжан Нұрғалиқызы

Достық сағаты

2 слайд
Достық сағаты

Достық сағаты

3 слайд
Достық сағаты

Өзіңді таны  Шаршы - байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары аз, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.  Үшбұ

4 слайд
Өзіңді таны  Шаршы - байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары аз, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.  Үшбұрыш - өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған ісін аяғына жеткізетін, көшбасшы, өз-өзіне сенімді адам.  Шеңбер - өте мейірімді, басқаның қайғысын да, қуанышын да бөлісе алады.Көпшіл, ынталы, достары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.

Ой қозғау «Алты ұяшық» әдісі Нені? Қашан? Неге? Кім? Қалай? Қайда?

5 слайд
Ой қозғау «Алты ұяшық» әдісі Нені? Қашан? Неге? Кім? Қалай? Қайда?

«Ойлан, жұптас, талқыла» • Оқыту үшін бағалаудың түрі қандай? • Сіз оны қалай қолданасыз?

6 слайд
«Ойлан, жұптас, талқыла» • Оқыту үшін бағалаудың түрі қандай? • Сіз оны қалай қолданасыз?

Карточкамен жұмыс • Берілген тапсырмалар бойынша критерий мен дескриптор құрастырыңыз

7 слайд
Карточкамен жұмыс • Берілген тапсырмалар бойынша критерий мен дескриптор құрастырыңыз

• Бейне материал “Қалыптастырушы бағалау”

8 слайд
• Бейне материал “Қалыптастырушы бағалау”

Бағалау” дегеніміз не? « Assessment » латынның ‘assidere’ деген етістігінен –“жақын отыру” . Бағалау барысында біз оқ

9 слайд
Бағалау” дегеніміз не? « Assessment » латынның ‘assidere’ деген етістігінен –“жақын отыру” . Бағалау барысында біз оқушымен жақын отырамыз . (Green, 1998 )

Бағалауды қолданудың екі тәсілі • Қалыптастырушы бағалау formative Баға жақсарту мақсатында жасалатын қадамдарды анық

10 слайд
Бағалауды қолданудың екі тәсілі • Қалыптастырушы бағалау formative Баға жақсарту мақсатында жасалатын қадамдарды анықтау үшін ағымдағы жағдай туралы мәліметтер алуға қолданылады. • Жиынтық бағалау summative Өтілген кезең бойынша зерделенген материал мөлшерін анықтауға қолданылады. (Harlen, 2006)

Критериалды бағалау технологиясын енгізудің мақсаты:  Мектепте оқыту сапасын жоғарылату  Мектеп бітірушілердің біл

11 слайд
Критериалды бағалау технологиясын енгізудің мақсаты:  Мектепте оқыту сапасын жоғарылату  Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру.

Критериалды бағалаудың басты артықшылығы:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділд

12 слайд
Критериалды бағалаудың басты   артықшылығы:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;    өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.

Қалыптастырушы бағалау  Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімі

13 слайд
Қалыптастырушы бағалау  Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.  Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді .

Қалыптастырушы бағалау • Қалыптастырушы бағалау –сабақта күнделікті жүзеге асатын, білім мен дағдыны меңгеру деңгейін анықтайт

14 слайд
Қалыптастырушы бағалау • Қалыптастырушы бағалау –сабақта күнделікті жүзеге асатын, білім мен дағдыны меңгеру деңгейін анықтайтын бағалау. Қалыптастырушы бағалау білім беру процесінде оқушы мен мұғалімнің арасындағы өзара тығыз байланысты жүзеге асырады. Сонымен қатар, оқушыларға жаңа материалды меңгеруде тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындағандығын білуге және оқытудағы мақсаттар мен міндеттерді орындауға мүмкіндік туғызады (ауызша сұрақ, жазба, практикалық жұмыстар т.б

Қалыптастырушы бағалау Мұғалім үшін  Оқытудың келесі деңгейін жоспарлау үшін  Жұмыстарының нәтижесін тексеру үшін

15 слайд
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім үшін  Оқытудың келесі деңгейін жоспарлау үшін  Жұмыстарының нәтижесін тексеру үшін қолданады;  Оқушыға білімін арттыру үшін пайдалы кеңестер береді;  Жұмыс нәтижесі бойынша әр оқушыға жеке-жеке мақсаттар қояды. Оқушы үшін  Өз қатесі негізінде үйренуге көмектеседі;  Маңыздыны түсінуге көмектеседі;  Қолынан не келетінін түсінеді;  Білмейтін тұстарын анықтайды;  Нені істей алмайтынын түсінеді.

Қалыптастырушы бағалау

16 слайд
Қалыптастырушы бағалау

Қалыптастырушы бағалау Мұғалімнің бағалауы Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау

17 слайд
Қалыптастырушы бағалау Мұғалімнің бағалауы Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау

Қалыптастырушы бағалау

18 слайд
Қалыптастырушы бағалау

19 слайд

20 слайд

21 слайд

22 слайд