Қалыптастырушы бағалау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қалыптастырушы бағалау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепте оқыту сапасын жоғарылату
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Коучинг Қалыптастырушы бағалау- оқыту үшін бағалау Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Е. Айшуақұлы атындағы орта мектебі Кента

#1 слайд
Коучинг Қалыптастырушы бағалау- оқыту үшін бағалау Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Е. Айшуақұлы атындағы орта мектебі Кентанова Гүлжан Нұрғалиқызы

1 слайд

Коучинг Қалыптастырушы бағалау- оқыту үшін бағалау Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Е. Айшуақұлы атындағы орта мектебі Кентанова Гүлжан Нұрғалиқызы

Достық сағаты

#2 слайд
Достық сағаты

2 слайд

Достық сағаты

Достық сағаты

#3 слайд
Достық сағаты

3 слайд

Достық сағаты

Өзіңді таны  Шаршы - байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары аз, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.  Үшбұ

#4 слайд
Өзіңді таны  Шаршы - байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары аз, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.  Үшбұрыш - өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған ісін аяғына жеткізетін, көшбасшы, өз-өзіне сенімді адам.  Шеңбер - өте мейірімді, басқаның қайғысын да, қуанышын да бөлісе алады.Көпшіл, ынталы, достары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.

4 слайд

Өзіңді таны  Шаршы - байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары аз, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.  Үшбұрыш - өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған ісін аяғына жеткізетін, көшбасшы, өз-өзіне сенімді адам.  Шеңбер - өте мейірімді, басқаның қайғысын да, қуанышын да бөлісе алады.Көпшіл, ынталы, достары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.

Ой қозғау «Алты ұяшық» әдісі Нені? Қашан? Неге? Кім? Қалай? Қайда?

#5 слайд
Ой қозғау «Алты ұяшық» әдісі Нені? Қашан? Неге? Кім? Қалай? Қайда?

5 слайд

Ой қозғау «Алты ұяшық» әдісі Нені? Қашан? Неге? Кім? Қалай? Қайда?

«Ойлан, жұптас, талқыла» • Оқыту үшін бағалаудың түрі қандай? • Сіз оны қалай қолданасыз?

#6 слайд
«Ойлан, жұптас, талқыла» • Оқыту үшін бағалаудың түрі қандай? • Сіз оны қалай қолданасыз?

6 слайд

«Ойлан, жұптас, талқыла» • Оқыту үшін бағалаудың түрі қандай? • Сіз оны қалай қолданасыз?

Карточкамен жұмыс • Берілген тапсырмалар бойынша критерий мен дескриптор құрастырыңыз

#7 слайд
Карточкамен жұмыс • Берілген тапсырмалар бойынша критерий мен дескриптор құрастырыңыз

7 слайд

Карточкамен жұмыс • Берілген тапсырмалар бойынша критерий мен дескриптор құрастырыңыз

• Бейне материал “Қалыптастырушы бағалау”

#8 слайд
• Бейне материал “Қалыптастырушы бағалау”

8 слайд

• Бейне материал “Қалыптастырушы бағалау”

Бағалау” дегеніміз не? « Assessment » латынның ‘assidere’ деген етістігінен –“жақын отыру” . Бағалау барысында біз оқ

#9 слайд
Бағалау” дегеніміз не? « Assessment » латынның ‘assidere’ деген етістігінен –“жақын отыру” . Бағалау барысында біз оқушымен жақын отырамыз . (Green, 1998 )

9 слайд

Бағалау” дегеніміз не? « Assessment » латынның ‘assidere’ деген етістігінен –“жақын отыру” . Бағалау барысында біз оқушымен жақын отырамыз . (Green, 1998 )

Бағалауды қолданудың екі тәсілі • Қалыптастырушы бағалау formative Баға жақсарту мақсатында жасалатын қадамдарды анық

#10 слайд
Бағалауды қолданудың екі тәсілі • Қалыптастырушы бағалау formative Баға жақсарту мақсатында жасалатын қадамдарды анықтау үшін ағымдағы жағдай туралы мәліметтер алуға қолданылады. • Жиынтық бағалау summative Өтілген кезең бойынша зерделенген материал мөлшерін анықтауға қолданылады. (Harlen, 2006)

10 слайд

Бағалауды қолданудың екі тәсілі • Қалыптастырушы бағалау formative Баға жақсарту мақсатында жасалатын қадамдарды анықтау үшін ағымдағы жағдай туралы мәліметтер алуға қолданылады. • Жиынтық бағалау summative Өтілген кезең бойынша зерделенген материал мөлшерін анықтауға қолданылады. (Harlen, 2006)

Критериалды бағалау технологиясын енгізудің мақсаты:  Мектепте оқыту сапасын жоғарылату  Мектеп бітірушілердің біл

#11 слайд
Критериалды бағалау технологиясын енгізудің мақсаты:  Мектепте оқыту сапасын жоғарылату  Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру.

11 слайд

Критериалды бағалау технологиясын енгізудің мақсаты:  Мектепте оқыту сапасын жоғарылату  Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру.

Критериалды бағалаудың басты артықшылығы:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділд

#12 слайд
Критериалды бағалаудың басты   артықшылығы:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;    өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.

12 слайд

Критериалды бағалаудың басты   артықшылығы:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;    өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.

Қалыптастырушы бағалау  Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімі

#13 слайд
Қалыптастырушы бағалау  Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.  Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді .

13 слайд

Қалыптастырушы бағалау  Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.  Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді .

Қалыптастырушы бағалау • Қалыптастырушы бағалау –сабақта күнделікті жүзеге асатын, білім мен дағдыны меңгеру деңгейін анықтайт

#14 слайд
Қалыптастырушы бағалау • Қалыптастырушы бағалау –сабақта күнделікті жүзеге асатын, білім мен дағдыны меңгеру деңгейін анықтайтын бағалау. Қалыптастырушы бағалау білім беру процесінде оқушы мен мұғалімнің арасындағы өзара тығыз байланысты жүзеге асырады. Сонымен қатар, оқушыларға жаңа материалды меңгеруде тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындағандығын білуге және оқытудағы мақсаттар мен міндеттерді орындауға мүмкіндік туғызады (ауызша сұрақ, жазба, практикалық жұмыстар т.б

14 слайд

Қалыптастырушы бағалау • Қалыптастырушы бағалау –сабақта күнделікті жүзеге асатын, білім мен дағдыны меңгеру деңгейін анықтайтын бағалау. Қалыптастырушы бағалау білім беру процесінде оқушы мен мұғалімнің арасындағы өзара тығыз байланысты жүзеге асырады. Сонымен қатар, оқушыларға жаңа материалды меңгеруде тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындағандығын білуге және оқытудағы мақсаттар мен міндеттерді орындауға мүмкіндік туғызады (ауызша сұрақ, жазба, практикалық жұмыстар т.б

Қалыптастырушы бағалау Мұғалім үшін  Оқытудың келесі деңгейін жоспарлау үшін  Жұмыстарының нәтижесін тексеру үшін

#15 слайд
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім үшін  Оқытудың келесі деңгейін жоспарлау үшін  Жұмыстарының нәтижесін тексеру үшін қолданады;  Оқушыға білімін арттыру үшін пайдалы кеңестер береді;  Жұмыс нәтижесі бойынша әр оқушыға жеке-жеке мақсаттар қояды. Оқушы үшін  Өз қатесі негізінде үйренуге көмектеседі;  Маңыздыны түсінуге көмектеседі;  Қолынан не келетінін түсінеді;  Білмейтін тұстарын анықтайды;  Нені істей алмайтынын түсінеді.

15 слайд

Қалыптастырушы бағалау Мұғалім үшін  Оқытудың келесі деңгейін жоспарлау үшін  Жұмыстарының нәтижесін тексеру үшін қолданады;  Оқушыға білімін арттыру үшін пайдалы кеңестер береді;  Жұмыс нәтижесі бойынша әр оқушыға жеке-жеке мақсаттар қояды. Оқушы үшін  Өз қатесі негізінде үйренуге көмектеседі;  Маңыздыны түсінуге көмектеседі;  Қолынан не келетінін түсінеді;  Білмейтін тұстарын анықтайды;  Нені істей алмайтынын түсінеді.

Қалыптастырушы бағалау

#16 слайд
Қалыптастырушы бағалау

16 слайд

Қалыптастырушы бағалау

Қалыптастырушы бағалау Мұғалімнің бағалауы Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау

#17 слайд
Қалыптастырушы бағалау Мұғалімнің бағалауы Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау

17 слайд

Қалыптастырушы бағалау Мұғалімнің бағалауы Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау

Қалыптастырушы бағалау

#18 слайд
Қалыптастырушы бағалау

18 слайд

Қалыптастырушы бағалау

#19 слайд

19 слайд

#20 слайд

20 слайд

#21 слайд

21 слайд

#22 слайд

22 слайд

Файл форматы:
pptx
23.12.2020
750
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі