Қалыптастырушы бағалау.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Коучинг
Қалыптастырушы бағалау-
оқыту үшін бағалау
Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы
Е. Айшуақұлы атындағы орта мектебі
Кентанова Гүлжан Нұрғалиқызы
1 слайд
Коучинг Қалыптастырушы бағалау- оқыту үшін бағалау Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Е. Айшуақұлы атындағы орта мектебі Кентанова Гүлжан Нұрғалиқызы
2 слайд
Достық сағаты
2 слайд
Достық сағаты
3 слайд
Достық сағаты
3 слайд
Достық сағаты
4 слайд
Өзіңді таны
Шаршы - байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш,
жазуға ынталы, достары аз, көп сөйлегенді
ұната бермейтін адам.
Үшбұрыш - өте еңбекқор, төзімді, өз
жұмысының шебері, бастаған ісін аяғына
жеткізетін, көшбасшы, өз-өзіне сенімді адам.
Шеңбер - өте мейірімді, басқаның қайғысын
да, қуанышын да бөлісе алады.Көпшіл,
ынталы, достары көп, пейілі кең, түйсігі
жақсы дамыған адам.
4 слайд
Өзіңді таны Шаршы - байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары аз, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам. Үшбұрыш - өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған ісін аяғына жеткізетін, көшбасшы, өз-өзіне сенімді адам. Шеңбер - өте мейірімді, басқаның қайғысын да, қуанышын да бөлісе алады.Көпшіл, ынталы, достары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.
5 слайд
Ой қозғау
«Алты ұяшық» әдісі
Нені? Қашан?
Неге? Кім?
Қалай? Қайда?
5 слайд
Ой қозғау «Алты ұяшық» әдісі Нені? Қашан? Неге? Кім? Қалай? Қайда?
6 слайд
«Ойлан, жұптас, талқыла»
•
Оқыту үшін бағалаудың
түрі қандай?
•
Сіз оны қалай қолданасыз?
6 слайд
«Ойлан, жұптас, талқыла» • Оқыту үшін бағалаудың түрі қандай? • Сіз оны қалай қолданасыз?
7 слайд
Карточкамен жұмыс
•
Берілген тапсырмалар
бойынша критерий мен
дескриптор құрастырыңыз
7 слайд
Карточкамен жұмыс • Берілген тапсырмалар бойынша критерий мен дескриптор құрастырыңыз
8 слайд
•
Бейне материал “Қалыптастырушы
бағалау”
8 слайд
• Бейне материал “Қалыптастырушы бағалау”
9 слайд
Бағалау” дегеніміз не?
« Assessment » латынның ‘assidere’
деген етістігінен –“жақын отыру” .
Бағалау барысында біз оқушымен
жақын отырамыз .
(Green, 1998 )
9 слайд
Бағалау” дегеніміз не? « Assessment » латынның ‘assidere’ деген етістігінен –“жақын отыру” . Бағалау барысында біз оқушымен жақын отырамыз . (Green, 1998 )
10 слайд
Бағалауды қолданудың екі тәсілі
•
Қалыптастырушы бағалау formative
Баға жақсарту мақсатында жасалатын
қадамдарды анықтау үшін ағымдағы жағдай
туралы мәліметтер алуға қолданылады.
•
Жиынтық бағалау summative
Өтілген кезең бойынша зерделенген материал
мөлшерін анықтауға қолданылады.
(Harlen, 2006)
10 слайд
Бағалауды қолданудың екі тәсілі • Қалыптастырушы бағалау formative Баға жақсарту мақсатында жасалатын қадамдарды анықтау үшін ағымдағы жағдай туралы мәліметтер алуға қолданылады. • Жиынтық бағалау summative Өтілген кезең бойынша зерделенген материал мөлшерін анықтауға қолданылады. (Harlen, 2006)
11 слайд
Критериалды бағалау технологиясын
енгізудің мақсаты:
Мектепте оқыту сапасын жоғарылату
Мектеп бітірушілердің білімін
халықаралық стандартқа сәйкестендіру.
11 слайд
Критериалды бағалау технологиясын енгізудің мақсаты: Мектепте оқыту сапасын жоғарылату Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру.
12 слайд
Критериалды бағалаудың басты
артықшылығы:
алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;
анық, айқындылығы;
бағаның әділдігі;
өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.
12 слайд
Критериалды бағалаудың басты артықшылығы: алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы; бағаның әділдігі; өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.
13 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Күнделікті алған білімінің
меңгеру деңгейін анықтайды.
Негізгі бақылау жұмысына дейін
білімін жүйелейді.
Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа
келтіруге оқушыға мүмкіндік береді .
13 слайд
Қалыптастырушы бағалау Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді. Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді .
14 слайд
Қалыптастырушы бағалау
•
Қалыптастырушы бағалау –сабақта күнделікті
жүзеге асатын, білім мен дағдыны меңгеру
деңгейін анықтайтын бағалау.
Қалыптастырушы бағалау білім беру процесінде
оқушы мен мұғалімнің арасындағы өзара тығыз
байланысты жүзеге асырады. Сонымен қатар,
оқушыларға жаңа материалды меңгеруде
тапсырмаларды қаншалықты дұрыс
орындағандығын білуге және оқытудағы
мақсаттар мен міндеттерді орындауға
мүмкіндік туғызады (ауызша сұрақ, жазба,
практикалық жұмыстар т.б
14 слайд
Қалыптастырушы бағалау • Қалыптастырушы бағалау –сабақта күнделікті жүзеге асатын, білім мен дағдыны меңгеру деңгейін анықтайтын бағалау. Қалыптастырушы бағалау білім беру процесінде оқушы мен мұғалімнің арасындағы өзара тығыз байланысты жүзеге асырады. Сонымен қатар, оқушыларға жаңа материалды меңгеруде тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындағандығын білуге және оқытудағы мақсаттар мен міндеттерді орындауға мүмкіндік туғызады (ауызша сұрақ, жазба, практикалық жұмыстар т.б
15 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім үшін
Оқытудың келесі деңгейін жоспарлау үшін
Жұмыстарының нәтижесін тексеру үшін қолданады;
Оқушыға білімін арттыру үшін пайдалы кеңестер береді;
Жұмыс нәтижесі бойынша әр оқушыға жеке-жеке
мақсаттар қояды.
Оқушы үшін
Өз қатесі негізінде үйренуге көмектеседі;
Маңыздыны түсінуге көмектеседі;
Қолынан не келетінін түсінеді;
Білмейтін тұстарын анықтайды;
Нені істей алмайтынын түсінеді.
15 слайд
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім үшін Оқытудың келесі деңгейін жоспарлау үшін Жұмыстарының нәтижесін тексеру үшін қолданады; Оқушыға білімін арттыру үшін пайдалы кеңестер береді; Жұмыс нәтижесі бойынша әр оқушыға жеке-жеке мақсаттар қояды. Оқушы үшін Өз қатесі негізінде үйренуге көмектеседі; Маңыздыны түсінуге көмектеседі; Қолынан не келетінін түсінеді; Білмейтін тұстарын анықтайды; Нені істей алмайтынын түсінеді.
16 слайд
Қалыптастырушы бағалау
16 слайд
Қалыптастырушы бағалау
17 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалімнің бағалауы Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау
17 слайд
Қалыптастырушы бағалау Мұғалімнің бағалауы Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау
18 слайд
Қалыптастырушы бағалау
18 слайд
Қалыптастырушы бағалау
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд
22 слайд
22 слайд