Материалдар / Қан құрамы,Қан жасушалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қан құрамы,Қан жасушалары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
332
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 84 жалпы орта мектеп Тақырыбы: Қан құрамы, қан жасушалары. Эритроциттер. Биология пәнінің мұғалімі: Абдирова Г Химия пәні

1 слайд
№ 84 жалпы орта мектеп Тақырыбы: Қан құрамы, қан жасушалары. Эритроциттер. Биология пәнінің мұғалімі: Абдирова Г Химия пәнінің мұғалімі: Полатова Г

1 слайд

№ 84 жалпы орта мектеп Тақырыбы: Қан құрамы, қан жасушалары. Эритроциттер. Биология пәнінің мұғалімі: Абдирова Г Химия пәнінің мұғалімі: Полатова Г

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға организмнің ішкі сұйық ортасы қан және қан жасушалары, олардың құрылысы мен қызметі жайлы біл

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға организмнің ішкі сұйық ортасы қан және қан жасушалары, олардың құрылысы мен қызметі жайлы білімдерін жетілдіру. Оқушылардың іс- әрекетін басқару арқылы ой таласын туғызу, оқу материалының мазмұнын өмірмен байланыстыру арқылы оқушының білімін дамыту.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға организмнің ішкі сұйық ортасы қан және қан жасушалары, олардың құрылысы мен қызметі жайлы білімдерін жетілдіру. Оқушылардың іс- әрекетін басқару арқылы ой таласын туғызу, оқу материалының мазмұнын өмірмен байланыстыру арқылы оқушының білімін дамыту.

«Доп лақтыру» ойыны Сұрақ - жауап әдісі

3 слайд
«Доп лақтыру» ойыны Сұрақ - жауап әдісі

3 слайд

«Доп лақтыру» ойыны Сұрақ - жауап әдісі

« Қызығушылықты ояту» сатысы Видеоролик көрсету

4 слайд
« Қызығушылықты ояту» сатысы Видеоролик көрсету

4 слайд

« Қызығушылықты ояту» сатысы Видеоролик көрсету

«Фишбоун» әдісі (топтық тапсырмалар) Топтың атын қорғау арқылы сабақтың мағынасын ашу. Әр топ оқушылары бірін-бірі толықтыру

5 слайд
«Фишбоун» әдісі (топтық тапсырмалар) Топтың атын қорғау арқылы сабақтың мағынасын ашу. Әр топ оқушылары бірін-бірі толықтыру арқылы жазбаша өз тобының атына сипаттама береді. І топ – “Эритроциттер” ІІ топ – “Лейкоциттер” ІІІ топ – “Тромбоциттер”

5 слайд

«Фишбоун» әдісі (топтық тапсырмалар) Топтың атын қорғау арқылы сабақтың мағынасын ашу. Әр топ оқушылары бірін-бірі толықтыру арқылы жазбаша өз тобының атына сипаттама береді. І топ – “Эритроциттер” ІІ топ – “Лейкоциттер” ІІІ топ – “Тромбоциттер”

“ Микс” әдісі Тақырыптан он түйінді сөзді таңдап алады. І топ – Сурет салады; ІІ топ – Өлең шығарады; ІІІ топ – Көрініс көрсете

6 слайд
“ Микс” әдісі Тақырыптан он түйінді сөзді таңдап алады. І топ – Сурет салады; ІІ топ – Өлең шығарады; ІІІ топ – Көрініс көрсетеді.

6 слайд

“ Микс” әдісі Тақырыптан он түйінді сөзді таңдап алады. І топ – Сурет салады; ІІ топ – Өлең шығарады; ІІІ топ – Көрініс көрсетеді.

“ Кім жылдам?” сатысы Химия пәні бойынша есептер шығару. 1. Өз қаныңның мөлшерін анықта. Салмағы 5

7 слайд
“ Кім жылдам?” сатысы Химия пәні бойынша есептер шығару. 1. Өз қаныңның мөлшерін анықта. Салмағы 57-62-74 кг адамдардың ағзасында неше литр қан болатынын анықтау. ( Қанның мөлшеріне дене салмағының 7% сай келеді және меншікті салмағы 1,06 г/см куб тең деп есептеу қажет)

7 слайд

“ Кім жылдам?” сатысы Химия пәні бойынша есептер шығару. 1. Өз қаныңның мөлшерін анықта. Салмағы 57-62-74 кг адамдардың ағзасында неше литр қан болатынын анықтау. ( Қанның мөлшеріне дене салмағының 7% сай келеді және меншікті салмағы 1,06 г/см куб тең деп есептеу қажет)

“ Ой қозғау” әдісі Қан сарысуы мен теңіз суының химиялық құрамын салыстыру

8 слайд
“ Ой қозғау” әдісі Қан сарысуы мен теңіз суының химиялық құрамын салыстыру

8 слайд

“ Ой қозғау” әдісі Қан сарысуы мен теңіз суының химиялық құрамын салыстыру

Бекіту сұрақтары 1. “Қан – өмір сыйлаушы” дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Қан кеткенде неге киізді қыздырып басады? 3. Қазақ же

9 слайд
Бекіту сұрақтары 1. “Қан – өмір сыйлаушы” дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Қан кеткенде неге киізді қыздырып басады? 3. Қазақ жеті атадан қыз алмаған, оның сыры неде?

9 слайд

Бекіту сұрақтары 1. “Қан – өмір сыйлаушы” дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Қан кеткенде неге киізді қыздырып басады? 3. Қазақ жеті атадан қыз алмаған, оның сыры неде?

“ Білгенге маржан” сатысы Қан топтарына анализ жасау І-қан тобы “Сангвиник” – бұл топқа жататын адамдар жігерлі, табанды, әзіл

10 слайд
“ Білгенге маржан” сатысы Қан топтарына анализ жасау І-қан тобы “Сангвиник” – бұл топқа жататын адамдар жігерлі, табанды, әзіл-сықаққа бейім, өмірдегі құбылыстарға дұрыс көзқараспен қарайтын, әділдікті ұнататын болып келеді. ІІ-қан тобы “Холерик” – сезімтал, сырттай қарағанда ұстамды, байсалды болып көрінгенмен, жүйкесі жұқалау, өз-өзіне талап қойғыш, өз іс-әрекеттерін мұқият бақылап отырады. ІІІ-қан тобы “Мелонхолик” – секемшіл, сары уайымға жиі салынғыш, бірақ сабасына тез түсіп, болған жайтты тез ұмытады. IV -қан тобы “Флегматик” – көздеген мақсатына жетуге жан- тәнімен аянбайды, басқа адамдарды өз мақсатына пайдалануға шебер, шыдамсыз болып келеді.

10 слайд

“ Білгенге маржан” сатысы Қан топтарына анализ жасау І-қан тобы “Сангвиник” – бұл топқа жататын адамдар жігерлі, табанды, әзіл-сықаққа бейім, өмірдегі құбылыстарға дұрыс көзқараспен қарайтын, әділдікті ұнататын болып келеді. ІІ-қан тобы “Холерик” – сезімтал, сырттай қарағанда ұстамды, байсалды болып көрінгенмен, жүйкесі жұқалау, өз-өзіне талап қойғыш, өз іс-әрекеттерін мұқият бақылап отырады. ІІІ-қан тобы “Мелонхолик” – секемшіл, сары уайымға жиі салынғыш, бірақ сабасына тез түсіп, болған жайтты тез ұмытады. IV -қан тобы “Флегматик” – көздеген мақсатына жетуге жан- тәнімен аянбайды, басқа адамдарды өз мақсатына пайдалануға шебер, шыдамсыз болып келеді.

Ба ғалау Оқушыларды сабақ барысында берген жауаптарына қарай бағалау. Алдын ала үлестірілген бағалау парақшасы арқылы бағалан

11 слайд
Ба ғалау Оқушыларды сабақ барысында берген жауаптарына қарай бағалау. Алдын ала үлестірілген бағалау парақшасы арқылы бағаланады.

11 слайд

Ба ғалау Оқушыларды сабақ барысында берген жауаптарына қарай бағалау. Алдын ала үлестірілген бағалау парақшасы арқылы бағаланады.

Үйге тапсырма : 1. §27 оқу, мазмұндау. 2. Ғаламтордан тың деректер жинап келу

12 слайд
Үйге тапсырма : 1. §27 оқу, мазмұндау. 2. Ғаламтордан тың деректер жинап келу

12 слайд

Үйге тапсырма : 1. §27 оқу, мазмұндау. 2. Ғаламтордан тың деректер жинап келу