Материалдар / Қан құрамы,Қан жасушалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қан құрамы,Қан жасушалары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
260
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
№ 84 жалпы орта мектеп Тақырыбы: Қан құрамы, қан жасушалары. Эритроциттер. Биология пәнінің мұғалімі: Абдирова Г Химия пәні

1 слайд
№ 84 жалпы орта мектеп Тақырыбы: Қан құрамы, қан жасушалары. Эритроциттер. Биология пәнінің мұғалімі: Абдирова Г Химия пәнінің мұғалімі: Полатова Г

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға организмнің ішкі сұйық ортасы қан және қан жасушалары, олардың құрылысы мен қызметі жайлы біл

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға организмнің ішкі сұйық ортасы қан және қан жасушалары, олардың құрылысы мен қызметі жайлы білімдерін жетілдіру. Оқушылардың іс- әрекетін басқару арқылы ой таласын туғызу, оқу материалының мазмұнын өмірмен байланыстыру арқылы оқушының білімін дамыту.

«Доп лақтыру» ойыны Сұрақ - жауап әдісі

3 слайд
«Доп лақтыру» ойыны Сұрақ - жауап әдісі

« Қызығушылықты ояту» сатысы Видеоролик көрсету

4 слайд
« Қызығушылықты ояту» сатысы Видеоролик көрсету

«Фишбоун» әдісі (топтық тапсырмалар) Топтың атын қорғау арқылы сабақтың мағынасын ашу. Әр топ оқушылары бірін-бірі толықтыру

5 слайд
«Фишбоун» әдісі (топтық тапсырмалар) Топтың атын қорғау арқылы сабақтың мағынасын ашу. Әр топ оқушылары бірін-бірі толықтыру арқылы жазбаша өз тобының атына сипаттама береді. І топ – “Эритроциттер” ІІ топ – “Лейкоциттер” ІІІ топ – “Тромбоциттер”

“ Микс” әдісі Тақырыптан он түйінді сөзді таңдап алады. І топ – Сурет салады; ІІ топ – Өлең шығарады; ІІІ топ – Көрініс көрсете

6 слайд
“ Микс” әдісі Тақырыптан он түйінді сөзді таңдап алады. І топ – Сурет салады; ІІ топ – Өлең шығарады; ІІІ топ – Көрініс көрсетеді.

“ Кім жылдам?” сатысы Химия пәні бойынша есептер шығару. 1. Өз қаныңның мөлшерін анықта. Салмағы 5

7 слайд
“ Кім жылдам?” сатысы Химия пәні бойынша есептер шығару. 1. Өз қаныңның мөлшерін анықта. Салмағы 57-62-74 кг адамдардың ағзасында неше литр қан болатынын анықтау. ( Қанның мөлшеріне дене салмағының 7% сай келеді және меншікті салмағы 1,06 г/см куб тең деп есептеу қажет)

“ Ой қозғау” әдісі Қан сарысуы мен теңіз суының химиялық құрамын салыстыру

8 слайд
“ Ой қозғау” әдісі Қан сарысуы мен теңіз суының химиялық құрамын салыстыру

Бекіту сұрақтары 1. “Қан – өмір сыйлаушы” дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Қан кеткенде неге киізді қыздырып басады? 3. Қазақ же

9 слайд
Бекіту сұрақтары 1. “Қан – өмір сыйлаушы” дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Қан кеткенде неге киізді қыздырып басады? 3. Қазақ жеті атадан қыз алмаған, оның сыры неде?

“ Білгенге маржан” сатысы Қан топтарына анализ жасау І-қан тобы “Сангвиник” – бұл топқа жататын адамдар жігерлі, табанды, әзіл

10 слайд
“ Білгенге маржан” сатысы Қан топтарына анализ жасау І-қан тобы “Сангвиник” – бұл топқа жататын адамдар жігерлі, табанды, әзіл-сықаққа бейім, өмірдегі құбылыстарға дұрыс көзқараспен қарайтын, әділдікті ұнататын болып келеді. ІІ-қан тобы “Холерик” – сезімтал, сырттай қарағанда ұстамды, байсалды болып көрінгенмен, жүйкесі жұқалау, өз-өзіне талап қойғыш, өз іс-әрекеттерін мұқият бақылап отырады. ІІІ-қан тобы “Мелонхолик” – секемшіл, сары уайымға жиі салынғыш, бірақ сабасына тез түсіп, болған жайтты тез ұмытады. IV -қан тобы “Флегматик” – көздеген мақсатына жетуге жан- тәнімен аянбайды, басқа адамдарды өз мақсатына пайдалануға шебер, шыдамсыз болып келеді.

Ба ғалау Оқушыларды сабақ барысында берген жауаптарына қарай бағалау. Алдын ала үлестірілген бағалау парақшасы арқылы бағалан

11 слайд
Ба ғалау Оқушыларды сабақ барысында берген жауаптарына қарай бағалау. Алдын ала үлестірілген бағалау парақшасы арқылы бағаланады.

Үйге тапсырма : 1. §27 оқу, мазмұндау. 2. Ғаламтордан тың деректер жинап келу

12 слайд
Үйге тапсырма : 1. §27 оқу, мазмұндау. 2. Ғаламтордан тың деректер жинап келу