Қан топтары және қан құю. Резус - фактор
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Психологиялық ахуал:
« Менің жақсы көретін
оқушым!»
1 слайд
Психологиялық ахуал: « Менің жақсы көретін оқушым!»
2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру:
“ Айналмалы бекет” әдісі арқылы
өткен тақырыпты тексеру.
https://wordwall.net/ru/resource/38539223 Қызығушылығын қалыптастыру
“ Wordwall ”платформасы
2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: “ Айналмалы бекет” әдісі арқылы өткен тақырыпты тексеру. https://wordwall.net/ru/resource/38539223 Қызығушылығын қалыптастыру “ Wordwall ”платформасы
3 слайд
“ Бейнефильмдерді көру және талқылау”
әдісі Ой қозғау
3 слайд
“ Бейнефильмдерді көру және талқылау” әдісі Ой қозғау
4 слайд
Тақырыбы:
Қан топтары
және қан құю.
Резус - фактор Оқу мақсаты:
8.1.3.7
Агглютинация
және резус-
фактор
механизмдерін
түсіндіру Сабақтың
мақсаты:
Барлық
оқушылар үшін:
Адамдағы 4 қан
топтары туралы
түсінік
қалыптасады.
Көпшілік
оқушылар үшін:
Агглютинация
құбылысын
біледі.
Кейбір
оқушылар үшін:
Резус – фактор
және Резус –
конфликтті
ажырата алады Мағнаны тану
4 слайд
Тақырыбы: Қан топтары және қан құю. Резус - фактор Оқу мақсаты: 8.1.3.7 Агглютинация және резус- фактор механизмдерін түсіндіру Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Адамдағы 4 қан топтары туралы түсінік қалыптасады. Көпшілік оқушылар үшін: Агглютинация құбылысын біледі. Кейбір оқушылар үшін: Резус – фактор және Резус – конфликтті ажырата алады Мағнаны тану
5 слайд
Қан топтары және қан құю. Резус - фактор
Қан
топтар
ы ІІ
AA/A0
ІІІ
BB/B0
IV
ABІ
00
5 слайд
Қан топтары және қан құю. Резус - фактор Қан топтар ы ІІ AA/A0 ІІІ BB/B0 IV ABІ 00
6 слайд
Эритроциттердегі
нәруыздар •
Агглютиногендер
Плазма
нәруыздары •
Агглютининдер
6 слайд
Эритроциттердегі нәруыздар • Агглютиногендер Плазма нәруыздары • Агглютининдер
7 слайд
Қан құю топтары
Қан тобы Мына топтарға
қан бере алады Мына топтардан
қан ала алады
I I , II , III , IV І
II II , IV I , II ,
III III , IV I , III
IV IV I , II , III , IV
7 слайд
Қан құю топтары Қан тобы Мына топтарға қан бере алады Мына топтардан қан ала алады I I , II , III , IV І II II , IV I , II , III III , IV I , III IV IV I , II , III , IV
8 слайд
Агглютинация эритроциттердің
бірігіп қалуы, яғни қанның ұйып,
ұсақ қан тамырлардың бітелуі.
8 слайд
Агглютинация эритроциттердің бірігіп қалуы, яғни қанның ұйып, ұсақ қан тамырлардың бітелуі.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Rh ( + ) -85 %
Rh ( – ) – 15%
Резусы теріс қанды резусы оң адамға ешқашанда
құюға болмайды.Резус-фактор Rh
10 слайд
Rh ( + ) -85 % Rh ( – ) – 15% Резусы теріс қанды резусы оң адамға ешқашанда құюға болмайды.Резус-фактор Rh
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Тапсырма № 1.
“ Жұбын тап”әдісі арқылы резус –
факторды анықтау
Rh ( + )
Rh ( – )
12 слайд
Тапсырма № 1. “ Жұбын тап”әдісі арқылы резус – факторды анықтау Rh ( + ) Rh ( – )
13 слайд
1
3 42Тапсырма №2. (ІІ топ)
“ Ойлан, жұптас, талқыла”әдіс
13 слайд
1 3 42Тапсырма №2. (ІІ топ) “ Ойлан, жұптас, талқыла”әдіс
14 слайд
https://wordwall.net/ru/resource/38540182 “ Биологиялық диктант” Тапсырма №3. (ІІІ топ)
“ Wordwall ”платформасы
14 слайд
https://wordwall.net/ru/resource/38540182 “ Биологиялық диктант” Тапсырма №3. (ІІІ топ) “ Wordwall ”платформасы
15 слайд
Қан топтары және қан құю. Резус - фактор
https://wordwall.net/ru/resource/38516498 Тапсырма №3. (І V топ)
“ Сәйкестендіру”әдісі
“ Wordwall ”платформасы
15 слайд
Қан топтары және қан құю. Резус - фактор https://wordwall.net/ru/resource/38516498 Тапсырма №3. (І V топ) “ Сәйкестендіру”әдісі “ Wordwall ”платформасы
16 слайд
Бүгін мен ___________________білдім.
Мен үшін___________________қызық болды.
Мен үшін_________________ қиын болды.
Мен___________ тапсырмалар орындадым.
Мен ________________туралы білім алдым.
Мені __________________таңқалдырды. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
16 слайд
Бүгін мен ___________________білдім. Мен үшін___________________қызық болды. Мен үшін_________________ қиын болды. Мен___________ тапсырмалар орындадым. Мен ________________туралы білім алдым. Мені __________________таңқалдырды. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
17 слайд
4 пластик стакан, пипетка, заттық шыны, қызыл және көк тамақ бояғыштары. 4
стаканды алып 1, 2, 3, 4 деп белгілейміз. Сосын 2 стаканға қызыл бояғышты, 3
стаканға көк бояғшты қосыңыздар. 4 стақанға қызыл және көк бояғыштан
қосыңыздар. Ал 1 стаканға ештеңке қоспаңыздар.
Сосын стакандарды жартылай сумен толтырыңыздар. Бұл 4 түрлі қан тобы орнын
басады. Әртүрлі қан тобынан таза заттық шыныға тамызып шығыңыз, бұл
реципиенттің қан тобы. Енді басқа қан топтарынан осы заттық шыныға тамызыңыз.
Екінші тамызған қан донордың қаны. Егер реципиенттің қанының түсі өзгермесе
донордың қанын реципиентке құюға болады.
Сөйтіп барлық қан топтарының сәйкестігін тауып нәтижені кестеге жазыңыздар. 1 (00) 2 (А) 3 (В) 4 (АВ)
1 (00)
2 (А)
3 (В)
4 (АВ) Тапсырма №5. Тәжірибе (І топ)
17 слайд
4 пластик стакан, пипетка, заттық шыны, қызыл және көк тамақ бояғыштары. 4 стаканды алып 1, 2, 3, 4 деп белгілейміз. Сосын 2 стаканға қызыл бояғышты, 3 стаканға көк бояғшты қосыңыздар. 4 стақанға қызыл және көк бояғыштан қосыңыздар. Ал 1 стаканға ештеңке қоспаңыздар. Сосын стакандарды жартылай сумен толтырыңыздар. Бұл 4 түрлі қан тобы орнын басады. Әртүрлі қан тобынан таза заттық шыныға тамызып шығыңыз, бұл реципиенттің қан тобы. Енді басқа қан топтарынан осы заттық шыныға тамызыңыз. Екінші тамызған қан донордың қаны. Егер реципиенттің қанының түсі өзгермесе донордың қанын реципиентке құюға болады. Сөйтіп барлық қан топтарының сәйкестігін тауып нәтижені кестеге жазыңыздар. 1 (00) 2 (А) 3 (В) 4 (АВ) 1 (00) 2 (А) 3 (В) 4 (АВ) Тапсырма №5. Тәжірибе (І топ)