"Қандай әсем әлем " 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қандай әсем
әлем
1 слайд
Қандай әсем әлем
2 слайд
Құндылығы: Қиянат жасамау
Қасиеттері: Қоғам меншігін қамқорлау,
толеранттылық (кеңпейілділік),
қоршаған ортаны қорғау.
2 слайд
Құндылығы: Қиянат жасамау Қасиеттері: Қоғам меншігін қамқорлау, толеранттылық (кеңпейілділік), қоршаған ортаны қорғау.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға қоршаған ортаның әсемдігін
сақтаудың маңызын түсіндіре отырып, қиянат жасамау
құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларға қоғам меншігін қамқорлаудың
қажеттілігін түсіндіру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы толеранттылық
(кеңпейілділік) қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға
тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға қоршаған ортаның әсемдігін сақтаудың маңызын түсіндіре отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға қоғам меншігін қамқорлаудың қажеттілігін түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы толеранттылық (кеңпейілділік) қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Тыныштық сәті .
Су асты патшалығына ойша
саяхат.
5 слайд
Тыныштық сәті . Су асты патшалығына ойша саяхат.
6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру.
1. Өзіңіз жасаған ігі істеріңіз туралы жазып келіңдер.
2. Жаңа сабақ. №33, «Тылсым дүние» мәтінін оқып келу.
Сұрақтар:
1. Айнашқа не нәрселер жұмбақ болды?
2. Айнаш малдың өсу ерекшелігіне не себептен таң қалды?
3. Айнаш неге мектепке аруды армандады?
4. «Дүние», «тылсым» деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер?
5. Өз өмірлеріңде құпия оқиғалар болды ма? Мысал келтіріңдер.
6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру. 1. Өзіңіз жасаған ігі істеріңіз туралы жазып келіңдер. 2. Жаңа сабақ. №33, «Тылсым дүние» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Айнашқа не нәрселер жұмбақ болды? 2. Айнаш малдың өсу ерекшелігіне не себептен таң қалды? 3. Айнаш неге мектепке аруды армандады? 4. «Дүние», «тылсым» деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер? 5. Өз өмірлеріңде құпия оқиғалар болды ма? Мысал келтіріңдер.
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
Оқушыларға үш рет айтқызып,
дәптерге жаздырту.
«Сұлулық дегеннің тамыры табиғат».
Бауыржан Момышұлы.
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту. «Сұлулық дегеннің тамыры табиғат». Бауыржан Момышұлы.
8 слайд
Сұрақтар:
1. Табиғат сұлулығы дегенде нені түсінесіздер?
2. Табиғатқа өз қарым-қатынастарыңды қалай
білдіресіңдер?
3. Адамның табиғат алдындағы парызы неде?
4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
8 слайд
Сұрақтар: 1. Табиғат сұлулығы дегенде нені түсінесіздер? 2. Табиғатқа өз қарым-қатынастарыңды қалай білдіресіңдер? 3. Адамның табиғат алдындағы парызы неде? 4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
9 слайд
Мұғалім сыйы.
Ыбырай Алтинсариннің
«Таза бұлақ» әңгімесі
9 слайд
Мұғалім сыйы. Ыбырай Алтинсариннің «Таза бұлақ» әңгімесі
10 слайд
Сұрақтар:
1. Үш жолаушы қандай бұлаққа кез болды?
2. Олар нені көрді?
3. Үш жолаушы бұлақ басындағы тастан қандай
жазуды оқыды?
4. Табиғат тазалығын сақтауда адамның рөлі қандай?
5. Әңгімеде қай құндылық туралы айтылып тұр?
6. Табиғаттың жақсаруына көмектесер едіңіз?
10 слайд
Сұрақтар: 1. Үш жолаушы қандай бұлаққа кез болды? 2. Олар нені көрді? 3. Үш жолаушы бұлақ басындағы тастан қандай жазуды оқыды? 4. Табиғат тазалығын сақтауда адамның рөлі қандай? 5. Әңгімеде қай құндылық туралы айтылып тұр? 6. Табиғаттың жақсаруына көмектесер едіңіз?
11 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Оқушылар төрт топқа бөлінеді.
Тапсырма: Өзің тұратын ауылдың (қаланың)
экологиялық ахуалын түзету үшін не істер едіңдер?
Плакат жасау.
1 – топ: «Жер»;
2 – топ: «Ауа»;
3 – топ: «Су»;
4 – топ: «Топырақ».
11 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: Өзің тұратын ауылдың (қаланың) экологиялық ахуалын түзету үшін не істер едіңдер? Плакат жасау. 1 – топ: «Жер»; 2 – топ: «Ауа»; 3 – топ: «Су»; 4 – топ: «Топырақ».
12 слайд
Топпен ән айту.
Саржайлау
с. М.Мақатаев; ә. Н.Тілендиев
Жазира, жасыл кілем өрнектеген
Туған жерге, дариға, жер жетпеген!
Кең өлкем, әлдилей бер сен деп келем
Аңсап келем, сағынып, шөлдеп келем
Саумал бұлақ - балдай дәрім
Салқын самал - баурайларың
Саялаған, беу, туған жер
Сағындырған, Саржайлауым
Армысың, ата-қоныс, жасыл мекен!
Ұланыңмын, мен сенің қасыңда өтем
Басқаның жерұйығын неғылайын
Жерұйығы өзімнің қасымда екен!
Саумал бұлақ - балдай дәрім
Салқын самал - баурайларың
Саялаған, беу, туған жер
Сағындырған, Саржайлауым Жадырап, жұтайыншы тау самалын
Осы еді ғой сағынып аңсағаным
Гүлдерім, шыршаларым, аршаларым
Бәріңе арнап мен бүгін ән саламын
Саумал бұлақ - балдай дәрім
Салқын самал - баурайларың
Саялаған, беу, туған жер
Сағындырған, Саржайлауым
Жанымды жырға бөлеп таң атырған
Әкем едің ақ таңда жаратылған
Төліңнен айналайын жаңа туған!
Айналайын еліңнен дара тұрған!
Саумал бұлақ - балдай дәрім
Салқын самал - баурайларың
Саялаған, беу, туған жер
Сағындырған, Саржайлауым
12 слайд
Топпен ән айту. Саржайлау с. М.Мақатаев; ә. Н.Тілендиев Жазира, жасыл кілем өрнектеген Туған жерге, дариға, жер жетпеген! Кең өлкем, әлдилей бер сен деп келем Аңсап келем, сағынып, шөлдеп келем Саумал бұлақ - балдай дәрім Салқын самал - баурайларың Саялаған, беу, туған жер Сағындырған, Саржайлауым Армысың, ата-қоныс, жасыл мекен! Ұланыңмын, мен сенің қасыңда өтем Басқаның жерұйығын неғылайын Жерұйығы өзімнің қасымда екен! Саумал бұлақ - балдай дәрім Салқын самал - баурайларың Саялаған, беу, туған жер Сағындырған, Саржайлауым Жадырап, жұтайыншы тау самалын Осы еді ғой сағынып аңсағаным Гүлдерім, шыршаларым, аршаларым Бәріңе арнап мен бүгін ән саламын Саумал бұлақ - балдай дәрім Салқын самал - баурайларың Саялаған, беу, туған жер Сағындырған, Саржайлауым Жанымды жырға бөлеп таң атырған Әкем едің ақ таңда жаратылған Төліңнен айналайын жаңа туған! Айналайын еліңнен дара тұрған! Саумал бұлақ - балдай дәрім Салқын самал - баурайларың Саялаған, беу, туған жер Сағындырған, Саржайлауым
13 слайд
Үйге тапсырма
Биылғы оқу жылы барысындағы
қоғамға жасаған қызметтеріңді
презентация арқылы қорғаңдар.
13 слайд
Үйге тапсырма Биылғы оқу жылы барысындағы қоғамға жасаған қызметтеріңді презентация арқылы қорғаңдар.
14 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу
отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз.
Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны
ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді
сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды
тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] .
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп,
жүрегімізге сақтайық.
14 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.