Материалдар / Қар жамылғысының құрамын зерттеу арқылы Алға қаласының қоршаған орта жағдайын анықтау

Қар жамылғысының құрамын зерттеу арқылы Алға қаласының қоршаған орта жағдайын анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қар жамылғысының ластануын анықтау, ауылдың экологиялық тұрғыдан әр түрлі бөліктерін салыстырып, ауыл экологиясына қаншалықты әсер ететіндігін зерттеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Тамыз 2024
94
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ғылыми жобаның мақсаты: Қар жамылғысының ластануын анықтау, ауылдың экологиялық тұрғыдан әр түрлі бөліктерін салыстырып, ауыл

1 слайд
Ғылыми жобаның мақсаты: Қар жамылғысының ластануын анықтау, ауылдың экологиялық тұрғыдан әр түрлі бөліктерін салыстырып, ауыл экологиясына қаншалықты әсер ететіндігін зерттеу. Мектеп ауласындағы қар суы Жол жанындағы қар суы Өндіріс маңындағы қар суы pH =7,86 (орта нашар сілтілік) рН = 6,49 (орта нашар қышқылдық) рН = 6,01 (қышқылдығы жоғарырақ) 3. Орта реакциясын анықтау 1. Тұнбаны анықтау Зерттелетін су Түсі Дистилденген су Түссіз Мектеп ауласындағы қар суы Мөлдір , аз мөлшерде ұсақ қара бөлшектер байқалды. Жолдың жағасындағы қар суы Мөлдір, ұсақ шаң-тозаң, қара түйіршіктер байқалады. Өндіріс маңынан алынған сынама Лай білінеді, бетінде май тәріздес қабат байқалады, қара түйіршікті тұнба бар 2. Қатты бөлшектерді анықтау

1 слайд

Ғылыми жобаның мақсаты: Қар жамылғысының ластануын анықтау, ауылдың экологиялық тұрғыдан әр түрлі бөліктерін салыстырып, ауыл экологиясына қаншалықты әсер ететіндігін зерттеу. Мектеп ауласындағы қар суы Жол жанындағы қар суы Өндіріс маңындағы қар суы pH =7,86 (орта нашар сілтілік) рН = 6,49 (орта нашар қышқылдық) рН = 6,01 (қышқылдығы жоғарырақ) 3. Орта реакциясын анықтау 1. Тұнбаны анықтау Зерттелетін су Түсі Дистилденген су Түссіз Мектеп ауласындағы қар суы Мөлдір , аз мөлшерде ұсақ қара бөлшектер байқалды. Жолдың жағасындағы қар суы Мөлдір, ұсақ шаң-тозаң, қара түйіршіктер байқалады. Өндіріс маңынан алынған сынама Лай білінеді, бетінде май тәріздес қабат байқалады, қара түйіршікті тұнба бар 2. Қатты бөлшектерді анықтау

4. Органикалық заттарды анықтау Дистильденген су Жоқ Мектеп ауласындағы қар суы Органикалық заттар аз мөлшерде бар Жол жанында

2 слайд
4. Органикалық заттарды анықтау Дистильденген су Жоқ Мектеп ауласындағы қар суы Органикалық заттар аз мөлшерде бар Жол жанындағы қар суы Азғантай, бірақ1-ші сынамадан көбірек Өндіріс маңындағы қар суы Біршама бар, калий перманганатының түсі ақшыл сары болды. 5. Сульфат иондарының табылуы №1. Мектеп ауласындағы қар суы Сульфат-иондар болмайды(мөлдір, тұз түгел еріп кетті) №2. Жол жанындағы қар суы Сульфат иондар қатысы бар (ерітінді аздап лайланды) №3. Өндіріс маңынан алынған қар суы Сульфат иондар бар (ерітінді лайлануы көбірек болды) 6. Карбонаттарды анықтау №1. Мектеп ауласындағы қар суы Карбонат-иондар (көпіршіктеніп, көмірқышқыл газы бөлінді) №2. Жол жанындағы қар суы Еш өзгеріс болған жоқ №3. Өндіріс маңынан алынған қар суы Еш өзгеріс болған жоқ

2 слайд

4. Органикалық заттарды анықтау Дистильденген су Жоқ Мектеп ауласындағы қар суы Органикалық заттар аз мөлшерде бар Жол жанындағы қар суы Азғантай, бірақ1-ші сынамадан көбірек Өндіріс маңындағы қар суы Біршама бар, калий перманганатының түсі ақшыл сары болды. 5. Сульфат иондарының табылуы №1. Мектеп ауласындағы қар суы Сульфат-иондар болмайды(мөлдір, тұз түгел еріп кетті) №2. Жол жанындағы қар суы Сульфат иондар қатысы бар (ерітінді аздап лайланды) №3. Өндіріс маңынан алынған қар суы Сульфат иондар бар (ерітінді лайлануы көбірек болды) 6. Карбонаттарды анықтау №1. Мектеп ауласындағы қар суы Карбонат-иондар (көпіршіктеніп, көмірқышқыл газы бөлінді) №2. Жол жанындағы қар суы Еш өзгеріс болған жоқ №3. Өндіріс маңынан алынған қар суы Еш өзгеріс болған жоқ

Жобаның перспективтілігі: Зерттеу жұмысының нәтижесінде мен өз ауылымның қоршаған ортасына әсер ететін зиянды факторлардың бар

3 слайд
Жобаның перспективтілігі: Зерттеу жұмысының нәтижесінде мен өз ауылымның қоршаған ортасына әсер ететін зиянды факторлардың бар екеніне көз жеткіздім. Осыдан осы факторлардың тірі табиғатқа әсері қандай екен деген сұрақ туындайды. Қар суы жер асты суларына, сонымен қатар топырақтың құрамына да әсер ететіндіктен, әрі қарай топырақ құрамын зерттеуді осы жұмыстың жалғасы деп көріп отырмын. Жобаның ұсыныстары: 1. Жұмыс нәтижесімен оқушыларды, олардың ата- аналарын таныстыру. Ол үшін мектептің жаңалықтар айдарында стенд дайындау. 2. Ауыл әкімшілігіне көлік тұрағының орнын ауыстыру және тұрғындардың тұрмыстық қалдықтарды ауыл ішіне тастамауын қадағалауды талап етіп сұраныс хат жолдау. №1. Мектеп ауласындағы қар суы Нитрат -иондар болмайды №2. Жол жанындағы қар суы Нитрат -иондар болмайды №3. Өндіріс маңынан алынған қар суы Нитрат -иондар бар (аз мөлшерде қоңыр түсті газ бөлінді) 7. Нитраттарды анықтау

3 слайд

Жобаның перспективтілігі: Зерттеу жұмысының нәтижесінде мен өз ауылымның қоршаған ортасына әсер ететін зиянды факторлардың бар екеніне көз жеткіздім. Осыдан осы факторлардың тірі табиғатқа әсері қандай екен деген сұрақ туындайды. Қар суы жер асты суларына, сонымен қатар топырақтың құрамына да әсер ететіндіктен, әрі қарай топырақ құрамын зерттеуді осы жұмыстың жалғасы деп көріп отырмын. Жобаның ұсыныстары: 1. Жұмыс нәтижесімен оқушыларды, олардың ата- аналарын таныстыру. Ол үшін мектептің жаңалықтар айдарында стенд дайындау. 2. Ауыл әкімшілігіне көлік тұрағының орнын ауыстыру және тұрғындардың тұрмыстық қалдықтарды ауыл ішіне тастамауын қадағалауды талап етіп сұраныс хат жолдау. №1. Мектеп ауласындағы қар суы Нитрат -иондар болмайды №2. Жол жанындағы қар суы Нитрат -иондар болмайды №3. Өндіріс маңынан алынған қар суы Нитрат -иондар бар (аз мөлшерде қоңыр түсті газ бөлінді) 7. Нитраттарды анықтау

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ