Қарама-қарсы сандар
Қарама-қарсы сандар

#1 слайд
Алимжанова Әсем
Оразбайқызы
«Ақтоғай ауданының жалпы білім
беретін Мүткенов атындағы орта
мектебі» КММ
математика пән мұғалімі
Тақырып:
Қарама – қарсы сандар.
1 слайд
Алимжанова Әсем Оразбайқызы «Ақтоғай ауданының жалпы білім беретін Мүткенов атындағы орта мектебі» КММ математика пән мұғалімі Тақырып: Қарама – қарсы сандар.
#2 слайд
Құндылықтарға
баулу
«Тарихтың, мәдениет пен тілдің
біртұтастығы» құндылығы (5ші)
Павлодар облысының 80
жылдығы және 2018 жылы
Павлодар өңірінің экология жылы
-туған жердің тарихын білу,
құрметтеу
-табиғатты қорғау, елін, жерін
сүюге, мейірімділікке, ізгілікке
тәрбиелеу, экологиялық тәрбие
беру.
Оқу мақсаттары:
6.1.1.7 Қарама –
қарсы сандар
ұғымын меңгеру.
Сабақ мақсаттары:
рационал сан ұғымын
меңгеру;
координаталық түзудің
анықтамасын білу және
салу;
қарама – қарсы сандар
ұғымын меңгеру;
Қарама – қарсы
сандарды координаталық
түзуде белгілеу
Тілдік мақсаттар:
Координаталық түзу,
оң және теріс сандар,
қарама – қарсы сандар,
бірлік кесінді, санақ
басы, оі және теріс
бағыт.
Бағалау
критерийлері
қарама – қарсы
сандарды ажырата
біледі;
теріс сандар ұғымын
біледу;
Оң сандар ұғымын
біледі;
координаталық
түзуде қарама – қарсы
сандарды салады.
2 слайд
Құндылықтарға баулу «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы (5ші) Павлодар облысының 80 жылдығы және 2018 жылы Павлодар өңірінің экология жылы -туған жердің тарихын білу, құрметтеу -табиғатты қорғау, елін, жерін сүюге, мейірімділікке, ізгілікке тәрбиелеу, экологиялық тәрбие беру. Оқу мақсаттары: 6.1.1.7 Қарама – қарсы сандар ұғымын меңгеру. Сабақ мақсаттары: рационал сан ұғымын меңгеру; координаталық түзудің анықтамасын білу және салу; қарама – қарсы сандар ұғымын меңгеру; Қарама – қарсы сандарды координаталық түзуде белгілеу Тілдік мақсаттар: Координаталық түзу, оң және теріс сандар, қарама – қарсы сандар, бірлік кесінді, санақ басы, оі және теріс бағыт. Бағалау критерийлері қарама – қарсы сандарды ажырата біледі; теріс сандар ұғымын біледу; Оң сандар ұғымын біледі; координаталық түзуде қарама – қарсы сандарды салады.
#3 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Сабақтың
басы
•Психологиялық ахуал: “Шаттық
шеңбер” әдісі.
•Топқа бөліну «Пазл» тәсілі.
Павлодар облысының 80 жылдық
эмблема суреттері бойынша
• «Бағыттау сұрақ»
Сабақтың
ортасы
•Топтық жұмыс
•карточка.
•Үштік әдіс
•«Ойлан, жұптас,
бөліс»
Сабақты
ң соңы
•Математикалық
диктант
•“Жекеленген оқыту”
•Рефлексия «Алма
ағашы»
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы •Психологиялық ахуал: “Шаттық шеңбер” әдісі. •Топқа бөліну «Пазл» тәсілі. Павлодар облысының 80 жылдық эмблема суреттері бойынша • «Бағыттау сұрақ» Сабақтың ортасы •Топтық жұмыс •карточка. •Үштік әдіс •«Ойлан, жұптас, бөліс» Сабақты ң соңы •Математикалық диктант •“Жекеленген оқыту” •Рефлексия «Алма ағашы»
#4 слайд
Саралау әдістері
Жекелеген саралап
оқыту әдісі
Бос орындарды тиісті
санмен толықтырып,
рационал санды
алымы бүтін сан,
бөлімі натурал сан
болатын бөлшек
түрінде жазыңдар,
координаталық түзуде
кескіндендер
-3:
-2
Деңгейлік
тапсырмалар
Оқушылардың
қажеттіліктері
Күрделігіне қарай
сараланған деңгейлік
тапсырмалар.
Дарынды оқушыларға
күрделенген
тапсырмаларды ұсыну
Көмек қажет ететін
оқушыларға тірек
сөздер, алгоритм, “жедел
жәрдем” арқылы қолдау
көрсету
- аралас сандарды
бұрыс бөлшекке
айналдырады;
-таңбалар ережесін
біледі;
- координаталық
түзуде кескіндейді
-жауабын жазады
Дескрипторлар
4 слайд
Саралау әдістері Жекелеген саралап оқыту әдісі Бос орындарды тиісті санмен толықтырып, рационал санды алымы бүтін сан, бөлімі натурал сан болатын бөлшек түрінде жазыңдар, координаталық түзуде кескіндендер -3: -2 Деңгейлік тапсырмалар Оқушылардың қажеттіліктері Күрделігіне қарай сараланған деңгейлік тапсырмалар. Дарынды оқушыларға күрделенген тапсырмаларды ұсыну Көмек қажет ететін оқушыларға тірек сөздер, алгоритм, “жедел жәрдем” арқылы қолдау көрсету - аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдырады; -таңбалар ережесін біледі; - координаталық түзуде кескіндейді -жауабын жазады Дескрипторлар
#5 слайд
«Қол шапалақ» әдісі
Критериалды бағалау
•Қарама – қарсы сандарды ажырата біледі
•Теріс сандар ұғымын біледі
•Оң сандар ұғымын біледі
•Координаталық түзуде қарама – қарсы сандарды
салады
«Бағдаршам» әдісі «Плюс - Минус» әдісі
5 слайд
«Қол шапалақ» әдісі Критериалды бағалау •Қарама – қарсы сандарды ажырата біледі •Теріс сандар ұғымын біледі •Оң сандар ұғымын біледі •Координаталық түзуде қарама – қарсы сандарды салады «Бағдаршам» әдісі «Плюс - Минус» әдісі
#6 слайд
6 слайд
шағым қалдыра аласыз













