Материалдар / Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2021
372
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ШҚО, Үржар ауданы, Ақшоқы ауылы “ Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп - балабақша” КММ Ельчибаева Марина Жакановна Білім беру са

1 слайд
ШҚО, Үржар ауданы, Ақшоқы ауылы “ Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп - балабақша” КММ Ельчибаева Марина Жакановна Білім беру саласы Таным ҰОҚ: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру Тақырыбы: Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан? Бөлім: Бөлімше: 1.Кеңістікте бағдарлану 1.1.Заттардың кеңістікте орналасу Оқу мақсаты: 0.1.1.1.Қағаз бетінде кеңістікті бағдарлай алу арқылы карточкалардағы геометриялық фигуралардың орналасуын сипаттау Ұйымдастырылған оқу мақсаты: Заттардың қағаз парақта, үстелде, едендегі орнын белгілейтін сөздерді мағынасы бойынша дұрыс қолданады. Кеңістік бағыттарын еркін бағдарлайды. Күтілетін нәтиже: Заттардың қағаз парақта, үстелде, едендегі орнын белгілейтін сөздерді мағынасы бойынша дұрыс қолданады. Кеңістік бағыттарын еркін бағдарлайды.

1 слайд

ШҚО, Үржар ауданы, Ақшоқы ауылы “ Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп - балабақша” КММ Ельчибаева Марина Жакановна Білім беру саласы Таным ҰОҚ: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру Тақырыбы: Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан? Бөлім: Бөлімше: 1.Кеңістікте бағдарлану 1.1.Заттардың кеңістікте орналасу Оқу мақсаты: 0.1.1.1.Қағаз бетінде кеңістікті бағдарлай алу арқылы карточкалардағы геометриялық фигуралардың орналасуын сипаттау Ұйымдастырылған оқу мақсаты: Заттардың қағаз парақта, үстелде, едендегі орнын белгілейтін сөздерді мағынасы бойынша дұрыс қолданады. Кеңістік бағыттарын еркін бағдарлайды. Күтілетін нәтиже: Заттардың қағаз парақта, үстелде, едендегі орнын белгілейтін сөздерді мағынасы бойынша дұрыс қолданады. Кеңістік бағыттарын еркін бағдарлайды.

Белсенді әдіс- тәсілдеріШаттық шеңбері «Мен қандаймын?» Балалардың назарын аудару үшін “мен қандаймын?” деп бір- біріне мақта

2 слайд
Белсенді әдіс- тәсілдеріШаттық шеңбері «Мен қандаймын?» Балалардың назарын аудару үшін “мен қандаймын?” деп бір- біріне мақтау, жылы лебізін білдіру арқылы сыныпта психологиялық жағымды ахуал тудырамыз.Балалардың бір-біріне деген бауырмалдығы сыйластығы дамиды. Коммуникациясы қалыптасып, тіл байлығы сөздік қоры дамиды «Әткеншек» әдісі арқылы балалар ойларын ортаға сап, пікір алмасады, бір-бірлерінің қателіктерін жөндейді, өткен сабақты пысықтап, меңгеріп сабақты бекітеміз. Ұйымдаса жұмыс жасау арқылы балалардың брлесіп жұмыс жасауға ұмтылады. Сұрақ- жауап арқылы коммуникациясы, сыни ойлауы дамиды« Тапсырмалар жәрмеңкесі» әдісі Сыныптағы тұрған заттар арқылы ненін қайда орналасқанын сұра- жауап арқылы бүгінгі ұоқ ашамын. Ойыншықтарды сөреге орналастырады.Балалар ойланады, санайды, кеңістікте бағдарлайды (командалық жұмыс, коммуникацияой логикалары дамиды)«Бас бармақ» , «Жұлдызша» әдісі әдісі арқылы кері байланыс жасаймын. Балалар өз мүмкіндіктерін біледі, талпынады. Жас еркешелігін сәйкес баланы педагог мадақтайды. Бала сыни ойлайды, коммуникация дамиды, бала үнін естимін.

2 слайд

Белсенді әдіс- тәсілдеріШаттық шеңбері «Мен қандаймын?» Балалардың назарын аудару үшін “мен қандаймын?” деп бір- біріне мақтау, жылы лебізін білдіру арқылы сыныпта психологиялық жағымды ахуал тудырамыз.Балалардың бір-біріне деген бауырмалдығы сыйластығы дамиды. Коммуникациясы қалыптасып, тіл байлығы сөздік қоры дамиды «Әткеншек» әдісі арқылы балалар ойларын ортаға сап, пікір алмасады, бір-бірлерінің қателіктерін жөндейді, өткен сабақты пысықтап, меңгеріп сабақты бекітеміз. Ұйымдаса жұмыс жасау арқылы балалардың брлесіп жұмыс жасауға ұмтылады. Сұрақ- жауап арқылы коммуникациясы, сыни ойлауы дамиды« Тапсырмалар жәрмеңкесі» әдісі Сыныптағы тұрған заттар арқылы ненін қайда орналасқанын сұра- жауап арқылы бүгінгі ұоқ ашамын. Ойыншықтарды сөреге орналастырады.Балалар ойланады, санайды, кеңістікте бағдарлайды (командалық жұмыс, коммуникацияой логикалары дамиды)«Бас бармақ» , «Жұлдызша» әдісі әдісі арқылы кері байланыс жасаймын. Балалар өз мүмкіндіктерін біледі, талпынады. Жас еркешелігін сәйкес баланы педагог мадақтайды. Бала сыни ойлайды, коммуникация дамиды, бала үнін естимін.

Саралау әдісі Ресурс арқылы топқа бөлу  Уақытты үнемдеу  Барлық бала бірдей қамтылды Топтық жұмыс Әткеншек әдісі Ой сергіту

3 слайд
Саралау әдісі Ресурс арқылы топқа бөлу  Уақытты үнемдеу  Барлық бала бірдей қамтылды Топтық жұмыс Әткеншек әдісі Ой сергіту мақсатында өткен ұоқ қайталау кезінде “Әткеншек” әдісін алдым. Онда маған тиімді болғаны ашық сұрақ арқылы өткен ұоқ еске түсіреді. Бұл жерде миға шабуыл, сыни ойлайды, коммуникациясы дамиды Жеке жұмыс Ойыншықтарды орналастырады. Осы арқылы жаңа ұоқ бөліміне өтеміз. Кеңістікті бағдарлауға тапсырмалар орындалады.. Мысалы ойыншықтарды сөреге орналастырады. Мұндағы маған тиімді әдіс- тәсіл бұл “тапсырмалар жәрмеңкесі”. Сөреде ойыншықтарды кеңістікті бағдарлай отырып, оң жағына, сол жағына, астына, үстіне қою керектігін түсініп, орындайды.)

3 слайд

Саралау әдісі Ресурс арқылы топқа бөлу  Уақытты үнемдеу  Барлық бала бірдей қамтылды Топтық жұмыс Әткеншек әдісі Ой сергіту мақсатында өткен ұоқ қайталау кезінде “Әткеншек” әдісін алдым. Онда маған тиімді болғаны ашық сұрақ арқылы өткен ұоқ еске түсіреді. Бұл жерде миға шабуыл, сыни ойлайды, коммуникациясы дамиды Жеке жұмыс Ойыншықтарды орналастырады. Осы арқылы жаңа ұоқ бөліміне өтеміз. Кеңістікті бағдарлауға тапсырмалар орындалады.. Мысалы ойыншықтарды сөреге орналастырады. Мұндағы маған тиімді әдіс- тәсіл бұл “тапсырмалар жәрмеңкесі”. Сөреде ойыншықтарды кеңістікті бағдарлай отырып, оң жағына, сол жағына, астына, үстіне қою керектігін түсініп, орындайды.)

Білімдер мен дағдыларды анықтауға арналған көрсеткіштер (индикатор) Білімді көрсетеді Шағын қателіктер көрсетеді Қиындыққа

4 слайд
Білімдер мен дағдыларды анықтауға арналған көрсеткіштер (индикатор) Білімді көрсетеді Шағын қателіктер көрсетеді Қиындыққа ұшырады Қағаз бетінде бағдарлай алады заттар мен фигураларды тиісті орынға орналастырады. Кеңістікте фигуралар мен заттардың орналасуын сипаттайды

4 слайд

Білімдер мен дағдыларды анықтауға арналған көрсеткіштер (индикатор) Білімді көрсетеді Шағын қателіктер көрсетеді Қиындыққа ұшырады Қағаз бетінде бағдарлай алады заттар мен фигураларды тиісті орынға орналастырады. Кеңістікте фигуралар мен заттардың орналасуын сипаттайды

ҚОРЫТЫНДЫ: ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ҮЙРЕНГЕН ӘДІС- ТӘСІЛДЕРДІ ТИІМДІ ҮЙЛЕСТІРІП, ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫНА ЖАҢА ҚАДАММЕН АЯҚ

5 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ: ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ҮЙРЕНГЕН ӘДІС- ТӘСІЛДЕРДІ ТИІМДІ ҮЙЛЕСТІРІП, ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫНА ЖАҢА ҚАДАММЕН АЯҚ БАСАМЫН. КЕРІ БАЙЛАНЫС :  ҰОҚ ӨЗ ЖҰМЫСЫНДА “СӘТТІЛІК САТЫСЫ” АРҚЫЛЫ БАҒАЛАУ ҰСЫНЫЛДЫ;  SMART МАҚСАТҚА ЖЕТУ ҮШІН КӨП ЕҢБЕКТЕНІП ТИІМДІ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНА БАСТАДЫМ  БЕРІЛГЕН КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫ ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, АЛДАҒЫ УАҚЫТТА ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІНДЕ АЙТЫЛҒАН ОЙЛАРДЫ ЕСКЕРІП, ӨЗ ЖОСПАРЫМА ЕНГІЗЕМІН.ҰТЫМДЫ ЖАҚТАРЫ: o ОЙ СЕРГІТУ ӨТПЕЛІ ТАҚЫРЫПҚА БАЙЛАНЫСТЫ БОЛДЫ; o ҰОҚ БАРЫСЫНДА БАЛАЛАР ТОЛЫҒЫМЕН ҚАМТЫЛДЫ; o ЖАҢАША ОҚУ ТАЛАПТАРЫН ҚОЛДАНУДЫ ҮЙРЕНДІМ.

5 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ: ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ҮЙРЕНГЕН ӘДІС- ТӘСІЛДЕРДІ ТИІМДІ ҮЙЛЕСТІРІП, ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫНА ЖАҢА ҚАДАММЕН АЯҚ БАСАМЫН. КЕРІ БАЙЛАНЫС :  ҰОҚ ӨЗ ЖҰМЫСЫНДА “СӘТТІЛІК САТЫСЫ” АРҚЫЛЫ БАҒАЛАУ ҰСЫНЫЛДЫ;  SMART МАҚСАТҚА ЖЕТУ ҮШІН КӨП ЕҢБЕКТЕНІП ТИІМДІ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНА БАСТАДЫМ  БЕРІЛГЕН КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫ ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, АЛДАҒЫ УАҚЫТТА ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІНДЕ АЙТЫЛҒАН ОЙЛАРДЫ ЕСКЕРІП, ӨЗ ЖОСПАРЫМА ЕНГІЗЕМІН.ҰТЫМДЫ ЖАҚТАРЫ: o ОЙ СЕРГІТУ ӨТПЕЛІ ТАҚЫРЫПҚА БАЙЛАНЫСТЫ БОЛДЫ; o ҰОҚ БАРЫСЫНДА БАЛАЛАР ТОЛЫҒЫМЕН ҚАМТЫЛДЫ; o ЖАҢАША ОҚУ ТАЛАПТАРЫН ҚОЛДАНУДЫ ҮЙРЕНДІМ.