Материалдар / қаржы есеп сабағы "Еңбекақы төлеу бойынша қысқа мерзімді берешектер есебі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қаржы есеп сабағы "Еңбекақы төлеу бойынша қысқа мерзімді берешектер есебі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге арналған қаржы есеп сабағынан презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
1210
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Еңбекақы төлеу бойынша қысқа мерзімді берешектер есебі (19ХҚЕС).

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Еңбекақы төлеу бойынша қысқа мерзімді берешектер есебі (19ХҚЕС).

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Еңбекақы төлеу бойынша қысқа мерзімді берешектер есебі (19ХҚЕС).

SMART МАҚСАТТАРЫ:  > S - Еңбекақыдан ұстау және шегеру есебімен жүргізілетін операциялардың маңыздылығын айқындау  > M

2 слайд
SMART МАҚСАТТАРЫ:  > S - Еңбекақыдан ұстау және шегеру есебімен жүргізілетін операциялардың маңыздылығын айқындау  > M - Дәрісте алған білімді тәжірибелік сабақта меңгеру  > A - Іскерлік ойын, кейс стадия және тәжірибелік сұрақтар арқылы еңбекақыны есептейді  > R - Студент болашақта кәсіби маман болып немесе өз компаниясын құрған уақытта дұрыс шешім қабылдауды үйренеді  > T - 2 дәріс, 1 семинар, 1 СОӨЖ, 1СӨЖ

2 слайд

SMART МАҚСАТТАРЫ:  > S - Еңбекақыдан ұстау және шегеру есебімен жүргізілетін операциялардың маңыздылығын айқындау  > M - Дәрісте алған білімді тәжірибелік сабақта меңгеру  > A - Іскерлік ойын, кейс стадия және тәжірибелік сұрақтар арқылы еңбекақыны есептейді  > R - Студент болашақта кәсіби маман болып немесе өз компаниясын құрған уақытта дұрыс шешім қабылдауды үйренеді  > T - 2 дәріс, 1 семинар, 1 СОӨЖ, 1СӨЖ

САБАҚҚА ҚАЖЕТТІ ҚҰРАЛ- ЖАБДЫҚТАР :  А. Көрнекі құралдар: Кейс стадий (қима қағаздар, сызбанұсқа)  Б. Үлестірілетін матер

3 слайд
САБАҚҚА ҚАЖЕТТІ ҚҰРАЛ- ЖАБДЫҚТАР :  А. Көрнекі құралдар: Кейс стадий (қима қағаздар, сызбанұсқа)  Б. Үлестірілетін материал: карточкалар, есеп шығаруға арналған кесте, үлгі шот жоспары, бухгалтерлік құжаттар.  В. Оқытудың техникалық құралдары: интерактивті тақта, флипчарт, калькулятор.

3 слайд

САБАҚҚА ҚАЖЕТТІ ҚҰРАЛ- ЖАБДЫҚТАР :  А. Көрнекі құралдар: Кейс стадий (қима қағаздар, сызбанұсқа)  Б. Үлестірілетін материал: карточкалар, есеп шығаруға арналған кесте, үлгі шот жоспары, бухгалтерлік құжаттар.  В. Оқытудың техникалық құралдары: интерактивті тақта, флипчарт, калькулятор.

САБАҚТЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ:  SMART мақсат  Ассоциограмма  Дескриптор(Басқарылатын кейс әдісі)  Бейне жаңалықтардан үзінді  «Т

4 слайд
САБАҚТЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ:  SMART мақсат  Ассоциограмма  Дескриптор(Басқарылатын кейс әдісі)  Бейне жаңалықтардан үзінді  «Терминдер сөйлейді»  Өндірістік жағдай (Проблемалық жағдаят)  Қызықты шоттар.  Ойлан -тап  Рефлексия

4 слайд

САБАҚТЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ:  SMART мақсат  Ассоциограмма  Дескриптор(Басқарылатын кейс әдісі)  Бейне жаңалықтардан үзінді  «Терминдер сөйлейді»  Өндірістік жағдай (Проблемалық жағдаят)  Қызықты шоттар.  Ойлан -тап  Рефлексия

1-топ «Бухгалтер» 2- топ «Аудитор»

5 слайд
1-топ «Бухгалтер» 2- топ «Аудитор»

5 слайд

1-топ «Бухгалтер» 2- топ «Аудитор»

АССОЦИОГРАММА ӘДІСІ САБАҚТЫ БАСТАМАС БҰРЫН, ТАҚЫРЫП БОЙЫНША АССОЦИОГРАММА ҚҰРУ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТАДЫ, ӨЗДЕРІ БІЛГЕ

6 слайд
АССОЦИОГРАММА ӘДІСІ САБАҚТЫ БАСТАМАС БҰРЫН, ТАҚЫРЫП БОЙЫНША АССОЦИОГРАММА ҚҰРУ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТАДЫ, ӨЗДЕРІ БІЛГЕНДЕРІН ҚАҒАЗ БЕТІНЕ ТҮСІРЕДІ. Еңбекақы есебі ? ? ? ? ??? ? Критерийлер Дескриптор балл балл Ассоциограмм а Дұрыс шешімін табуына қарай 1-10

6 слайд

АССОЦИОГРАММА ӘДІСІ САБАҚТЫ БАСТАМАС БҰРЫН, ТАҚЫРЫП БОЙЫНША АССОЦИОГРАММА ҚҰРУ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТАДЫ, ӨЗДЕРІ БІЛГЕНДЕРІН ҚАҒАЗ БЕТІНЕ ТҮСІРЕДІ. Еңбекақы есебі ? ? ? ? ??? ? Критерийлер Дескриптор балл балл Ассоциограмм а Дұрыс шешімін табуына қарай 1-10

БІЛІМДІ СТУДЕНТ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ОЙЫН

7 слайд
БІЛІМДІ СТУДЕНТ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ОЙЫН

7 слайд

БІЛІМДІ СТУДЕНТ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ОЙЫН

ФЛЭШ-ТЕСТЕРГЕ ЖАУАП БЕРУ «Бухгалтер» және «Аудитор» тобына «Еңбекақы төлеу бойынша қысқа мерзімді берешектер есебі»бойынш

8 слайд
ФЛЭШ-ТЕСТЕРГЕ ЖАУАП БЕРУ «Бухгалтер» және «Аудитор» тобына «Еңбекақы төлеу бойынша қысқа мерзімді берешектер есебі»бойынша сұрақтар.  

8 слайд

ФЛЭШ-ТЕСТЕРГЕ ЖАУАП БЕРУ «Бухгалтер» және «Аудитор» тобына «Еңбекақы төлеу бойынша қысқа мерзімді берешектер есебі»бойынша сұрақтар.  

Критерий лер Дескриптор балл бал л Флэш-тест тапсырма- лары - 10 категориясыны ң біреуіне жауап беру 1 балл* 5 - 20 категор

9 слайд
Критерий лер Дескриптор балл бал л Флэш-тест тапсырма- лары - 10 категориясыны ң біреуіне жауап беру 1 балл* 5 - 20 категориясыны ң біреуіне жауап беру 2 балл* 5 - 30 категориясыны ң біреуіне жауап беру3 балл* 5 Сұрақтарға толық жауап беруі (жауап беруіне қарай): 0-5 0-10 0-15 0-30

9 слайд

Критерий лер Дескриптор балл бал л Флэш-тест тапсырма- лары - 10 категориясыны ң біреуіне жауап беру 1 балл* 5 - 20 категориясыны ң біреуіне жауап беру 2 балл* 5 - 30 категориясыны ң біреуіне жауап беру3 балл* 5 Сұрақтарға толық жауап беруі (жауап беруіне қарай): 0-5 0-10 0-15 0-30

ТЕРМИНДЕР СӨЙЛЕЙДІ Флинчарт және тақта бойынша 2 топ жарысады. Берілген сөздерді орыс - қазақ - ағылшын тілдерінде орнал

10 слайд
ТЕРМИНДЕР СӨЙЛЕЙДІ Флинчарт және тақта бойынша 2 топ жарысады. Берілген сөздерді орыс - қазақ - ағылшын тілдерінде орналастыру. Қ азақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Еңбек ақы Заработная плата Salary Сыйақы Премия, вознаграждение Premium, remuneration Демалыс выходной Weekend Жұмыс жасау работать To work Салық налог Tax Жарна плата Fee Төлем оплата Payment П айда прибыль Profit Қ осымша ақы доплата Surcharge Табыс салығы Подоходный налог Income  taxe Тарифтік кесте Тарифная сетка Tariff scale Ұ сталым удержание Retention Еңбек демалысы отпускные vacation

10 слайд

ТЕРМИНДЕР СӨЙЛЕЙДІ Флинчарт және тақта бойынша 2 топ жарысады. Берілген сөздерді орыс - қазақ - ағылшын тілдерінде орналастыру. Қ азақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Еңбек ақы Заработная плата Salary Сыйақы Премия, вознаграждение Premium, remuneration Демалыс выходной Weekend Жұмыс жасау работать To work Салық налог Tax Жарна плата Fee Төлем оплата Payment П айда прибыль Profit Қ осымша ақы доплата Surcharge Табыс салығы Подоходный налог Income  taxe Тарифтік кесте Тарифная сетка Tariff scale Ұ сталым удержание Retention Еңбек демалысы отпускные vacation

Критерийлер Дескриптор балл балл Термин дер сөйлейді Максималды Минималды Қорытынды 10 5 5-10

11 слайд
Критерийлер Дескриптор балл балл Термин дер сөйлейді Максималды Минималды Қорытынды 10 5 5-10

11 слайд

Критерийлер Дескриптор балл балл Термин дер сөйлейді Максималды Минималды Қорытынды 10 5 5-10

Өндірістік жағдай (Проблемалық жағдаят) «Бухгалтер» және «Аудитор» тобына еңбекақы есебі бойынша кейс әдісімен есептер таратыла

12 слайд
Өндірістік жағдай (Проблемалық жағдаят) «Бухгалтер» және «Аудитор» тобына еңбекақы есебі бойынша кейс әдісімен есептер таратылады. 1 кейс - 10 кейс . Критерий лер Дескриптор балл балл Кейсті шешуі Дұрыс шешімін табуына қарай 1 кейсті шешу Қорытынды 3 3-15

12 слайд

Өндірістік жағдай (Проблемалық жағдаят) «Бухгалтер» және «Аудитор» тобына еңбекақы есебі бойынша кейс әдісімен есептер таратылады. 1 кейс - 10 кейс . Критерий лер Дескриптор балл балл Кейсті шешуі Дұрыс шешімін табуына қарай 1 кейсті шешу Қорытынды 3 3-15

ҚЫЗЫҚТЫ ШОТТАР. Тақырып бойынша топ біріне - бірі сұрақ береді. «Рахаттың түбі кеңіс, Еңбектің түбі жеміс» (1320) «Ақша ақша

13 слайд
ҚЫЗЫҚТЫ ШОТТАР. Тақырып бойынша топ біріне - бірі сұрақ береді. «Рахаттың түбі кеңіс, Еңбектің түбі жеміс» (1320) «Ақша ақшаға келеді» (1010, 1030, 1040)

13 слайд

ҚЫЗЫҚТЫ ШОТТАР. Тақырып бойынша топ біріне - бірі сұрақ береді. «Рахаттың түбі кеңіс, Еңбектің түбі жеміс» (1320) «Ақша ақшаға келеді» (1010, 1030, 1040)

ОЙЛАН ТАП – ШОТТАР САЙЫСЫ. Критерий лер Дескриптор балл балл Қызықты шоттар Ойлан - тап Дұрыс шешімін табуына қарай Қорытынды

14 слайд
ОЙЛАН ТАП – ШОТТАР САЙЫСЫ. Критерий лер Дескриптор балл балл Қызықты шоттар Ойлан - тап Дұрыс шешімін табуына қарай Қорытынды Минималды Максималды Қорытынды 1 1-10 1-5 6-15 1-15• Қызметкерге еңбекақы есептелді (Дт 7210 Кт 3350) • Негізгі өндіріс жұмысшыларына еңбекақы есептелді (Дт 8110 Кт 3350) • Мекеме кассасынан төленген еңбекақы (Дт 3350 Кт 1010)

14 слайд

ОЙЛАН ТАП – ШОТТАР САЙЫСЫ. Критерий лер Дескриптор балл балл Қызықты шоттар Ойлан - тап Дұрыс шешімін табуына қарай Қорытынды Минималды Максималды Қорытынды 1 1-10 1-5 6-15 1-15• Қызметкерге еңбекақы есептелді (Дт 7210 Кт 3350) • Негізгі өндіріс жұмысшыларына еңбекақы есептелді (Дт 8110 Кт 3350) • Мекеме кассасынан төленген еңбекақы (Дт 3350 Кт 1010)

СТУДЕНТТІҢ РЕФЛЕКСИЯСЫ 1. Тәжірибелік сабақтан: білдім _______________________________________ зерттедім ____________________

15 слайд
СТУДЕНТТІҢ РЕФЛЕКСИЯСЫ 1. Тәжірибелік сабақтан: білдім _______________________________________ зерттедім ___________________________________ үйрендім _____________________________________ 2. Тәжірибелік сабақта мені қызықтырған мәселелер ______________________________________________ 3. Тәжірибелік сабақты орындау барысында туындаған қиыншылықтaр ___________________________________________ 4. Тәжірибелік сабақ менім көзқарасымды өзгертті а) білім алуда __________________________________ б) шығармашылығымда _________________________ в) іс әрекетімде ________________________________

15 слайд

СТУДЕНТТІҢ РЕФЛЕКСИЯСЫ 1. Тәжірибелік сабақтан: білдім _______________________________________ зерттедім ___________________________________ үйрендім _____________________________________ 2. Тәжірибелік сабақта мені қызықтырған мәселелер ______________________________________________ 3. Тәжірибелік сабақты орындау барысында туындаған қиыншылықтaр ___________________________________________ 4. Тәжірибелік сабақ менім көзқарасымды өзгертті а) білім алуда __________________________________ б) шығармашылығымда _________________________ в) іс әрекетімде ________________________________