Қарым-қатынас әліппесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Т.Шаханов атындағы №3 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі:
Альжанова Марал Омержановна
Өзін-өзі тану пәні
1 сынып
1 слайд
Т.Шаханов атындағы №3 орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі: Альжанова Марал Омержановна Өзін-өзі тану пәні 1 сынып
2 слайд
Тақырыбы: Қарым – қатынас әліппесі.
Мақсаты: оқушыларға адами қарым-қатынас жасау
әліппесі туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік
құндылығының мәнін ашу.
Оқушыларға айналадағы бәрін жақсы көрудің
маңыздылығын түсіну.
2 слайд
Тақырыбы: Қарым – қатынас әліппесі. Мақсаты: оқушыларға адами қарым-қатынас жасау әліппесі туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Оқушыларға айналадағы бәрін жақсы көрудің маңыздылығын түсіну.
3 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Қасиеттері: бәрін жақсы
көру, бауырмалдық, татулық.
3 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: бәрін жақсы көру, бауырмалдық, татулық.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Тыныштық сәті: (Баяу музыка «Нұрға бөлену».
Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ -қолыңызды айқастырмаңыз,
қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.
Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің
орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза,
әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің
қауызын ашты. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан - жануарларға, өсімдіктерге, тірі
жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір - түкпіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен
нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын»
Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.
Жаймен көзіңізді ашуға болады.
Рахмет!
Оқушылар өз әсерлерімен бөліседі.
5 слайд
Тыныштық сәті: (Баяу музыка «Нұрға бөлену». Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ -қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза, әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан - жануарларға, өсімдіктерге, тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір - түкпіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын» Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет! Оқушылар өз әсерлерімен бөліседі.
6 слайд
Сүйкімді Ботагөз
Ботагөз әрқашан сабаққа ерекше дайындықпен келеді.Өзі үнемі терең ой құшағында жүреді.
Ұстазының әр сөзін байыппен, ерекше ынтамен тыңдап,іштей қайталап отырады. Бүгін мұғалім
ерекше тапсырма берді. Оқушыларға «Алтын балық» ертегісін оқып беріп: « Егер сендер алтын
балықты ұстап алсаңдар қандай тілек тілер едіңдер,ойларыңдағы армандарыңды қағазға
жазыңдар»-деді. Бүлдіршіндер өз арман,тілектерін қуана күбірлесіп жаза бастады. Аздаған
үзілістен соң оқушылар жазба жұмыстарын оқып берді. Ержасын маған машина керек десе,
Жансулу әдемі қуыршақ сұраймын деді. Жансая үлкен үй сыйласын, мен әкеммен және анаммен
сол үйде бақытты өмір сүргім келеді деді. Барлық оқушылар өз ойларын жарысаоқып беріп
жатты. Тек қана Ботагоз үндемей отырды. Мұны байқаған мұғалім: «Ботагоз, сен алтын
балықтан қандай тілек тіледің?»-деп сұрады. Азырақ үнсіздіктен кейін Ботагоз өз жазғанын
оқып берді. «Егер де мен, алтын балықты ұстап алсам,ең бірінші анама денсаулық сұрар едім.
Анам ауырып қалса, мен қатты уайымдаймын. Содан кейін әкеме,сүйікті тәтеме де, егер де ата-
анам қасымда аман-сау болса, қалғанының бәрі болады»-деді. Мұғалім сүйкімді Ботагозге үлкен
сүйіспеншілікпен таңырқай қарады, сыныптастары да үлкен ойға батып кетті.
Ботагөз қандай оқушы?
Ұстаз оқушыларға қандай тапсырма берді?
Ботагөз өз ойын қалай жеткізді?
Өзің басқалармен сөйлескенде ең бастысы неге назар аудардың?
Адам жан дүниесінің сұлулығын қай уақытта көре аламыз?
Кез-келген адам өзін өзгерте ала ма?
6 слайд
Сүйкімді Ботагөз Ботагөз әрқашан сабаққа ерекше дайындықпен келеді.Өзі үнемі терең ой құшағында жүреді. Ұстазының әр сөзін байыппен, ерекше ынтамен тыңдап,іштей қайталап отырады. Бүгін мұғалім ерекше тапсырма берді. Оқушыларға «Алтын балық» ертегісін оқып беріп: « Егер сендер алтын балықты ұстап алсаңдар қандай тілек тілер едіңдер,ойларыңдағы армандарыңды қағазға жазыңдар»-деді. Бүлдіршіндер өз арман,тілектерін қуана күбірлесіп жаза бастады. Аздаған үзілістен соң оқушылар жазба жұмыстарын оқып берді. Ержасын маған машина керек десе, Жансулу әдемі қуыршақ сұраймын деді. Жансая үлкен үй сыйласын, мен әкеммен және анаммен сол үйде бақытты өмір сүргім келеді деді. Барлық оқушылар өз ойларын жарысаоқып беріп жатты. Тек қана Ботагоз үндемей отырды. Мұны байқаған мұғалім: «Ботагоз, сен алтын балықтан қандай тілек тіледің?»-деп сұрады. Азырақ үнсіздіктен кейін Ботагоз өз жазғанын оқып берді. «Егер де мен, алтын балықты ұстап алсам,ең бірінші анама денсаулық сұрар едім. Анам ауырып қалса, мен қатты уайымдаймын. Содан кейін әкеме,сүйікті тәтеме де, егер де ата- анам қасымда аман-сау болса, қалғанының бәрі болады»-деді. Мұғалім сүйкімді Ботагозге үлкен сүйіспеншілікпен таңырқай қарады, сыныптастары да үлкен ойға батып кетті. Ботагөз қандай оқушы? Ұстаз оқушыларға қандай тапсырма берді? Ботагөз өз ойын қалай жеткізді? Өзің басқалармен сөйлескенде ең бастысы неге назар аудардың? Адам жан дүниесінің сұлулығын қай уақытта көре аламыз? Кез-келген адам өзін өзгерте ала ма?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
(Бірінші ұл балалар қайталайды, кейін
қыз балалар қайталап оқиды)
Жақсылықтан жақсылық туады.
Мақал.
Сұрақ :
1. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Бірінші ұл балалар қайталайды, кейін қыз балалар қайталап оқиды) Жақсылықтан жақсылық туады. Мақал. Сұрақ : 1. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
8 слайд
Шығармашылық жұмыс.
Оқушылар үш топқа бөлінеді.
Тапсырма: Сахналау.
І-топ: Көшеде достарымен сөйлесу әдебі
ІІ-топ: Дастархан басында үлкендермен сөйлесу әдебі
ІІІ –топ: Көшедегі бейтаныс адамдармен сөйлесу әдебі
8 слайд
Шығармашылық жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді. Тапсырма: Сахналау. І-топ: Көшеде достарымен сөйлесу әдебі ІІ-топ: Дастархан басында үлкендермен сөйлесу әдебі ІІІ –топ: Көшедегі бейтаныс адамдармен сөйлесу әдебі
9 слайд
Топпен ән айту.
«Көңілді күн»
1. Теріп едік жемісін сезім бақтың,
Сыйластықтың алауын өзің жақтың.
Сенің думан тойыңның әнін естіп,
Есігіңді шыдамай өзім қақтым.
Қайырмасы:
Бүгін қандай тамаша
Көңілді күн 3-рет
Сені қуанышыңмен құттықтаймын
Бақытты бол, жан досым!
2. Бір тамаша отырдың өмірге еніп,
Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп.
Есігіңнен мен кіріп келгенімде
Қуандың ау балаша мені көріп.
Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша
Көңілді күн 3-рет
Сені қуанышыңмен құттықтаймын
Бақытты бол, жан досым!
9 слайд
Топпен ән айту. «Көңілді күн» 1. Теріп едік жемісін сезім бақтың, Сыйластықтың алауын өзің жақтың. Сенің думан тойыңның әнін естіп, Есігіңді шыдамай өзім қақтым. Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым! 2. Бір тамаша отырдың өмірге еніп, Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп. Есігіңнен мен кіріп келгенімде Қуандың ау балаша мені көріп. Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым!
10 слайд
Сабақ аяқталды.
Сау болыңыздар!
10 слайд
Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!