Материалдар / Қасқырмен айқасқан қойшы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қасқырмен айқасқан қойшы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
120
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
3-бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика Сөздік қор және сөздік құрам. Сабақтың тақырыбы: Қасқырмен айқасқан қ

1 слайд
3-бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика Сөздік қор және сөздік құрам. Сабақтың тақырыбы: Қасқырмен айқасқан қойшы Сабақтың мақсаты: Перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау. Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданау

1 слайд

3-бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика Сөздік қор және сөздік құрам. Сабақтың тақырыбы: Қасқырмен айқасқан қойшы Сабақтың мақсаты: Перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау. Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданау

Жүсіпбек Аймауытовтың «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ оның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ған

2 слайд
Жүсіпбек Аймауытовтың «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ оның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» деген мамандық туралы сөзін қалай түсінесіз?

2 слайд

Жүсіпбек Аймауытовтың «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ оның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» деген мамандық туралы сөзін қалай түсінесіз?

3 слайд

3 слайд

Перифраз-заттың, құбылыстың атын тура атамай ,суреттеп көрсету. Мақсаты - сөзді бейнелі етіп сипаттау ,оған эмоционалды- экспр

4 слайд
Перифраз-заттың, құбылыстың атын тура атамай ,суреттеп көрсету. Мақсаты - сөзді бейнелі етіп сипаттау ,оған эмоционалды- экспрессивті баға беру. Мысалы: қара алтын-көмір , ақ халатты абзал жан-дәрігер, орман патшасы-арыстан , ақ ұлпа –қар ,т.б.

4 слайд

Перифраз-заттың, құбылыстың атын тура атамай ,суреттеп көрсету. Мақсаты - сөзді бейнелі етіп сипаттау ,оған эмоционалды- экспрессивті баға беру. Мысалы: қара алтын-көмір , ақ халатты абзал жан-дәрігер, орман патшасы-арыстан , ақ ұлпа –қар ,т.б.

Сұрақтарға жауап береді 1.Қойшы еңбегі қаншалықты қиын? Оның қоғамға пайдасы қандай? 2.Қойшы Қоспанның жеңісіне қандай баға бер

5 слайд
Сұрақтарға жауап береді 1.Қойшы еңбегі қаншалықты қиын? Оның қоғамға пайдасы қандай? 2.Қойшы Қоспанның жеңісіне қандай баға берер едіңдер? Дескриптор: 1. Сұрақтарға жауап береді-2 балл

5 слайд

Сұрақтарға жауап береді 1.Қойшы еңбегі қаншалықты қиын? Оның қоғамға пайдасы қандай? 2.Қойшы Қоспанның жеңісіне қандай баға берер едіңдер? Дескриптор: 1. Сұрақтарға жауап береді-2 балл

Топтық жұмыс. Перифразаларды пайдаланып мәтін бойынша 2 сұрақтан құрастырады.

6 слайд
Топтық жұмыс. Перифразаларды пайдаланып мәтін бойынша 2 сұрақтан құрастырады.

6 слайд

Топтық жұмыс. Перифразаларды пайдаланып мәтін бойынша 2 сұрақтан құрастырады.

Кірме сөздерге басқа тілден енген сөздер жатады. Араб сөздері: мұғалім, мәдениет, ғалым, мектеп, медресе, ғылым, адал, әдебиет

7 слайд
Кірме сөздерге басқа тілден енген сөздер жатады. Араб сөздері: мұғалім, мәдениет, ғалым, мектеп, медресе, ғылым, адал, әдебиет, адам, кітап Орыс тілінен енген сөздер: зауыт, журнал, студент, журналист, касса, тұрба, жәрмеңке Монғол тілінен енген сөздер: жасақ, ұлыс, нөкер, аймақ, өлке

7 слайд

Кірме сөздерге басқа тілден енген сөздер жатады. Араб сөздері: мұғалім, мәдениет, ғалым, мектеп, медресе, ғылым, адал, әдебиет, адам, кітап Орыс тілінен енген сөздер: зауыт, журнал, студент, журналист, касса, тұрба, жәрмеңке Монғол тілінен енген сөздер: жасақ, ұлыс, нөкер, аймақ, өлке

Жұптық жұмыс 2-тапсырма Кірме сөздерді қолданып, мамандық атауларына қатысты 5 сөйлем жазады. Дескриптор: 1. Пікірлерін айтып

8 слайд
Жұптық жұмыс 2-тапсырма Кірме сөздерді қолданып, мамандық атауларына қатысты 5 сөйлем жазады. Дескриптор: 1. Пікірлерін айтып, ой бөліседі-1 2.Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады-1

8 слайд

Жұптық жұмыс 2-тапсырма Кірме сөздерді қолданып, мамандық атауларына қатысты 5 сөйлем жазады. Дескриптор: 1. Пікірлерін айтып, ой бөліседі-1 2.Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады-1

Жеке жұмыс 3-тапсырма «Маман болудың басты белгілері» тақырыбына өздері құрмет тұтатын бір мамандық туралы «Ой кестесін » құр

9 слайд
Жеке жұмыс 3-тапсырма «Маман болудың басты белгілері» тақырыбына өздері құрмет тұтатын бір мамандық туралы «Ой кестесін » құрады. 1.Сен үшін мамандықтардың қандай артықшылықтары бар? 2.Сол мамандықтың иесі болу үшін адамда қандай қасиеттер болуы керек? Дескриптор: 1. Себебін нақты айтып, дәлелдер келтіреді-2 2.Қорытынды шығарады-1

9 слайд

Жеке жұмыс 3-тапсырма «Маман болудың басты белгілері» тақырыбына өздері құрмет тұтатын бір мамандық туралы «Ой кестесін » құрады. 1.Сен үшін мамандықтардың қандай артықшылықтары бар? 2.Сол мамандықтың иесі болу үшін адамда қандай қасиеттер болуы керек? Дескриптор: 1. Себебін нақты айтып, дәлелдер келтіреді-2 2.Қорытынды шығарады-1