Қасқырмен айқасқан қойшы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
3-бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика
Сөздік қор және сөздік құрам.
Сабақтың тақырыбы: Қасқырмен айқасқан қойшы
Сабақтың мақсаты:
Перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы
мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу,
көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау.
Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін
түсініп қолданау
1 слайд
3-бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика Сөздік қор және сөздік құрам. Сабақтың тақырыбы: Қасқырмен айқасқан қойшы Сабақтың мақсаты: Перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау. Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданау
2 слайд
Жүсіпбек Аймауытовтың «Мамандықтың жаманы жоқ,
бірақ оның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту,
тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор
шеберлікті қажет ететін нәрсе» деген мамандық туралы
сөзін қалай түсінесіз?
2 слайд
Жүсіпбек Аймауытовтың «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ оның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» деген мамандық туралы сөзін қалай түсінесіз?
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Перифраз-заттың, құбылыстың атын тура
атамай ,суреттеп көрсету. Мақсаты - сөзді
бейнелі етіп сипаттау ,оған эмоционалды-
экспрессивті баға беру.
Мысалы: қара алтын-көмір , ақ халатты
абзал жан-дәрігер, орман патшасы-арыстан ,
ақ ұлпа –қар ,т.б.
4 слайд
Перифраз-заттың, құбылыстың атын тура атамай ,суреттеп көрсету. Мақсаты - сөзді бейнелі етіп сипаттау ,оған эмоционалды- экспрессивті баға беру. Мысалы: қара алтын-көмір , ақ халатты абзал жан-дәрігер, орман патшасы-арыстан , ақ ұлпа –қар ,т.б.
5 слайд
Сұрақтарға жауап береді
1.Қойшы еңбегі қаншалықты қиын? Оның қоғамға пайдасы
қандай?
2.Қойшы Қоспанның жеңісіне қандай баға берер едіңдер?
Дескриптор:
1. Сұрақтарға жауап береді-2 балл
5 слайд
Сұрақтарға жауап береді 1.Қойшы еңбегі қаншалықты қиын? Оның қоғамға пайдасы қандай? 2.Қойшы Қоспанның жеңісіне қандай баға берер едіңдер? Дескриптор: 1. Сұрақтарға жауап береді-2 балл
6 слайд
Топтық жұмыс.
Перифразаларды пайдаланып мәтін бойынша 2 сұрақтан
құрастырады.
6 слайд
Топтық жұмыс. Перифразаларды пайдаланып мәтін бойынша 2 сұрақтан құрастырады.
7 слайд
Кірме сөздерге басқа тілден енген сөздер жатады.
Араб сөздері: мұғалім, мәдениет, ғалым, мектеп,
медресе, ғылым, адал, әдебиет, адам, кітап
Орыс тілінен енген сөздер: зауыт, журнал, студент,
журналист, касса, тұрба, жәрмеңке
Монғол тілінен енген сөздер: жасақ, ұлыс, нөкер,
аймақ, өлке
7 слайд
Кірме сөздерге басқа тілден енген сөздер жатады. Араб сөздері: мұғалім, мәдениет, ғалым, мектеп, медресе, ғылым, адал, әдебиет, адам, кітап Орыс тілінен енген сөздер: зауыт, журнал, студент, журналист, касса, тұрба, жәрмеңке Монғол тілінен енген сөздер: жасақ, ұлыс, нөкер, аймақ, өлке
8 слайд
Жұптық жұмыс
2-тапсырма
Кірме сөздерді қолданып, мамандық атауларына
қатысты 5 сөйлем жазады.
Дескриптор:
1. Пікірлерін айтып, ой бөліседі-1
2.Сөздік қор және сөздік құрам
ерекшеліктерін түсініп қолданады-1
8 слайд
Жұптық жұмыс 2-тапсырма Кірме сөздерді қолданып, мамандық атауларына қатысты 5 сөйлем жазады. Дескриптор: 1. Пікірлерін айтып, ой бөліседі-1 2.Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады-1
9 слайд
Жеке жұмыс
3-тапсырма
«Маман болудың басты белгілері» тақырыбына өздері
құрмет тұтатын бір мамандық туралы «Ой кестесін »
құрады.
1.Сен үшін мамандықтардың қандай артықшылықтары
бар?
2.Сол мамандықтың иесі болу үшін адамда қандай
қасиеттер болуы керек?
Дескриптор:
1. Себебін нақты айтып, дәлелдер келтіреді-2
2.Қорытынды шығарады-1
9 слайд
Жеке жұмыс 3-тапсырма «Маман болудың басты белгілері» тақырыбына өздері құрмет тұтатын бір мамандық туралы «Ой кестесін » құрады. 1.Сен үшін мамандықтардың қандай артықшылықтары бар? 2.Сол мамандықтың иесі болу үшін адамда қандай қасиеттер болуы керек? Дескриптор: 1. Себебін нақты айтып, дәлелдер келтіреді-2 2.Қорытынды шығарады-1