Материалдар / Қашықтан оқыту кезінде сыни ойлауды дамытуда сұрақ қоюдың ерекшелігі

Қашықтан оқыту кезінде сыни ойлауды дамытуда сұрақ қоюдың ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2021
321
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қашықтан оқыту кезінде сыни ойлауды дамытуда сұрақ қоюдың маңызы

1 слайд
Қашықтан оқыту кезінде сыни ойлауды дамытуда сұрақ қоюдың маңызы

1 слайд

Қашықтан оқыту кезінде сыни ойлауды дамытуда сұрақ қоюдың маңызы

Дискуссиялық алаң:  Қашықтан оқытуда сұрақ қойып сұраққа жауап алу әдісінің маңызы қандай?  Сұрақ қою сабақтың қай бөлігінде

2 слайд
Дискуссиялық алаң:  Қашықтан оқытуда сұрақ қойып сұраққа жауап алу әдісінің маңызы қандай?  Сұрақ қою сабақтың қай бөлігінде орын алады?

2 слайд

Дискуссиялық алаң:  Қашықтан оқытуда сұрақ қойып сұраққа жауап алу әдісінің маңызы қандай?  Сұрақ қою сабақтың қай бөлігінде орын алады?

Сыни ойлау-сұрақтар қою және проблемаларды анықтап шешуден басталуы керек.Сыни ойлау нанымды дәлелдемеге ұ

3 слайд
Сыни ойлау-сұрақтар қою және проблемаларды анықтап шешуден басталуы керек.Сыни ойлау нанымды дәлелдемеге ұмтылады. Дэвид Клустер

3 слайд

Сыни ойлау-сұрақтар қою және проблемаларды анықтап шешуден басталуы керек.Сыни ойлау нанымды дәлелдемеге ұмтылады. Дэвид Клустер

Қашықтан оқыту 2 түрлі тәсілмен жүзеге асырылуда Синхронды Мұғалім мен оқушылардың нақты уақыт тәртібіндегі өзара әрекеттесті

4 слайд
Қашықтан оқыту 2 түрлі тәсілмен жүзеге асырылуда Синхронды Мұғалім мен оқушылардың нақты уақыт тәртібіндегі өзара әрекеттестігі арқылы оқыту Асинхронды Мұғалім мен оқушының арасындағы байланыс уақыты жағынан сәйкес келмеуінің салдарынан кешіктіріліп жүзеге асырылуы мүмкін оқыту нысаны

4 слайд

Қашықтан оқыту 2 түрлі тәсілмен жүзеге асырылуда Синхронды Мұғалім мен оқушылардың нақты уақыт тәртібіндегі өзара әрекеттестігі арқылы оқыту Асинхронды Мұғалім мен оқушының арасындағы байланыс уақыты жағынан сәйкес келмеуінің салдарынан кешіктіріліп жүзеге асырылуы мүмкін оқыту нысаны

Біз не үшін сұрақ қоямыз? Оқудағы олқылықтарды анықтау үшін. Оқушылардың ойларын бағыттау үшін. Келесі сұрақтарға түрткі болу ү

5 слайд
Біз не үшін сұрақ қоямыз? Оқудағы олқылықтарды анықтау үшін. Оқушылардың ойларын бағыттау үшін. Келесі сұрақтарға түрткі болу үшін. Тақырыпты қайта қарау үшін. Қызығушылықты немесе білуге құмарлықты ояту үшін . Күрделендіру үшін. Бағамдау үшін. Түсінуге көмектесу үшін. Сұрақ –жауап пен сын тұрғысынан ойлауды модельдеу үшін. Бағалау үшін. Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар жұмысқа жұмылдырылады; қызығушылық пайда болады;белсенділігі артады;өзіне деген сенімділік пайда болады;ішкі уәждері артады.

5 слайд

Біз не үшін сұрақ қоямыз? Оқудағы олқылықтарды анықтау үшін. Оқушылардың ойларын бағыттау үшін. Келесі сұрақтарға түрткі болу үшін. Тақырыпты қайта қарау үшін. Қызығушылықты немесе білуге құмарлықты ояту үшін . Күрделендіру үшін. Бағамдау үшін. Түсінуге көмектесу үшін. Сұрақ –жауап пен сын тұрғысынан ойлауды модельдеу үшін. Бағалау үшін. Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар жұмысқа жұмылдырылады; қызығушылық пайда болады;белсенділігі артады;өзіне деген сенімділік пайда болады;ішкі уәждері артады.

6 слайд

6 слайд

Тиімді сұрақ қандай болады? Жабық Сұрақтар: «Иә», «жоқ» , «Шын», «Жалған»деп жауап беруді қажет етеді.Олар пайдалы болуы мүмкі

7 слайд
Тиімді сұрақ қандай болады? Жабық Сұрақтар: «Иә», «жоқ» , «Шын», «Жалған»деп жауап беруді қажет етеді.Олар пайдалы болуы мүмкін,бірақ сөйлеу мен ойлауды жетілдірмейді. Мысалы: Қаратаудың ойында,Қарасудың бойында Қазанғап деген кедей өмір сүрген бе? Мергенбай батырдың жүйрік тұлпарының аты Керқұла ма? Ашық сұрақтар: Оқу үдерісін жақсартады.Олар сөйлеу мен ойлауды жетілдіреді. Мысалы: Неге Кендебай қойшы баланың ата-анасын іздеп шығады? Қандай мақал-мәтелдер ертегі мазмұнын ашады деп ойлайсыздар? Мысал келтіріңдер.

7 слайд

Тиімді сұрақ қандай болады? Жабық Сұрақтар: «Иә», «жоқ» , «Шын», «Жалған»деп жауап беруді қажет етеді.Олар пайдалы болуы мүмкін,бірақ сөйлеу мен ойлауды жетілдірмейді. Мысалы: Қаратаудың ойында,Қарасудың бойында Қазанғап деген кедей өмір сүрген бе? Мергенбай батырдың жүйрік тұлпарының аты Керқұла ма? Ашық сұрақтар: Оқу үдерісін жақсартады.Олар сөйлеу мен ойлауды жетілдіреді. Мысалы: Неге Кендебай қойшы баланың ата-анасын іздеп шығады? Қандай мақал-мәтелдер ертегі мазмұнын ашады деп ойлайсыздар? Мысал келтіріңдер.

• Сұрақтарды алдын ала жоспарлаңыз. • Дұрыс қойылған бірнеше ашық сұраққа баса назар аударыңыз. • Сұрақтарды бір-бірлеп қойыңыз

8 слайд
• Сұрақтарды алдын ала жоспарлаңыз. • Дұрыс қойылған бірнеше ашық сұраққа баса назар аударыңыз. • Сұрақтарды бір-бірлеп қойыңыз. • Ойлануға уақыт беріңіз • Сұрақ қою әдісіңізді өзгертіп отырыңыз • Барлық оқушылардың жауап беруіне мүмкіндік берілгеніне көз жеткізіңіз. Сіз өз сұрағыңызды қалай тиімді сұраққа айналдыра аласыз?

8 слайд

• Сұрақтарды алдын ала жоспарлаңыз. • Дұрыс қойылған бірнеше ашық сұраққа баса назар аударыңыз. • Сұрақтарды бір-бірлеп қойыңыз. • Ойлануға уақыт беріңіз • Сұрақ қою әдісіңізді өзгертіп отырыңыз • Барлық оқушылардың жауап беруіне мүмкіндік берілгеніне көз жеткізіңіз. Сіз өз сұрағыңызды қалай тиімді сұраққа айналдыра аласыз?

• Қарапайым сұрақтар (дәлел,факт)-Жауап беруде қандай да бір деректі атау (Ақпаратты есте сақтауға нақты дәлел келтіру) • Анықт

9 слайд
• Қарапайым сұрақтар (дәлел,факт)-Жауап беруде қандай да бір деректі атау (Ақпаратты есте сақтауға нақты дәлел келтіру) • Анықтау сұрақтары- «Менің түсінгенімше...», «Сонымен,Сіздің айтуыңызша.....?» , «Егер мен дұрыс түсінсем,осылай ғой...?» Сұрақ-жауапта кері байланыс орнатып анықтығына көз жеткізу үшін. • Интерпретациялау сұрақтары (Түсіндірме)- «Не үшін?» деген сұрақтардан басталады?Бұл сұрақтар себеп-салдарға байланысты орнатуға бағытталады. • Бағалау сұрақтары(Салыстыру)-Оқиғаларға ,деректерге , құбылыстарға берілген бағалау өлшемін түсіндіруге арналады.Бір кейіпкер екінші кейіпкерден несімен ерекшеленеді? • Шығармашылық сұрақтар (болжам) Сұрақта шарт қою бөлшектері, жорамал,қиял,болжам болса «Сіз қалай ойлайсыз болашақта...?», «Оқиға әрі қарай қалай өрбуі мумкін?» • Тәжірибелік сұрақтар: Теорияның тәжірибемен ұштасуымен бағытталған сұрақтар. «Сіз нені өзгертер едіңіз» Блум түймедағы

9 слайд

• Қарапайым сұрақтар (дәлел,факт)-Жауап беруде қандай да бір деректі атау (Ақпаратты есте сақтауға нақты дәлел келтіру) • Анықтау сұрақтары- «Менің түсінгенімше...», «Сонымен,Сіздің айтуыңызша.....?» , «Егер мен дұрыс түсінсем,осылай ғой...?» Сұрақ-жауапта кері байланыс орнатып анықтығына көз жеткізу үшін. • Интерпретациялау сұрақтары (Түсіндірме)- «Не үшін?» деген сұрақтардан басталады?Бұл сұрақтар себеп-салдарға байланысты орнатуға бағытталады. • Бағалау сұрақтары(Салыстыру)-Оқиғаларға ,деректерге , құбылыстарға берілген бағалау өлшемін түсіндіруге арналады.Бір кейіпкер екінші кейіпкерден несімен ерекшеленеді? • Шығармашылық сұрақтар (болжам) Сұрақта шарт қою бөлшектері, жорамал,қиял,болжам болса «Сіз қалай ойлайсыз болашақта...?», «Оқиға әрі қарай қалай өрбуі мумкін?» • Тәжірибелік сұрақтар: Теорияның тәжірибемен ұштасуымен бағытталған сұрақтар. «Сіз нені өзгертер едіңіз» Блум түймедағы

 Қарапайым сұрақтар (дәлел,факт)- Мектепте білім алып жүрген шағында Оралхан нені армандады?  Анықтау сұрақтары- Қа

10 слайд
 Қарапайым сұрақтар (дәлел,факт)- Мектепте білім алып жүрген шағында Оралхан нені армандады?  Анықтау сұрақтары- Қаламгер әңгімелері мен повестерінде нені дәріптеп , қандай тақырыпта сөз қозғады?  Интерпретациялау сұрақтары (түсіндірме)-Таған мұндай күйге не үшін,қалай түсті деп ойлайсыздар? Ерік Америкадан араның жаңа түрін не үшін алып келді? Аюды Айна не үшін атпады?  Бағалау сұрақтары (салыстыру)-Балға қонған ара туралы ене мен келін қандай ойға келді?Тағанның бұрыңғы және бүгінгі келбеті қандай? Еріктің қатыгез ,томырық мінезі мен «қауіпті будан» араларға тән құбылысты қалай салыстырасыз?  Шығармашылық сұрақтар (болжам) Ерікке еріп келген Тағанның алдағы өмірі қалай жалғасады деп ойлайсыздар?  Тәжірибелік сұрақтар :Ерікті жалғыз қалдырып кеткен Айна мен Тағанның әрекетін құптайсыздарма,шығарманы автор болсаң қалай аяқтар едіңіздер? О Бөкей «Атау кере» романы

10 слайд

 Қарапайым сұрақтар (дәлел,факт)- Мектепте білім алып жүрген шағында Оралхан нені армандады?  Анықтау сұрақтары- Қаламгер әңгімелері мен повестерінде нені дәріптеп , қандай тақырыпта сөз қозғады?  Интерпретациялау сұрақтары (түсіндірме)-Таған мұндай күйге не үшін,қалай түсті деп ойлайсыздар? Ерік Америкадан араның жаңа түрін не үшін алып келді? Аюды Айна не үшін атпады?  Бағалау сұрақтары (салыстыру)-Балға қонған ара туралы ене мен келін қандай ойға келді?Тағанның бұрыңғы және бүгінгі келбеті қандай? Еріктің қатыгез ,томырық мінезі мен «қауіпті будан» араларға тән құбылысты қалай салыстырасыз?  Шығармашылық сұрақтар (болжам) Ерікке еріп келген Тағанның алдағы өмірі қалай жалғасады деп ойлайсыздар?  Тәжірибелік сұрақтар :Ерікті жалғыз қалдырып кеткен Айна мен Тағанның әрекетін құптайсыздарма,шығарманы автор болсаң қалай аяқтар едіңіздер? О Бөкей «Атау кере» романы

 Қарапайым сұрақтар (дәлел,факт)- «Өмірзая» ұғымын қалай түсінесіздер?  Анықтау сұрақтары- Автор «Өмірзая» романын кімдерге

11 слайд
 Қарапайым сұрақтар (дәлел,факт)- «Өмірзая» ұғымын қалай түсінесіздер?  Анықтау сұрақтары- Автор «Өмірзая» романын кімдерге арнаған?  Интерпретациялау сұрақтары (Түсіндірме)- Аяған ақсақалға не үшін ашуланды? Аяған не үшін ызаға булықты? Әсем Аяғанды не үшін сабырға шақырды?  Бағалау сұрақтары (Салыстыру)-Аяған мен ақсақал арасындағы кикілжің неге уытты,ащы сөздермен өрбіді? Аяғанның айтуынша «Қазақтар» деген кітап жазылса, қандай кінә тағылмақ?  Шығармашылық сұрақтар (болжам) Романда Аяған қазақ тарихын әріден басталады деп,яғни Х V ғасырдан басталады деп санау қазақ тарихына жасалған қиянат деп есептейді.Тарихымызды шектеудегі тоталитарлық жүйенің мақсаты не еді?Өз ойларыңды дәлелді жеткізсеңіздер? «Тарих үкімет басына келгендерге әрқашан кедергі жасайды.Сондықтан оны дүркін-дүркін жаңалап отырады» деген профессор сөзінің астарында қандай ой бар? Тарихи төңкеріс жасаған ел басқарушылардың саясатынан мысал келтіріп, кейіпкер сөзін дәлелдеңдер.  Тәжірибелік сұрақтар: Теорияның тәжірибемен ұштасуымен бағытталған сұрақтар. «Сіз нені өзгертер едіңіз» Шығарманың шешімі- 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы еді, егер сіздерге Желтоқсан оқиғасына қатысты фильм түсіруге тапсырма берілсе, сценарийін қалай құрастырушы едіңіздер? Баққожа Мұқай «Өмірзая» романы

11 слайд

 Қарапайым сұрақтар (дәлел,факт)- «Өмірзая» ұғымын қалай түсінесіздер?  Анықтау сұрақтары- Автор «Өмірзая» романын кімдерге арнаған?  Интерпретациялау сұрақтары (Түсіндірме)- Аяған ақсақалға не үшін ашуланды? Аяған не үшін ызаға булықты? Әсем Аяғанды не үшін сабырға шақырды?  Бағалау сұрақтары (Салыстыру)-Аяған мен ақсақал арасындағы кикілжің неге уытты,ащы сөздермен өрбіді? Аяғанның айтуынша «Қазақтар» деген кітап жазылса, қандай кінә тағылмақ?  Шығармашылық сұрақтар (болжам) Романда Аяған қазақ тарихын әріден басталады деп,яғни Х V ғасырдан басталады деп санау қазақ тарихына жасалған қиянат деп есептейді.Тарихымызды шектеудегі тоталитарлық жүйенің мақсаты не еді?Өз ойларыңды дәлелді жеткізсеңіздер? «Тарих үкімет басына келгендерге әрқашан кедергі жасайды.Сондықтан оны дүркін-дүркін жаңалап отырады» деген профессор сөзінің астарында қандай ой бар? Тарихи төңкеріс жасаған ел басқарушылардың саясатынан мысал келтіріп, кейіпкер сөзін дәлелдеңдер.  Тәжірибелік сұрақтар: Теорияның тәжірибемен ұштасуымен бағытталған сұрақтар. «Сіз нені өзгертер едіңіз» Шығарманың шешімі- 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы еді, егер сіздерге Желтоқсан оқиғасына қатысты фильм түсіруге тапсырма берілсе, сценарийін қалай құрастырушы едіңіздер? Баққожа Мұқай «Өмірзая» романы

С.Сейфуллин «Сыр сандық» өлеңі  Неліктен ақын жалған достар қолыңда жемің болса, қасыңнан кетпейді деп жырлайды?  Неліктен н

12 слайд
С.Сейфуллин «Сыр сандық» өлеңі  Неліктен ақын жалған достар қолыңда жемің болса, қасыңнан кетпейді деп жырлайды?  Неліктен нағыз достардың жүрегі берік қойма?  Неліктен Сәкен сағына сырласатын дос іздейді?  Неліктен сандық ішін қызыл-жасыл жібек пердеге теңейді?  Неліктен ақын досының ішкі сырын Сарыарқаның биік шыңдарына теңейді?  Неліктен сым пернені дұрыс бассаң, сым пернені ақтара аласың дейді?  Неліктен ақын шынайы достықты жоғары бағалайды? 7 Неліктен ?

12 слайд

С.Сейфуллин «Сыр сандық» өлеңі  Неліктен ақын жалған достар қолыңда жемің болса, қасыңнан кетпейді деп жырлайды?  Неліктен нағыз достардың жүрегі берік қойма?  Неліктен Сәкен сағына сырласатын дос іздейді?  Неліктен сандық ішін қызыл-жасыл жібек пердеге теңейді?  Неліктен ақын досының ішкі сырын Сарыарқаның биік шыңдарына теңейді?  Неліктен сым пернені дұрыс бассаң, сым пернені ақтара аласың дейді?  Неліктен ақын шынайы достықты жоғары бағалайды? 7 Неліктен ?

 Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау;  Сенімділікке баулу үшін баланың жауабын үнемі бағалау;

13 слайд
 Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау;  Сенімділікке баулу үшін баланың жауабын үнемі бағалау;  Қиялын дамыту үшін «Менің ойымша» деген жауапқа дағдыландыру;  Әр түрлі жауапқа бірдей қарау, жақсысын мадақтап, жаманын сынамау;  Тіл байлығын дамыту үшін қалайда жауабын соңына дейін тыңдау;  Жеке тұлға ретінде «Мен» деген рөлін көтеру, өз пікірін қалыптастыру. Қорытынды

13 слайд

 Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау;  Сенімділікке баулу үшін баланың жауабын үнемі бағалау;  Қиялын дамыту үшін «Менің ойымша» деген жауапқа дағдыландыру;  Әр түрлі жауапқа бірдей қарау, жақсысын мадақтап, жаманын сынамау;  Тіл байлығын дамыту үшін қалайда жауабын соңына дейін тыңдау;  Жеке тұлға ретінде «Мен» деген рөлін көтеру, өз пікірін қалыптастыру. Қорытынды

Назарларыңызға рахмет!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!

14 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ