Қашықтан оқыту кезіндегі саралап оқыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қашықтықтан оқыту
жағдайында саралау
тәсілдерін ескеру
1 слайд
Қашықтықтан оқыту жағдайында саралау тәсілдерін ескеру
2 слайд
Егер сіздерге бұл ұғымдарды 1-2 сөзбен түсіндіру қажет
болса,қандай сөз,сөз тіркестерін ұсынар едіңіздер?
Саралап оқыту
Дифференциация
Саралау
2 слайд
Егер сіздерге бұл ұғымдарды 1-2 сөзбен түсіндіру қажет болса,қандай сөз,сөз тіркестерін ұсынар едіңіздер? Саралап оқыту Дифференциация Саралау
3 слайд
Егер мұғалім барлық оқушылардың табысты оқуына
жағдай жасау үшін жеке немесе оқушылардың шағын тобы
үшін оқу мен оқытудың стратегияларын таңдаса – онда ол
мұғалім ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯНЫ қолданады.
Кэрол Анн Томлинсон
3 слайд
Егер мұғалім барлық оқушылардың табысты оқуына жағдай жасау үшін жеке немесе оқушылардың шағын тобы үшін оқу мен оқытудың стратегияларын таңдаса – онда ол мұғалім ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯНЫ қолданады. Кэрол Анн Томлинсон
4 слайд
Дискуссиялық алаң
Қашықтықтан оқу кезіндегі саралап оқытуды қолдану қажет
пе?
Неге? Оған қандай салмақты аргумент келтіре аласыз?
Саралап оқытуды жүзеге асыру қашықтықтан оқытудың қай
түрінде қолайлы (синхронды немесе асинхронды)?
4 слайд
Дискуссиялық алаң Қашықтықтан оқу кезіндегі саралап оқытуды қолдану қажет пе? Неге? Оған қандай салмақты аргумент келтіре аласыз? Саралап оқытуды жүзеге асыру қашықтықтан оқытудың қай түрінде қолайлы (синхронды немесе асинхронды)?
5 слайд
Қашықтан оқыту 2 түрлі тәсілмен жүзеге
асырылады
Синхронды
Мұғалім мен оқушылардың
нақты уақыт тәртібіндегі
өзара әрекеттестігі арқылы
оқыту Асинхронды
Мұғалім мен оқушының
арасындағы байланыс
уақыты жағынан сәйкес
келмеуінің салдарынан
кешіктіріліп жүзеге
асырылуы мүмкін оқыту
нысаны
5 слайд
Қашықтан оқыту 2 түрлі тәсілмен жүзеге асырылады Синхронды Мұғалім мен оқушылардың нақты уақыт тәртібіндегі өзара әрекеттестігі арқылы оқыту Асинхронды Мұғалім мен оқушының арасындағы байланыс уақыты жағынан сәйкес келмеуінің салдарынан кешіктіріліп жүзеге асырылуы мүмкін оқыту нысаны
6 слайд
Саралап оқытудың 10 тәсілі
1.ТАПСЫРМА :балаларға жеке немесе топпен
алдыңғы жетістіктері негізінде әртүрлі тапсырма
беріледі.
2.НӘТИЖЕ :балаларға біркелкі тапсырма
беріледі,бірақ оқушыдан әртүрлі нәтиже күтіледі.
3. ЖҰМЫС ҚАРҚЫНЫ :балаларға біркелкі
тапсырма беріледі,бірақ дағдыларына қарай әртүрлі
уақыт беріледі.
4.ҚОЛДАУ :тапсырма орындау барысында
кейбіреулеріне басқаларына қарағанда көбірек
немесе азырақ көмек көрсетіледі.
5.РЕСУРСТАР :балаларға ортақ тапсырма беріледі,бірақ
кейбіреулерінің нәтижесін жақсарту үшін немесе
жеңілдету мақсатында әртүрлі ресурстар беріледі. 6.АҚПАРАТ :барлық балаларға мазмұны бірдей ақпарат
беріледі,алайда олардың ақпаратты қабылдау
деңгейлеріне қарай ақпараттың көлемі әртүрлі болады.
7.ДИАЛОГ/АШЫҚ СҰРАҚТАР :мұғалім сабақта
қолданатын сұрақтарды оқушылардың
деңгейлеріне қарай саралап пайдаланады.
8.ҮЙ ЖҰМЫСЫ :оқушыларға қызығушылығы
мен қабілеттеріне қарай түрлі тапсырма беріледі.
9.РӨЛДЕР :балалар ортақ тапсырма
орындайды,бірақ әрбіріне әртүрлі рөл беріледі.
10.ТОПТАУ :балаларға ортақ тапсырма
беріледі,бірақ олар жұмысты табысты аяқтау үшін
қабілеттеріне байланысты топталады.
Күтілетін нәтиже
Барлық оқушылар жұмысқа жұмылдырылады; қызығушылық пайда болады;белсенділігі
артады;өзіне деген сенімділік пайда болады;ішкі уәждері артады.
6 слайд
Саралап оқытудың 10 тәсілі 1.ТАПСЫРМА :балаларға жеке немесе топпен алдыңғы жетістіктері негізінде әртүрлі тапсырма беріледі. 2.НӘТИЖЕ :балаларға біркелкі тапсырма беріледі,бірақ оқушыдан әртүрлі нәтиже күтіледі. 3. ЖҰМЫС ҚАРҚЫНЫ :балаларға біркелкі тапсырма беріледі,бірақ дағдыларына қарай әртүрлі уақыт беріледі. 4.ҚОЛДАУ :тапсырма орындау барысында кейбіреулеріне басқаларына қарағанда көбірек немесе азырақ көмек көрсетіледі. 5.РЕСУРСТАР :балаларға ортақ тапсырма беріледі,бірақ кейбіреулерінің нәтижесін жақсарту үшін немесе жеңілдету мақсатында әртүрлі ресурстар беріледі. 6.АҚПАРАТ :барлық балаларға мазмұны бірдей ақпарат беріледі,алайда олардың ақпаратты қабылдау деңгейлеріне қарай ақпараттың көлемі әртүрлі болады. 7.ДИАЛОГ/АШЫҚ СҰРАҚТАР :мұғалім сабақта қолданатын сұрақтарды оқушылардың деңгейлеріне қарай саралап пайдаланады. 8.ҮЙ ЖҰМЫСЫ :оқушыларға қызығушылығы мен қабілеттеріне қарай түрлі тапсырма беріледі. 9.РӨЛДЕР :балалар ортақ тапсырма орындайды,бірақ әрбіріне әртүрлі рөл беріледі. 10.ТОПТАУ :балаларға ортақ тапсырма беріледі,бірақ олар жұмысты табысты аяқтау үшін қабілеттеріне байланысты топталады. Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар жұмысқа жұмылдырылады; қызығушылық пайда болады;белсенділігі артады;өзіне деген сенімділік пайда болады;ішкі уәждері артады.
7 слайд
Қашықтан оқу сабағының
құрылымы
Ынталандыру
Нұсқау
Ақпараттандыру Коммуникативтік Қорытындылау
7 слайд
Қашықтан оқу сабағының құрылымы Ынталандыру Нұсқау Ақпараттандыру Коммуникативтік Қорытындылау
8 слайд
Ынталандыру-оқыту үдерісі бойы іске асатын қашықтан
оқытудың өте қажетті құрамдас бөлігі.
Мұғалімнің міндеті:Оқушыға белгілі бір көлемде білім беру
емес,керісінше өз бетінше жұмыс жасау қызметін
ұйымдастыру,оқушыны өз бетінше білім алуға және оны
қолдануға үйрету. Сондықтан оқушылардың алдына қол
жеткізетін нақты оқу мақсаты қойылғаны дұрыс.Ынталандыру
8 слайд
Ынталандыру-оқыту үдерісі бойы іске асатын қашықтан оқытудың өте қажетті құрамдас бөлігі. Мұғалімнің міндеті:Оқушыға белгілі бір көлемде білім беру емес,керісінше өз бетінше жұмыс жасау қызметін ұйымдастыру,оқушыны өз бетінше білім алуға және оны қолдануға үйрету. Сондықтан оқушылардың алдына қол жеткізетін нақты оқу мақсаты қойылғаны дұрыс.Ынталандыру
9 слайд
Ынталандыру
Әр оқушы өз деңгейіне
сай қол жеткізетін
нақты ортақ мақсат Мұғалімнің
дауысы.Кері байланысы Әр оқушыға деген
тұрақты қолдау
Әр оқушы ерекше қарым-қатынасты қажет ететін жеке
тұлға. Сондықтан да оқушыларды түрлі әдістермен
ынталандыру қажет.
9 слайд
Ынталандыру Әр оқушы өз деңгейіне сай қол жеткізетін нақты ортақ мақсат Мұғалімнің дауысы.Кері байланысы Әр оқушыға деген тұрақты қолдау Әр оқушы ерекше қарым-қатынасты қажет ететін жеке тұлға. Сондықтан да оқушыларды түрлі әдістермен ынталандыру қажет.
10 слайд
Нұсқау беру
Бұл тапсырманы орындау,сабақ бойы жұмыс жасауға көмектесетін
нұсқауларды беру блогы.Бұл блок оқушылардың сабақ барысында
белсенді жұмыс жасауын,тапсырмаларды толық орындауын қамтамасыз
етеді.
1.Барлық оқушылар берілген нұсқауды бірден дұрыс түсіне ме?
2.Баяу қабылдайтын оқушыға қалай көмектесеміз?
3.Осы блокта саралаудың қай тәсілін қолданған ыңғайлы?
10 слайд
Нұсқау беру Бұл тапсырманы орындау,сабақ бойы жұмыс жасауға көмектесетін нұсқауларды беру блогы.Бұл блок оқушылардың сабақ барысында белсенді жұмыс жасауын,тапсырмаларды толық орындауын қамтамасыз етеді. 1.Барлық оқушылар берілген нұсқауды бірден дұрыс түсіне ме? 2.Баяу қабылдайтын оқушыға қалай көмектесеміз? 3.Осы блокта саралаудың қай тәсілін қолданған ыңғайлы?
11 слайд
Нұсқау беру
RICH әдісі бойынша
нақты анық нұсқаулар Негізгі тапсырмаларға
қатысты дескрипторлар
(критерийлер) Жеке маршруты
Тапсырманың орындалу сапасы мен табыстылығы
оқушы не істеу керектігін қаншалықты анық түсініп
отырғанына байланысты.
11 слайд
Нұсқау беру RICH әдісі бойынша нақты анық нұсқаулар Негізгі тапсырмаларға қатысты дескрипторлар (критерийлер) Жеке маршруты Тапсырманың орындалу сапасы мен табыстылығы оқушы не істеу керектігін қаншалықты анық түсініп отырғанына байланысты.
12 слайд
Оқушылардың білімін жаңа ақпаратпен толықтыр жүйесі
Ресурстарды әзірлеу кезінде материалдың оқушы үшін қолайлы
болғанын ескеру қажет.
Ақпарат оқушыларға компьютердің мониторы арқылы жеткізіледі, яғни
ақпаратты алу жолы визуалды болады. Сондықтан оқушыларға
материалды ұсыну кезінде көзбен қабылдауға жағымды, түсінікті
болғанын қамтамасыз ету қажет. Сонымен қатар, материал ойын
элементі ретінде, қызықтыратындай болуын ойластырған дұрыс.Ақпараттандыру
12 слайд
Оқушылардың білімін жаңа ақпаратпен толықтыр жүйесі Ресурстарды әзірлеу кезінде материалдың оқушы үшін қолайлы болғанын ескеру қажет. Ақпарат оқушыларға компьютердің мониторы арқылы жеткізіледі, яғни ақпаратты алу жолы визуалды болады. Сондықтан оқушыларға материалды ұсыну кезінде көзбен қабылдауға жағымды, түсінікті болғанын қамтамасыз ету қажет. Сонымен қатар, материал ойын элементі ретінде, қызықтыратындай болуын ойластырған дұрыс.Ақпараттандыру
13 слайд
Ақпараттандыру
Визуалды ақпарат
(кітаптар,
презентациялар,
видеожазбалар) Аудио ақпарат
(дауыспен түсініктеме
беру) Цифрлық ақпарат
(пайдалы сілтемелер,
сайттар)
Қашықтан оқыту кезінде Поретто қағидасын
ұстану ұсынылады
20/80
13 слайд
Ақпараттандыру Визуалды ақпарат (кітаптар, презентациялар, видеожазбалар) Аудио ақпарат (дауыспен түсініктеме беру) Цифрлық ақпарат (пайдалы сілтемелер, сайттар) Қашықтан оқыту кезінде Поретто қағидасын ұстану ұсынылады 20/80
14 слайд
Қашықтан оқыту үдерісі қатысушыларының мұғаліммен және өзара
әректтесудің интербелсенді жүйесі
Оқыту кезінде қандай қарым-қатынас қолданылатынын алдын ала
ойластырған маңызды. Әр сабақта әртүрлі болуы мүмкін. Саралап
қолданған қарым-қатынас түрлері сабақтың тиімді болуын қамтамасыз
етеді.
Білім алушыларға қарым-қатынас құру үшін саралап оқытуды қалай
жүзеге асыруға болады?Коммуникативті
14 слайд
Қашықтан оқыту үдерісі қатысушыларының мұғаліммен және өзара әректтесудің интербелсенді жүйесі Оқыту кезінде қандай қарым-қатынас қолданылатынын алдын ала ойластырған маңызды. Әр сабақта әртүрлі болуы мүмкін. Саралап қолданған қарым-қатынас түрлері сабақтың тиімді болуын қамтамасыз етеді. Білім алушыларға қарым-қатынас құру үшін саралап оқытуды қалай жүзеге асыруға болады?Коммуникативті
15 слайд
Коммуникативті
Форум, Чаттар, Видео
конференциялар
( ZOOM , Skype ) Жеке кеңес беру
( WhatsApp, чат) Оқушылардың шағын
топтағы және жұптағы
талқылаулары
Оқушыларға өзара әрекет етуге жағдай жасау қажет.
15 слайд
Коммуникативті Форум, Чаттар, Видео конференциялар ( ZOOM , Skype ) Жеке кеңес беру ( WhatsApp, чат) Оқушылардың шағын топтағы және жұптағы талқылаулары Оқушыларға өзара әрекет етуге жағдай жасау қажет.
16 слайд
Оқушылардың білім мен түсінік деңгейін бақылау мен тестілеу жүйесі.
Қашықтан оқыту кезінде оқушының материалды түсінуі,ұғынуы,бекітуі
оның өз деңгейіне сай жекеше жүзеге асатынын ескеруі қажет. Осыған
байланысты сабақты жоспарлау кезінде білім алушылардың алған
білімдерінің көлемін бақылаудың түрлі әдістерін қарастыру
керек:жазбаша сұрау,тест жұмыстарын орындату.Алдыңғы тапсырманы
дұрыс орындау арқылы келесі тапсырмаға ауысу.
Бұл блокта саралауды қалай қолдануға болады?
Бақылау(бағалау)
16 слайд
Оқушылардың білім мен түсінік деңгейін бақылау мен тестілеу жүйесі. Қашықтан оқыту кезінде оқушының материалды түсінуі,ұғынуы,бекітуі оның өз деңгейіне сай жекеше жүзеге асатынын ескеруі қажет. Осыған байланысты сабақты жоспарлау кезінде білім алушылардың алған білімдерінің көлемін бақылаудың түрлі әдістерін қарастыру керек:жазбаша сұрау,тест жұмыстарын орындату.Алдыңғы тапсырманы дұрыс орындау арқылы келесі тапсырмаға ауысу. Бұл блокта саралауды қалай қолдануға болады? Бақылау(бағалау)
17 слайд
Бағалау
Түрлі деңгейдегі
тапырмалар, тесттер
мен сұрақтар. Ашық тапсырмалар
(шығармашылық
тапсырмалар) Ойын түрлері
( Classtime, Пазл,
Kahoot )
Әр оқушы нені меңгергенін және қандай
кедергілер бар екенін анықтау үшін қашықтан
оқуда нәтижелерше мониторинг жасау өте
маңызды.
17 слайд
Бағалау Түрлі деңгейдегі тапырмалар, тесттер мен сұрақтар. Ашық тапсырмалар (шығармашылық тапсырмалар) Ойын түрлері ( Classtime, Пазл, Kahoot ) Әр оқушы нені меңгергенін және қандай кедергілер бар екенін анықтау үшін қашықтан оқуда нәтижелерше мониторинг жасау өте маңызды.
18 слайд
10%
25%
20%
45%
1.Теориялық біліміңіз 2.Түсінігіңіз
3.Сеніміңіз 4.ЫнтаңызӨзіңді бағалау:қашықтан оқу жағдайында саралап оқытуды өз
тәжірибемде қолдануға қаншалықты дайынмын?
18 слайд
10% 25% 20% 45% 1.Теориялық біліміңіз 2.Түсінігіңіз 3.Сеніміңіз 4.ЫнтаңызӨзіңді бағалау:қашықтан оқу жағдайында саралап оқытуды өз тәжірибемде қолдануға қаншалықты дайынмын?