Материалдар / Қашықтан оқытуда тәрбие мен білім маңыздылығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қашықтан оқытуда тәрбие мен білім маңыздылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиенің қашықтан оқыту кезіндегі маңыздылығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2020
325
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ САЙРАМ АУДАНЫ АКСУКЕНТ АУЫЛЫ № 47 жалпы орта мектеп Директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары МАРИФХАНОВА

1 слайд
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ САЙРАМ АУДАНЫ АКСУКЕНТ АУЫЛЫ № 47 жалпы орта мектеп Директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары МАРИФХАНОВА ДАНО КОШКАРТАЕВНА ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДА ТӘРБИЕ МЕН БІЛІМ БІРЛІГІНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ

1 слайд

ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ САЙРАМ АУДАНЫ АКСУКЕНТ АУЫЛЫ № 47 жалпы орта мектеп Директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары МАРИФХАНОВА ДАНО КОШКАРТАЕВНА ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДА ТӘРБИЕ МЕН БІЛІМ БІРЛІГІНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ

ТӘРБИЕ МЕН БІЛІМ - ЕГІЗ

2 слайд
ТӘРБИЕ МЕН БІЛІМ - ЕГІЗ

2 слайд

ТӘРБИЕ МЕН БІЛІМ - ЕГІЗ

ҰСТАЗ – Тәрбие мен білімді бөлместен жүзеге асыратын , бір елдің болашағы үшін еңбек ететін аса қасіеті де құрметті мамандық ие

3 слайд
ҰСТАЗ – Тәрбие мен білімді бөлместен жүзеге асыратын , бір елдің болашағы үшін еңбек ететін аса қасіеті де құрметті мамандық иесі.

3 слайд

ҰСТАЗ – Тәрбие мен білімді бөлместен жүзеге асыратын , бір елдің болашағы үшін еңбек ететін аса қасіеті де құрметті мамандық иесі.

ТӘРБИЕ МЕН ҚОҒАМ БІР МЕЗГІЛДЕ ПАЙДА БОЛҒАН. ТӘРБИЕ ҚОҒАМДЫҚ ҚҰБЫЛЫС. ОНСЫЗ ҚОҒАМ ДАМЫМАЙДЫ. Нәтіжеге бағытталған мақсат қана өз

4 слайд
ТӘРБИЕ МЕН ҚОҒАМ БІР МЕЗГІЛДЕ ПАЙДА БОЛҒАН. ТӘРБИЕ ҚОҒАМДЫҚ ҚҰБЫЛЫС. ОНСЫЗ ҚОҒАМ ДАМЫМАЙДЫ. Нәтіжеге бағытталған мақсат қана өз жемісін береді.

4 слайд

ТӘРБИЕ МЕН ҚОҒАМ БІР МЕЗГІЛДЕ ПАЙДА БОЛҒАН. ТӘРБИЕ ҚОҒАМДЫҚ ҚҰБЫЛЫС. ОНСЫЗ ҚОҒАМ ДАМЫМАЙДЫ. Нәтіжеге бағытталған мақсат қана өз жемісін береді.

Ғұлама Әл - Фарабидің Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы. Ол к

5 слайд
Ғұлама Әл - Фарабидің Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы. Ол келешекте оның өміріне апат әкелуі мұмкін - дегенде мәлім, демек оқыта отырып тәрбие беруды әрбір ұстаз жадында ұстануы шарт.

5 слайд

Ғұлама Әл - Фарабидің Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы. Ол келешекте оның өміріне апат әкелуі мұмкін - дегенде мәлім, демек оқыта отырып тәрбие беруды әрбір ұстаз жадында ұстануы шарт.

Бүгінгі таңда, қашықтықтан оқыту кезінде, жаңаша жұмыс жасау, оқу мен тәрбие үрдісін жаңаша ұйымдастыру қажеттілігі туындап о

6 слайд
Бүгінгі таңда, қашықтықтан оқыту кезінде, жаңаша жұмыс жасау, оқу мен тәрбие үрдісін жаңаша ұйымдастыру қажеттілігі туындап отыр.Қелешек ұрпақты ұлттық халықтық тұрғыда тәрбиелеу – бүгінгі күннің өзекті мәселесі болып табылады.

6 слайд

Бүгінгі таңда, қашықтықтан оқыту кезінде, жаңаша жұмыс жасау, оқу мен тәрбие үрдісін жаңаша ұйымдастыру қажеттілігі туындап отыр.Қелешек ұрпақты ұлттық халықтық тұрғыда тәрбиелеу – бүгінгі күннің өзекті мәселесі болып табылады.

Тәрбие мен білім берудегі басты мақсат – жас ұрпақты ұлттық игіліктер мен адамзаттық құндылықтар, рухани мәдени мұралар саб

7 слайд
Тәрбие мен білім берудегі басты мақсат – жас ұрпақты ұлттық игіліктер мен адамзаттық құндылықтар, рухани мәдени мұралар сабақтастығын сақтай отырып тәрбиелеу. Ұлттық құндылықтарымызды әлемдік деңгейге шығаруға қабілетті тұлға тәрбиелеу үшін төменде көрсетілген міндеттерді орындауға тиіспіз: Оқушылардың сана сезімін қалыптастыру Жас ұрпақ санасында туған халқына деген құрмет, сүйіспеншілік, мақтаныш сезімдерін ояту, ұлттық рухын дамыту Ана тілі мен дінін оның тарихын, мәдениетін, өнерін, салт - дәстүрін, рухани - мәдени мұраларды қастерлеу Жас ұрпақ бойында жанашырлық, сенімділік, намысшылдық тәрізді ұлттық мінездерді қалыптастыру Бұл міндеттерді жүзеге асыру үшін ұлттық тілімізді, дінімізді мұра мұрағаттарымызды, ата - бабаларымыздан қалған өсиеттерді, мақал - мәтел, нақыл сөздерді білім беру барысында пайдалану қажет.

7 слайд

Тәрбие мен білім берудегі басты мақсат – жас ұрпақты ұлттық игіліктер мен адамзаттық құндылықтар, рухани мәдени мұралар сабақтастығын сақтай отырып тәрбиелеу. Ұлттық құндылықтарымызды әлемдік деңгейге шығаруға қабілетті тұлға тәрбиелеу үшін төменде көрсетілген міндеттерді орындауға тиіспіз: Оқушылардың сана сезімін қалыптастыру Жас ұрпақ санасында туған халқына деген құрмет, сүйіспеншілік, мақтаныш сезімдерін ояту, ұлттық рухын дамыту Ана тілі мен дінін оның тарихын, мәдениетін, өнерін, салт - дәстүрін, рухани - мәдени мұраларды қастерлеу Жас ұрпақ бойында жанашырлық, сенімділік, намысшылдық тәрізді ұлттық мінездерді қалыптастыру Бұл міндеттерді жүзеге асыру үшін ұлттық тілімізді, дінімізді мұра мұрағаттарымызды, ата - бабаларымыздан қалған өсиеттерді, мақал - мәтел, нақыл сөздерді білім беру барысында пайдалану қажет.

С.Генсеннің Егер білім беру жүйесі ғаламдық көркемдік және адамгершілік талаптарға сай келмесе, сонда ғана ол шынайы ұлттық б

8 слайд
С.Генсеннің Егер білім беру жүйесі ғаламдық көркемдік және адамгершілік талаптарға сай келмесе, сонда ғана ол шынайы ұлттық болуы керек деп көрсеткен. Елбасы Н.Назарбаевтың Қазақстан 2030 жылға арналған бағдарламасындағы бала тәрбиесіне қатысты стратегияық сілтемелерінде кеңінен орын алған. Демек біз жас ұрпақты оқыту барысында сан ғасырлар бойы ұрпаққа азық болатын ақыл - кеңес, азық болатын мәдениетін қалыптастыру сезімін ояту біз үшін парыз.

8 слайд

С.Генсеннің Егер білім беру жүйесі ғаламдық көркемдік және адамгершілік талаптарға сай келмесе, сонда ғана ол шынайы ұлттық болуы керек деп көрсеткен. Елбасы Н.Назарбаевтың Қазақстан 2030 жылға арналған бағдарламасындағы бала тәрбиесіне қатысты стратегияық сілтемелерінде кеңінен орын алған. Демек біз жас ұрпақты оқыту барысында сан ғасырлар бойы ұрпаққа азық болатын ақыл - кеңес, азық болатын мәдениетін қалыптастыру сезімін ояту біз үшін парыз.

Тәрбие – қоғамның негізгі қызметтерінің бірі. Жеке адамды, мақсатты қалыптастыру процесі, аға ұрпақтың тәжірібесін кейінгі ұр

9 слайд
Тәрбие – қоғамның негізгі қызметтерінің бірі. Жеке адамды, мақсатты қалыптастыру процесі, аға ұрпақтың тәжірібесін кейінгі ұрпаққа меңгертіп, олардың сана сезімін, жағымды мінез-құлқын дамытушы. Ересек буын қоғамдық тарихи өмірде жинақталған тәжірібені, білімді жас буынға тәрбие процесі арқылы береді.

9 слайд

Тәрбие – қоғамның негізгі қызметтерінің бірі. Жеке адамды, мақсатты қалыптастыру процесі, аға ұрпақтың тәжірібесін кейінгі ұрпаққа меңгертіп, олардың сана сезімін, жағымды мінез-құлқын дамытушы. Ересек буын қоғамдық тарихи өмірде жинақталған тәжірібені, білімді жас буынға тәрбие процесі арқылы береді.

Егер оқыту барысында білімді тәрбиемен ұштастыра білсек, онда білім сапасы көтеріліп, тиімділігі артады.

10 слайд
Егер оқыту барысында білімді тәрбиемен ұштастыра білсек, онда білім сапасы көтеріліп, тиімділігі артады.

10 слайд

Егер оқыту барысында білімді тәрбиемен ұштастыра білсек, онда білім сапасы көтеріліп, тиімділігі артады.

Мұғалім қандай адамды қалыптастыратынын дәл білуі керек!

11 слайд
Мұғалім қандай адамды қалыптастыратынын дәл білуі керек!

11 слайд

Мұғалім қандай адамды қалыптастыратынын дәл білуі керек!

К.Д.Ушинский өз қызметінің айқын мақсатын көрмейтін тәрбиешіні құрылыс материалдарын бір жерге үйіп тастап, одан не алғысы к

12 слайд
К.Д.Ушинский өз қызметінің айқын мақсатын көрмейтін тәрбиешіні құрылыс материалдарын бір жерге үйіп тастап, одан не алғысы келетінін білмейтін архитектормен салыстырады.

12 слайд

К.Д.Ушинский өз қызметінің айқын мақсатын көрмейтін тәрбиешіні құрылыс материалдарын бір жерге үйіп тастап, одан не алғысы келетінін білмейтін архитектормен салыстырады.

Тәрбиеші жас ұрпаққа берілетін білім, іскерлік, дағдыны, тәрбиелейтін сезімді біліп, жоспарлы, мақсатты тәрбие жұмысын жүрг

13 слайд
Тәрбиеші жас ұрпаққа берілетін білім, іскерлік, дағдыны, тәрбиелейтін сезімді біліп, жоспарлы, мақсатты тәрбие жұмысын жүргізуі маңызды.

13 слайд

Тәрбиеші жас ұрпаққа берілетін білім, іскерлік, дағдыны, тәрбиелейтін сезімді біліп, жоспарлы, мақсатты тәрбие жұмысын жүргізуі маңызды.

ОҚУДА ДА, ЕҢБЕКТЕ ДЕ ОЗАТ БОЛАЙЫҚ!

14 слайд
ОҚУДА ДА, ЕҢБЕКТЕ ДЕ ОЗАТ БОЛАЙЫҚ!

14 слайд

ОҚУДА ДА, ЕҢБЕКТЕ ДЕ ОЗАТ БОЛАЙЫҚ!

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

15 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!