Қашықтан оқытуда түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындату үшін қолданатын әдіс-тәсілдер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Түрлі деңгейдегі
тапсырмаларды орындату
үшін қолданатын әдіс-
тәсілдер
1 слайд
Түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындату үшін қолданатын әдіс- тәсілдер
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Деңгейлеп оқыту технологиясы
В.П. Беспалько
Деңгейлік
тапсырмаларға
қойылатын талаптар Ж.А.Қараев
«Міндетті», «Оқушылық»
Алгоритмдік
Танымдық іздену.
(эвристикалық)Ойлау қабілетін жетілдіруЖаңа өтілген тақырыпты
қайталап, пысықтау
Шығармашылық Эвристикалық
Ұғым, түсінік , қиялын
Тәжірибеде қолдану
3 слайд
Деңгейлеп оқыту технологиясы В.П. Беспалько Деңгейлік тапсырмаларға қойылатын талаптар Ж.А.Қараев «Міндетті», «Оқушылық» Алгоритмдік Танымдық іздену. (эвристикалық)Ойлау қабілетін жетілдіруЖаңа өтілген тақырыпты қайталап, пысықтау Шығармашылық Эвристикалық Ұғым, түсінік , қиялын Тәжірибеде қолдану
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Тарихи тұлғалар тағлымы
Көркем әдебиет : Т. Әлімқұлов «Қараой»
Махамбеттің тарихи
тұлғасы 8.1.4.1 - орта көлемді прозалық, драмалық және
поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы
мен идеясын талдау
6 слайд
Тарихи тұлғалар тағлымы Көркем әдебиет : Т. Әлімқұлов «Қараой» Махамбеттің тарихи тұлғасы 8.1.4.1 - орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау
7 слайд
Қашықтан оқыту барысында
оқушылардың ерекшеліктерін ескере
отырып, тапсырмаларды саралап беру «Маған айтып берсең ұмытып қаламын,
көрсетсең есте сақтармын, ал өзіме
жасатсаң үйренемін!»
қытай ғұламасы Конфуций
7 слайд
Қашықтан оқыту барысында оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, тапсырмаларды саралап беру «Маған айтып берсең ұмытып қаламын, көрсетсең есте сақтармын, ал өзіме жасатсаң үйренемін!» қытай ғұламасы Конфуций
8 слайд
«Мәңгілік елдің нұрлы жолы»
Көркем әдебиет : Н. Назарбаев «Қазақстан жолы»
Қазақстан – әлемдік
аренада 8.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,
детальді ақпараттарды анықтау;
Сабақ тақырыбына орай ұсынылған видео
бойынша түсінгеніңді «Ой картасына»
толық сөйлеммен жаз. Тақырып бойынша берілген ресрустармен
танысып, ақпараттарды кестеге түсір
Қазақстан
әлемдік
аренада Негізгі ақпарат Қосымша
ақпарат
8 слайд
«Мәңгілік елдің нұрлы жолы» Көркем әдебиет : Н. Назарбаев «Қазақстан жолы» Қазақстан – әлемдік аренада 8.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау; Сабақ тақырыбына орай ұсынылған видео бойынша түсінгеніңді «Ой картасына» толық сөйлеммен жаз. Тақырып бойынша берілген ресрустармен танысып, ақпараттарды кестеге түсір Қазақстан әлемдік аренада Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат
9 слайд
Жастықтың оты қайдасың? Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі
Еліміздің келешегі
жастардың қолында 7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте,
диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну
9 слайд
Жастықтың оты қайдасың? Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі Еліміздің келешегі жастардың қолында 7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну
10 слайд
Абайды оқы, таңырқа!
Жазғытұры қалмайды
қыстың сызы 6.2.6.1- тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің
желісі бойынша әңгіме құрастыру;
Шығармашылық жұмыс.
Берілген суреттердің бірін таңдап, Абайдың « Жазғытұры » өлеңінің мазмұнына
сәйкестендіріп мәтін құра.
10 слайд
Абайды оқы, таңырқа! Жазғытұры қалмайды қыстың сызы 6.2.6.1- тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; Шығармашылық жұмыс. Берілген суреттердің бірін таңдап, Абайдың « Жазғытұры » өлеңінің мазмұнына сәйкестендіріп мәтін құра.
11 слайд
С аралап, деңгейлеп оқыту
технологиясының принциптері -
оқытуды ізгілендіру мен
демократияландыру жағдайында,
өздігімен даму бағдарын анықтап,
дамитын және өздігімен дұрыс шешім
қабылдай алатын, өзін-өзі жетілдіріп
өсіруші, өзін-өзі тәрбиелеуші тұлға
қалыптастыруға болады.
11 слайд
С аралап, деңгейлеп оқыту технологиясының принциптері - оқытуды ізгілендіру мен демократияландыру жағдайында, өздігімен даму бағдарын анықтап, дамитын және өздігімен дұрыс шешім қабылдай алатын, өзін-өзі жетілдіріп өсіруші, өзін-өзі тәрбиелеуші тұлға қалыптастыруға болады.