Материалдар / "Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп оқушыларын оқуға қалай ынталандыруға болады?"

"Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп оқушыларын оқуға қалай ынталандыруға болады?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды оқуға ынталандырудың тиімді жолдарын мектеп мұғалімдеріне таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2021
475
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп оқушыларын оқуға қалай ынталандыруға болады?

1 слайд
Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп оқушыларын оқуға қалай ынталандыруға болады?

1 слайд

Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп оқушыларын оқуға қалай ынталандыруға болады?

 Мақсаты:  Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды оқуға ынталандырудың тиімді жолдарын мектеп мұғалімдеріне таныстыру.

2 слайд
 Мақсаты:  Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды оқуға ынталандырудың тиімді жолдарын мектеп мұғалімдеріне таныстыру.

2 слайд

 Мақсаты:  Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды оқуға ынталандырудың тиімді жолдарын мектеп мұғалімдеріне таныстыру.

 Мотивацияның кілті — дұрыс мақсатты қоя  білу.  Ішкі

3 слайд
 Мотивацияның кілті — дұрыс мақсатты қоя  білу.  Ішкі тапсырмаларды орындауға көбірек өзіндік МОТИВАЦИЯ қызығушылық танытады  Сыртқы сыртқы факторлардың  әсерімен әрекет жасайды.

3 слайд

 Мотивацияның кілті — дұрыс мақсатты қоя  білу.  Ішкі тапсырмаларды орындауға көбірек өзіндік МОТИВАЦИЯ қызығушылық танытады  Сыртқы сыртқы факторлардың  әсерімен әрекет жасайды.

Мотивация  Бастағанды аяқтауға көмектесетін ішкі импульс  Бұл

4 слайд
Мотивация  Бастағанды аяқтауға көмектесетін ішкі импульс  Бұл кез- келген іс-әрекеттің негізі, ол әрекетті алға тартады және бағыттайды.  Мотивация болмаса, ешқандай әрекет болмайды.  Мотивация біздің өмір сүруімізді қамтамассыз ету үшін белсенді ресурстар іздеуге мәжбүр етеді.  Мотивация сүйікті хоббиімізбен, ұнайтын жұмыспен айналысуға және жаңа нәрселерді үйренуге ынталандырады.  Ол адамды қалыптастырады  Оқушылардың ынтасын дамыту қиын емес, оны ұстап тұру қиын  Мотивация динамикалық процесс. Ол өзгереді: бір күн мотивациясы жоғары, ал екінші күні төмен болуы мүмкін.

4 слайд

Мотивация  Бастағанды аяқтауға көмектесетін ішкі импульс  Бұл кез- келген іс-әрекеттің негізі, ол әрекетті алға тартады және бағыттайды.  Мотивация болмаса, ешқандай әрекет болмайды.  Мотивация біздің өмір сүруімізді қамтамассыз ету үшін белсенді ресурстар іздеуге мәжбүр етеді.  Мотивация сүйікті хоббиімізбен, ұнайтын жұмыспен айналысуға және жаңа нәрселерді үйренуге ынталандырады.  Ол адамды қалыптастырады  Оқушылардың ынтасын дамыту қиын емес, оны ұстап тұру қиын  Мотивация динамикалық процесс. Ол өзгереді: бір күн мотивациясы жоғары, ал екінші күні төмен болуы мүмкін.

Ерік –бүл күрес пен ынталандыру - Мақсатқа жету үшін керек деген сөзді қажет сөзіне айналдыру. -Мақсатқа жетелейтін әреке

5 слайд
Ерік –бүл күрес пен ынталандыру - Мақсатқа жету үшін керек деген сөзді қажет сөзіне айналдыру. -Мақсатқа жетелейтін әрекет –сұрақ қою. -Мен не істегім келеді? Не істеп жүрмін? Өз мүмкіндіктерін анықтау қажет -Мақсатқа жету үшін іс-қимыл дағдысы қажет: 1. Әрекет тізбегі 2. Мінез/дағды (қандай мінез әрекет жасауға кедергі жасайды? Немесе керісінше) 3. Жұмыстың маңыздылығына қарай бөлу, сұрыптау

5 слайд

Ерік –бүл күрес пен ынталандыру - Мақсатқа жету үшін керек деген сөзді қажет сөзіне айналдыру. -Мақсатқа жетелейтін әрекет –сұрақ қою. -Мен не істегім келеді? Не істеп жүрмін? Өз мүмкіндіктерін анықтау қажет -Мақсатқа жету үшін іс-қимыл дағдысы қажет: 1. Әрекет тізбегі 2. Мінез/дағды (қандай мінез әрекет жасауға кедергі жасайды? Немесе керісінше) 3. Жұмыстың маңыздылығына қарай бөлу, сұрыптау

Оқушыны ынталандыруда: Оларды қалай жақсартуға болатынын ойлаңыз Әрекетіңізге талдау жасаңыз Өзіңізді өзіңіз ынталандырыңыз Өзің

6 слайд
Оқушыны ынталандыруда: Оларды қалай жақсартуға болатынын ойлаңыз Әрекетіңізге талдау жасаңыз Өзіңізді өзіңіз ынталандырыңыз Өзіңізге сеніңіз Сіздіңде мотивацияңыз маңызды позитивті эмоциялар- ең жақсы мотиваторлар таңдау еркі тұлғада Сәтсіздіктен сабақ алу қорықпау Түрлі деңгейде тапсырмалар оқушыларға мүмкіндіктер мен орындалудың баламалары мен бастамаларына қолдау жасауды ескеріңіз.

6 слайд

Оқушыны ынталандыруда: Оларды қалай жақсартуға болатынын ойлаңыз Әрекетіңізге талдау жасаңыз Өзіңізді өзіңіз ынталандырыңыз Өзіңізге сеніңіз Сіздіңде мотивацияңыз маңызды позитивті эмоциялар- ең жақсы мотиваторлар таңдау еркі тұлғада Сәтсіздіктен сабақ алу қорықпау Түрлі деңгейде тапсырмалар оқушыларға мүмкіндіктер мен орындалудың баламалары мен бастамаларына қолдау жасауды ескеріңіз.

Ата-анамен жұмыс

7 слайд
Ата-анамен жұмыс Түрлі ойындар Оқушының қызығушылығын арттыру Жасырын суреттер Әңгіме кеңес Көрнекі құралдар

7 слайд

Ата-анамен жұмыс Түрлі ойындар Оқушының қызығушылығын арттыру Жасырын суреттер Әңгіме кеңес Көрнекі құралдар

Гүл өсірсең терлеп Мұның аты –еңбе

8 слайд
Гүл өсірсең терлеп Мұның аты –еңбек Кесте тіксең әрлеп Мұның аты-еңбек Қырға шықсаң өрлеп Мұның аты-еңбек Сабағыңа жөндеп Әзірленсең –еңбек Қиындықтың бәрін Еңбек қана жеңбек .

8 слайд

Гүл өсірсең терлеп Мұның аты –еңбек Кесте тіксең әрлеп Мұның аты-еңбек Қырға шықсаң өрлеп Мұның аты-еңбек Сабағыңа жөндеп Әзірленсең –еңбек Қиындықтың бәрін Еңбек қана жеңбек .

Назарларыңызға рахмет!

9 слайд
Назарларыңызға рахмет!

9 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ