Материалдар / "Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп оқушыларын оқуға қалай ынталандыруға болады?"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп оқушыларын оқуға қалай ынталандыруға болады?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды оқуға ынталандырудың тиімді жолдарын мектеп мұғалімдеріне таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2021
490
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп оқушыларын оқуға қалай ынталандыруға болады?

1 слайд
Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп оқушыларын оқуға қалай ынталандыруға болады?

1 слайд

Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп оқушыларын оқуға қалай ынталандыруға болады?

 Мақсаты:  Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды оқуға ынталандырудың тиімді жолдарын мектеп мұғалімдеріне таныстыру.

2 слайд
 Мақсаты:  Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды оқуға ынталандырудың тиімді жолдарын мектеп мұғалімдеріне таныстыру.

2 слайд

 Мақсаты:  Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды оқуға ынталандырудың тиімді жолдарын мектеп мұғалімдеріне таныстыру.

 Мотивацияның кілті — дұрыс мақсатты қоя  білу.  Ішкі

3 слайд
 Мотивацияның кілті — дұрыс мақсатты қоя  білу.  Ішкі тапсырмаларды орындауға көбірек өзіндік МОТИВАЦИЯ қызығушылық танытады  Сыртқы сыртқы факторлардың  әсерімен әрекет жасайды.

3 слайд

 Мотивацияның кілті — дұрыс мақсатты қоя  білу.  Ішкі тапсырмаларды орындауға көбірек өзіндік МОТИВАЦИЯ қызығушылық танытады  Сыртқы сыртқы факторлардың  әсерімен әрекет жасайды.

Мотивация  Бастағанды аяқтауға көмектесетін ішкі импульс  Бұл

4 слайд
Мотивация  Бастағанды аяқтауға көмектесетін ішкі импульс  Бұл кез- келген іс-әрекеттің негізі, ол әрекетті алға тартады және бағыттайды.  Мотивация болмаса, ешқандай әрекет болмайды.  Мотивация біздің өмір сүруімізді қамтамассыз ету үшін белсенді ресурстар іздеуге мәжбүр етеді.  Мотивация сүйікті хоббиімізбен, ұнайтын жұмыспен айналысуға және жаңа нәрселерді үйренуге ынталандырады.  Ол адамды қалыптастырады  Оқушылардың ынтасын дамыту қиын емес, оны ұстап тұру қиын  Мотивация динамикалық процесс. Ол өзгереді: бір күн мотивациясы жоғары, ал екінші күні төмен болуы мүмкін.

4 слайд

Мотивация  Бастағанды аяқтауға көмектесетін ішкі импульс  Бұл кез- келген іс-әрекеттің негізі, ол әрекетті алға тартады және бағыттайды.  Мотивация болмаса, ешқандай әрекет болмайды.  Мотивация біздің өмір сүруімізді қамтамассыз ету үшін белсенді ресурстар іздеуге мәжбүр етеді.  Мотивация сүйікті хоббиімізбен, ұнайтын жұмыспен айналысуға және жаңа нәрселерді үйренуге ынталандырады.  Ол адамды қалыптастырады  Оқушылардың ынтасын дамыту қиын емес, оны ұстап тұру қиын  Мотивация динамикалық процесс. Ол өзгереді: бір күн мотивациясы жоғары, ал екінші күні төмен болуы мүмкін.

Ерік –бүл күрес пен ынталандыру - Мақсатқа жету үшін керек деген сөзді қажет сөзіне айналдыру. -Мақсатқа жетелейтін әреке

5 слайд
Ерік –бүл күрес пен ынталандыру - Мақсатқа жету үшін керек деген сөзді қажет сөзіне айналдыру. -Мақсатқа жетелейтін әрекет –сұрақ қою. -Мен не істегім келеді? Не істеп жүрмін? Өз мүмкіндіктерін анықтау қажет -Мақсатқа жету үшін іс-қимыл дағдысы қажет: 1. Әрекет тізбегі 2. Мінез/дағды (қандай мінез әрекет жасауға кедергі жасайды? Немесе керісінше) 3. Жұмыстың маңыздылығына қарай бөлу, сұрыптау

5 слайд

Ерік –бүл күрес пен ынталандыру - Мақсатқа жету үшін керек деген сөзді қажет сөзіне айналдыру. -Мақсатқа жетелейтін әрекет –сұрақ қою. -Мен не істегім келеді? Не істеп жүрмін? Өз мүмкіндіктерін анықтау қажет -Мақсатқа жету үшін іс-қимыл дағдысы қажет: 1. Әрекет тізбегі 2. Мінез/дағды (қандай мінез әрекет жасауға кедергі жасайды? Немесе керісінше) 3. Жұмыстың маңыздылығына қарай бөлу, сұрыптау

Оқушыны ынталандыруда: Оларды қалай жақсартуға болатынын ойлаңыз Әрекетіңізге талдау жасаңыз Өзіңізді өзіңіз ынталандырыңыз Өзің

6 слайд
Оқушыны ынталандыруда: Оларды қалай жақсартуға болатынын ойлаңыз Әрекетіңізге талдау жасаңыз Өзіңізді өзіңіз ынталандырыңыз Өзіңізге сеніңіз Сіздіңде мотивацияңыз маңызды позитивті эмоциялар- ең жақсы мотиваторлар таңдау еркі тұлғада Сәтсіздіктен сабақ алу қорықпау Түрлі деңгейде тапсырмалар оқушыларға мүмкіндіктер мен орындалудың баламалары мен бастамаларына қолдау жасауды ескеріңіз.

6 слайд

Оқушыны ынталандыруда: Оларды қалай жақсартуға болатынын ойлаңыз Әрекетіңізге талдау жасаңыз Өзіңізді өзіңіз ынталандырыңыз Өзіңізге сеніңіз Сіздіңде мотивацияңыз маңызды позитивті эмоциялар- ең жақсы мотиваторлар таңдау еркі тұлғада Сәтсіздіктен сабақ алу қорықпау Түрлі деңгейде тапсырмалар оқушыларға мүмкіндіктер мен орындалудың баламалары мен бастамаларына қолдау жасауды ескеріңіз.

Ата-анамен жұмыс

7 слайд
Ата-анамен жұмыс Түрлі ойындар Оқушының қызығушылығын арттыру Жасырын суреттер Әңгіме кеңес Көрнекі құралдар

7 слайд

Ата-анамен жұмыс Түрлі ойындар Оқушының қызығушылығын арттыру Жасырын суреттер Әңгіме кеңес Көрнекі құралдар

Гүл өсірсең терлеп Мұның аты –еңбе

8 слайд
Гүл өсірсең терлеп Мұның аты –еңбек Кесте тіксең әрлеп Мұның аты-еңбек Қырға шықсаң өрлеп Мұның аты-еңбек Сабағыңа жөндеп Әзірленсең –еңбек Қиындықтың бәрін Еңбек қана жеңбек .

8 слайд

Гүл өсірсең терлеп Мұның аты –еңбек Кесте тіксең әрлеп Мұның аты-еңбек Қырға шықсаң өрлеп Мұның аты-еңбек Сабағыңа жөндеп Әзірленсең –еңбек Қиындықтың бәрін Еңбек қана жеңбек .

Назарларыңызға рахмет!

9 слайд
Назарларыңызға рахмет!

9 слайд

Назарларыңызға рахмет!