Қашықтықтан оқыту кезінде биология пәнінің тиімділігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
“ Қашықтықтан оқыту кезінде
биология пәнінің тиімділігі”
Аты-жөні: Төленова Алтынгүл
Еңбек өтілі: 6 жыл
Санаты: ІІ
Лауазымы: биология пәні мұғалімі
Жұмыс орны: №38 мектеп – лицей Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
1 слайд
Тақырыбы: “ Қашықтықтан оқыту кезінде биология пәнінің тиімділігі” Аты-жөні: Төленова Алтынгүл Еңбек өтілі: 6 жыл Санаты: ІІ Лауазымы: биология пәні мұғалімі Жұмыс орны: №38 мектеп – лицей Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
2 слайд
Жоспар:
І. Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылардың биология
пәнінен білімін қалыптастырудың тиімді нысандарын,
әдістері мен құралдарын анықтау;
ІІ. Оқушыларды биология пәнін оқыту кезіндегі тиімді
ресурс көздері;
ІІІ. Тиімді оқыту нәтижесі;
2 слайд
Жоспар: І. Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылардың биология пәнінен білімін қалыптастырудың тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтау; ІІ. Оқушыларды биология пәнін оқыту кезіндегі тиімді ресурс көздері; ІІІ. Тиімді оқыту нәтижесі;
3 слайд
Мақсаты : Оқушылардың биологиялық білімдерін
қалыптастыруды қамтамасыз ететін биологияны
қашықтықтан оқыту әдістемесін
жасау және ғылыми негіздеу.
Жұмыс нысаны: Қашықтықтан оқыту арқылы
биология пәнін тиімді оқыту жолдары .
Жұмыс міндеттері:
•
Ғылыми әдебиеттерді талдау негізінде биология пәнін
оқыту мүмкіндіктерін анықтау мақсатында қашықтықтан
оқытудың негізгі сипаттамаларын анықтау
•
Биология пәнін қашықтықтан оқыту кезінде
оқушылардың биологиялық білімін қалыптастырудың
тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтау
•
Биологияны оқытудың заманауи мектеп
практикасындағы қашықтықтан оқыту мәселелерін
анықтау.
3 слайд
Мақсаты : Оқушылардың биологиялық білімдерін қалыптастыруды қамтамасыз ететін биологияны қашықтықтан оқыту әдістемесін жасау және ғылыми негіздеу. Жұмыс нысаны: Қашықтықтан оқыту арқылы биология пәнін тиімді оқыту жолдары . Жұмыс міндеттері: • Ғылыми әдебиеттерді талдау негізінде биология пәнін оқыту мүмкіндіктерін анықтау мақсатында қашықтықтан оқытудың негізгі сипаттамаларын анықтау • Биология пәнін қашықтықтан оқыту кезінде оқушылардың биологиялық білімін қалыптастырудың тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтау • Биологияны оқытудың заманауи мектеп практикасындағы қашықтықтан оқыту мәселелерін анықтау.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Түрлі сайттардан, видеосабақтар арқылы жаңа
сабақты түсіну оқушылар үшін қызықты
5 слайд
Түрлі сайттардан, видеосабақтар арқылы жаңа сабақты түсіну оқушылар үшін қызықты
6 слайд
Чат онлайн мектеп Онлайн мектептің тиімділігі
6 слайд
Чат онлайн мектеп Онлайн мектептің тиімділігі
7 слайд
6Б сынып оқушысы
Болат Рамиль 6Б сынып оқушысы
Шеркешбаева Адина
7 слайд
6Б сынып оқушысы Болат Рамиль 6Б сынып оқушысы Шеркешбаева Адина
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Оқушылар өз бетімен ізденеді
6Б сынып оқушысы
Болат Рамиль 6Б сынып оқушысы
Шеркешбаева Адина6Б сынып оқушысы
Сейлов Абилхайр
9 слайд
Оқушылар өз бетімен ізденеді 6Б сынып оқушысы Болат Рамиль 6Б сынып оқушысы Шеркешбаева Адина6Б сынып оқушысы Сейлов Абилхайр
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
2018 – 2019 оқу жылы
2020 – 2021 оқу жылы5 "А";
%; 70%
5 "Ә";
%; 62%
5 "Б";
%; 73%
5 "А"
5 "Ә"
5 "Б"
5 "А";
%; 50%
5 "Ә";
%; 60% 5 "Б";
%; 57%
5 "А"
5 "Ә"
5 "Б"
12 слайд
2018 – 2019 оқу жылы 2020 – 2021 оқу жылы5 "А"; %; 70% 5 "Ә"; %; 62% 5 "Б"; %; 73% 5 "А" 5 "Ә" 5 "Б" 5 "А"; %; 50% 5 "Ә"; %; 60% 5 "Б"; %; 57% 5 "А" 5 "Ә" 5 "Б"
13 слайд
Ұсыныс
1. Қашықтықтан оқыту кезінде мектеп үстаздарына
тимді әдістемелік құрал көздерінің қолжетімді болуы.
(мектептерде, кітапханаларда арнайы сөрелер
ұйымдастыру)
2. Биология пәнін оқытуға тиімді ғылыми әдебиет санының
артуы.
13 слайд
Ұсыныс 1. Қашықтықтан оқыту кезінде мектеп үстаздарына тимді әдістемелік құрал көздерінің қолжетімді болуы. (мектептерде, кітапханаларда арнайы сөрелер ұйымдастыру) 2. Биология пәнін оқытуға тиімді ғылыми әдебиет санының артуы.
14 слайд
Қорытынды: Технологиялық прогресс қашықтықтан
өзара әрекеттесудің әртүрлі құралдарының пайда
болуына әкеледі. Байланыс құралдарының алуан
түрлілігінің арқасында ауызша әдістерді қолданбай
оқыту, оқушының мұғаліммен жеке байланысы болмаған
кезде оқыту сияқты мәселелер шешілді.
Алынған нәтижелер қашықтықтан оқитын
балалармен оқу жобаларын ұйымдастыру және өткізу
әдістемесін түзетуге себеп болды.
Қашықтықтан оқытуды қолдану дәстүрлі білім беру
түрлерін толықтыратын, кейде алмастыратын жаңа
сапалы білімдер мен дағдыларды алу мен берудің
орасан зор мүмкіндіктерін ашады.
14 слайд
Қорытынды: Технологиялық прогресс қашықтықтан өзара әрекеттесудің әртүрлі құралдарының пайда болуына әкеледі. Байланыс құралдарының алуан түрлілігінің арқасында ауызша әдістерді қолданбай оқыту, оқушының мұғаліммен жеке байланысы болмаған кезде оқыту сияқты мәселелер шешілді. Алынған нәтижелер қашықтықтан оқитын балалармен оқу жобаларын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін түзетуге себеп болды. Қашықтықтан оқытуды қолдану дәстүрлі білім беру түрлерін толықтыратын, кейде алмастыратын жаңа сапалы білімдер мен дағдыларды алу мен берудің орасан зор мүмкіндіктерін ашады.
15 слайд
15 слайд