Материалдар / Қашықтықтан оқыту практикасы Тақырыбы: Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыс түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қашықтықтан оқыту практикасы Тақырыбы: Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыс түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепке дейінгі білім бөлімінің студенттеріне, балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2020
1418
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Мамандығы: 0101000 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» Б

1 слайд
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Мамандығы: 0101000 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» Біліктілік: 0101013 «Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі» Қашықтықтан оқыту практикасы Практика түрі: «Байқау және бақылау» Практика жетекшісі: Курмангалиева Ардак Есжановна

1 слайд

№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Мамандығы: 0101000 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» Біліктілік: 0101013 «Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі» Қашықтықтан оқыту практикасы Практика түрі: «Байқау және бақылау» Практика жетекшісі: Курмангалиева Ардак Есжановна

Тақырыбы: Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыс түрлері

2 слайд
Тақырыбы: Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыс түрлері

2 слайд

Тақырыбы: Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыс түрлері

Мақсаты: • Ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыстардың түрлері туралы жалпы түсінік беру. • Ата-аналармен жұмыс түрлерін

3 слайд
Мақсаты: • Ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыстардың түрлері туралы жалпы түсінік беру. • Ата-аналармен жұмыс түрлерін таңдай білуге, оны ұйымдастыруға үйрету. • Теориялық білім мен тәжірибені ұштастыруға, өз білімдерін жетілдіруге бағыттау. • Білім-білік дағдыларын қалыптастыру, кәсіби бағыт-бағдар беру.

3 слайд

Мақсаты: • Ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыстардың түрлері туралы жалпы түсінік беру. • Ата-аналармен жұмыс түрлерін таңдай білуге, оны ұйымдастыруға үйрету. • Теориялық білім мен тәжірибені ұштастыруға, өз білімдерін жетілдіруге бағыттау. • Білім-білік дағдыларын қалыптастыру, кәсіби бағыт-бағдар беру.

Балабақша мен отбасы арасындағы педагогикалық өзара байланыстың табыстылығы, тәрбиешінің өз қызметіне қ

4 слайд
Балабақша мен отбасы арасындағы педагогикалық өзара байланыстың табыстылығы, тәрбиешінің өз қызметіне қаншалықты ата-аналардың қызығушылығын тудыратыны және заманауи мектепке дейінгі ұйымның тәрбиелеу мен оқыту процесіне белсене қатысуға жағдай жасайтындай ата- аналармен жұмыс түрлерін қолдануына байланысты.

4 слайд

Балабақша мен отбасы арасындағы педагогикалық өзара байланыстың табыстылығы, тәрбиешінің өз қызметіне қаншалықты ата-аналардың қызығушылығын тудыратыны және заманауи мектепке дейінгі ұйымның тәрбиелеу мен оқыту процесіне белсене қатысуға жағдай жасайтындай ата- аналармен жұмыс түрлерін қолдануына байланысты.

В.А.Сухомлинский балалардың ата- аналармен жұмыс істеудің маңызына ерекше назар аударып: «Тек ата-аналармен б

5 слайд
В.А.Сухомлинский балалардың ата- аналармен жұмыс істеудің маңызына ерекше назар аударып: «Тек ата-аналармен бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында педагогтар балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді.

5 слайд

В.А.Сухомлинский балалардың ата- аналармен жұмыс істеудің маңызына ерекше назар аударып: «Тек ата-аналармен бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында педагогтар балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді.

МДҰ мен отбасы жұмысының мақсатыАта-аналармен өзара қарым- қатынас жасау үшін қолайлы жағдай туғызу. Отбасын бірыңғай білі

6 слайд
МДҰ мен отбасы жұмысының мақсатыАта-аналармен өзара қарым- қатынас жасау үшін қолайлы жағдай туғызу. Отбасын бірыңғай білім беру кеңістігіне тарту.Ата-аналармен серіктестік қарым- қатынас орнату .

6 слайд

МДҰ мен отбасы жұмысының мақсатыАта-аналармен өзара қарым- қатынас жасау үшін қолайлы жағдай туғызу. Отбасын бірыңғай білім беру кеңістігіне тарту.Ата-аналармен серіктестік қарым- қатынас орнату .

Балабақша мен ата-ана жұмысының міндеттері:  ата-аналардың педагогикалық мәдениетін көтеру, педагогикалық көмек беру;

7 слайд
Балабақша мен ата-ана жұмысының міндеттері:  ата-аналардың педагогикалық мәдениетін көтеру, педагогикалық көмек беру;  отбасылық тәрбиенің үздік тәжірибесін зерделеу және жалпылау;  ата-аналарды балабақша өміріне араласуға тарту;  отбасымен бірге, білім беру жобаларын құру арқылы ата-аналарды білім беру қызметіне араластыру.  Өзара қарым-қатынастың қолайлы климаты үшін жағдай жасау. Бала – ата-ана – педагог.

7 слайд

Балабақша мен ата-ана жұмысының міндеттері:  ата-аналардың педагогикалық мәдениетін көтеру, педагогикалық көмек беру;  отбасылық тәрбиенің үздік тәжірибесін зерделеу және жалпылау;  ата-аналарды балабақша өміріне араласуға тарту;  отбасымен бірге, білім беру жобаларын құру арқылы ата-аналарды білім беру қызметіне араластыру.  Өзара қарым-қатынастың қолайлы климаты үшін жағдай жасау. Бала – ата-ана – педагог.

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы топ тәрбиешісінің негізгі міндеттері Ата-аналармен тұрақты б

8 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы топ тәрбиешісінің негізгі міндеттері Ата-аналармен тұрақты байланыс орнату. Мақсаты: • Отбасы мен балабақшаның балаға қоятын талаптарының бірлігін қамтамасыз ету. • Ата-аналар ұжымын құру. • Ата-аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру.

8 слайд

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы топ тәрбиешісінің негізгі міндеттері Ата-аналармен тұрақты байланыс орнату. Мақсаты: • Отбасы мен балабақшаның балаға қоятын талаптарының бірлігін қамтамасыз ету. • Ата-аналар ұжымын құру. • Ата-аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру.

Топ тәрбиешісі жоғарыда аталған міндеттеріне сай 5 қызметті атқаруы тиіс:  Ата-аналарды оқу тәрбие проц

9 слайд
Топ тәрбиешісі жоғарыда аталған міндеттеріне сай 5 қызметті атқаруы тиіс:  Ата-аналарды оқу тәрбие процесінің мазмұнымен және әдістемесімен таныстыру.  Ата-аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту жұмыстарын ұйымдастыру.  Ата-аналарды балалармен бірге әрекетке қатыстыру.  Отбасы тәрбиесіне қатысты ата-аналарға психология-лық- педагогикалық кеңес беру.  Ата-аналар белсенділерімен жұмыс және ата аналардың әртүрлі қоғамдық ұйымдарымен, жұртшылықпен өзара әрекеттесуі.

9 слайд

Топ тәрбиешісі жоғарыда аталған міндеттеріне сай 5 қызметті атқаруы тиіс:  Ата-аналарды оқу тәрбие процесінің мазмұнымен және әдістемесімен таныстыру.  Ата-аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту жұмыстарын ұйымдастыру.  Ата-аналарды балалармен бірге әрекетке қатыстыру.  Отбасы тәрбиесіне қатысты ата-аналарға психология-лық- педагогикалық кеңес беру.  Ата-аналар белсенділерімен жұмыс және ата аналардың әртүрлі қоғамдық ұйымдарымен, жұртшылықпен өзара әрекеттесуі.

МДҰ мен ата-аналардың бірлескен іс-әрекеттерінің бағыттары • Ата-аналарды тәрбиелеу мәселелері бойынша біліммен байыту • А

10 слайд
МДҰ мен ата-аналардың бірлескен іс-әрекеттерінің бағыттары • Ата-аналарды тәрбиелеу мәселелері бойынша біліммен байыту • Ата-аналармен бірлескен іс- шаралар • Ата-аналарға кез-келген ақпараттарды жеткізу• Отбасы ерекшеліктерін зерттеу Танымдық Бос уақыттағы іс-шаралар Көрнекі- ақпараттықАқпараттық аналитика лық

10 слайд

МДҰ мен ата-аналардың бірлескен іс-әрекеттерінің бағыттары • Ата-аналарды тәрбиелеу мәселелері бойынша біліммен байыту • Ата-аналармен бірлескен іс- шаралар • Ата-аналарға кез-келген ақпараттарды жеткізу• Отбасы ерекшеліктерін зерттеу Танымдық Бос уақыттағы іс-шаралар Көрнекі- ақпараттықАқпараттық аналитика лық

Өзара жұмыстың дәстүрлі нысандары Әңгіме жүргізу Ата-аналар жиналысы Бірлескен мерекелер Отбасын аралау Кеңестер беру Ата-

11 слайд
Өзара жұмыстың дәстүрлі нысандары Әңгіме жүргізу Ата-аналар жиналысы Бірлескен мерекелер Отбасын аралау Кеңестер беру Ата-аналар комитетімен жұмыс Стенд, папкалар рәсімдеу Бірлескен жұмыстар көрмесі Сауалнамалар жүргізу Дөңгелек үстел Ашық есік күндері

11 слайд

Өзара жұмыстың дәстүрлі нысандары Әңгіме жүргізу Ата-аналар жиналысы Бірлескен мерекелер Отбасын аралау Кеңестер беру Ата-аналар комитетімен жұмыс Стенд, папкалар рәсімдеу Бірлескен жұмыстар көрмесі Сауалнамалар жүргізу Дөңгелек үстел Ашық есік күндері

Ата-аналармен жұмыс түрлері Ұжымдық Жеке Топтық Ата-аналар жиналысы Әңгімелесу Ата-аналар комитетімен жұмыс Дөңгел

12 слайд
Ата-аналармен жұмыс түрлері Ұжымдық Жеке Топтық Ата-аналар жиналысы Әңгімелесу Ата-аналар комитетімен жұмыс Дөңгелек үстел Кеңестер Тренингтер Конференциялар Тәрбиеленушілер үйлерін аралау Ата-аналар клубы Диспуттар Тапсырмалар беру Ашық есік күндері Сұрақтар мен жауаптар кеші

12 слайд

Ата-аналармен жұмыс түрлері Ұжымдық Жеке Топтық Ата-аналар жиналысы Әңгімелесу Ата-аналар комитетімен жұмыс Дөңгелек үстел Кеңестер Тренингтер Конференциялар Тәрбиеленушілер үйлерін аралау Ата-аналар клубы Диспуттар Тапсырмалар беру Ашық есік күндері Сұрақтар мен жауаптар кеші

Бүгінгі күні ата-аналармен тек дәстүрлі жұмыс формаларын пайдалану жеткіліксіз. Сондықтан тәрбиеші-педагог жұмыстың дәстүрде

13 слайд
Бүгінгі күні ата-аналармен тек дәстүрлі жұмыс формаларын пайдалану жеткіліксіз. Сондықтан тәрбиеші-педагог жұмыстың дәстүрден тыс формаларын да пайдалануы керек.

13 слайд

Бүгінгі күні ата-аналармен тек дәстүрлі жұмыс формаларын пайдалану жеткіліксіз. Сондықтан тәрбиеші-педагог жұмыстың дәстүрден тыс формаларын да пайдалануы керек.

Ата-аналармен жұмыстың инновациялық формалары мен әдістері: • әртүрлі тақырыптаға дөңгелек үстел; • тақырыптық көрмелер; • әлеу

14 слайд
Ата-аналармен жұмыстың инновациялық формалары мен әдістері: • әртүрлі тақырыптаға дөңгелек үстел; • тақырыптық көрмелер; • әлеуметтік сауалнама, диагностика, тесттер, әр түрлі тақырыптарға сауалнамалар; • мамандардың кеңестері; • отбасылық спорттық кездесулер; • сенім почтасы, сенім телефондары; • ата-аналардың көруіне арналған ашық сабақтар; • «Аналардың қонақ бөлмесі» клубы; • отбасылық таланттар байқауы; • ата-аналарға арналған шеберлік-кластары; • әртүрлі тақырыптаға жобалар дайындау; • газеттер шығару; • отбасының жетістіктері портфолиосы, т.б.

14 слайд

Ата-аналармен жұмыстың инновациялық формалары мен әдістері: • әртүрлі тақырыптаға дөңгелек үстел; • тақырыптық көрмелер; • әлеуметтік сауалнама, диагностика, тесттер, әр түрлі тақырыптарға сауалнамалар; • мамандардың кеңестері; • отбасылық спорттық кездесулер; • сенім почтасы, сенім телефондары; • ата-аналардың көруіне арналған ашық сабақтар; • «Аналардың қонақ бөлмесі» клубы; • отбасылық таланттар байқауы; • ата-аналарға арналған шеберлік-кластары; • әртүрлі тақырыптаға жобалар дайындау; • газеттер шығару; • отбасының жетістіктері портфолиосы, т.б.

Білім беру процесін жетілдіру және ата-аналарды у ақпараттандыру үшін әр балабақша өз сайтын құрды. Әр топ

15 слайд
Білім беру процесін жетілдіру және ата-аналарды у ақпараттандыру үшін әр балабақша өз сайтын құрды. Әр топтың әлеуметтік желілерде байланыс топтары бар. Кейбір педагогтар өз топтарына дербес шағын-сайттар құрып, күнделікті топтағы жаңалықтармен бөлісіп отырады.

15 слайд

Білім беру процесін жетілдіру және ата-аналарды у ақпараттандыру үшін әр балабақша өз сайтын құрды. Әр топтың әлеуметтік желілерде байланыс топтары бар. Кейбір педагогтар өз топтарына дербес шағын-сайттар құрып, күнделікті топтағы жаңалықтармен бөлісіп отырады.

Ата-аналармен жұмыстың дәстүрден тыс формалары Отбасымен оқу Бірге ойнайық

16 слайд
Ата-аналармен жұмыстың дәстүрден тыс формалары Отбасымен оқу Бірге ойнайық

16 слайд

Ата-аналармен жұмыстың дәстүрден тыс формалары Отбасымен оқу Бірге ойнайық

Ата-аналармен жұмыста сабақтан тыс, бос уақыттағы іс-шаралар сұранысқа ие, тартымды, пайдалы бағы

17 слайд
Ата-аналармен жұмыста сабақтан тыс, бос уақыттағы іс-шаралар сұранысқа ие, тартымды, пайдалы бағыт болып саналады. Бірақ, ұйымдастыруы көп уақытты, дайындықты талап етеді. Бұл бағытқа музыкалық-сахналанған қойылымдарды жатқызуға болады.

17 слайд

Ата-аналармен жұмыста сабақтан тыс, бос уақыттағы іс-шаралар сұранысқа ие, тартымды, пайдалы бағыт болып саналады. Бірақ, ұйымдастыруы көп уақытты, дайындықты талап етеді. Бұл бағытқа музыкалық-сахналанған қойылымдарды жатқызуға болады.

Музыкалық-сахналанған қойылымдар

18 слайд
Музыкалық-сахналанған қойылымдар

18 слайд

Музыкалық-сахналанған қойылымдар

«Құмдар әлеміне саяхат»

19 слайд
«Құмдар әлеміне саяхат»

19 слайд

«Құмдар әлеміне саяхат»

Ата-ананың қатысуымен өткізілген ұйымдастырылған оқу қызметі Отбасылық спорттық жарыстар

20 слайд
Ата-ананың қатысуымен өткізілген ұйымдастырылған оқу қызметі Отбасылық спорттық жарыстар

20 слайд

Ата-ананың қатысуымен өткізілген ұйымдастырылған оқу қызметі Отбасылық спорттық жарыстар

«Тілек ағашы» Отбасылық газеттер сайысы

21 слайд
«Тілек ағашы» Отбасылық газеттер сайысы

21 слайд

«Тілек ағашы» Отбасылық газеттер сайысы

Қорытынды МДҰ ата-аналармен әр түрлі жұмыс түрлерін пайдалану белгілі бір нәтиеже береді: • ата-аналар топ өміріне шынайы

22 слайд
Қорытынды МДҰ ата-аналармен әр түрлі жұмыс түрлерін пайдалану белгілі бір нәтиеже береді: • ата-аналар топ өміріне шынайы қызығушылық таныта бастайды; • балалар қызметінің нәтиежелері мен өнімдеріне таңданады; • Өз баласына эмоциялық қолдау көрсетеді; • Мерекелер мен ойын-сауықтарға, жобаларға белсене қатысады; • Ата-аналардың психологиялық-педагогикалық сауаттылығы артады; • Ата-аналардың бір-бірімен, педагогпен, топтағы балалармен өзара қарым-қатынас мәдениеті артады. • Кейбір жасқаншақ немесе ұялшақ балалар ұжыммен қарым- қатынасқа үйреніп, ашылады.

22 слайд

Қорытынды МДҰ ата-аналармен әр түрлі жұмыс түрлерін пайдалану белгілі бір нәтиеже береді: • ата-аналар топ өміріне шынайы қызығушылық таныта бастайды; • балалар қызметінің нәтиежелері мен өнімдеріне таңданады; • Өз баласына эмоциялық қолдау көрсетеді; • Мерекелер мен ойын-сауықтарға, жобаларға белсене қатысады; • Ата-аналардың психологиялық-педагогикалық сауаттылығы артады; • Ата-аналардың бір-бірімен, педагогпен, топтағы балалармен өзара қарым-қатынас мәдениеті артады. • Кейбір жасқаншақ немесе ұялшақ балалар ұжыммен қарым- қатынасқа үйреніп, ашылады.

Бекіту сұрақтары: • МДҰ мен ата-ана арасындағы жұмыстың мақсат, міндеттері. • Ата-анамен жұмыс формалары. • Ата-анамен жұмыстың

23 слайд
Бекіту сұрақтары: • МДҰ мен ата-ана арасындағы жұмыстың мақсат, міндеттері. • Ата-анамен жұмыс формалары. • Ата-анамен жұмыстың дәстүрлі түрлеріне қандай іс-шаралар жатады? • Ата-аналармен жұмыстың дәстүрден тыс формасына қандай іс шаралар жатады? • Балабақшада ата-аналармен жұмыс түрлерінің қайсысы тиімді деп ойлайсың?

23 слайд

Бекіту сұрақтары: • МДҰ мен ата-ана арасындағы жұмыстың мақсат, міндеттері. • Ата-анамен жұмыс формалары. • Ата-анамен жұмыстың дәстүрлі түрлеріне қандай іс-шаралар жатады? • Ата-аналармен жұмыстың дәстүрден тыс формасына қандай іс шаралар жатады? • Балабақшада ата-аналармен жұмыс түрлерінің қайсысы тиімді деп ойлайсың?

Үйге тапсырма: • Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен ұйымдастырып жүргізілетін жұмыстарды (арнайы әдістемелік баяндама

24 слайд
Үйге тапсырма: • Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен ұйымдастырып жүргізілетін жұмыстарды (арнайы әдістемелік баяндама, презентация, бейнетаспа, бала тәрбиесіндегі өзекті мәселелер, ұсыныстар, кеңестер т.б.) дайындау. • Ата-аналар жиналысының сценарийін құрастыру.

24 слайд

Үйге тапсырма: • Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен ұйымдастырып жүргізілетін жұмыстарды (арнайы әдістемелік баяндама, презентация, бейнетаспа, бала тәрбиесіндегі өзекті мәселелер, ұсыныстар, кеңестер т.б.) дайындау. • Ата-аналар жиналысының сценарийін құрастыру.

Әдебиеттер тізімі: • Ә.Табылдиев «Халық педагогикасы және тәрбие»(1990 ж) • М.Т.Баймұқанова «Отбасы мен әлеуметтік педагогикалық

25 слайд
Әдебиеттер тізімі: • Ә.Табылдиев «Халық педагогикасы және тәрбие»(1990 ж) • М.Т.Баймұқанова «Отбасы мен әлеуметтік педагогикалық жұмыс» (Астана 2005ж) • «Мектепке дейінгі ұйымдарда ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың түрлері» әдістемелік ұсынымдары – Астана, 2017 ж. • https:// edu.mcfr.kz/article/2840-qqq-17-m4-29-04-2017-mektep-jasyna-deyng-bal alardy-ata-analarymen-jmys • https://baribar.kz/student/24111/balabaqshada-ata-analarmen-zhumys-zhas audy-uyymdastyrudynh-manhyzy / • https:// bilim-all.kz/jospar/1160-Ata-analarmen-zhumys-zhurgizu-zholdary

25 слайд

Әдебиеттер тізімі: • Ә.Табылдиев «Халық педагогикасы және тәрбие»(1990 ж) • М.Т.Баймұқанова «Отбасы мен әлеуметтік педагогикалық жұмыс» (Астана 2005ж) • «Мектепке дейінгі ұйымдарда ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың түрлері» әдістемелік ұсынымдары – Астана, 2017 ж. • https:// edu.mcfr.kz/article/2840-qqq-17-m4-29-04-2017-mektep-jasyna-deyng-bal alardy-ata-analarymen-jmys • https://baribar.kz/student/24111/balabaqshada-ata-analarmen-zhumys-zhas audy-uyymdastyrudynh-manhyzy / • https:// bilim-all.kz/jospar/1160-Ata-analarmen-zhumys-zhurgizu-zholdary

Сабағымыз аяқталды! Назарларыңызға рахмет!

26 слайд
Сабағымыз аяқталды! Назарларыңызға рахмет!

26 слайд

Сабағымыз аяқталды! Назарларыңызға рахмет!