Қашықтықтан оқыту практикасы Тақырыбы: Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыс түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік
гуманитарлық-педагогтік колледжі
Мамандығы: 0101000 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту»
Біліктілік: 0101013 «Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі»
Қашықтықтан оқыту практикасы
Практика түрі: «Байқау және бақылау»
Практика жетекшісі: Курмангалиева Ардак Есжановна
1 слайд
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Мамандығы: 0101000 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» Біліктілік: 0101013 «Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі» Қашықтықтан оқыту практикасы Практика түрі: «Байқау және бақылау» Практика жетекшісі: Курмангалиева Ардак Есжановна
2 слайд
Тақырыбы:
Мектепке дейінгі мекемелерде
ата-аналармен ұйымдастырылатын
жұмыс түрлері
2 слайд
Тақырыбы: Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыс түрлері
3 слайд
Мақсаты:
•
Ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыстардың
түрлері туралы жалпы түсінік беру.
•
Ата-аналармен жұмыс түрлерін таңдай білуге, оны
ұйымдастыруға үйрету.
•
Теориялық білім мен тәжірибені ұштастыруға, өз
білімдерін жетілдіруге бағыттау.
•
Білім-білік дағдыларын қалыптастыру, кәсіби
бағыт-бағдар беру.
3 слайд
Мақсаты: • Ата-аналармен ұйымдастырылатын жұмыстардың түрлері туралы жалпы түсінік беру. • Ата-аналармен жұмыс түрлерін таңдай білуге, оны ұйымдастыруға үйрету. • Теориялық білім мен тәжірибені ұштастыруға, өз білімдерін жетілдіруге бағыттау. • Білім-білік дағдыларын қалыптастыру, кәсіби бағыт-бағдар беру.
4 слайд
Балабақша мен отбасы арасындағы
педагогикалық өзара байланыстың
табыстылығы, тәрбиешінің өз қызметіне
қаншалықты ата-аналардың қызығушылығын
тудыратыны және заманауи мектепке дейінгі
ұйымның тәрбиелеу мен оқыту процесіне
белсене қатысуға жағдай жасайтындай ата-
аналармен жұмыс түрлерін қолдануына
байланысты.
4 слайд
Балабақша мен отбасы арасындағы педагогикалық өзара байланыстың табыстылығы, тәрбиешінің өз қызметіне қаншалықты ата-аналардың қызығушылығын тудыратыны және заманауи мектепке дейінгі ұйымның тәрбиелеу мен оқыту процесіне белсене қатысуға жағдай жасайтындай ата- аналармен жұмыс түрлерін қолдануына байланысты.
5 слайд
В.А.Сухомлинский балалардың ата-
аналармен жұмыс істеудің маңызына ерекше
назар аударып: «Тек ата-аналармен бірге,
жалпы күш жігерді біріктіру арқасында
педагогтар балаларға үлкен адамдық бақытты
беруі мүмкін», - дейді.
5 слайд
В.А.Сухомлинский балалардың ата- аналармен жұмыс істеудің маңызына ерекше назар аударып: «Тек ата-аналармен бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында педагогтар балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді.
6 слайд
МДҰ мен
отбасы
жұмысының
мақсатыАта-аналармен
өзара қарым-
қатынас жасау
үшін қолайлы
жағдай туғызу.
Отбасын
бірыңғай білім
беру кеңістігіне
тарту.Ата-аналармен
серіктестік
қарым-
қатынас
орнату .
6 слайд
МДҰ мен отбасы жұмысының мақсатыАта-аналармен өзара қарым- қатынас жасау үшін қолайлы жағдай туғызу. Отбасын бірыңғай білім беру кеңістігіне тарту.Ата-аналармен серіктестік қарым- қатынас орнату .
7 слайд
Балабақша мен ата-ана
жұмысының міндеттері:
ата-аналардың педагогикалық мәдениетін
көтеру, педагогикалық көмек беру;
отбасылық тәрбиенің үздік тәжірибесін
зерделеу және жалпылау;
ата-аналарды балабақша өміріне араласуға
тарту;
отбасымен бірге, білім беру жобаларын құру
арқылы ата-аналарды білім беру қызметіне
араластыру.
Өзара қарым-қатынастың қолайлы климаты
үшін жағдай жасау. Бала – ата-ана – педагог.
7 слайд
Балабақша мен ата-ана жұмысының міндеттері: ата-аналардың педагогикалық мәдениетін көтеру, педагогикалық көмек беру; отбасылық тәрбиенің үздік тәжірибесін зерделеу және жалпылау; ата-аналарды балабақша өміріне араласуға тарту; отбасымен бірге, білім беру жобаларын құру арқылы ата-аналарды білім беру қызметіне араластыру. Өзара қарым-қатынастың қолайлы климаты үшін жағдай жасау. Бала – ата-ана – педагог.
8 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы топ
тәрбиешісінің негізгі міндеттері
Ата-аналармен тұрақты байланыс орнату.
Мақсаты:
•
Отбасы мен балабақшаның балаға қоятын
талаптарының бірлігін қамтамасыз ету.
•
Ата-аналар ұжымын құру.
•
Ата-аналардың педагогикалық білім
дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып
отыру.
8 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы топ тәрбиешісінің негізгі міндеттері Ата-аналармен тұрақты байланыс орнату. Мақсаты: • Отбасы мен балабақшаның балаға қоятын талаптарының бірлігін қамтамасыз ету. • Ата-аналар ұжымын құру. • Ата-аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру.
9 слайд
Топ тәрбиешісі жоғарыда аталған міндеттеріне сай 5
қызметті атқаруы тиіс:
Ата-аналарды оқу тәрбие процесінің мазмұнымен және
әдістемесімен таныстыру.
Ата-аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту
жұмыстарын ұйымдастыру.
Ата-аналарды балалармен бірге әрекетке қатыстыру.
Отбасы тәрбиесіне қатысты ата-аналарға психология-лық-
педагогикалық кеңес беру.
Ата-аналар белсенділерімен жұмыс және ата аналардың
әртүрлі қоғамдық ұйымдарымен, жұртшылықпен өзара
әрекеттесуі.
9 слайд
Топ тәрбиешісі жоғарыда аталған міндеттеріне сай 5 қызметті атқаруы тиіс: Ата-аналарды оқу тәрбие процесінің мазмұнымен және әдістемесімен таныстыру. Ата-аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту жұмыстарын ұйымдастыру. Ата-аналарды балалармен бірге әрекетке қатыстыру. Отбасы тәрбиесіне қатысты ата-аналарға психология-лық- педагогикалық кеңес беру. Ата-аналар белсенділерімен жұмыс және ата аналардың әртүрлі қоғамдық ұйымдарымен, жұртшылықпен өзара әрекеттесуі.
10 слайд
МДҰ мен ата-аналардың бірлескен іс-әрекеттерінің
бағыттары
•
Ата-аналарды
тәрбиелеу
мәселелері
бойынша
біліммен
байыту •
Ата-аналармен
бірлескен іс-
шаралар
•
Ата-аналарға
кез-келген
ақпараттарды
жеткізу•
Отбасы
ерекшеліктерін
зерттеу Танымдық Бос
уақыттағы
іс-шаралар
Көрнекі-
ақпараттықАқпараттық
аналитика
лық
10 слайд
МДҰ мен ата-аналардың бірлескен іс-әрекеттерінің бағыттары • Ата-аналарды тәрбиелеу мәселелері бойынша біліммен байыту • Ата-аналармен бірлескен іс- шаралар • Ата-аналарға кез-келген ақпараттарды жеткізу• Отбасы ерекшеліктерін зерттеу Танымдық Бос уақыттағы іс-шаралар Көрнекі- ақпараттықАқпараттық аналитика лық
11 слайд
Өзара жұмыстың дәстүрлі
нысандары
Әңгіме жүргізу Ата-аналар
жиналысы Бірлескен
мерекелер
Отбасын аралау Кеңестер беру Ата-аналар
комитетімен
жұмыс
Стенд, папкалар
рәсімдеу Бірлескен
жұмыстар көрмесі Сауалнамалар
жүргізу
Дөңгелек үстел Ашық есік
күндері
11 слайд
Өзара жұмыстың дәстүрлі нысандары Әңгіме жүргізу Ата-аналар жиналысы Бірлескен мерекелер Отбасын аралау Кеңестер беру Ата-аналар комитетімен жұмыс Стенд, папкалар рәсімдеу Бірлескен жұмыстар көрмесі Сауалнамалар жүргізу Дөңгелек үстел Ашық есік күндері
12 слайд
Ата-аналармен жұмыс түрлері
Ұжымдық Жеке Топтық
Ата-аналар
жиналысы Әңгімелесу Ата-аналар
комитетімен жұмыс
Дөңгелек үстел Кеңестер Тренингтер
Конференциялар Тәрбиеленушілер
үйлерін аралау Ата-аналар клубы
Диспуттар Тапсырмалар беру
Ашық есік күндері
Сұрақтар мен
жауаптар кеші
12 слайд
Ата-аналармен жұмыс түрлері Ұжымдық Жеке Топтық Ата-аналар жиналысы Әңгімелесу Ата-аналар комитетімен жұмыс Дөңгелек үстел Кеңестер Тренингтер Конференциялар Тәрбиеленушілер үйлерін аралау Ата-аналар клубы Диспуттар Тапсырмалар беру Ашық есік күндері Сұрақтар мен жауаптар кеші
13 слайд
Бүгінгі күні ата-аналармен тек
дәстүрлі жұмыс формаларын
пайдалану жеткіліксіз.
Сондықтан тәрбиеші-педагог
жұмыстың дәстүрден тыс
формаларын да пайдалануы
керек.
13 слайд
Бүгінгі күні ата-аналармен тек дәстүрлі жұмыс формаларын пайдалану жеткіліксіз. Сондықтан тәрбиеші-педагог жұмыстың дәстүрден тыс формаларын да пайдалануы керек.
14 слайд
Ата-аналармен жұмыстың инновациялық
формалары мен әдістері:
•
әртүрлі тақырыптаға дөңгелек үстел;
•
тақырыптық көрмелер;
•
әлеуметтік сауалнама, диагностика, тесттер, әр түрлі
тақырыптарға сауалнамалар;
•
мамандардың кеңестері;
•
отбасылық спорттық кездесулер;
•
сенім почтасы, сенім телефондары;
•
ата-аналардың көруіне арналған ашық сабақтар;
•
«Аналардың қонақ бөлмесі» клубы;
•
отбасылық таланттар байқауы;
•
ата-аналарға арналған шеберлік-кластары;
•
әртүрлі тақырыптаға жобалар дайындау;
•
газеттер шығару;
•
отбасының жетістіктері портфолиосы, т.б.
14 слайд
Ата-аналармен жұмыстың инновациялық формалары мен әдістері: • әртүрлі тақырыптаға дөңгелек үстел; • тақырыптық көрмелер; • әлеуметтік сауалнама, диагностика, тесттер, әр түрлі тақырыптарға сауалнамалар; • мамандардың кеңестері; • отбасылық спорттық кездесулер; • сенім почтасы, сенім телефондары; • ата-аналардың көруіне арналған ашық сабақтар; • «Аналардың қонақ бөлмесі» клубы; • отбасылық таланттар байқауы; • ата-аналарға арналған шеберлік-кластары; • әртүрлі тақырыптаға жобалар дайындау; • газеттер шығару; • отбасының жетістіктері портфолиосы, т.б.
15 слайд
Білім беру процесін жетілдіру және ата-аналарды
у ақпараттандыру үшін әр балабақша өз сайтын құрды.
Әр топтың әлеуметтік желілерде байланыс топтары бар.
Кейбір педагогтар өз топтарына дербес шағын-сайттар
құрып, күнделікті топтағы жаңалықтармен бөлісіп
отырады.
15 слайд
Білім беру процесін жетілдіру және ата-аналарды у ақпараттандыру үшін әр балабақша өз сайтын құрды. Әр топтың әлеуметтік желілерде байланыс топтары бар. Кейбір педагогтар өз топтарына дербес шағын-сайттар құрып, күнделікті топтағы жаңалықтармен бөлісіп отырады.
16 слайд
Ата-аналармен жұмыстың
дәстүрден тыс формалары
Отбасымен оқу Бірге ойнайық
16 слайд
Ата-аналармен жұмыстың дәстүрден тыс формалары Отбасымен оқу Бірге ойнайық
17 слайд
Ата-аналармен жұмыста сабақтан тыс,
бос уақыттағы іс-шаралар сұранысқа ие,
тартымды, пайдалы бағыт болып
саналады. Бірақ, ұйымдастыруы көп
уақытты, дайындықты талап етеді.
Бұл бағытқа музыкалық-сахналанған
қойылымдарды жатқызуға болады.
17 слайд
Ата-аналармен жұмыста сабақтан тыс, бос уақыттағы іс-шаралар сұранысқа ие, тартымды, пайдалы бағыт болып саналады. Бірақ, ұйымдастыруы көп уақытты, дайындықты талап етеді. Бұл бағытқа музыкалық-сахналанған қойылымдарды жатқызуға болады.
18 слайд
Музыкалық-сахналанған қойылымдар
18 слайд
Музыкалық-сахналанған қойылымдар
19 слайд
«Құмдар әлеміне саяхат»
19 слайд
«Құмдар әлеміне саяхат»
20 слайд
Ата-ананың қатысуымен өткізілген ұйымдастырылған оқу қызметі
Отбасылық спорттық жарыстар
20 слайд
Ата-ананың қатысуымен өткізілген ұйымдастырылған оқу қызметі Отбасылық спорттық жарыстар
21 слайд
«Тілек ағашы»
Отбасылық газеттер сайысы
21 слайд
«Тілек ағашы» Отбасылық газеттер сайысы
22 слайд
Қорытынды
МДҰ ата-аналармен әр түрлі жұмыс түрлерін пайдалану
белгілі бір нәтиеже береді:
•
ата-аналар топ өміріне шынайы қызығушылық таныта
бастайды;
•
балалар қызметінің нәтиежелері мен өнімдеріне таңданады;
•
Өз баласына эмоциялық қолдау көрсетеді;
•
Мерекелер мен ойын-сауықтарға, жобаларға белсене
қатысады;
•
Ата-аналардың психологиялық-педагогикалық сауаттылығы
артады;
•
Ата-аналардың бір-бірімен, педагогпен, топтағы балалармен
өзара қарым-қатынас мәдениеті артады.
•
Кейбір жасқаншақ немесе ұялшақ балалар ұжыммен қарым-
қатынасқа үйреніп, ашылады.
22 слайд
Қорытынды МДҰ ата-аналармен әр түрлі жұмыс түрлерін пайдалану белгілі бір нәтиеже береді: • ата-аналар топ өміріне шынайы қызығушылық таныта бастайды; • балалар қызметінің нәтиежелері мен өнімдеріне таңданады; • Өз баласына эмоциялық қолдау көрсетеді; • Мерекелер мен ойын-сауықтарға, жобаларға белсене қатысады; • Ата-аналардың психологиялық-педагогикалық сауаттылығы артады; • Ата-аналардың бір-бірімен, педагогпен, топтағы балалармен өзара қарым-қатынас мәдениеті артады. • Кейбір жасқаншақ немесе ұялшақ балалар ұжыммен қарым- қатынасқа үйреніп, ашылады.
23 слайд
Бекіту сұрақтары:
•
МДҰ мен ата-ана арасындағы жұмыстың
мақсат, міндеттері.
•
Ата-анамен жұмыс формалары.
•
Ата-анамен жұмыстың дәстүрлі түрлеріне
қандай іс-шаралар жатады?
•
Ата-аналармен жұмыстың дәстүрден тыс
формасына қандай іс шаралар жатады?
•
Балабақшада ата-аналармен жұмыс түрлерінің
қайсысы тиімді деп ойлайсың?
23 слайд
Бекіту сұрақтары: • МДҰ мен ата-ана арасындағы жұмыстың мақсат, міндеттері. • Ата-анамен жұмыс формалары. • Ата-анамен жұмыстың дәстүрлі түрлеріне қандай іс-шаралар жатады? • Ата-аналармен жұмыстың дәстүрден тыс формасына қандай іс шаралар жатады? • Балабақшада ата-аналармен жұмыс түрлерінің қайсысы тиімді деп ойлайсың?
24 слайд
Үйге тапсырма:
•
Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен
ұйымдастырып жүргізілетін жұмыстарды (арнайы
әдістемелік баяндама, презентация, бейнетаспа, бала
тәрбиесіндегі өзекті мәселелер, ұсыныстар, кеңестер т.б.)
дайындау.
•
Ата-аналар жиналысының сценарийін құрастыру.
24 слайд
Үйге тапсырма: • Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен ұйымдастырып жүргізілетін жұмыстарды (арнайы әдістемелік баяндама, презентация, бейнетаспа, бала тәрбиесіндегі өзекті мәселелер, ұсыныстар, кеңестер т.б.) дайындау. • Ата-аналар жиналысының сценарийін құрастыру.
25 слайд
Әдебиеттер тізімі:
•
Ә.Табылдиев «Халық педагогикасы және тәрбие»(1990 ж)
•
М.Т.Баймұқанова «Отбасы мен әлеуметтік педагогикалық жұмыс»
(Астана 2005ж)
•
«Мектепке дейінгі ұйымдарда ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың
түрлері» әдістемелік ұсынымдары – Астана, 2017 ж.
•
https://
edu.mcfr.kz/article/2840-qqq-17-m4-29-04-2017-mektep-jasyna-deyng-bal
alardy-ata-analarymen-jmys
•
https://baribar.kz/student/24111/balabaqshada-ata-analarmen-zhumys-zhas
audy-uyymdastyrudynh-manhyzy
/
•
https:// bilim-all.kz/jospar/1160-Ata-analarmen-zhumys-zhurgizu-zholdary
25 слайд
Әдебиеттер тізімі: • Ә.Табылдиев «Халық педагогикасы және тәрбие»(1990 ж) • М.Т.Баймұқанова «Отбасы мен әлеуметтік педагогикалық жұмыс» (Астана 2005ж) • «Мектепке дейінгі ұйымдарда ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың түрлері» әдістемелік ұсынымдары – Астана, 2017 ж. • https:// edu.mcfr.kz/article/2840-qqq-17-m4-29-04-2017-mektep-jasyna-deyng-bal alardy-ata-analarymen-jmys • https://baribar.kz/student/24111/balabaqshada-ata-analarmen-zhumys-zhas audy-uyymdastyrudynh-manhyzy / • https:// bilim-all.kz/jospar/1160-Ata-analarmen-zhumys-zhurgizu-zholdary
26 слайд
Сабағымыз аяқталды!
Назарларыңызға рахмет!
26 слайд
Сабағымыз аяқталды! Назарларыңызға рахмет!