Қашықтықтан оқыту практикасына әдістемелік нұсқау Топ:21 қ Курс:2
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-
педагогтік колледжі
Қашықтықтан оқыту
Мамандығы: 0111000- «Негізгі орта білім»
Біліктілігі: 011101 3- «Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі»
Практика жетекшісі: Жапарқұлова Н.А
Практика түрі: Байқау практикасы
Топ: 21 Қ, 2-курс
Алматы 2020
1 слайд
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық- педагогтік колледжі Қашықтықтан оқыту Мамандығы: 0111000- «Негізгі орта білім» Біліктілігі: 011101 3- «Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі» Практика жетекшісі: Жапарқұлова Н.А Практика түрі: Байқау практикасы Топ: 21 Қ, 2-курс Алматы 2020
2 слайд
“ Мұғалім көп әдісті білуге тырысу керек.
Оны өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде
қолдануы керек”-деп Ахмет Байтұрсынов
айтқандай, қазіргі еліміздегі төтенше
жағдайға байланысты білім беру жүйесі жаңа
ақпараттық технологияларды кеңінен
қолдана бастады.
Осы орын алған жағдайға байланысты
0111000 “Негізгі орта білім беру” мамандығы
011101 3 “Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі”
біліктілігінің 2 курс, 21қ тобының Жетісу
ауданындағы №102 ЖББ мектептегі байқау
практикасын 16.04-25.04.2020ж
қашықтықтан оқыту жүйесінде өткіздім.
2 слайд
“ Мұғалім көп әдісті білуге тырысу керек. Оны өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдануы керек”-деп Ахмет Байтұрсынов айтқандай, қазіргі еліміздегі төтенше жағдайға байланысты білім беру жүйесі жаңа ақпараттық технологияларды кеңінен қолдана бастады. Осы орын алған жағдайға байланысты 0111000 “Негізгі орта білім беру” мамандығы 011101 3 “Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі” біліктілігінің 2 курс, 21қ тобының Жетісу ауданындағы №102 ЖББ мектептегі байқау практикасын 16.04-25.04.2020ж қашықтықтан оқыту жүйесінде өткіздім.
3 слайд
Мақсаты
Студенттердің нәтижеге
бағытталған теориялық білімдерін
тереңдетіп, біліктіліктеріне сәйкес
кәсіби білімдерін шыңдау.
Жаңартылған білім мазмұнына сай
оқу жоспарын меңгерту,
интербелсенді әдіс- тәсілдерді
тиімді пайдалану.
3 слайд
Мақсаты Студенттердің нәтижеге бағытталған теориялық білімдерін тереңдетіп, біліктіліктеріне сәйкес кәсіби білімдерін шыңдау. Жаңартылған білім мазмұнына сай оқу жоспарын меңгерту, интербелсенді әдіс- тәсілдерді тиімді пайдалану.
4 слайд
Міндеттері
1)Міндетті білім беру стандартының
талаптарына сәйкес теориядан алған
білімдерін кәсіптік тәжірибеде пайдалануға
құзыреттіліктерін қалыптастыру.
2)Практикант-студенттің педагогика,
психология және пән әдістемелері бойынша
алған білімдерін кәсіптік тәжірибеде
қолдану.
3)Студенттерді мектеп өміріне (оқушыларға
қашықтықтан білім беруге) бейімдеу.
4 слайд
Міндеттері 1)Міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес теориядан алған білімдерін кәсіптік тәжірибеде пайдалануға құзыреттіліктерін қалыптастыру. 2)Практикант-студенттің педагогика, психология және пән әдістемелері бойынша алған білімдерін кәсіптік тәжірибеде қолдану. 3)Студенттерді мектеп өміріне (оқушыларға қашықтықтан білім беруге) бейімдеу.
5 слайд
Оқу бағдарламасы: оқу мақсаттары және ұзақ мерзімді
жоспар
Оқу бағдарламасы
Ұзақ мерзімді
жоспар
Орта мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді
жоспарБілім беру деңгейіндегі пән
тұжырымдамасын, сағат санын,
бағалау жүйесін, т.б. сипаттайды
Білім беру деңгейі бойынша барлық
сыныптардағы пән тарауларын
белгілеп, олардың жалпы ережелерін
анықтайды
Сабақ жоспарының үлгісіНақты сынып бойынша пән
тарауларының мақсаттары мен
міндеттерін, мұғалім іс-әрекеттері мен
ресурстық қолдауды егжей-тегжейлі
ұсынады
5 слайд
Оқу бағдарламасы: оқу мақсаттары және ұзақ мерзімді жоспар Оқу бағдарламасы Ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспарБілім беру деңгейіндегі пән тұжырымдамасын, сағат санын, бағалау жүйесін, т.б. сипаттайды Білім беру деңгейі бойынша барлық сыныптардағы пән тарауларын белгілеп, олардың жалпы ережелерін анықтайды Сабақ жоспарының үлгісіНақты сынып бойынша пән тарауларының мақсаттары мен міндеттерін, мұғалім іс-әрекеттері мен ресурстық қолдауды егжей-тегжейлі ұсынады
6 слайд
Ұзақ мерзімді жоспарда “оқыту мақсаттары” сан мен
әріптен тұратын кодтық белгімен белгіленеді. Кодтық
белгідегі бірінші сан сыныпты, әріппен берілген белгі
сөйлеу әрекетінің дағдысын (тыңдалым және айтылым,
оқылым, жазылым,әдебиет нормалары) әріппен қоса
берілетін сандар бөлімшедегі оқыту мақсатының реттік
нөмірін көрсетеді. 7 2 1 2 кодында : “7”-сынып, “2.1”
бөлімі мен бөлімше “2”-оқыту мақсатының реттік саны.
Оқыту мақсаттарының жүйесі бөлім бойынша әр
сыныпқа берілген.
7-сынып, 2 бөлім, 1 бөлімше, 2 оқыту мақсатының реттік
саны
6 слайд
Ұзақ мерзімді жоспарда “оқыту мақсаттары” сан мен әріптен тұратын кодтық белгімен белгіленеді. Кодтық белгідегі бірінші сан сыныпты, әріппен берілген белгі сөйлеу әрекетінің дағдысын (тыңдалым және айтылым, оқылым, жазылым,әдебиет нормалары) әріппен қоса берілетін сандар бөлімшедегі оқыту мақсатының реттік нөмірін көрсетеді. 7 2 1 2 кодында : “7”-сынып, “2.1” бөлімі мен бөлімше “2”-оқыту мақсатының реттік саны. Оқыту мақсаттарының жүйесі бөлім бойынша әр сыныпқа берілген. 7-сынып, 2 бөлім, 1 бөлімше, 2 оқыту мақсатының реттік саны
7 слайд
Оқыту мақсаттары мұғалім мен оқушыға өзара ой бөлісуге,
жоспарлау мен бағалауға мүмкіндік беретін төрт бөлімнен тұрады
1. Тыңдалым
және
айтылым 2.Оқылым
3.Жазылым 4.Әдеби тіл
нормаларын
сақтау
7 слайд
Оқыту мақсаттары мұғалім мен оқушыға өзара ой бөлісуге, жоспарлау мен бағалауға мүмкіндік беретін төрт бөлімнен тұрады 1. Тыңдалым және айтылым 2.Оқылым 3.Жазылым 4.Әдеби тіл нормаларын сақтау
8 слайд
Сабақ мақсаттары:
Барлық
оқушылар
орындай
алады Оқушылардың
көпшілігі
орындай алады
Кейбір
оқушылар
орындай
алады
8 слайд
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады Кейбір оқушылар орындай алады
9 слайд
Бағалау критерийлері :
1)Қалыптастырушы 2)Жиынтық
Бөлім
бойынша
(БЖБ)
Тоқсандық
жиынтық
бағалау
(ТЖБ)
9 слайд
Бағалау критерийлері : 1)Қалыптастырушы 2)Жиынтық Бөлім бойынша (БЖБ) Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
10 слайд
Түсіндірме жазба;
Пәнді оқыту мақсаты мен
міндеттері;
Оқыту процесін
ұйымдастырудағы
педагогикалық әдіс-тәсілдер;
Оқу жетістіктерін бағалау
тәсілдері;
Пәнінің мазмұнын ұйымдастыру;
Оқу жүктемесінің бөлінуі;
Оқу бағдарламасының мазмұны;
Оқу мақсаттарының жүйесі;
Ұзақ мерзімді жоспар;Бастауыш білім беру
Оқу бағдарламасының
құрылымы
1-тарау. Жалпы
ережелер;
2-тарау. Пәннің
мазмұнын
ұйымдастыру;
3-тарау. Оқу
мақсаттарының жүйесі:
Қосымша.
Оқу бағдарламасын
жүзеге асыру бойынша
ұ зақ мерзімді жоспар.Негізгі орта және жалпы
орта білім беру
Оқу бағдарламасының
құрылымы
10 слайд
Түсіндірме жазба; Пәнді оқыту мақсаты мен міндеттері; Оқыту процесін ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс-тәсілдер; Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері; Пәнінің мазмұнын ұйымдастыру; Оқу жүктемесінің бөлінуі; Оқу бағдарламасының мазмұны; Оқу мақсаттарының жүйесі; Ұзақ мерзімді жоспар;Бастауыш білім беру Оқу бағдарламасының құрылымы 1-тарау. Жалпы ережелер; 2-тарау. Пәннің мазмұнын ұйымдастыру; 3-тарау. Оқу мақсаттарының жүйесі: Қосымша. Оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұ зақ мерзімді жоспар.Негізгі орта және жалпы орта білім беру Оқу бағдарламасының құрылымы
11 слайд
- Пән мазмұнының
спиралді қағидатпен
берілуі - оқытудың тәрбиелік
әлеуетін арттыру,
оқушының адамгершілік-
рухани қасиеттерін
қалыптастыру; - Блум таксономиясы
ойлау деңгейінің
қалыптасуы;
- білім беру деңгейлері
аралығында пән
бойынша сабақтастықты
ескеруге мүмкіндік
беретін толық оқу курсы
бойынша педагогикалық
мақсат қою; - бір білім беру
аясындағы және
пәнаралық
байланыстарды жүзеге
асыру мақсатында
«ортақ тақырыптардың»
берілуі - бөлімдердің мазмұны
мен ұсынылған
тақырыптардың уақыт
талабына сәйкес келуі,
әлеуметтік дағдыларды
қалыптастыруға назар
аударылуы;
- оқу үдерісін ұзақ
мерзімді, орта мерзімді
және қысқа мерзімді
жоспарлар арқылы
ұйымдастыру; - оқытудағы жүйелі -
әрекеттік ұстаным
(оқушының білім алу
үдерісіне белсенді
қатысу)Жаңартылған оқу бағдарламаларының
ерекшеліктері
11 слайд
- Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік- рухани қасиеттерін қалыптастыру; - Блум таксономиясы ойлау деңгейінің қалыптасуы; - білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі - бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы; - оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру; - оқытудағы жүйелі - әрекеттік ұстаным (оқушының білім алу үдерісіне белсенді қатысу)Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері
12 слайд
… бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін
сол нәрсе туралы сөйлесін, ты ң дасын, жазсын, оқысын, тілге
үйренсін.
Ж. АймауытовТЫҢДАЛЫМ
АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ
ЖАЗЫЛЫМСөйлеу әрекетінің төрт түрін дамыту
12 слайд
… бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, ты ң дасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін. Ж. АймауытовТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМСөйлеу әрекетінің төрт түрін дамыту
13 слайд
Мектептегі байқау
практикасы бойынша топтың
21 q.toby@mail.ru электронды
почтасына жіберілген
құжаттар:
13 слайд
Мектептегі байқау практикасы бойынша топтың 21 q.toby@mail.ru электронды почтасына жіберілген құжаттар:
14 слайд
ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (бастауыш,
негізгі орта, жалпы орта білім беру);
Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы 2019-2020 оқу
жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-
тәрбие процесін ұйымдастырудығы ерекшіліктері туралы. Әдістемелік
нұсқау хат;
Мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулық;
Оқу бағдарламалары (қазақ тілі, қазақ әдебиеті ) 5-7 сыныптар;
Оқу жоспарлары(қазақ тілі,қазақ әдебиеті ) 5-7сыныптар;
Негізгі сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша
нұсқаулық;
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (қазақ тілі,
қазақ әдебиеті пәндері бойынша ) ;
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілі, қазақ
әдебиеті пәні бойынша).Орта білім беру мазмұнын жаңарту
шеңберінде қолданылатын құжаттар
14 слайд
ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру); Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы 2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу- тәрбие процесін ұйымдастырудығы ерекшіліктері туралы. Әдістемелік нұсқау хат; Мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулық; Оқу бағдарламалары (қазақ тілі, қазақ әдебиеті ) 5-7 сыныптар; Оқу жоспарлары(қазақ тілі,қазақ әдебиеті ) 5-7сыныптар; Негізгі сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық; Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (қазақ тілі, қазақ әдебиеті пәндері бойынша ) ; Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілі, қазақ әдебиеті пәні бойынша).Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде қолданылатын құжаттар
15 слайд
- Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып
сабақты өткізудің тиімді формаларын, әдістер мен
тәсілдерін таңдау;- Пән бойынша сабақтар мен сыныптан тыс
жұмыстарды өткізу;- Тақырыптық-күнтізбелік жоспар және қысқа
мерзімді жоспар құрастыру; Меңгереді:
Оқу-көрнекі құралдарын жасақтау және қолдану,
мектеп жасындағы білім алушылардың зерттеу
және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру;
15 слайд
- Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып сабақты өткізудің тиімді формаларын, әдістер мен тәсілдерін таңдау;- Пән бойынша сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды өткізу;- Тақырыптық-күнтізбелік жоспар және қысқа мерзімді жоспар құрастыру; Меңгереді: Оқу-көрнекі құралдарын жасақтау және қолдану, мектеп жасындағы білім алушылардың зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру;
16 слайд
Әдістемелік құралдар және оқулықтармен жұмыс
жасау, дидактикалық материалдарды, көрнекі және
техникалық құралдарды пайдалану, сабақтар мен
оқу жұмыстарына шығармашылықпен оқу
материалдарын іріктеу;
Негізгі орта сынып мұғалімінің оқу-тәрбие
қызметін бақылау және оны талдауды жүзеге
асыру;
Оқыған материал мазмұнын меңгеруге негізгі
орта білім алушыларының оқу-танымдық
жұмысын ұйымдастыру кезеңдерін айқындау.
16 слайд
Әдістемелік құралдар және оқулықтармен жұмыс жасау, дидактикалық материалдарды, көрнекі және техникалық құралдарды пайдалану, сабақтар мен оқу жұмыстарына шығармашылықпен оқу материалдарын іріктеу; Негізгі орта сынып мұғалімінің оқу-тәрбие қызметін бақылау және оны талдауды жүзеге асыру; Оқыған материал мазмұнын меңгеруге негізгі орта білім алушыларының оқу-танымдық жұмысын ұйымдастыру кезеңдерін айқындау.
17 слайд
Дағдысын қалыптастырады:
Сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтау жоспар-
конспект құру және өткізу;
Сабақта жаңартылған білім мазмұны
бағдарламасының интербелсенді тәсілдері мен
оқытудың 7 модулі бойынша технологияларды
пайдалану;
Тәжірибе кезінде өз қызметін бақылау және талдау;
Көрнекі құралдар мен дидактикалық материалдарды
сабаққа және сыныптан тыс оқу жұмыстарына
дайындау;
Өздігінен дайындалуды ұйымдастыру;
Болашақ мұғалімнің портфолио мазмұнын жаңарту.
17 слайд
Дағдысын қалыптастырады: Сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтау жоспар- конспект құру және өткізу; Сабақта жаңартылған білім мазмұны бағдарламасының интербелсенді тәсілдері мен оқытудың 7 модулі бойынша технологияларды пайдалану; Тәжірибе кезінде өз қызметін бақылау және талдау; Көрнекі құралдар мен дидактикалық материалдарды сабаққа және сыныптан тыс оқу жұмыстарына дайындау; Өздігінен дайындалуды ұйымдастыру; Болашақ мұғалімнің портфолио мазмұнын жаңарту.
18 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сыныбы: Қатысқан оқушылар саны Қатыспаған оқушылар саны
Сабақтың тақырыбы:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Сабақтың мақсаттары
Бағалау критерийлері
Тілдік мақсаттар
Сабақта қамтылатын құндылықтар
Пәнаралық байланыс
АКТ қолдану дағдылары
Осыған дейін меңгерілген білім
Жоспарланатын уақыт Дереккөздер
Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі:
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:
Үй тапсырмасын пысықтау
Сабақтың ортасы Сабақтың мақсаты мен критерийлері таныстырылады:
Дескриптор:
Тыңдалымнан кейінгі тапсырмасы:
Қосымша ақпарат
Рефлекция Жоспар
18 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сыныбы: Қатысқан оқушылар саны Қатыспаған оқушылар саны Сабақтың тақырыбы: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Сабақтың мақсаттары Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар Сабақта қамтылатын құндылықтар Пәнаралық байланыс АКТ қолдану дағдылары Осыған дейін меңгерілген білім Жоспарланатын уақыт Дереккөздер Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі: Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Үй тапсырмасын пысықтау Сабақтың ортасы Сабақтың мақсаты мен критерийлері таныстырылады: Дескриптор: Тыңдалымнан кейінгі тапсырмасы: Қосымша ақпарат Рефлекция Жоспар
19 слайд
“ Қазақ тілі ” пәні бойынша жалпы білім беретін мектептің 6,7,10- сыныптарына
арналған “Қазақ тілі ” оқыту-әдістемелік кешені (Оқулық, Мұғалім кітабы,
Дидактикалық материалдар, Аудиомәтіндер
( https : //www.armanpv.com/ )
№
1 Қазақ тілі.Оқулық. 7-сынып Арман-ПВ
баспасы авторлары:Т.Н.Ермеков,
Н.Ә.Ильясова, Г.Б. Тоқтыбаева https : //www.armanpv.com/7-
klass
2 Қазақ тілі.Оқулық. 6 -сынып Арман-ПВ
баспасы авторлары:Т.Н.Ермеков,Ж.К.
Отарбекова, Г.Б. Тоқтыбаева https : //www.armanpv.c om/6-
rkfcc
3 Қазақ тілі.Оқулық. 10-сынып Арман-ПВ
баспасы авторлары:
Т.Н.Ермеков,Н.Ә.Дүсіпова , Г.Б. Тоқтыбаева https : //www7armanpv.com/
10-klass
19 слайд
“ Қазақ тілі ” пәні бойынша жалпы білім беретін мектептің 6,7,10- сыныптарына арналған “Қазақ тілі ” оқыту-әдістемелік кешені (Оқулық, Мұғалім кітабы, Дидактикалық материалдар, Аудиомәтіндер ( https : //www.armanpv.com/ ) № 1 Қазақ тілі.Оқулық. 7-сынып Арман-ПВ баспасы авторлары:Т.Н.Ермеков, Н.Ә.Ильясова, Г.Б. Тоқтыбаева https : //www.armanpv.com/7- klass 2 Қазақ тілі.Оқулық. 6 -сынып Арман-ПВ баспасы авторлары:Т.Н.Ермеков,Ж.К. Отарбекова, Г.Б. Тоқтыбаева https : //www.armanpv.c om/6- rkfcc 3 Қазақ тілі.Оқулық. 10-сынып Арман-ПВ баспасы авторлары: Т.Н.Ермеков,Н.Ә.Дүсіпова , Г.Б. Тоқтыбаева https : //www7armanpv.com/ 10-klass
20 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
20 слайд
Назарларыңызға рахмет!