Қашықтықтан өткізілген сабақ. 3, 6, 7 сыныптар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Практика түрі: Мектептегі байқау
практикасы
Пән: Информатика
Практика жетекшісі: Сәдібеков Қуан
Сапибекұлы
Студент – практикант: Болат Аяжан
Асқарқызы
Топ: 21 «И»
Өткізілетін пән: АКТ, информатика
Сынып: 3, 6, 70111000 – «Негізгі орта білім беру»
0111093 – «Информатика мұғалімі» № 1 Алматы қазақ мемлекеттік
гуманитарлық-педагогтік колледжі
1 слайд
Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Пән: Информатика Практика жетекшісі: Сәдібеков Қуан Сапибекұлы Студент – практикант: Болат Аяжан Асқарқызы Топ: 21 «И» Өткізілетін пән: АКТ, информатика Сынып: 3, 6, 70111000 – «Негізгі орта білім беру» 0111093 – «Информатика мұғалімі» № 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі
2 слайд
Болат Аяжан 3
сынып
2 слайд
Болат Аяжан 3 сынып
3 слайд
Болат Аяжан 3 сынып
3 слайд
Болат Аяжан 3 сынып
4 слайд
Болат Аяжан 6
сынып
4 слайд
Болат Аяжан 6 сынып
5 слайд
Болат Аяжан 6
сынып
5 слайд
Болат Аяжан 6 сынып
6 слайд
Болат Аяжан 7
сынып
6 слайд
Болат Аяжан 7 сынып
7 слайд
Болат Аяжан 7 сынып
7 слайд
Болат Аяжан 7 сынып
8 слайд
Практик алық жұмыстар
8 слайд
Практик алық жұмыстар
9 слайд
“ Қысым” ойыны
Ойынның тапсырмасы – іші толы автобусқа міну, себебі
бұл рейстен қалуға болмайды.
Ойынға қатысушылар “час пик” уақытындағы
қоғамдық көлік имитациясын жасайды. Сынып
бөлмесіндегі орындықтарды кеңістікті шектеу
мақсатын да пайдалануға болады. Шектелген аумаққа
сынып мүшелерінің біреуі сыймайтындай болуы шарт.
Ол адамды сыйғызу үшін басқа адамдардың
сығылысып бір-біріне жақындауы керек. Бір адам
автобус жүргізушісі ролін сомдайды. Ол аялдамаға
келгенін хабарлап? Бір орындықты жылжытып қайта
орнына қояды. Бұл аралықта сыймай қалған адам кіріп
үлгеруге тырысу керек.Әдіс-тәсілдер
«Серпілген сауал » әдісі бойынша
тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға
және талқылау дағдыларын дамытуға қол
жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың
арасында сұрақтарды лақтырылады.
9 слайд
“ Қысым” ойыны Ойынның тапсырмасы – іші толы автобусқа міну, себебі бұл рейстен қалуға болмайды. Ойынға қатысушылар “час пик” уақытындағы қоғамдық көлік имитациясын жасайды. Сынып бөлмесіндегі орындықтарды кеңістікті шектеу мақсатын да пайдалануға болады. Шектелген аумаққа сынып мүшелерінің біреуі сыймайтындай болуы шарт. Ол адамды сыйғызу үшін басқа адамдардың сығылысып бір-біріне жақындауы керек. Бір адам автобус жүргізушісі ролін сомдайды. Ол аялдамаға келгенін хабарлап? Бір орындықты жылжытып қайта орнына қояды. Бұл аралықта сыймай қалған адам кіріп үлгеруге тырысу керек.Әдіс-тәсілдер «Серпілген сауал » әдісі бойынша тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырылады.
10 слайд
Миға шабуыл – топ мүшелерінің белгілі бір
тақырып бойынша белсенді жұмыс істей
отырып, соған қатысты айтылған
идеяларын өз ішінде талқылап, ортақ
келісімге келгендерін негіздеп жазып ұсыну
әрекеті. Бұл әрекет жүргізуші тарапынан
нақты белгіленген уақыт көлемінде
орындалуы шарт.Сандар арқылы топқа бөліну
Жұп сандар және тақ сандар арқылы екі топқа
бөлінуге болады.Бірліктер,ондықтар,жүздіктерді
парақшаларға жазып,оқушыларға таратып үш
топ құрауға немесе 1,2,3,4,5 деп ауызша
оқушыларға айтып,сол сандарды есте сақтап
тұруларын ескертіп,бірлер бір топ,екілер бір
топ,үштер бір топқа,төрттер бір топ,бестер бір
топ құрауларына болады.«Алфавит»
Оқушылар әрқайсысы алфавиттің бір-бір әрпін
алып, жыл көлемінде оқыған материалдарынан
өздеріне түскен әріпке сәйкес тақырыптарды
айтып шығады. Мысалы, «Қаратпа сөз, қыстырма
сөз, қосарлы айқындауыш, қарсылықты салалас,
қарсылықты сабақтас т.с.с.»
Қорытынды сабақтарда, емтиханға дайындықта,
есте сақтауын дамытуда көмекке келеді.
10 слайд
Миға шабуыл – топ мүшелерінің белгілі бір тақырып бойынша белсенді жұмыс істей отырып, соған қатысты айтылған идеяларын өз ішінде талқылап, ортақ келісімге келгендерін негіздеп жазып ұсыну әрекеті. Бұл әрекет жүргізуші тарапынан нақты белгіленген уақыт көлемінде орындалуы шарт.Сандар арқылы топқа бөліну Жұп сандар және тақ сандар арқылы екі топқа бөлінуге болады.Бірліктер,ондықтар,жүздіктерді парақшаларға жазып,оқушыларға таратып үш топ құрауға немесе 1,2,3,4,5 деп ауызша оқушыларға айтып,сол сандарды есте сақтап тұруларын ескертіп,бірлер бір топ,екілер бір топ,үштер бір топқа,төрттер бір топ,бестер бір топ құрауларына болады.«Алфавит» Оқушылар әрқайсысы алфавиттің бір-бір әрпін алып, жыл көлемінде оқыған материалдарынан өздеріне түскен әріпке сәйкес тақырыптарды айтып шығады. Мысалы, «Қаратпа сөз, қыстырма сөз, қосарлы айқындауыш, қарсылықты салалас, қарсылықты сабақтас т.с.с.» Қорытынды сабақтарда, емтиханға дайындықта, есте сақтауын дамытуда көмекке келеді.
11 слайд
«Арқаға жазылған комплименттер»
Әр оқушының арқасына түйрегішпен (немесе
скотчпен) А-4 форматындағы қағаз бекітіледі.
Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің
арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ
сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды. 2-3
минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын
топ ішінде бір-біріне жазылған
комплименттерді оқып береді.
«Жүрек жылуы»
Оқушылар стикерге бүгінгі сабақтан не
түсінгенін, сабақ несімен қызық
болғаны туралы жазады, және осы
жүректің ішіне жабыстырады.
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?
Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріледі.
Мысалдарды оқу кезінде
оқушылар ол келтірілген мысалдың өтілген
мәтінде бар, жоғын анықтайды.
11 слайд
«Арқаға жазылған комплименттер» Әр оқушының арқасына түйрегішпен (немесе скотчпен) А-4 форматындағы қағаз бекітіледі. Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды. 2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде бір-біріне жазылған комплименттерді оқып береді. «Жүрек жылуы» Оқушылар стикерге бүгінгі сабақтан не түсінгенін, сабақ несімен қызық болғаны туралы жазады, және осы жүректің ішіне жабыстырады. «Өзіңізді тексеріңіз» әдісі Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде оқушылар ол келтірілген мысалдың өтілген мәтінде бар, жоғын анықтайды.
12 слайд
Дидактикалық
материалдар
12 слайд
Дидактикалық материалдар
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Рефлексия тәсілдері Ең оңай Ең қызықты Қиын
14 слайд
Рефлексия тәсілдері Ең оңай Ең қызықты Қиын
15 слайд
«Таңдау» ә дісі.
Орындаған: + /// - бе лгісін қою
М ен үшін сабақ қызықты болды
деп ойлаймын.
М ен үшін сабақ қызықсыз
болды
М ен сабақта көп нәр се үйр ендім М енің сабақта үйр енгенім аз
болды.
М ен басқалар ды мұқият тыңдадым М ен басқалар ды зейінсіз
тыңдадым.
М ен пікір сайыстар ға жиі қатыстым М ен п ікір сайыстар ға сир ек
қатыстым
М ен сабақтағы өз жетістіктер іме
р изамын
М ен сабақтағы өз
жетістіктер іме р иза емеспін .
Екі жұлдыз, бір тілек.
15 слайд
«Таңдау» ә дісі. Орындаған: + /// - бе лгісін қою М ен үшін сабақ қызықты болды деп ойлаймын. М ен үшін сабақ қызықсыз болды М ен сабақта көп нәр се үйр ендім М енің сабақта үйр енгенім аз болды. М ен басқалар ды мұқият тыңдадым М ен басқалар ды зейінсіз тыңдадым. М ен пікір сайыстар ға жиі қатыстым М ен п ікір сайыстар ға сир ек қатыстым М ен сабақтағы өз жетістіктер іме р изамын М ен сабақтағы өз жетістіктер іме р иза емеспін . Екі жұлдыз, бір тілек.