Қатынас. Екі санның пайыздық қатынасы 6 сынып
Қатынас. Екі санның пайыздық қатынасы 6 сынып

#1 слайд
Қатынас. Екі санның
пайыздық қатынасыҚатынас. Екі санның
пайыздық қатынасы
1 слайд
Қатынас. Екі санның пайыздық қатынасыҚатынас. Екі санның пайыздық қатынасы
#2 слайд
6.1.2.1;қосу және көбейту амалдарының
қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді
түрлендіру;
6.1.1.1; әріптердің берілген мәндері бойынша
әріпті өрнектердің мәндерін табу
6.5.3.1; қатынас тақырыбы мен қасиеттерді
меңгеру Бағалау критерийлері:
•
әріпті өрнектерді
түрлендіре алады;
•
Қатынас тақырыбын
меңгереді;
•
Қасиеттерді қолдана
отырып, есептер
шығарады.
2 слайд
6.1.2.1;қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру; 6.1.1.1; әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу 6.5.3.1; қатынас тақырыбы мен қасиеттерді меңгеру Бағалау критерийлері: • әріпті өрнектерді түрлендіре алады; • Қатынас тақырыбын меңгереді; • Қасиеттерді қолдана отырып, есептер шығарады.
#3 слайд
Анықтама:
Екі санның бөліндісі түріндегі өрнек сол сандардың
қатынасы деп аталады.
Мұнда а және в қатынастың мүшелері деп аталады.
а - қатынастың алдыңғы мүшесі, в - қатынастың соңғы мүшесі
Оқылуы: «а санының в санына қатынасы немесе а – ның
в - ға қатынасы»
Екі санның қатынасын 100-ге көбейтіп, % белгісін тіркеп,
проценттік қатынасын аламыз.
в
а
в а ;
3 слайд
Анықтама: Екі санның бөліндісі түріндегі өрнек сол сандардың қатынасы деп аталады. Мұнда а және в қатынастың мүшелері деп аталады. а - қатынастың алдыңғы мүшесі, в - қатынастың соңғы мүшесі Оқылуы: «а санының в санына қатынасы немесе а – ның в - ға қатынасы» Екі санның қатынасын 100-ге көбейтіп, % белгісін тіркеп, проценттік қатынасын аламыз. в а в а ;
#4 слайд
Бөлшектің негізгі қасиеттері:
Егер бөлшектің бөлімінде алымында нөлден өзге
бірдей санға көбейтсек, немесе бөлсек, онда
бөлшектің мағынасы өзгермейді.
Екі шаманың өлшемдерін бөлінді түрінде
салыстыру үшін қатынас ұғымын қолданады.. ;
b
a
c b
c a
b
a
c b
c a
b
а
4 слайд
Бөлшектің негізгі қасиеттері: Егер бөлшектің бөлімінде алымында нөлден өзге бірдей санға көбейтсек, немесе бөлсек, онда бөлшектің мағынасы өзгермейді. Екі шаманың өлшемдерін бөлінді түрінде салыстыру үшін қатынас ұғымын қолданады.. ; b a c b c a b a c b c a b а
#5 слайд
Шамалардың қатынастарын табыңдар:
а) 70 см-дің 150 см-ге
ә) 3 км-дің 150 м-ге
б) 2,5 кг-ның 0,5 кг-ға
5 слайд
Шамалардың қатынастарын табыңдар: а) 70 см-дің 150 см-ге ә) 3 км-дің 150 м-ге б) 2,5 кг-ның 0,5 кг-ға
#6 слайд
Жауаптары:
А) 70:150 = = 0,47
Ә) 3:150 = = 20
Б) 2,5:0,5 = = 5
150
70
150
3000
5, 0
5, 2
6 слайд
Жауаптары: А) 70:150 = = 0,47 Ә) 3:150 = = 20 Б) 2,5:0,5 = = 5 150 70 150 3000 5, 0 5, 2
#7 слайд
Сандардың пайыздық
қатынасын табыңдар:
Үлгі: 17:25 = * 100%=68%
А) 9:20 =
Б) 5:4 =
В) 2:25 =
Г) 21:50 =
25
17
7 слайд
Сандардың пайыздық қатынасын табыңдар: Үлгі: 17:25 = * 100%=68% А) 9:20 = Б) 5:4 = В) 2:25 = Г) 21:50 = 25 17
#8 слайд
Жауаптары:
А) *100% = 45%
Б) *100% = 125%
В) *100% = 20%
Г) *100% = 42%
20
9
4
5
25
2
50
21
8 слайд
Жауаптары: А) *100% = 45% Б) *100% = 125% В) *100% = 20% Г) *100% = 42% 20 9 4 5 25 2 50 21
#9 слайд
Сабақты бекіту.
Рефлексия: «Табыс сатысы» әдісі арқылы әр оқушы берілген
сөйлемдерді стикерге аяқтап жазып, сатының тұсына іледі.
Сатының суреті, сатының;
1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*,
2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*,
3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*
9 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия: «Табыс сатысы» әдісі арқылы әр оқушы берілген сөйлемдерді стикерге аяқтап жазып, сатының тұсына іледі. Сатының суреті, сатының; 1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*, 2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*
шағым қалдыра аласыз













