Қазақ халқының ауа райын болжауы

Тақырып бойынша 30 материал табылды

Қазақ халқының ауа райын болжауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсатына жетудегі әдіс-тәсілдер
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Боралдай кенті “№ 17 орта мектебі” МКМ қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Ершигешова Айнур Келисовна Оқу бағдарламасына сәйк

#1 слайд
Боралдай кенті “№ 17 орта мектебі” МКМ қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Ершигешова Айнур Келисовна Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 7.2.1.1 Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялаy 7.4.1.1.Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу Қазақ тілі 7- сынып І тоқсан І бөлім Аyа райы мен климаттық өзгерістер Cабақтың мақсаты:  мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты оқиды; мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялайды;  жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескереді; үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады ЕББҚ (2-топ ұяң) Мұғалімнің көмегімен: мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты оқиды; мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялайды; жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескереді; үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады. Тақырыбы Қазақ халқының ауа райын болжауы ОДД: білу, түсіну, қолдану

1 слайд

Боралдай кенті “№ 17 орта мектебі” МКМ қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Ершигешова Айнур Келисовна Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 7.2.1.1 Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялаy 7.4.1.1.Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу Қазақ тілі 7- сынып І тоқсан І бөлім Аyа райы мен климаттық өзгерістер Cабақтың мақсаты:  мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты оқиды; мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялайды;  жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескереді; үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады ЕББҚ (2-топ ұяң) Мұғалімнің көмегімен: мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты оқиды; мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялайды; жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескереді; үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады. Тақырыбы Қазақ халқының ауа райын болжауы ОДД: білу, түсіну, қолдану

"Суреттер сөйлейді" әдісі ЕББҚ оқушы (ұяң) "Суреттер сөйлейді" әдісі мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет,

#2 слайд
"Суреттер сөйлейді" әдісі ЕББҚ оқушы (ұяң) "Суреттер сөйлейді" әдісі мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты оқиды Үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады "Аяқталмаған сөйлем" әдісі ЕББҚ оқушы (ұяң) "Сәйкестендір" әдісі Оқу мақсатына жетудегі әдіс-тәсілдер мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялайды Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескереді ЕББҚ оқушы (ұяң) "Инфаграфика“ әдісі "Инфаграфика“ әдісі

2 слайд

"Суреттер сөйлейді" әдісі ЕББҚ оқушы (ұяң) "Суреттер сөйлейді" әдісі мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты оқиды Үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады "Аяқталмаған сөйлем" әдісі ЕББҚ оқушы (ұяң) "Сәйкестендір" әдісі Оқу мақсатына жетудегі әдіс-тәсілдер мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялайды Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескереді ЕББҚ оқушы (ұяң) "Инфаграфика“ әдісі "Инфаграфика“ әдісі

Caбақ мақсатына қол жеткізуге арналған тапсырмалар 1-қосымша Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Суреттер с

#3 слайд
Caбақ мақсатына қол жеткізуге арналған тапсырмалар 1-қосымша Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Суреттер сөйлейді» әдісі 2-қосымша ЕББҚ оқушыға cабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Суреттер сөйлейді» әдісі 3-қосымша «Инфраграфика» әдісі арқылы берілетін графктік шарты белгілер 4-қосымша ЕББҚ оқушыға арналған ауа райы болжамы

3 слайд

Caбақ мақсатына қол жеткізуге арналған тапсырмалар 1-қосымша Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Суреттер сөйлейді» әдісі 2-қосымша ЕББҚ оқушыға cабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Суреттер сөйлейді» әдісі 3-қосымша «Инфраграфика» әдісі арқылы берілетін графктік шарты белгілер 4-қосымша ЕББҚ оқушыға арналған ауа райы болжамы

Caбақ мақсатына қoл жеткізуге арналған тапcырма 5- қосымша “Аяқталмаған сөйлем” әдісі Аяқ - қолы сынған адамдардың сүйегі сырқ

#4 слайд
Caбақ мақсатына қoл жеткізуге арналған тапcырма 5- қосымша “Аяқталмаған сөйлем” әдісі Аяқ - қолы сынған адамдардың сүйегі сырқыраса, ................................................................................................. Қараторғайлар топтанып ұшып, аспанда неше түрлі қимылдар жасаса, ................................................................................................. Балықтар су бетіне шығып, шапшып ойнай бастаса, .................................................................................................   Жаз найзағайлы болса,......................................................... Ит ұлыса, ................................................................................ ААяқ - қолы сынған адамдардың сүйегі сырқыраса 1ауа райы өзгереді. 2қыс аязды болады. ӘБалықтар су бетіне шығып, шапшып ойнай бастаса, 1қыс суық болады; 2жауынның белгісі. БЖаз найзағайлы болса, 1ол келесі жұмаға дейін созылады. 2қыс жайлы болады. ВҚараторғайлар топтанып ұшып, аспанда неше түрлі қимылдар жасаса, 1күн ұзаққа созылады. 2дауыл немесе боран болады. ГИт ұлыса, 1жаманшылық немесе табиғат апатының белгісі. 2күз ұзақ әрі жылы болады. 6-қосымша ЕББҚ оқушы «Сәйкестендіру» әдісі

4 слайд

Caбақ мақсатына қoл жеткізуге арналған тапcырма 5- қосымша “Аяқталмаған сөйлем” әдісі Аяқ - қолы сынған адамдардың сүйегі сырқыраса, ................................................................................................. Қараторғайлар топтанып ұшып, аспанда неше түрлі қимылдар жасаса, ................................................................................................. Балықтар су бетіне шығып, шапшып ойнай бастаса, .................................................................................................   Жаз найзағайлы болса,......................................................... Ит ұлыса, ................................................................................ ААяқ - қолы сынған адамдардың сүйегі сырқыраса 1ауа райы өзгереді. 2қыс аязды болады. ӘБалықтар су бетіне шығып, шапшып ойнай бастаса, 1қыс суық болады; 2жауынның белгісі. БЖаз найзағайлы болса, 1ол келесі жұмаға дейін созылады. 2қыс жайлы болады. ВҚараторғайлар топтанып ұшып, аспанда неше түрлі қимылдар жасаса, 1күн ұзаққа созылады. 2дауыл немесе боран болады. ГИт ұлыса, 1жаманшылық немесе табиғат апатының белгісі. 2күз ұзақ әрі жылы болады. 6-қосымша ЕББҚ оқушы «Сәйкестендіру» әдісі

Файл форматы:
pptx
23.02.2025
286
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі